Új hozzászólás Aktív témák

  • joysefke

    veterán

    LOGOUT blog

    Nem értem miért kell rendszeres jelleggel konzol meg integrált grafika témákban ebben a szerecsenmosdató stílusban írni hosszú bekezdéseket néha feltételezésekkel meg vágyálmokkal fűszerezve miközben egy egy oldalas cikkbe nem fér bele az a három sor ami kb a lényeget írná le egyenes nézőpontból, a legkevesebb feltételezéssel meg magyarázkodással. Magyarázkodni a teljesítmény miatt majd a gyártó dolga lesz...

    Azért ennyi a chipek órajele, mert úgy tűnik a jelenlegi technikai és gazdasági korlátok alapján a Nintendo (és az Nvidia) úgy döntött, hogy annyi pénzért amennyit a Nintendo hajlandó egy chipre lebontva fizetni, ennyi teljesítmény jár. Pont.

    (1)
    Nyilván ott van egyrészt a technikai korlát, hogy milyen fogyasztás mellett mekkora órajel hozható ki a chipekből és ezért mekkora selejtarányt kell bevállalni. Nyilván van a technológiának egyfajta felső korlátja órajelben illetve teljesítmény/fogyasztásban illetve

    (2)
    Ott van a gazdasági korlát, hogy a Nintendo láthatóan minél olcsóbban akarja megúszni a bulit és olyan keveset fizetni a chipekért amilyen keveset csak lehet. Ebben az esetben nyilván a chip-termésnek a legeslegalját kapja meg.

    Na most ha belegondolunk, hogy az Nvidia már megmutatta, hogy a chipjei értelmes kihozatal és fogyasztás mellett tudnak magasabb órajelet is, akkor nyilvánvaló, hogy a Nintendo itt gombokért fölvásárolja az ami egyébként selejt lenne, mert az adott chip órajele vagy fogyasztása már nem felelne meg az Nvidia prémiumabb termékspecifikációi szerint, de a Nintendonak (nyilván gombokért cserébe) ez is jó lesz.

    Azzal kapcsolatban persze nincs kétségem, hogy a végén a Nintendo a kukázott chipekből összerakott gépért handheld mércével prémium árat fog kérni...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák