Új hozzászólás Aktív témák

  • mcsabee

    senior tag

    válasz derive #17 üzenetére

    Egyrészt a Switch hibrid dizájnjából fakadóan nem lehet képes olyan teljesítményre, mint az Xbox One, vagy a PS4, másrészt ugye ott van az is, hogy a Nintendo játékok jellemezően nem operálnak Gears of War 4, Quantum Break, Forza Horizon 3, Driveclub, Uncharted 4, vagy épp The Order: 1886 szintű grafikával, csak hogy néhány példát mondjak.

    Így logikus módon nincs is szükség akkora teljesítményre, mint a másik két konzol esetében.

    Egyébként nekem személy szerint a tököm ki van már azzal, hogy mindenhol azt kell olvasni, hogy jaj, így túl gyenge XY konzol, úgy nincs benne erő... Ezzel a mostani konzolgenerációval előjött barlangjából egy olyan gamer generáció is (akinek nem inge...), akik mást se néznek, csak a teraflopot, a felbontást, meg számolják a pixeleket, és ha egy konzolon 10-zel kevesebb van, mint a másikon, akkor az gyenge gép, bukás, katasztrófa, kár volt kiadni.

    Fura mód, mikor 2006-ban megjelent a Wii, nem sokakat érdekelt, hogy csak 480p-s grafikára képes, amit már ugye a 2000-ben megjelent PS2 is tudott. Ennek csak az az érdekessége, hogy PC-n már ekkor is nagyobb felbontásban játszottak az emberek. Most pedig attól kiakadnak, hogy 1080p helyett 900p valami, és elhordják mindennek a programozókat, a kiadót, a fejlesztőt, a konzolt, és azt is, aki azért az ipari hulladékért pénzt volt hajlandó fizetni.

    Én továbbra is annál maradok, hogy nincs rossz konzol (felbontás, grafika, fps szám, akármi...), csak rossz játék. És egy játék minősége teljesen tökéletesen függetlenül attól, hogy azt 720p-ben játszom low grafikával PC-n, vagy 4k-ban tolom PS4 Prón, esetleg akármilyen más felbontásban Switch-en a buszon, vonaton, repülőn utazva. A Diablo 2 a mai napig az egyik legjobb ARPG, pedig 800*600 a max felbontása. :-)

    [ Szerkesztve ]

    Stay a while and listen...

Új hozzászólás Aktív témák