Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanchez638
addikt
Jó game, csak egy idő után unalomba fullad, mert idegesítő kicsit...
Utalásnál mindig írj tárgyat. Számom az adatlapomon. Privát számot nem veszek fel!
-
Mister_X
nagyúr
Köszönjük a tesztet, Nordic!
Picit szubjektív, de nagyon részletes leírás. No, kedvet azért nem kaptam hozzá, mert nem bírom a műfajt, de tényleg jó írás lett."Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
blackydan
senior tag
Jó írás, rá is nézek majd a játékra... ez a map-os high-end tartalom igencsak felkeltette az érdeklődésemet, szerintem nagyon jó ötlet
-
jjc
aktív tag
én többször nekifutottam ennek a játéknak, de sajnos általában fél óra után annyira nem motivált benne semmi, h abbahagytam. a bonyolultsága, ami az erőssége lehet a kitartóbb játékosok számára, pont a gyengesége az elején, amikor a játékos azt sem tudja, h ki kivel van.
akiknek bejött a game, azoknak jó loot-ot kívánok.Galaxy Note 8, Dell Inspiron 7559, Popcorn Hour A-110, TP-LINK C1200
-
Bazzzs
senior tag
Jó kis teszt lett, gratulálok hozzá Én még nem próbáltam ki a játékot, a leírás és a videók alapján is egyelőre maradnék az új Dio résznél. Lehet, hogy majd valamikor a későbbiekben adok ennek is egy esélyt, a map device dolog nagyon jó ötletnek tűnik. Jöhetne valami hasonló a Blizzard termékéhez is
Battlelog: theSaint87 | BattleTag: theSaint#2596
-
ProEvoFan
nagyúr
Erős rajongói teszt, de azért köszönöm, mert így jobban megismertem a játékot, eddig csak videókon láttam.
Szebb mint a Diablo3?Nagyon erős túlzás.
Nagy hack n slash rajongó vagyok, de ez a leírás sem győzött meg arról, hogy ki kellene próbálnom.Marad a D3 (csak jöhetne már a kiegészítő).[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
"Nagy hack n slash rajongó vagyok"
Ezt már sokszor olvastam tőled..
Ajánlj már 1-2 játékot pls a műfajban mert én is komálom a H&S-t..az sem baj ha néhány sorban jellemzed hogy miért is érdemes kipróbálnomEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
ProEvoFan
nagyúr
válasz Sirandrish #7 üzenetére
Az hogy rajongó vagyok, nem biztos hogy tetszik az összes játék ebben a műfajban.
Nézzük csak.Diablo 1 PlayStationon, innen egy lépés volt a Diablo 2, utána jött a Sacred első része, aztán folytattam a Sacred 2vel és Diablo 3 megjelenése előtt sokáig toltam a Torchlight első részét.Ezek mind megvannak eredeti dobozos ill digitális (Steam) formájukban.(a PS1es Diablo már nincs meg).Ja, még a Baldur's Gate: Dark Alliance-el is rengeteget játszottam PS2n.
Az egekig magasztalt Titan Quest nem tetszett.Még Steam leárazásban sem vettem meg, pedig csak 2.5 euró volt...
Ajánlani nem nagyon tudok mást, azt hiszem talán felsoroltam minden felülnézetes hack n slash játékot.Max a Torchlight 2t, de azt még nem vettem meg.
De nekem aztán tök8 ki mivel játszik.Akinek tetszik ez a gém, annak jó lootot kívánok.[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
sanchezsa: Igazából ezt embere válogatja, én a mai napig nem tudom megunni, pedig már 3 komolyabb karaktert(lvl 50+) is temettem hc-ban.
jjc: Ez kb olyan mintha a D3-at játszanád fél órát. Semmi lényegi tartalom nem derül ki belőle, csakúgy mint akár másmilyen játékból. Olyan mintha kapnál egy egész tortát, de csak egy falatot ennél belőle.
ProEvoFan: Én szebbnek tekintem, és igazából ez mind amiatt van, mert valahogy darkosabbnak tűnik a játék, mint a D3, főleg a színek miatt. Persze ahány ember, annyi féle vélemény.
Sirandrish: Sajna olyan sok minőségi hack n' slash játék nincs(igaz a kérés nem nekem irányult). Torchlight, Dio, TQ, meg most a PoE.
UnSkilleD: Nem új keletű, viszont a T2 megjelent tavaly szeptemberében, ebbe meg már tavaly áprilisában benne volt, csak akkor még javában closed beta állapotban leledzett a játék.
-
félisten
Részletes leírás, jó a játéknak az ár/érték aránya.
-
Sirandrish
legenda
Nah pont a TQ nem jött be? Én azt szénné játszottam..nagyon imádtam.
Anno a Lokitól is sokat vártam de az mérhetetlen nagy csalódás volt számomra..
A Baldurs Gate meg valahogy nálam kimaradt..lehet hogy túl fiatalka vagyok mégA Sacred 2-t is próbáltam egy haverral coopban de ez a "találd meg magadnak a skilleket" téma nem jött be.
Úgy látom azért kb mindenkinek ugyan azok jutnak eszébe H&S alatt, ergo semmiről nem maradtam le..sajnos
Sirandrish Torchlight-ot anno szerettem csak hamar ellaposodott, de a második részt még nem sikerült beszereznem Nah de majd egyszer csak
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
tntmax
aktív tag
Kedves Nordic! Jó bemutató, tetszett, gratulálok!
Én zárt béta óta játszom a játékkal, és nagyon elégedett vagyok, részemről bombasiker a játék. Szerintem Diablo 3 ehez képest egy rossz vicc. Ezen érződik hogy tényleg az volt az elsődleges cél hogy minél jobb játékot hozzanak össze és nem az hogy minél jobban megfejjék a játékosokat (lásd actiblizz féle RMAH és fantáziátlan item/skill/fejlődés rendszerek).
Desync probléma:
Amiről te is írtál, sajnos elég súlyos. Leginkább a melee karaktereket érinti, és bízom benne hogy javulni fog a helyzet. A véges szerver és számítási kapacitáson kívül van egy komolyabb oka hogy miért van ez a jelenség. Erről még a fejlesztők nyilatkoztak egy interjuban zárt béta alatt.
A játéknak speciális netcodeja van, ami annyit tesz hogy egyrészt _minden_ fontos számítást szerveroldalon végez (ezzel kizárták a kliensoldali hekkelhetőséget) másrészt, a szerveroldali számításokból fakadó megnövekedett kliens-szerver kommunikáció késleltetést ellensúlyozandó bevezettek egy prediktív algoritmust ami bizonyos eseményeket igyekszik megjósolni és kliens oldalon eszerint történnek a dolgok, amit a kliens-szerver szinkronizációk alatt korrigál(hat), és amennyiben a szerveroldali számítások eltérnek a kliensoldali prediktív számításoktól, akkor a játékos tapasztalhat olyat hogy hirtelen másol találja a karakterét (pár méterrel odébb) mint az előző pillanatban, és hasonló jelenségek.
Én mint játékos egy-egy "desync jelenség" alkalmával nem tudom megmondani hogy ez most a magas latency miatt vagy a téves prediktív számítások vagy valami egyéb okból történt.
Pár nap, vagy hét játék alatt kitapasztalható hogy mikor és milyen szituációkban "hajlamos" a rendszer desyncet produkálni, de még ezzel együtt is bosszantó néha.Kereskedelem:
Legtöbb casual játékost illetve angolul nem tudókat elrettenthet a kereskedés. Nem bonyolult a kereskedés, minden úgy van ahogy a Nordic leírta, viszont egy Diablo3-hoz szokott felhasználó ezt nagyon körülményesnek találhatja.
Nem úgy van hogy rányomok az AH-ra és kidobja a gép az összes cuccot ahol csak rámutatok hogy az kell és kész.
Itt tenned is kell a sikeres üzletért, manuálisan meg kell hirdetned amit akarsz, illetve kutatni kell a kereskedős fórumok közt, és nem utolsó sorban alkudozod is tudni kell (mivel nincsen egységesített fizetőeszköz, ami egyébként briliáns húzás volt!).A játék komplexitása úgy általában:
Összetettségében, kidolgozottságban, a tárgy/skill/karakterfejlesztésben fényéveket ver a Diablo3-ra, órákat lehet elütni a passzív skillek tervezésével, a képességek tervezésével, a tárgyak alakítgatásával, stb.. de ugyanezen okból el is ijesztheti az egyszerűbb felhasználókat. Itt nem (csak) arra gondolok hogy a felhasználónak meghaladhatja a képességeit ezt a szintű összetettséget kezelni, hanem van aki nem is akar ilyen mélyen belemenni a karakterfejlesztésbe hanem csak hentelni akar mindenféle kihívás és energiaráfordítás nélkül.. nekik ott a Diablo3.Magam részéről a Diablo3 már csak egy rossz emlék, nagyon vártam és a sok csalódástól függetlenül amiket okozott reménykedtem patchről patchre hogy jobb lesz, de sajnos nem. Eröltetett bugfixálás megy, litániákat írnak dev blog címen, nagy üres monológokkal, de érdemben semmi se változik.
Statikus fix térképek vannak, nincs end game, újrajátszhatósága zéró, a megjelenés után 8 hónappal közlik hogy mégse lesz kidolgozott PVP, kaptunk egy "Duel"-t ami olyan szinten van megvalósítva amihez kb 1 utasítás kellhetett ( setFriendlyFire(true); ), stb... node abba is hagyom a negatívoskodást, inkább megyek vissza endgamezni PoE-ba. :-)[ Szerkesztve ]
-
Mister_X
nagyúr
válasz Sirandrish #12 üzenetére
Ha szigorúan nézzük, ezek mind a "klasszikus", RPG elemekkel is megtűzdelt hack'n'slashek. Azért van pl. Devil May Cry 4, DmC, X-Blades is PC-re, valamint konzolokra a Castlevania: Lords of Shadow, God of War (saga Collection + Ascension), Bayonetta. Egytől egyig kiváló játékok (na jó, X-Blades erős közepes). Ha nagyon bátor vagy, PC-re van egy olyan, hogy Mu Online
PoE-hez: mekkora a gépigénye?
[ Szerkesztve ]
"Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake."
-
tntmax
aktív tag
Gépigény:
14. What are the hardware requirements for Path of Exile?
Path of Exile is designed to run on a huge variety of systems, from an everyday laptop to a top of the line gaming rig. Our detailed art is designed to not only look great, but also reveal additional detail as the resolution is increased to the maximum of 2560x1600. Exact system requirements will be determined closer to release.
At the moment, you will need a Graphics Card with Pixel Shader 3.0 or higher, and a CPU that supports SSE2. At least 2GB of RAM is recommended, and older Integrated Graphics Cards will not run well.
Ehez annyit tudok hozzátenni hogy kb 1-2 nagyságrenddel kisebb a gépigénye mint a D3-nak.
Nálam ez a helyzet ( 2560 x 1600 - max beállítások, AA nélkül természetesen):Diablo3 - 50-70fps
PoE - 150-200fpsKonfig: i5 2500K, 8GB DDR3, NVIDIA GTX 670, SSD - semmi nincs tuningolva.
-
LorD_ARmES
tag
Tegnap sikerult atlepni "Cruel"-re, igy az endgame-rol nem tudok nyilatkozni.
Sajnos elo kell vennem a mercet, amivel nem akarok flame-et generalni.
Amikor megvettem a Diablo3-at, ezt a szintet vartam. Amit sajnos nem kaptunk meg es valoszinuleg nem is fogunk abban. Egyetlen negativuma a jateknak, hogy nincs benne atvezeto video.Most egy Maraudert epitek, mint elso karakter. Ket kezemen nem tudom megszamolni, mennyi kulonbozo buildet szeretnek rajta kiprobalni. Es itt a hatalmas kulonbseg a D3-hoz kepest. Itt ezt barmikor megteheti az ember. Most egy 2h Mace Stun specet epitek, de biztos vagyok benne, hogy egy dw-cc maraudert is fogok kesziten talan axe, de lehet sword spec-en.
Nagyon megtetszett a jatek es orulok, hogy nem a kozvetlen konnyu penz korul forog, hanem egy alapot akar megteremteni, amibol akar eSport is lehet.
Hogy egy klasszikust idezzek, itt is csak egy rohadt szamot novelunk, de nem erzem magam farmbotnak, mint a D3-banhttp://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=LorD_ARmES
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Sirandrish #12 üzenetére
A torchlight 1-el én is hasonlóan voltam...talán ha 1 napot játszottam vele. Leginkább azért untam meg, mert csak ilyen barlangos/bányás területek voltak, elég monoton volt a játéktér.
(#13) tntmax: Örülök, hogy kifejtetted a desync problémát, ennyire részletesen nem tudtam volna leírni(sajna nekem volt, hogy emiatt bukott egy hc-karim). A többi mondandóddal egyet értek. Sokakat valóban az összetettsége riaszt el. Először én is így voltam, és bevallom azért maradtam, mert kicsit untam a D3-at, de később annyira beszippantott, hogy most már vissza sem mennék. Itt látom legalább, hogy foglalkoznak a játékkal(itt a hetente megjelenő patchekre gondolok), folyamatosan változik.
Mister_X: Elméletben igen. Szerintem annyit megér, hogy megnézed, max törlöd, ha mégsem. De kb ilyesmi géppel streamel egy-két hc-játékos, szal nem hiszem, hogy gond lenne.
[ Szerkesztve ]
-
tntmax
aktív tag
Nem tudom, de szerintem igen.
Ez pedig egy másik screenshot ahol 6 klienst futtatok egyszerre a fenti konfigon. (itt mondjuk húzva volt a CPU 3700MHz-ről 4500MHz-re)
Post Processing és Shadow ami nagyban befolyásolja a teljesítményt.
[ Szerkesztve ]
-
Sirandrish
legenda
DMC 4et próbáltam de nem fogott meg..de azért néhány órácskát beleöltem.
Az X-blades-t végigtoltam..tetszett mert látványos volt, de hiányzott belőle valami..a végére picit vontatott lett.
Castlevania nálam a SotN, de valószínűleg nem arra gondoltál pedig azt nyomtam PS1-en, PSP-n és PC-n is
God of War 1-2t meg szijjelgyaláztam még anno PS2-nSzóval ezekbe is belenyaltam azért
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Hintalow
senior tag
Ahh, nekem még a Nox és a Throne of Darkness, ami beugrik a Diablo 2 körüli időkből ha már a HnS-eket gyűjtögetjük.
[ Szerkesztve ]
Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.
-
Sirandrish
legenda
Uh tényleg a Nox..
Az nem jutott eszembe pedig annak idején..huhuuMeg volt egy másik..egyszerre több karaktert lehetett irányítani..még azt hiszem egyszer Gamestar vagy Guru melléklet is volt..
A főhős ha jól rémlik akkor egy vöröshajú warrior volt..nah ennek sem fog eszembe jutni a neve az tutiSzerk: Megvaaan..Hexplore
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
sing1ep1ayer
őstag
A leírásod fantasztikusan részletes, de a játéknak szerintem annyi esélye van letaszítani a Diablót a trónjáról, mint nekem Ferenc pápát.
-
Patrick
addikt
Nagyon jó írás lett, grat.
Már egy ideje tolom vele, nekem tetszik a játék, barátom is csatlakozik nemsokára, aztán elleszünk...„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Nordic
Közösségépítő
válasz sing1ep1ayer #23 üzenetére
Nem hiszem, hogy az lenne a célja(bár én úgy gondolom megérdemelné). Mivel egyelőre a teljes játék nem jelent meg, nem is fogja, főleg eladásokban, mivel ingyenes, de akik komolyabban akarnak játszani, azoknak remek alternatíva. Mindenesetre ha van eszük a fejlesztőknek, akkor a megjelenés előtt körítenek a játék köré egy kis marketinget.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz sing1ep1ayer #26 üzenetére
Valamit írni kellett, ami olvasó-csalogató
-
Crus
őstag
1-2 hetet beleöltem, mert páran dicsérték.
Most éppen perlem őket és a játék készítőit is mert elraboltak ~14 értékes napot az életemből.Rémesen unalmas és repetitív cucc/10. Persze van a ki szénbányát is élvezi ;-)
Szerencsére itt van nekünk a Diablo 3 a fizetős AH-vel, kvázi Pay2win megoldással, így ahhoz képest tényleg remek a PoE.
[ Szerkesztve ]
Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc
-
ProEvoFan
nagyúr
"kvázi Pay2win megoldással"
Esik egy tárgy, eladod AHban aranyért, és veszel magadnak megfelelő itemet.Senki nem kötelezz a valós pénz befektetésére.Gearemre egy forintot sem költöttem, közben tisztességesen termeltem az aranyat.A jelen cikk írója egy itemből kiszedett több mint egy milliárd aranyat.A mázlista...[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
-
tntmax
aktív tag
Az átjött hogy neked nem jött be a játék, de valamit nem értek.
Az írásodból úgy tűnik hogy neked a diablo3 se nagyon jött be (vagy igen?), ezért lehet hogy neked eleve nem való ez a műfaj, nem a te világod, akkor mitől tetszhetne mégis?
Vagy ha valamit félreértettem akkor homályosíts fel kérlek.Egyébként meddig vitted el a karaktered PoEban, milyen nehézségi fokozatig jutottál, honnan kezdett nagyon repetitív lenni? Puszta kíváncsiságból kérdezem.
-
Sirandrish
legenda
Azt is elég sokat toltam, de az emészthetetlen volt a rengeteg bug miatt..
Az alapkoncepció viszont verhetetlen voltEvery game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
Nordic
Közösségépítő
válasz ProEvoFan #30 üzenetére
De addig szinte semmi sem hullott, ez cirka 600 órát jelent. A D3-as droprate finoman fogalmazva is hulladék, ezzel a minden tulajdonság mehet mindenre elvvel.
Ez persze az én nézőpontom, de könyörgöm 600 óra alatt 2 ismétlem kettő olyan tárgy esett amit tudtam használni a karakteremmel, ami eléggé tré. Így számomra még a vég nélküli farmnak sincs értelme.
-
#83009024
törölt tag
Hát így a cikked hatására elkezdtem játszani
kemény 5ös szintá vagyok (witch) de azt nemértem h a 3 képességre a pontokat hogy kapom?kapok 1általán? -
tntmax
aktív tag
válasz #83009024 #38 üzenetére
Szinte végtelen a lehetőségek száma. Hogy mi a jó irány az több mindentől függ.
PoE-ban a legnagyobb hangsúly magán a karakter fejlesztésen van, és nem a "lootvadászaton".
Ezt elég összetett módon valósították meg, csavaros megoldásokkal tarkítva mindenütt.
Szinte minden információ rendelkezésre áll a játék honlapján illetve a PoE Wikin, node ki az aki azzal kezdi hogy elmélyül a technikai információk tengerében.. szerintem a legtöbben úgy vannak vele, hogy ha egy bemutató által felkelti az érdeklődést, akkor belevág, és majd ha esetleg elakadna valahol akkor majd utánanéz.Ebből kiindulva lássuk mit kap a játékos telepítés után:
Amikor először indít karaktert a játékos, semmilyen információt nem kap a karakter fejlődéséről annak mikéntjéről, azon túl hogy XP-t kap a mobokért és ez bizonyos mennyiségű XP után szintet lépsz.Első szintlépéskor találkozik a passzív skill fával amit azokhoz a rendszerekhez lehet hasonlítani, ahol szintlépéskor kapsz valamennyi pontot amit szétoszthatsz az egyes értékeidre.
Itt szintenként 1 pontot kapsz amit a skillfán az éppen elérhető irányok közül választva az egyik csomópontra teszed, ezen csomópontok adhatnak alap stat értékeket vagy speciális tulajdonságokat.Képességek elvileg még sehol, bár ha szerencséd volt akkor az első szintlépés előtt esik egy képesség (skill gem), de ha nem esett, akkor is rögtön az első küldetés után kapsz egyet jutalomként egy NPC-től.
Ekkor szembesül a játékos azzal hogy itt nem a szokványos skill rendszerről van szó.
A skilleknek vannak szint és stat követelményei is, de elméletben bármilyen kaszt használhat bármilyen skillt.
Egy skill akkor aktív amikor hordjuk a felszerelésünkbe ágyazva (socketelve van hogy magyartalan maradjak), viszont amíg aktív egy skill, addig az a skill gem ugyanúgy fejlődik, mint a karakterünk. Ugyanúgy kap XP-t a skill is, és az is tud szintet lépni. Skill gemnek a követelményei is nőnek szintlépéskor (szükséges karakter szint és szükséges stat értékek), ezért célszerű a karakterosztálynak "való" skilleket használni.
Azért tettem idézőjelbe, mert mint említettem elméletben bárki használhat bármit ha megfelel a karaktere a követelményeknek, tehát pl egy barbárral (PoE-ban Marauder = barbár) is tud tűzlabdával lövöldözni, de huszad olyan hatékonysággal mint egy varázsló. Ezen felül lehet fejleszteni a skillek minőségét (quality érték ami 20-ig növelhető) egy nagyon ritka alapanyaggal, ami további módosítókat ad a skillnek.Talán itt merül fel először az igény a játékosban hogy ide több infó kéne hogy dönteni tudjon..
Felmerül a kérdés, milyen skillek vannak?
Jelenleg 84 féle képesség (skill gem), 49 féle képesség módosító (Support Gem) van, de a terjedelmes tartalom patcheknek köszönhetően gyakorta érkeznek új képességek is a játékba.Tehát 2. szintűek lettünk és megkaptuk az első skillt. Nem tudjuk mikor juthatunk az egyes skillekhez illetve annak mik a követelményei. Ennek megvan az a szépsége hogy ahogy haladunk előre a játékban úgy fedezünk fel újabb képességeket. Nem tudjuk előre a forgatókönyvet, a játékos térképez fel mindent és jön rá a trükkökre és megoldásokra.
Hogyan juthatunk új skillekhez?
Skill gemet szerezhetünk quest rewardból, lootolhatunk mobokból illetve kereskedhetünk velük.
A játék egy figyelembe veszi hogy milyen osztályt indítottál és a quest rewardoknál az osztályodnak "való" skill gemek közül választhatsz. A mobok által dobott gemek esetén ez már nincs így, ezért könnyen előállhat az a helyzet hogy mondjuk már lvl50 vagy és egy bizony skillt szeretnél használni amit már lvl30 óta lehetne, de nem találtál és quest rewardok között se volt.
Ez azért van mert minden skill gemnek különböző a drop rateje, vannak nagyon ritka skillek, amikhez nehéz hozzájutni. Legnehezebb fokozaton már eshetnek úgy a skill gemek hogy eleve magas minőséggel rendelkeznek, amik nagyon sokat érnek.Ok.. van már 1-2 skillünk amik a karakterünkkel együtt fejlődnek (amíg beágyazva hordjuk) és játszogatunk tovább, megtörténik az első skill gem szint lépése.
Megjelenik egy kis ikon a képernyőn jobb oldalt hogy XY gem szintet léphet, és csak akkor lép szintet a skill, ha erre rányomunk.
Van hogy szürkén jelenik meg a skill szintlépés ikonja, ez azt jelenti hogy a következő szinten már nem tudnánk használni a skillt mert nem megfelelőek az alap értékeink (STR vagy DEX vagy INT vagy karakterszint).
Itt jönnek képbe az alapértékek amik csak és kizárólag 2+2 dolgot befolyásolnak.
- Alapértékektől függ egy tárgy viselhetősége.
- Alapértékektől függ egy skill használhatósága.
- A harmadik tényező típusonként 2 féle bónusz tulajdonságot ad.A karakter sebzését, "erejét" nem befolyásolja, kivéve az STR ami közelharci fizikai sebzés módosítóval is bír, de csekély mértékben.
A karakter erejét a használt skill szintje és minősége, skilltől függően a fegyver sebzési értékei, illetve a skillre jellemző speciális módosítók együttese adja.
Ennyiből már szerintem sejthető hogy a karakter fejlesztése leginkább a használni kívánt skillektől függ.
Ezért a PoE rendszerét még nem ismerő játékos a Normal fokozat vége felé szembesülhet azzal, hogy a passzív skill fája nem túl hatékony arra amit szeretne. Persze ott sem veszett ügy, mert újra lehet rakni a passzív skill fát, csak minden egyes pontnak drága alapanyag vonzata van.
Én új PoE játékosoknak azt szoktam tanácsolni hogy legalább egyszer vigyék végig Normál fokozaton és próbálják meg felfedezni maguk a játék rendszerét, mert úgy lesz igazán átlátható. Nem nagyon lehet hasznos válaszokat adni kezdő játékosnak olyan kérdésekre hogy:
- Armorra vagy Életerőre menjek rá?
- 2 kezes fegyver a jobb vagy két 1 kezes?
Szerintem egyetlen karakter fejlesztésre irányuló kérdésre sem lehet egyszerűen válaszolni, mert minden sokminden mástól függ és többféle képpen is meg lehet oldani fejlesztési problémákat.
Felmerülő kérdések esetén keresgéljenek a hivatalos fórumokon és a wikin.
A hatékony karakter fejlesztés kreatív gondolkodást igényel, ami a legtöbb mai játékból már hiányzik.
Megfigyelhető hogy egyre inkább a leegyszerűsített megoldások a "trendik", semmiféle gondolkodást vagy inteligenciát nem igényelnek a játékos részéről (tisztelet a kivételnek: *képzeld ide ami szerinted ide illik*).A PoE egy olyan játék amivel elkezdesz játszani és rövid idő alatt nagyon megtetszik és elvarázsol a rendszere vagy nagyon eltántorít mert nem a te világod vagy csak mert nem látod át a rendszert.
-
#83009024
törölt tag
Huh
ez aztán a leírás , Köszönöm mindenki nevében
Elkedtem játszani, kb 5ös szintig random pakolgattam a pontokat ahova tudtam, majd egyszer a passzívskillfán "kizoomoltam" és megrémültem .
Sok hack 'n ' slashel, és mmorpg-vel játszottam már, de merem azt mondani hogy ennyi féle különmöző lehetőség az összesben eggyütt nemvolt eddig.
És ez a hangulat O.O
annyira el van találva.. az 5-6 os hely a barlang... félelmetesen megvolt a hangulata.
De ez a nagy lagg és DC nagyon nemtetszik, 2 órán belül másodjára dob ki, de elmult félóra gyötrelem volt mert laggolt mint a fene -
Ted_Beneky
senior tag
A Jeweller's Orb-bal meddig lehet a sockets-ek számát növelni? Számít a tárgy szintje, Pl.: Quartz Wand - csak 3 socket vagy ilyen megkötés nincs? A sockets-eket telerakhatom skillgemekkel és nem veszik el egymástól az xp-t? Ez a trade channel sem világos nekem, a játékban meg tudom nézni valahol mit kínál a többi játékos eladásra vagy ehhez keresgélnem kell valahol?
Amúgy tetszik a játék, kivéve amikor kidob főbossharc közben.
Csillagkaput a Csillag térre!
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Ted_Beneky #42 üzenetére
Egykezes fegyverekbe max 3 socket lehe, pajzsokba szintén, két kezes fegyverekbe, armorokba 6 a max, kesztyű, csizma, sisak 4. Fontos a tárgy szintje is, bár pontos infót nem tudok mondani. Valahol item level 50 körül már lehet 6 socketes cuccod. Mindig a térképeken fellelhető szörnyek szintjével azonos szintű cuccokat találhatsz(lvl10-es térképen az összes cucc szintje max ilvl10 lehet), kivéve a bossokat, ezek általában 1-2 szinttel magasabb cuccokat dobálhatnak.
A currencyk(fizetőeszközök) egymáshoz képesti viszonyát nagyjából ez szemlélteti a legjobban, de persze ettől el lehet térni: [link]. Sok játékos a hivatalos fórumon hirdet, mivel egyszerű linkelni a tárgyakat, illetve van időd játszani. A trade channel akkor jó, ha valamitől azonnal meg akarsz válni, mert mondjuk űberjó cucc, de neked nem kell. Én nagyrészt a fórumot használom, bár ott sem egyszerű keresni.
-
Th3Ac3
aktív tag
Köszönet a cikkért, nagyon részletes és élvezetes bemutató! A játék is meglepően jó, nagy a monotonitástűrésem, úgyhogy bátran öltem órát számos hasonló h&s-be (Dio 2 főleg). Öcsémékkel játszom vele néha, de úgy vagyok vele sokszor, áhh várjunk egy kicsit hátha jön új patch és változik valami. Bár még közelében sem járok az endgame-nek de azért jó volt rájönni a passzív skillek használatára a cikkből, egyelőre aurákat se nagyon találtam... ezek után meg végképp nem sietek mert abban nem lenne semmi élvezet ha 100-as szinten játszi könnyedséggel vinném végig az Act 4-et amire megjelenik.
-
$p@rr0w
őstag
Érdekes és hasznos írás, most szedem lefele a játékot, kiváncsivá tettél. Nem rég fejeztem be a Torchlight-ot most a második rész beszerzését tervezem a tavaszi leárazás alatt, előtte ezt is kipróbálom.
Kinőhetnétek már abból, hogy leírogatjátok miből nőttetek ki.
-
Djuree
félisten
régen a zárt bétával toltam, de akkor kedvem/időm nem volt, de most lehet szakítok rá. D3-ban csalódtam, ez jobbnak tűnik. haverral lehet nekikezdünk coop-ban.
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
Whysperer
addikt
Szerintem letoltve ingamebe full grafon nagyon is szep a jatek.. Tenlyeg jol nez ki,de En meguntam kbnolyan gyorsan mint a d3-t
ASUS b550 a gaming/ Ryzen 5800x3d/arctic liquid freezer ii 280/EVGA 550w GS/ SSD240+120Gb/g skill aegis 32 gb 3200 mhz / RX6800/Regnum RG6V TG
-
shouryuken
senior tag
Jó kis játék, egy próbát szerintem megér minden H&S kedvelőnek!
Én kb. 2 actot toltam le, meguntam, de ki tudja, lehet visszatérek -
Djuree
félisten
egyedül ilyen játékot nem szabad játszani, uncsi, coop-ban kell tolni haverokkal, úgy viszont megunhatatlan
LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
persil
nagyúr
"level 76-os szintű Templar Wanderemet"
Ha szeretnél később több játéktesztet írni, akkor ezeket nézegesd át, mert nagyon le tudják rontani az összképet egy egyébként kulturált teszt esetében.
Magyarázat: a level szó eleve szintet jelent. Vagy 76-os szintű templar, vagy lvl 76 templar. Ez legalább akkora hülyeség, mint a "led dióda" vagy a "cd lemez".A játékról meg már kipróbálása óta rossz véleménnyel vagyok, egész egyszerűen nincs rá más szó, csak az, hogy igénytelen.
Egyáltalán nem bonyolult a skill rendszer, sőt, kifejezetten primitív, csak többnek akar látszani. A nagy pókhálós passzív fa a leggyengébb az egészben, ugyanis elsőre hihetetlen bonyolultnak tűnik, valójában viszont több, mint a fele nem szól másról, csak apró és egyre növekvő bónuszokról.(3% atk speed, 6% atk speed, 9% atk speed... és ez már 3 darab "önálló" passzív skill a nagy pókhálóban)Tipikusan az a játék, ami többnek szeretne tűnni, egy ideig le is köti az embert, aztán úgy lesz elfelejtve, mintha sosem létezett volna. A diablo 3-at 600-1000 óra után megunva nem érzem jogosnak, ha azt mondja valaki, hogy "hamar ráunt". Nagyon nincsenek egy ligában a diablo-val, kilométeres minőségi szakadékról beszélünk, a diablo javára.
Tudom, hogy a pénzről szól ez is, nyilván töredéke pénzből készült a játék, de a lényegen ez nem változtat. Én jó játékot kívánok hozzá mindenkinek, de sosem volt, és nem is lesz a diablo kihívója.[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Különleges kameraszettet kapott a Huawei Pura 70 Ultra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Elemlámpa, zseblámpa
- Macrodroid
- Óra topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Motoros topic
- További aktív témák...
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke