Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Nahát, demó! Értékelendő hozzáállás.
-
okibots
aktív tag
válasz FoxiestFox #1 üzenetére
Szerintem, pont az ilyen típusú játékok azok, amiknek nincs is szüksége demóra, hogy eldöntse az ember tetszik-e.
[ Szerkesztve ]
Gamertag/PSN ID: DarkNightMareII "Chelsea FC Pride of London"
-
sirdenis
tag
Hatalmas élmény a játèk.
-
Scholes9
nagyúr
Remek játék, bár kissé rövid.
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
ribizly
veterán
Szép dolog, de valószínűleg akit érdekelt az már vagy beszerezte vagy végignézte egy walkthrough-t.
|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Cathulhu
addikt
Nem ertem mi ez a nagy sidescroller/platformer mania... Az egy dolog, hogy szamomra total erdektelen a stilus, de hogy az utobbi par evben szazaval jelennek meg, azt nem ertem, allitom, hogy regen, meg a reneszansza elott nem volt ennyire nepszeru ilyeneket csinalni. Van ra kereslet?
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
copass
veterán
utóbbi években? 1981 óta hasítanak!
platformer,sidecscroller könnyen emészthető, ez a titka.
az inside/limbo elég nagyot újított a szokatlan látványvilággal és játékmenettel."amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
-
Cathulhu
addikt
Épp ez az, régen voltak. Aztán eltűntek, legalábbis megritkultak. És most az indie mánia korában reneszánszukat élik. Kölyökként én is rengeteg hasonlóval játszottam, de úgy érzem az elmúlt 3-4 évben több platformer született mint előtte 30ban.
#9 ide sorolnám még a deadlightot és a this war of minet is, szintén rettentő hangulatosak, és örömmel nézek pár perc videót róluk, de a játékstílus akkor sem volt ilyen népszerű mint manapság, ezt furcsállom kicsitAshy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
copass
veterán
az AAA játékoktól rengeteg elfordultak, főleg a sokat látott gamerek! nagy gépigény, látványos de rettenet játékmenettel.
az indie azóta jön fel mint a talajvíz, amióta bejött a unity és több hasonló ingyenes engine. inkább a játkmenet a hangsúly, mint a külsőségek.
a thomas was alone-t szoktam felhozni példának, hogy még a legegyszerűbb geometriai elemekből is ki lehet hozni egy nagyon jó játékot!
az indie fegyvertény lett manapság.
viszont a legjobb ellenpélda a nomansky(nomanslie), akik brutális médiakampánnyal megvezették az embereket a süketeléssel.[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
-
alratar
addikt
Hadd játszam kicsit az ördög ügyvédjét!
No Man's Sky-nál nemcsak a Hello Games volt a hibás, hisz a Sony beleszolhatott volna, hogy 'gyerekek, vegyetek vissza a pofából'.Egyébként meg, én mindig azt mondom, sosem a koiadó/fejlesztő hibázik,. hanem aki felül a hype vonatra (vásárló), hiszen a kiadónak az a célja, hogy eladja a produktumot, néha természetesen megkérdőjelezhető módszerekkel.
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- BestBuy topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Rendszergazda topic
- EAFC 24
- Revolut
- AI-gyártású celebpornóval küzd a Facebook
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/
- ASUS TUF A17 - 17" FHD IPS, R7-4800H, RTX 3050-4, 16 DD4 / 512 NVMe, FÉM HÁZ +számla és garancia