Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • .LnB

    félisten

    "hogy igazán jók legyünk, ahhoz hosszas gyakorlás szükséges"

    Na persze! :DDD Elég megvárni míg betölt az ulti és hipp-hopp minden hülye hirtelen pro lesz. :)

    Ez a Blizzard első játéka ami nem “easy to play, hard to master”.

    De megveszem, és majd kiderül mennyire lehet kitolni sok gyakorlással, tudással a playerek közti különbséget.

    [ Szerkesztve ]

    Homo Ludens

  • oriic

    HÁZIGAZDA

    Na jó de azt is el kell érni hogy az ulti feltöltődjönk, és használni is tudni kell. :D Tapasztalataim szerint nem igazán tudják sokan hogy mi mire jó. :D

    Live-Die-Respawn

  • .LnB

    félisten

    Ahhoz kell kb 10 óra játék. Onnantól azért csak tudja minden karinak az ultiját mindenki. Az még nem az út "hard to master"-hez. Szerintem itt egy idő után csak a szituációs gyakorlatokban lehet fejlődni. Egy idő után annyi meccstapasztalattal fog rendelkezni egy játékos, hogy nem tudják meglepni.

    Egyáltalán nincs meg benne az ami a Diablo, Starcraft, WoW-ban igen.

    De ezt csak rövid beta után írom (lvl18-on fejeztem be talán tegnap).
    Szóval nem végső konklúzió, csak pillanatnyi vélemény.

    Kíváncsi leszek, hogy a Competitive módba belenyulnak e a balance-ba, vagy csak alátesznek egy ranked rendszert.

    És hogy Bastion mikor lesz nerfelve. (Róla a topikba leírtam a nyomdafestéket nem tűrő véleményemet) :D

    [ Szerkesztve ]

    Homo Ludens

  • Danex

    őstag

    Bastion ellen ott vannak a Sniperek, illetve a rakéták és a gránátok, idegesítő, de hárítható.

    Az én problémám az árával van, szerintem nem egy 40eurós játék, sokkal inkább 20-25eurós... :(((

    Illetve az, hogy bizonyos hősök ellen szinte kötelező vagy megadott hőst pickelni, ezáltal kicsit szabadságot veszít az ember, nem beszélve ,hogy mi a ráknak lehet csapaton belül is ugyan azt bepickelni?! rankedben remélem nem tervezik ezt bent hagyni.

    Jelenleg nem tervezem megvenni a játékot, sokallom az árát, olyan 8ezer körül erősen elgondolkoznék, 6-ért meg nem és venném megfele :U

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi Mi 8 || Suzuki SX4 S-Cross GL+ 1L 6AT

  • Eugene Roe

    senior tag

    Sniper, gránát 5-ből 4 helyszínen nem lát ra, de persze elméleti lehetőség van rá, csak a gyakorlatban sokszor igen nehezen kivitelezhető.

    It'll hurt... a lot, but you'll be better - you say?!

  • BeZol

    aktív tag

    Bennem is ez fogalmazódott meg. Jó-jó, de nem ér 40 Eurót, sőt, konkrétan 2 napnyi hentelés elég is volt belőle. Néha túl gyorsan van vége a meccseknek, és annyi időt várok meccs előtt és után, mint majdnem amennyit játszok, és ez nem tetszett (szerencsére ritka volt h ledaráltuk az enemyt, vagy minket daráltak be azonnal), viszont jó kis csapat alapú játék lesz ez, természetesen inkább csak haverokkal, mint ismeretlenekkel, ilyen szempontból talán egy cs:go ranked game kevésbé necces, de már az is irtó unalmas egyedül, annyi a kretén.
    Ettől függetlenül biztos sokan megveszik, mert gyorsan lemennek a meccsek, hamar ki lehet kapcsolódni, aki pedig komolyabban akarja tolni, az mehet rankedolni. A játék is jól futott, minden pöpec volt, nagyon-nagyon sokan fognak vele játszani, az tuti.

    Hard to master-hez kapcsolódóan én hiába játszottam az előre teleportálgatós csajszival, egyszerűen nekem nem nagyon ment, és csak a vége felé találkoztam olyanokkal, akik jól ki tudták használni (de még így is 2-3 tár kell egy 200 életes emberbe...), és tolták a bombát az arcunkba, majd teleportáltak vissza az időben. Ilyen szempontból a rakétás csajszi sokkal könnyebben játszható. Ha gáz van felrepül, ulti, és meghalt mindenki, ill. a harc hevében néha fel sem tűnik h valaki a falak mögül föléd repült és szed hátba.

    Ami nem tetszett, hogy az ágyútelepítős muki + a robot ami öngyógyít és sorozatlövővé alakul, egy ilyen kombóval egy meccset sem hoztak le ellenünk, mikor védekezni kellett. Tény, hogy kijátszható, na de ahhoz komolyabb csapatmunka kell. A healelés is elég durván segít, csak nem tudom kit visz rá a lélek, hogy azzal tolja, mert nekem nem volt bejövős. A tankolást 2xer próbáltam, egyszer sem volt heal mögöttem, na az úgy szintén halott dolog.

  • vraghdash

    tag

    üdv

    sok-sok-sok óra béta után... töröltem a rendelésemet... ez a játék nem ér 40-60€ vagy 14k-t mikor 10éve megcsinálták ugyanezt és jelenleg free to play steamen (TF2),

    kb a blizzard hype elviszi a hátán se semmi extrát semmi újat semmi forradalmit nem ad...

    kicsit olyan mint dio3 talán 1 év múlva térjünk rá vissza...

  • kwzatz

    őstag

    Furcsa játék az Overwatch. Durván 8-10 órát tolhattam vele, de nem érzem a késztetést rá valahogy, hogy folytassam. Rossznak nem mondanám, de ez valahogy nem az én műfajom. Tényleg kevés kicsit a tartalom, 4 (3,5?) játékmód, egy-egy hős szintén kevés képességgel/fegyverrel rendelkezik, így könnyen unalmassá válik (vegyük Reapert pl., egyetlen fegyver, a játékmód pedig annyi vele, hogy a képességeivel bemegyünk az ellenfelek arcába - teleport/sérthetetlenség, esetleg mögéjük teleportálunk és onnan támadunk, vagy kattintunk egyet az ultira közöttük). Sokkal inkább függ a jó pickektől/pozícionálástól a siker, mint a reflexektől, célzástól. Solóban gyakorlatilag pont ezért értelmetlen a játék, mivel pont ez a lényeg veszik el (pickek, összehangolt csapatjáték, pozícionálás), duóban meg már annyi elég volt, hogy az egyikünk pickelt egy healert, a másik meg valami daragépet és ment a hent. Összeszokott team vs teamben biztos sokkal jobb. Emellett néhány pálya érzésem szerint nagyon kiegyensúlyozatlan, vegyük például Doradót, ahol kb. 7-8 vagy több game-ből egyszer nem láttam, hogy a támadó nyert volna, akármelyik oldalon is voltam, a védekező mészárszéket rendezett. Egy healer, Bastion, Torbjörn, egy sniper és egy támadó, aki magára vonja a figyelmét, vagy leszedi őket, ha mégsem figyelnek rá, és gg. Egyébként Bastion ellen jó pl. Genji is, odamegyünk elé, és bekapcsoljuk a hárítást, a játékosok 95%-a sikeresen kivégzi magát ellene. :D

  • lofagi

    addikt

    Szerintem pont ebben rejlik a játék nehézsége, hogy megtaláld az ellenfélnél lévő karakter ellenpárját. Bastion ellen pl Genji nagyon durva. Szerintem azért ez a játék sem annyi csak,hogy hipp-hopp megtanulod a képességét a kedvenc karakterednek. Itt nem elég egyet jól betanulni és az jó minden pályán.

    Lehet, hogy nincsenek akkora mélységek, mint a többi játékaiban, de azért egy FPS játékban szerintem ne is nagyon múljon máson, mint hogy mennyire jól tudsz lőni, mozogni. A különleges képességekkel csak az előnyödet növeled, ha megfelelően használod.

    [ Szerkesztve ]

    Eat sleep game REPEAT | Origin/Uplay : L0f4gi | BN: Lofagi#2966 | YT: https://youtube.com/user/lofagi

  • .LnB

    félisten

    Ezért írtam, hogy a Blizzard-hoz képest ez egyáltalán nem az a megszokott "easy to play, hard to master” típusú játék. Szóval igen nincs akkora mélysége. Ezért akarom megvenni, hogy kiderüljön ez mennyire baj? Mert pár nap után kicsit csalódott vagyok. De mégis megfogott a játék valamivel (nem tudom mivel :D)

    Counter pickelni nem nagy tudomány. Dota 2-ben van 112 hős. Ott azért kicsit nagyobb súlya van a dolognak. :) És elég sokat Dotáztam. Nem hiszem, hogy sok időt fog felemészteni míg megtanulom, hogy mire mit kell pickelni és mérlegelni, hogy miért mennyit érdemes beáldozni.

    Minden mezei FPS-t kell tanulni valamennyire. Még egy CoD-ot is.

    "A különleges képességekkel csak az előnyödet növeled, ha megfelelően használod."
    Igen, de annyira erősek, hogy bárki tudja jól használni. Ezért hiába jó valaki nagyon, nagy az esély, hogy "bemákolják".

    Homo Ludens

  • Redcaster

    őstag

    Mikor a 2014-es Blizzconon megláttam a játékot, tudtam hogy ez nekem kelleni fog. A zárt bétákba sajnos nem sikerült bejutnom, viszont sikerült kódot szereznem, így 3.-ától tudtam játszani. Eleinte kisebb csalódás volt, de ezt betudom annak, hogy időhiány miatt 1-1 meccsre tudtam csak belépni, és azt szinte mind vesztettük. A hétvégén viszont eléggé ráfüggtem, tegnap pedig meg is vettem a játékot, sőt, a megjelenés előtt öcsémnek is megveszem :K Remélhetőleg sokáig fogják nagyon sokáig játszani a játékot, valamint gyakran fog hozzá új tartalom érkezni, és akkor elmondhatom, hogy nem dobtam ki majdnem 25k-t az ablakon... Bízom a Blizzardban :K

  • FefeeX

    veterán

    PVP-ben szigorúan csapatjáték. Amíg nem voltunk meg legalább 4-en, a PVP nagyon felejtős, úgy darálnak el, ahogy annak a rendje... Ráadásul, mivel XBO-n játszottam, ott a kontrollerrel nem vagyok egy sharpshooter, szeretem viszont a tankokat, azzal az a baj, amit írtál. Nem hogy híler, gyakorlatilag neked kell keresned, ki elé állhatsz be segíteni, és a sok marha kimegy a pajzs mögül lőni...

    Bastiont amúgy lazán meg lehet fogni, mondjuk tank kell hozzá főleg, Roadhoggal odahúzod és vége. Reinhardt mellé már nem árt valami shooter, de ott meg kb bármelyik elég (Hanzonak 2 lövés). Ehhez mondjuk csapatmunka kell, de szerintem ez a szépsége is az egésznek.

    Tegnap volt egy escortunk, az ellenfél eléggé meglepődött mikor kimentünk 4 Reinhardt-tal és gyakorlatilag problémamentesen eltoltuk a szekeret a fél pályán keresztül, mire rájöttek, hogy tudnák counterelni... :)

    Szóval a helyzet az, hogy tényleg nagyon kell tudni ahhoz, hogy valakiket lealázz, főleg, ha egyedül vagy (ráadásul olyanokkal szemben, akik összejátszanak). Ha egyedül vagy, jobb AI ellen menni, az legalább garantált sikerélmény, ráadásul valamennyire megtanulod kezelni a karaktereket... Egy jól összeszokott csapatnak, főleg, ha meg is van a 6 fő létszám, adott esetben nem is jelent túl nagy kihívást, kivéve, ha összesorsol egy hasonló, csak erősebb csapattal... Jelenleg a balansz ilyen szempontból sokszor nem volt meg, vagy túl könnyen nyertünk, vagy nagyon lealáztak minket... (mikor az ember 4 lövéssel 4 killt csinál Hanzoval ugrálás közben, XBO-n, az vagy vérprofi, vagy egérrel játszik, vagy csal)

    Védekezni két Bastiont beteszel, eléállítasz két Reinhardt-ot, és az ultimate-en kívül nagyon nehéz megfogni, mondjuk nem lehetetlen. Torbjörn meg szerintem a legjobb arc, lehet vele úgy gyilkolni, hogy ott sincs a közelben :)

  • Bad Pritt

    veterán

    Szóval nincs mélysége, csalódtál, nem tetszik a játékmenet, de megveszed?
    Hát jóó... :)

    "Success and suck share the first three letters for a reason."

  • .LnB

    félisten

    Nincs mas a hónapban. Blizzhez képest csalódás, de az elmúlt két napban megfogott valami. Egyébként tök nagy hülyeség megvenni ezt nem tagadom, és nem is védem magam, sőt ilyen kijelentéseket után meg főleg.

    [ Szerkesztve ]

    Homo Ludens

  • noPublicFG

    senior tag

    Ez a játék olyan, de olyan unalmas...
    Az összes bétára kaptam meghívót. Az elsővel játszottam, aztán el is felejtettem. Inkább a másik most megjelenő hasonló stílusú gáma...

    [ Szerkesztve ]

    plus ça change, plus c'est la même chose

  • Mister_X

    nagyúr

    Engem megvettek kilóra. Van egyfajta sajátos hangulata, ami magával ragad - mikor az utolsó centin (99.9%?) tartom perceken át D.Vával az ellenfél szekerét és vakon bízom a mögöttem állókban, mikor Genjivel meglepem a tankok mögötti papír ellenfeleket az állóháborúban, mikor Tracerrel körbetáncoljuk egymást Reaperrel és a végén kiütjük egymást, mikor Reinhardttal csapatva leolvad a mosolyom és valami szilárdabb fedezéket keresek a palyzsomnál Hanzo ultija ellen, mikor érzem, hogy Mercy-vel menve Soliderünk megállíthatatlan... imádom. Grafika passzol, audio zseniális, a meccsek pörgősek, megtalálja számítását a casual és a komolyabb játékos is. Ha megérkezik a PS4-em, talán ez lesz az első (vagy második a megjelenés miatt) játékok rá. Aki szerint meg konzol nem FPS-ekre való, annak majd mosolyogva integetek és fordulok vissza a monitor elé.

    "Most kell szerénynek lenni, mert most van mire." --- "All dreams eventually disappear when the dreamers wake." --- A warezt tiltja a bushido.

  • Rankerz

    senior tag

    Nálam pre-order lett a béta vége.

    TF2 be beleraktam párszáz órát ezzel se lesz másképp.

    Az a 40/60 euró fog minket elszigetelni a ruszki , afk , vérpistike communytitól így nagyon pozitív vagyok hogy a megjelenés után mégjobb lesz a feeling.
    Főleg mivel már nem mindenki a tanulok , komolytalankodok bétázó hozzáállással fogja tolni.

    Blizz bácsi megígérte hogy a jövőbeli hősök és mapok ingyenesek lesznek így nem kell attól félni hogy játszhatatlan lesz a játék pár DLC múlva.

    Megjelenésig is , Cheers love' :D

    [ Szerkesztve ]

  • Shadowguard

    aktív tag

    Hát én nem lettem meggyőzve, de már nem fogom lemondani az előrendelésem. Végülis ha sikerül kifogni egy jó csapatot és azokkal tolni, vagy van ismerős aki játszik akkor el lehet vele szórakozni, de 7-8 meccs már akkor is megfog, mert annyira nem jó és változatos azért.
    Bár szombat óta el sem indítottam, pedig még tegnap is tartott a béta... De megjelenéskor hátha jobban elkap a lendület... :U

  • kwzatz

    őstag

    "Az a 40/60 euró fog minket elszigetelni a ruszki , afk , vérpistike communytitól" Reménykedni szabad. ;]

  • Necroman_Mk2

    senior tag

    Akik szerint az Overwatch nem elég mély: egyén szinten lehetséges, ott az ember kitapasztalja a hősök képességeit, és igyekszik magából kihozni a legjobbat. Viszont ez egy csapatjáték, ahol a győzelem miatt szükséges elengedhetetlen a csapatmunka. És ezen a ponton már nem mindegy, hogy ki mivel és mi ellen játszik, pl. hiába vannak nagyon jó támadók egy csapatban, ha nincsenek gyógyítók vagy tankok, úgy valószínűleg nem aratnak majd sok sikert.
    A karakterváltás lehetősége, noha csöppet fura nekem, de valahol jól reprezentálja ezt: nincs az ember belekényszerítve egy rossz választásba már a játék legelején, ha látja, hogy adott karakter képességei nem működnek, úgy kötelező élni ezzel a lehetőséggel. (Amúgy néztem, lehet olyan privát meccset indítani, amiben ki lehet ezt az opciót kapcsolni.) Szóval a mélység dimenziója nem a karakter fejlődésének menedzselésén múlik, mint sok más MOBA játékban, hanem az egyes játékosok egyéni teljesítményén túl a karakterek összjátékán is.

    Nekem a béta nagyon bejött, bár látom, hogy egyik-másik karakter módosítva lesz majd. Megvenni én se veszem meg azonnal, de egyrészt biztosan lesznek még ingyenes hétvégék később is, másfelől idővel le is árazhatják. Szóval én kivárok, addig meg marad a QL és a Shootmania :)

    (#19) tntmax Én inkább a Battlefield Heroes-t tekintettem annak, még ha mechanikában gyökeresen eltérő is volt a két program.

    [ Szerkesztve ]

    "Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"

  • #20655360

    törölt tag

    Nekem is az volt, de nem mindenki tapasztalt, öreg róka vérgamer. Sok kisgyereknek viszont biztos kiváló élményt nyújt majd. ;]

Hozzászólok Aktív témák