Új hozzászólás Aktív témák
-
kovsol
titán
TGS nekem is esélyesebbnek tűnik. Úgy érzem idén nem fog kijönni. Karácsonyi szezont szerintem meglovagolják még az alap PS4 és PS VR kombóval.
May the Force be with you!
-
dunc
nagyúr
Scorpióra kiváncsi vagyok, ez a generáció harmatgyenge menteni kell. (a 4K videó player kevés lett volna)
Viszont így az adott platformot is széthúzza......... -
kpal
veterán
Karcsonykor mar mindeki a friss Ps4 veszi
-
oriic
HÁZIGAZDA
Az még 4 hónap. Kizártnak tartom hogy a Sony az utolsó pillanatban mutatja be a gépet. Pont amiatt, mert jelenleg a PS VR-t kell majd nagyon reklámozni, és nem hiszem hogy a japánoknál megelégednek majd azzal, hogy csak pár hét/hónap idejük marad hype-olni az új gépet.
És akkor a Slimről még nem is beszéltünk, amely ugyebár hivatalosan nem létezik még, de azt is reklámozni kell majd. Gondolj bele TGS szeptemberben van, ha ott bejelentik, akkor 3 hónap alatt nem tartom valószínűnek, hogy elég idejük marad a marketingre, plusz elegendő mennyiséget le tudnának gyártani december végéig. Kizárt az idei premier.
[ Szerkesztve ]
Live-Die-Respawn
-
kovsol
titán
Ha abból indulunk ki, hogy a VR -t milyen korán elkezdték népszerűsíteni akkor szerintem tavasz előtt nem várható az új gép. Egyébként mivel fogy a mostani is, és a VR is hoz majd pénzt, és mellé szerintem új embereket is bevonzhat akár a konkurenciától is, így nem hiszem, hogy belerohannak egy idei megjelenésbe.
May the Force be with you!
-
oriic
HÁZIGAZDA
"A scorpio specifikációi egy jókora nagy mese."
Mármint milyen specifikációk? A 8 magos CPU, a 6 TFlops GPU, vagy esetleg a 320GBGB/s RAM? Ezeket tudjuk csak, és ezek már ma létező dolgok. Több mint egy év van még megjelenésig, miért elképzelhetetlen azt hogy egy konzolba mindezt beleépítik? Miért is mese ez? (az árazás lesz a legnagyobb kérdés)
Live-Die-Respawn
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem tudják lecserélni. Egy rakás Xbox One-ra kiadott játék bináris formában van szállítva. Ha nem szállítják ugyanazokat a CPU és GPU utasításokat a modernebb verzióban, akkor ezek a játékok futtathatatlanok lesznek. Amíg köztes generációznak a konzolgyártók, addig az AMD automatikusan nyeri mindet. A másik pedig, hogy olyan lapkát szállítanak, amilyet a Microsoft kér. Ha 6 TFLOPS-osat kér, akkor csinálnak nekik 6 TFLOPS-ost. Technikailag a GCN2 dizájn 4096 shaderig skálázódik. Tehát bőven van mozgástér. Akár 8 TFLOPS-osat is tudnak nekik csinálni, de nem valószínű, hogy az MS ilyen lapkára tartana igényt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vega nem jó bele. Annak az ISA-ja sem biztosít bináris kompatibilitást a GCN2-vel. Az MS ezt úgy akarja, ahogy a Sony, hogy ha megvettél egy játékot, akkor ahhoz ne kelljen Xbox One és Xbox Scorpio is. PC-n könnyű cserélni a hardvert, mert a programfejlesztő egy IR kódot szállít, vagyis az alá csak egy driver kell, ami lefordítja az IR-t vISA-ra, majd onnan fizikai ISA-ra. A konzolon ez ugyan lehetséges, de nagyon sok fejlesztő offline fordít fizikai ISA-ra, vagyis egy bináris kódot szállítanak, amihez mindenképpen a GCN2, vagy a GCN2 összes utasítását tartalmazó új ISA kell. A GCN3/4, illetve a Vega alapját képező GCN5 nem ilyen. Egyébként lehet, hogy ugyanazt a GCN ISA-t kapja a Microsoft is, amit a PS4K, oda külön fejlesztett az AMD egy speciális GCN verziót, ami a GCN4 és a GCN2 keveréke.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abszolút nem kompatibilis visszafelé. Ez a GCN-nél nagyon jól ellenőrizhető is, mert publikus az ISA specifikációja. Bár az AMD a GPUOpenen már csak a GCN3-at jegyzi, de a dev oldalon még megtalálható a GCN1 és a GCN2 is. Még a GCN4 sem kompatibilis bináris formában a GCN3-mal. Igaz, hogy az utasítások ugyanazok, de bizonyos utasítások büntetőciklusa csökkent.
A kompatibilitást PC-n az AMDIL garantálja. Minden AMD GPU előtt van egy ilyen szoftveres réteg, ami egy virtuális ISA. Ezzel minden GCN kompatibilis, de egymással nem azok.
PC-n minden gyártó ugyanígy dolgozik. A konzolnál az a különbség, hogy az vISA nem szükséges. Be van építve, de offline fordításnál át lehet lépni.Gondolj egyébként a Java-ra. Ott sem kell binárist szállítani, mert a runtime megoldja. Ugyanez a GPU PC-n.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem idén még egyik gyártó se dobja piacra a next gen megoldását. Nem sietnek sehova...csak egymáshoz időzítenek.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.