Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
A Neverhood minden idők egyik legjobb játéka, amit pelenkában volt érdemes játszani a túlzott röhögésből adódó balesetek kivédésére.
Félek tőle, hogy ha kipróbálnám ezt, azért csalódnék, mert az idő már megszépítette a Neverhood emlékeit és nehéz lesz felülmúlni. De egy Steam akcióban egyszer talán...
-
ledgeri
nagyúr
ja jó.. akkor mehetek, hogy nem kaptam emailt...
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
SunMount3r
nagyúr
Wait for it... Wait for it....... PAAATCH!!!
-
nagyúr
válasz Stauffenberg #1 üzenetére
Én egyelőre bizakodom, az intron dőltem a röhögéstől, annyira debil, szerintem sikerült a Neverhood szellemét megidézni. Este a gyerekekkel közösen nekilátunk
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
'90-ben még sehol sem volt Neverhood, azok még nagyon az ősidők voltak PC-n. Amúgy meg jöhetne már a Collectors KS-rendelésem valamikor...
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
oriic
HÁZIGAZDA
-
Saccco
nagyúr
Aztaq.
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
ayo
addikt
válasz Stauffenberg #1 üzenetére
én pár éve toltam a neverhoodot és jó cucc volt, egyetlen dolog volt a para - a felbontás. holnap írok erről majd egy hosszabb beszámolót, de aki csak teheti majd valami olcsó Humble Bundle változatot vegyen, de az se baj, ha kihagyja
http://jateknaplo.blog.hu
-
greenlizard
csendes tag
En (impulzusvasarlasnak koszonhetoen) a megjelenes elott egy nappal szereztem be a jatekot Steamen. Sajnos nem felhotlen az orom, sot, ekkora csalodas reg ert. Hangulat neha atjon, bar ott is tobb a bosszusag (szamomra) a sok animalt, flash jatekokat idezo dolgokkal. De sokkal tobb baj van ezzel a jatekkal. Kar, mert a Neverhood nekem is az egyik kedvencem.
Varom a beszamolot! -
GypsFulvus2
őstag
válasz greenlizard #9 üzenetére
"De sokkal tobb baj van ezzel a jatekkal."
Mire gondolsz? Bugok, vagy van más is? Érdekelne, mert erősen szemezek vele a GOG-on, és ott is nagyon szórnak az értékelések: vagy 1 csillag, vagy 4-5, középút nincs; érdekelne miért lehet ez."Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
greenlizard
csendes tag
válasz GypsFulvus2 #11 üzenetére
En elsosorban egy Neverhood szeru jatekot vartam. Ebbol annyi teljesult, hogy vannak benne gyurma, es feldvanyok.
A technikai megoldasa (meg ugy is, hogy egy "gyari" jatekmotort hasznaltak (Unity)), messze elmarad az eredetitol. A hangok hol lejatszodnak, hol nem, a felirat hozza hol megjelenik, hol nem. Beleragadhatsz a falba, amikor utazol (a Neverhoodhoz hasonlo zold cuccokban), akkor van, hogy egy elagazasnal elakad a jarmu, visszapattan, es pattog rajta. Neha ilyen dolgok miatt az egesz jatekot tonkreteszi (nem tudod befejezni). Menteni lehet, de nem konstans a mukodese, a 3 ora jatekom alatt volt, hogy hiaba nyomtam a mentesre, nem csinalt semmit.
A zeneje nem rossz (mar ha epp mukodik), de sok szobaban ugyan az a zene, es kevesbe emlekezetes (szamomra).
A feladvanyok szerintem egyedi preferencia kerdese: volt, hogy gondolkodtam rajta, azonban (a 3 ora jatek alatt) nem egy ismetlodes (ctrl+c - ctrl+v) volt. Illetve nekem sokszor volt az a bajom, hogy nem latszik rendesen, hogy mit lehet felvenni (itt megjegyzem, hogy az eredeti jatekban sem kototte az orrunkra a program, hogy mit vegyunk fel es mire hasznaljuk), voltak tanrgyak, amiket nem tudtam felvenni, azt hittem, hogy csak hatterelem, pedig fel lehetett volna, csak nem volt eleg pontos a kattintas/a targy helyett a karakterre nyomtam). Meg volt egy ket feladvany, aminel nem ertettem a logikai oldalat.
Hangulatban vegyes erzeseim vannak: az elejen levo cinematic nagyon jo, a szobakban is vannak jo reszek, szepen kivitelezett gyurmas szobak, de van olyan, amirol erzodik, hogy photoshop vagy valami oda nem illo tagy (kartonpapir). Ez is izles dolga, pl nekem az uveg kellekek tetszettek, de a szorok plussallatok nem.
Ami meg fajo, hogy a Neverhoodban tenyleg minden a gyurmara epult. Itt meg van olyan, hogy egy (alacsony felbontasu) kisfilm vetitodik le, ahol kb flash animacio van. Ertelme (az eddigi jatek alapjan) nem sok van, cserebe kizokkent a "feeling"-bol. Van feladvany, ahol szinten a gyurmakarcok helyett sima rajzok vannak.Persze ezek egy szinten megbocsathato dolgok, de szamomra igy ez nem Neverhood szellemi folytatasa, hanem egy (kicsit jobb mint) falsh jatek, ami a Neverhood erajan probal egy kis hasznot huzni, ami nem lenne baj (illetve az, hisz 25$-ert is tobbet varnek el), elvezheto jatek lenne. De nem az a technikai bugok miatt (legalabbis most. Kerdes, hogy javitva lesznek-e a dolgok, ha mar igy is 1 evet csuszott.)
Szoval szamomra csalodas, pedig meg vegig se vittem. Eselore felek, mert mastol hallottam, hogy rovid, es a lezarasa nevetseges. De errol nem tudok meg nyilatkozni. -
GypsFulvus2
őstag
válasz greenlizard #12 üzenetére
Köszi a részletes választ! Akkor, azt hiszem még várok vele, hogy a tech bugokat javítsák (remélhetőleg fogják), aztán meglátjuk.
[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Ciccuka
veterán
Végre egy értelmes játék idén.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
ayo
addikt
-
Dr.F.E.R.I.
addikt
Máig egyetlen kickstarteres játékom (még nem jött meg). Remélem, a Wii U-verzióban legalább a bugok ki lesznek javítva.
Tetszett a beszámolód, de azzal nem értek egyet, hogy a NH korszakalkotó lett volna. Egyrészt éppen a point'n click korszak egy kései darabja volt, másrészt nagyon elvérzett a játék a kasszáknál (méltatlanul). Én inkább úgy fogalmaznék, hogy a P'nC-korszak egy elgurult gyöngyszeme volt.
Két lehetőség közül mindig a harmadikat válaszd
-
nagyúr
Lassan a kickstarteres játékok világa is eljut a hype cycle mélypontjára, az emberek megtanulják megfelelően hangolni az elvárásaikat, és onnantól talán kevesebb lesz a csalódás. Amiket leírtál, a nagy részük egyértelműen abból adódik, hogy kevés volt a játékra a pénz - sajnos el kell fogadni, hogy 1-2M USD-ből rövid, überkompromisszumos játékot lehet csak csinálni, ha a vízió ennyire ambíciózus.
Ráadásul egy 20 éves játék a viszonyítási alap, aminek a hibáit mára javarészt elfelejtettük (pedig van neki bőven) - így főleg nehéz nyerni.Annyi tanulsága van számomra is a dolognak, hogy megvárok pár patchet, és nem idegesítem magam feleslegesen a béna, könnyen javítható hibákkal .)
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
ayo
addikt
válasz Dr.F.E.R.I. #16 üzenetére
én berendeltem a Shenmue 3-at és ha Yooka-Laylee-t szintén hasonló okokból, ezek után már nagyon félek, hogy mi lesz.
20 év sok idő. az tény, hogy akkoriban sem volt tökéletes játék, max. az emlékek szebbek, viszont egyes bugok fölött szemet hunytunk mondván minden játékban volt hasonló. 20 év után viszont sok dolog változott, ők viszont nem nagyon dolgoztak semmivel. Nagyon nem érzem átgondoltnak a projectet, és igen a pénz is mérvadó volt szerintem is, ezért is írtam, hogy akkor kérjenek többet, legyen később, mert ennek így sok értelme nincs. volt egy hype, megvettük és megy a feledésbe.
az meg lehet, hogy nem volt korszakalkotó, de szerintem a gyurmás stop motion és vicces gameplay miatt bőven elfér a top10 kalandjátékok között - na meg nem tudom hány játékkal játszottam, de a Neverhoodra mindig boldogan emlékszem vissza
[ Szerkesztve ]
http://jateknaplo.blog.hu
-
Ciccuka
veterán
4 óra a játékidő, Steam-en vissza lehet kérni az árát x napig.
Cicák támogatása: www.fos.hu/1176
-
nagyúr
Nem tudom, olvassa-e még valaki - most jutottam el odáig, hogy játsszak a játékkal (miután sanszos, hogy az 1.02 után nemigen lesz már patch), és leírok pár gondolatot.
Próbáltam nagyon objektíven nézni a játékot, különösen azután, hogy mennyi összehasonlítást olvastam a Neverhooddal. Pontosabban egy képzeletbeli Neverhooddal - láthatóan 20 év távlatából a reviewerek is és a játékosok is olyan dolgokat képzelnek bele a nagy elődbe, amik állatira nem voltak benne. Néhány példa kritikákra:
- Nagyon rövid (a Neverhood is)
- Nincs inventory (a Neverhoodban sincs)
- Értelmetlen, időrabló fejtörők (a Neverhood tele van ilyenekkel)
- Nincsenek jellemek (ez marhaság, vannak, és a Neverhoodban is pont ennyire)És persze vannak hasonlóságok:
- Szuper vizuális világ - pipa
- Remek soundtrack - elméletben pipa, gyakorlatban ld. lejjebb
- Kitúnő első 3 perc - pipaSajnos, mindezen hasonlóságok ellenére tényleg nagyon, nagyon messze van egymástól a két játék. A Neverhoodot minden hiányossága és hibája ellenére nagyon szeretem (végig is játszottam az Armikrog után újra, hogy reális legyen az összevetés), egy igazán eredeti stílusú játék mind vizuálisan, mind zenében, mind humorában. Bőven boldog lettem volna, ha az Armikrog a "more of the same" érzést szállította volna, de néhány könnyebben-nehezebben megfogható probléma miatt ez nem sikerült. Ezeket bírtam értelmesen megfogalmazni:
- Az első 3 perc után gyakorlatilag nincs humor. A Neverhoodban a legunalmasabb szakaszokon is átlendített, hogy nem lehetett tudni, mikor történik valami eszméletlen baromság, és mindig történt is.
- Unalom. Ez a legnehezebben megfogható dolog a játékban, ugyanakkor ez a leginkább prominens is. Mászkál az ember a gyönyörű helyszíneken, és a felfedezés izgalma egyszerűen nem vesz erőt rajta. Meg nem tudom mondani, miért, de így van. Ugyanakkor a többedszer játszott Neverhoodban meg igen.
- Bugok. Ez az egyetlen, amit komolyan pofátlanságnak tartok a készítők részéről - olyan hibák vannak a játékban, amit 1-2 hét teszteléssel ki lehetett volna takarítani. A hangok meg a zene szétcsúszása tönkreteszi az atmoszférát (pedig a soundtrack szuper, ha kicsit rövidke is), az pedig elég gyenge izgalomforrás, hogy ha nem jó sorrendben csinálom a dolgokat, akkor egyes tárgyak el-eltűnnek, és vége a dalnak.Szóval összegészében nekem is csalódás az Armikrog - az az érzésem, hogy a készítők víziója csak addig tartott, hogy csinálnak egy újabb claymation játékot, de nem akartak vele mesélni semmit. Ez pedig 2015-ben nagyon kevés - de igazából 1996-ban is kevés lett volna.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)