Új hozzászólás Aktív témák
-
Én örülök neki. Csípem a szamurájos témát. Bár a Dark Souls szintű mazochista játékmenettől azért tartok.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
félisten
Szuper, nagyon szeretem ezt a stílust.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Néztem róla boss fight-ot, lehet az utolsót, hát iszonyat durva, hogy újraéled, átalaku, osztódik meg ilyenek. Nagyon nehéz lehet. De hát csak van benne valami easy mód "csak az íze kedvéért"?!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Xaels
félisten
Nincs Easy mód. Én nem értem még a végére, sajnos nincs mindig időm játszani. DS játékokkal nem játszottam, Bloodborne-t próbáltam. A Nioh beszippantott, még a HZD-t is félre tettem, meg kb. minden mást is. A Bossoknak meg van a technikája, ha rájössz akkor annyira nem vészesek de addig begyűjtesz pár halált.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
mikej95
aktív tag
Először csak nekem is így lett meg, de DS3 első bossa alatt megvilágosodtam és rájöttem, hogy rohadtul kimért, mesterkélt harcokról van szó, amiket fix technikával le lehet ölni rosszabb esetben 5. nekifutásra.
Azt viszont nem tudják, hogy mi nem tudjuk azt, amiről ők úgy tudják, hogy tudjuk.'
-
Soybex
őstag
Nah ez várós!
Cuphead addig felbaszAz információ nem egyenlő a tudással. A tudás egyedüli forrása a tapasztalás.
-
tepenzed
őstag
Nagyon várós, de sajnos okádék lesz a pc port, ezek még nem adtak ki játszható verziót...
-
Kvelstadt
veterán
-
kwzatz
őstag
Az első részben nincs szemét szívatás, csak nehéz részek vannak benne, a frusztráció pedig a játékostól függ. Szerintem hihetetlen élvezetes. (most kezdtem a 2. részt, remélem ezzel is így leszek ) A lényege pont az lenne, hogy újra és újra próbáld és tanuld a játékot, érezd a súlyát, a feszültséget, a baljós atmoszférát, nem pedig az, hogy godmode-ban végiggyalogolj rajta tét nélkül. Persze megértem, ha valaki ezt élvezi, sőt, néhány játékban én is jól megvagyok vele (pl. a Shadow of Mordor hihetetlen könnyű volt, csak a két DLC achievement volt kicsit izzasztó, de összességében mégis egész élvezetes) csak te így nem igazán a Dark Soulsokkal játszottál.
[ Szerkesztve ]
-
-
sp8787
addikt
A Normal jatek utolso Boss-a az egyik legkonnyebb. Az igazan nehez Boss-ok az elejen vannak amikor meg sehova se tudsz fejlodni. Utanna a DLC-bossok meg egy brutalis ugrast hoznak es nem csak a Boss-ok hanem maga a sima jatek is. Raadasul a normal utolso Boss utan megnyilik par Mission Impossible.
Ezt a jatekot amugy mindenkinek ajanlom, iszonyat sokretu...etc 1000+ orat siman bele lehet tenni.
Es mindenkit varunk a Todo klanba bar sztem November-re mar nagyon kevesen fognak jatszani ,vszinu en sem.[ Szerkesztve ]
-
BOBAKILL
őstag
A klánon jó értelemben véve jót kuncogtam mert a háziállatunk neve Todó. Én tuti belépek a klánba.
Én szenvedek az alapjáték utána küldikkel ahol 2 bosst kellene legyőzni. Meg a way of strong sem egyszerű bár könyebb mint 2 boss egyszerre. Fura hogy az első dlc első bossa lvl150 én meg csak 130 vagyok. Nem könnyű.
Én tuti nyomni fogom majd novemberben is de csak azért kipróbáljam PC-n milyen bill+egérrel játszani vele. Sztem nehezebb lesz mint kontrollerrel.
Más: Én inkább sunnyognék hogy csalással játszok egy játékkal, nem pedig fórumon "menőznék" vele. -
[Prolixus]
addikt
Ezzel szemben a Nier Automatában legit csalás van, easy módban kis túlzással helyetted játszik a játék és az acsikat is meg lehet venni in-game pénzért. Na akkor erre mit mondanak a nagy csalásellenzők?
Szerintem teljesen rendben van a dolog, mindaddig amíg csak a saját szórakozására van ez kihatással, nnem versenyez vagy nem speedrun-ol vagy tököm tudja.
Speciel ez a játék engem is érdekel, de nem fogok egy órát szenvedni egy boss-sal, csak hogy le tudjam gyakni. Erre nincs időm, pontosabban van, de erősen korlátos, és hát annyi játékot szeretnék belesűríteni amennyit csak tudok, ergo egy boss-ra ennyi időket szánni nagyon nem "időgazdaságos". Nyilván a sok szenvedés, frusztráció, tanulás, próbálkozás után mámorítóan édes a győzelem íze, de nem mindenkit ez motivál elsősorban, van aki csak valami egészséges balance-ra törekszik a könnyed, laza szórakozás meg a kihívás között.
Szerk: Ezt nem kifejezetten neked írtam, hanem úgy en bloc mindenkinek btw, ne vedd fel. Ja és király az avatar-od.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
sp8787
addikt
válasz [Prolixus] #21 üzenetére
Nem kell csalni. Summon-olsz egy jatekost es az kb. ugyanaz.
Amugy is a jatekosok tulnyomo resze keptelen soloban vegigjatszani egy ilyen jatekot ezert van benne ebben is a Summon-olas sztem.[ Szerkesztve ]
-
válasz [Prolixus] #21 üzenetére
El kell dönteni kérem szépen, hogy játszani ülsz e le? Vagy csak mert "érdekel a játék"? Mert ha utóbbi, akkor meg lehet nézni youtube-on is.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
[Prolixus]
addikt
Ez aztán a nagy bullshit. Te is pontosan tudod, hogy játszani mindig minden körülmények között jobb, mint youtube videót nézegetni. Akkor már az lehetne (esetleg) a releváns kérdés, hogy ha valakit nem elsősorban ez az említett "sok szenvedés, frusztráció, tanulás, próbálkozás után mámorítóan édes győzelem" játékmenet motivál, akkor egyáltalán minek ül le ilyen játékokkal játszani?
De azért erre is lehet válaszolni. Mert tegyük fel, vizuálisan bejön neki a cucc, vagy érdekli a téma vagy akármi. Kissé szélesebb látókört, kéremszépen.
"(#22) sp8787"
Ok-ok, én már inkább általánosságban, "ideológiai szinten" reflektáltam erre a (számomra érthetetlen) nagy csalásellenes lincshangulatra.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #24 üzenetére
bullshitnek bullshit, de nem annyira. Szerintem mondjuk egy godmode-ot bekapcsolva legyakni egy boss-ot, nem sokkal másabb mint megnézni egy videót a bossfigh-tól. Nem azt mondom, hogy igazam van, de szerintem így van.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
XuChi
addikt
1: Szigorúan OFFLINE használtam a Trainer-t.
2: Nem "hencegtem", "menőztem", csak megemlítettem, hogy annyira "casual", időhiányos, játékos vagyok, hogy így tudtam csak végigvinni. Eleddig ez az egy sorozat az amit trainerrel játszottam végig PC-n. Nem célom a csalás, nem is motivál.
3: A játék képi világa, a Boss-ok lénye ragadott meg, és látni AKARTAM őket a saját gépemen, a saját tempóban, és nem egy agyontömörített vacak youtube videón, amint más játszik, és nem oda forgatja a kamerát ahova én akarom, nem oda megy ahova én akarom, nem azt csinálja amit én akarok. Nem áll meg percekig nézegetni egy szebb épületet, tájat, csak halad tovább és POFÁZIK megállás nélkül, liheg, röhög, hörög!!!
4: Senkit nem buzdítok Trainer használatra! Én is "megszenvedek" egy egy végigjátszásért, de a DS széria nekem már túl nehéz.
Szóval béke, nem kell le "casual" "csaló"-zni!!! Nektek van türelmetek időtök, nekem családom van
-
[Prolixus]
addikt
Lehet szerinted így van, de nincs igazad.
Én sem arra gondoltam persze, hogy valaki godmode-ban tolja végig az egész játékot. De ha mondjuk annyit csal, hogy általánosan az ellenfelek sebzését "megszoroztatja" 0,7-tel, vagy mondjuk a mob-okat becsülettel legyakja "tisztán", aztán egy boss-nál elakad és a 10. próbálkozás után nem pocsékol több időt a dologra hanem godmode-dal megy tovább (utána meg kikapcsolja és csak akkor veszi elő újra amikor megint ilyen, számára már tolerálhatatlanul nagy megakadás van), az szerintem teljesen rendben van és nem érdemel nyilvános keresztre feszítést, mint ami itt most történik.
De szvsz még a teljes játékot godmode-ban végigtolni is élvezetesebb, mint youtube videót nézegetni a végigjátszásról. Bár ezt csak félve írom le, mert a végén még petíciót indítotok ellenem, hogy bannoljanak a fórumról.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
válasz [Prolixus] #27 üzenetére
Képzeld el, én teljesen kihagytam az egész Dark Souls szériát. Mert tudtam, hogy annyira nehéz, hogy vagy az idegrendszerem látná kárát, vagy nagyon soká végeznék csak egy egy résszel.
Én teljesen ellenzem a csalás minden formáját. Még olyat is, hogy a Witcher 3-ban egy mod megnöveli a táska méretét, és több cucc pakolható a karakter inventory-jába utána. De akkor én vagyok az egyik véglet.
Nincs kisebbik rossz. Vagy csalsz vagy nem.
Viszont az is igaz, hogy a glitchek kihasználásáról meg az a véleményem, hogy ha a fejlesztő balfék volt akkor magára vessen, és ne büntesse a glitchet kihasználó játékosokat. Ez elég komoly vitákat szült anno a Division idejében.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
wjbhbdux
veterán
öngyilkos segélyvonalak izzanak a kétségbeesett sony rajongók hívásaitól akik már darabokra törték az exkluzív feliratos lemezkét.
.LnB dark souls annak nehéz aki call of duty kampányokon nevelkedett. nehéz játék: I Wanna Kill The Kamilia 3
[ Szerkesztve ]
/s
-
kwzatz
őstag
válasz [Prolixus] #21 üzenetére
"Speciel ez a játék engem is érdekel, de nem fogok egy órát szenvedni egy boss-sal, csak hogy le tudjam gyakni. Erre nincs időm, pontosabban van, de erősen korlátos, és hát annyi játékot szeretnék belesűríteni amennyit csak tudok, ergo egy boss-ra ennyi időket szánni nagyon nem "időgazdaságos""
Ennek csak az az eredménye szerintem, hogy ugyan több játékot fogsz belesűríteni a rendelkezésre álló idődbe, de eggyel sem fogsz "igazán játszani". Én mindig akkor élveztem legjobban az adott játékokat, amikor igazán elmélyedtem bennük. (már amelyik érdemes erre, a DS igen)
"Ezzel szemben a Nier Automatában legit csalás van, easy módban kis túlzással helyetted játszik a játék és az acsikat is meg lehet venni in-game pénzért. Na akkor erre mit mondanak a nagy csalásellenzők?"
Nem játszanak easy módban és nem veszik meg az achievementeket pénzért? (nem játszottam még amúgy vele)Megértem egyébként XuChi érveit, csak tényleg úgy gondolom, hogy ez elvesz egy nagy szeletet a pozitív játékélményből.
[ Szerkesztve ]
-
sp8787
addikt
Nem tudom de nem hinnem. Sztem az emberek jo resze nem rajongo hanem egyszeruen bizonyos szempontok szerint valaszt es kesz pl. amit en akartam jatszani(MLB17) az sehol mashol nincs es vszinu nem is lesz.
Azok akik annakidejen elkezdtek November-re mar nem is fognak jatszani szoval nagy ivben nem erdekli oket. Amugy is az lenne a legjobb ha minden elerheto lenne minden platformon.
-
[Prolixus]
addikt
"Még olyat is, hogy a Witcher 3-ban egy mod megnöveli a táska méretét, és több cucc pakolható a karakter inventory-jába utána."
Asszép. Én meg egyből ilyen mod-okat keresek. Hát igen, úgy tűnik akkor nagyon más részét képviseljük a spektrumnak. Nincsen ezzel semmi baj, hangsúlyozom. A baj inkább azzal van, hogy a fórumtársat mindenki elkezdte sárba döngölni, mintha valami rablógyilkos lenne.
A DS széria nekem is kimaradt eddig, többnyire hasonló okokból mint neked. Viszont a lore-ja érdekel azok alapján amit tudok róla, meg eleve szeretem az olyan játékokat, ahol morzsákból kell összecsipegetni meg kihámozni, hogy mi történik (és mindemellett nem blöff az egész, van tehát tényleg tudatosan megtervezett lore - legalábbis az az érzése az embernek). Úgyhogy nagyonakciósan szerintem megveszem majd a szériát és (tessék szorítani a karfát) valami moderált/visszafogott csalással kipörgetem később.
Glitch/bug kapcsán is homlokegyenest eltér a véleményünk. Szvsz ha valaki szándékosan ilyet használ ki, az tökre ugyanúgy csalás, mintha trainer-t használna vagy ilyesmi. A különbség annyi, hogy nem külső ember segítségét veszi igénybe, hanem a fejlesztő bénaságát (ez persze nem igazán pejoratív, minden játékban vannak exploit-ra alkalmas glitch-ek, ez teljesen természetes).
Na mindegy, akkor lenen unalmas a világ végül is, ha mindenki ugyanúgy gondolkodna.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
"Ennek csak az az eredménye szerintem, hogy ugyan több játékot fogsz belesűríteni a rendelkezésre álló idődbe, de eggyel sem fogsz "igazán játszani"."
Nyilván ez benne van. De van akit jobban zavar ettől, hogy van kismillió játék még amit ki sem próbált még, csak mert bossharcokra nettó átlag 1 órát kellett szánni a DS játékokban (most csak a hasamra ütöttem). Kinek mi a prioritás, ilyen egyszerű.
"Nem játszanak easy módban és nem veszik meg az achievementeket pénzért? (nem játszottam még amúgy vele)"
De nem ez a lényeg. Az a lényeg, hogy ebben a játékban legit módon lehet csalni. A fejlesztő, szándékosan rakott bele olyan dolgokat a játékba, amiket minden más játékban csak külsős, csalást lehetővé tevő segédprogramokkal lehet elérni. Ergo ebben a játékban nem számít csalásnak (hiszen a "csalás" eleve be van építve a játékba) az a segítség, ami más játékban meg igen. Ez szvsz egy olyan logikai hasadék, amit egy felesketett csalásellenző eléggé nehezen tud átugrani. Ezzel csak arra akartam rávilágítani, hogy ha még egy játékfejlesztő is nyugodt szívvel beleépíti a "csalást" a játékába (azzal a szándékkal, hogy azokat is érdekelhessen a játék, aki a sztori/karakterek miatt jönnek, viszont a játék nehézsége meg elriasztaná őket, és most lényegtelen az, hogy mennyire atombénák...), akkor talán nem ennyire ördögtől való ez a csalás téma. Persze nyilván csak addig amíg csak saját szórakoztatásról és nem kompetitív szféráról van szó, természetesen.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
BOBAKILL
őstag
válasz [Prolixus] #21 üzenetére
Köszi, nagy nehezen találtam csak jó avatart de végül meglett a nyerő.
Én sem ítélem el aki csal, mert az ő dolga. De ne reklámozza egy olyan játék topikjában ahol olyan elvetemültek vannak mint pl jómagam, akiknek az idegrendszere a DS-on edződött. Persze hogy leoltják az illetőt.
Magamból kiindulva fura dolog ez mert aki "megedzette" magát a DS-okkal azoknak más játék nem olyan nehéz és sokkal türelmesebben és odafigyelve játszák. Szerintem. A Nioh még nehezebb mint a soulsok, több odafigyelést és ügyességet igényel.
Ja és én is "csaltam" a Nier-ben mert pár trophyt megvettem. De ott legális .[ Szerkesztve ]
-
janos68
aktív tag
Van a Ninja és a Mágus képesség a Nioh-ba, amit ha megfelelő szintre fejleszt a játékos, és használja, az olyan mintha "god módba" rakná a nehézséget. Minden kis és nagy boss fekszik egy percen belül. Ha még a Spirit képességre is rádolgozik, és a megfelelő védőszellemet is megidézi, akkor meg 10-20 másodperc. Ezt az időt még le lehet csökkenteni, ha olyan fegyvert, vagy státusz vagy elementális támadást használsz, amire allergiás. Minden túlzás nélkül.
Reméltem, hogy ehhez hozzányúlnak majd a fejlesztők, de sajnos maradtak ugyanúgy. Persze nem kötelező használni azokat, de gyanítom, a játékosok 99%-a egyből arra fog ráfeszülni, és így kinyírja az élvezhetőségét. Persze ez nem baj, mert legalább nem fog felforrni az agyvize senkinek. -
kwzatz
őstag
válasz [Prolixus] #33 üzenetére
Nézd, én eleve nem gondoltam úgy XuChi-ra, mint akit keresztre kellene feszíteni. A "Casult"-t sem szántam sértőnek, ez egy olyan kifejezés, amit a DS kapcsán gondolom mindenki ismer, viccelődtem vele, a későbbi hsz-ekben részleteztem is, hogy mit gondolok a dologról.
Itt nem is az erkölcsi/etikai kérdés a lényeg a csalással kapcsolatban szerintem (nyilván multinál igen), hanem az élmény, amitől megfosztod magad. A Nier készítői is nyilván a játékosok által felmutatott igényre reagálva - amit a topicban is látunk - pakolták bele ezeket a dolgokat a játékba. Attól, hogy alapból benne van a "csalás" a játékban, és nem kell hozzá trainer, illetve valami külső cucc, még el lehet dönteni róla, hogy az csalás, és ezért nem használod. Ha valaki easy módban élvezi a Niert, nyugodtan játsszon úgy. Én az évek alatt viszont rájöttem, hogy akkor élvezem legjobban a nem kifejezetten csak a sztorira kihegyezett játékokat, ha van bennük kihívás. Kevés kivételtől eltekintve szinte mindent az elérhető legnehezebb fokon kezdek, és nem azért, mert "hű de mekkora gamer" vagyok, hanem mert sok játékban a könnyebb fokozatokon a játékmechanikának a 20%-át sem használod, mert nem vagy rászorulva. Így pedig nem akkora az élmény, mint amilyen lehetne. Olyanokkal én sem szívatom magam, hogy "1 halál és kezdheted elölről", meg sebződés nélkül vidd végig stb., mert értelmetlennek találom. (ott van pl. a Doom - belegondoltam, hogy milyen érzés lett volna legnehezebb fokozaton rákényszerülni az újrakezdésre, amikor kb. 2-3 pályával a vége előtt átesett a karakterem a padlón, így újra kellett tölteni )
A Dark Souls amúgy szerintem kicsit túl van misztifikálva, gondolom azért, mert a népszerűsége miatt nagy tömegekhez eljutott, így sokan emlegetik, hogy milyen nehéz, de szerintem pl. az ilyen "trial and error" típusú játékok közül a Super Meat Boy nehezebb. (főleg ha a Cottony Alley-t és Dark Worldöt is próbálod végigtolni)
-
sp8787
addikt
A Spirit-be igazandibol minimalisat kell befektetni. 10-es Spirit-el gyakorlatilag mind az 5 nehezsegi fokazat verheto mivel 10 kell Kato-hoz. Kato is GOD!
Az mar mas kerdes ,hogy az utolso Way of the Nioh fokozaton a jatekosok tulnyomo resze LW Critical Build-el jatszik es emiatt Hi-Nezumi is kell amihez most nem emlekszem mennyit de meg bele kell tolni. De ez ugye 750es szinten nem igazan nagy gond.Ja es nem 20 masodperc az hanem inkabb 1-2 megfelelo build-el.Persze a jatek elejen ez nem igy van ott tobb.
[ Szerkesztve ]
-
CriticalHit
őstag
Igazi kihívás, igazi sikerélmény.
Yesterday's history, tomorrow's mystery, today's a gift that's why it's called present.
-
[Prolixus]
addikt
"Itt nem is az erkölcsi/etikai kérdés a lényeg a csalással kapcsolatban szerintem (nyilván multinál igen), hanem az élmény, amitől megfosztod magad"
Most nem piszkálásként, de most ugyanazt írtad le mint az előbb, csak bővebben. Én értettem elsőre is. Viszont te minta elmentél volna amellett, amit én erre írtam. Na nem baj, fussuk le újra a köröket...
Ez az egész olyan mint egy mérleg. A mérleg egyik tálcáján vannak a komoly kihívást jelentő "trial and error" játékok, amikből egy tálcára kevesebb fér fel mert sok idő elmegy a sok halál/újrapróbálkozás miatt. A másik tálcán vannak az egyéb tényezőkre fókuszáló játékok, de abból több (és most tekintsünk el attól, hogy a játékok hossza eltérő, tételezzük fel, hogy azonos játéknehézség esetén mindegyik játék ugyanolyan hosszú lenne). Valójában a mérleg elvileg egyensúlyban van, mert mindkét tálcára ugyanannyi "idő értékben" raktak fel játékokat.
Viszont abban a pillanatban amikor valaki elé helyezed a mérleget, kibillen az egyensúlyból egyik vagy a másik irányba. Innentől kezdve tehát már csak egyéni preferencia kérdése, hogy a "kevesebb több", vagy a "több tényleg több". Van akit kevésbé vonz a játékbeli kihívás, van akit jobban. Van aki könnyebben tolerálja a frusztrációt amit a sok halál okoz, van aki rosszabbul. Van kinek óriási élményt jelent ha 50. próbálkozásra sikerül valami, más viszont a kezdeti mámor után már egyből arra gondol, hogy "basszus, ennyi időt elbaszni egy boss-ra, ennyi idő alatt már egy kis, de attól még roppant élvezetes indie játékot félig kipörgethettem volna". Mindenkinek más a prioritása, más a "súlyozása". Szóval ami neked megfosztott élmény, az más olvasatában megspórolt idő, amit más élményekre lehet fordítani.
Nyilván egy ideális világban korlátlan szabadidőnk lenne és mindenki kiélvezhetné az összes játékot teljes pompájában. De ez egy nem ideális világ.
Amúgy ez pont olyan mint az achik. Van aki szerint felesleges időpocsékolás értéktelen "matricákat" gyűjteni, más meg élvezi az ezzel eltöltött időt, örömet okoz neki, kihívást jelent számára, frusztrálja, ha van egy rakás el nem ért achievement stb. A lényeg, hogy egyiknek sincs igaza (vagy mindegyiknek, nézőpont kérdése), mert nincs egyetemesen jó vagy rossz megközelítés.
AMúgy ezt nem azt jelenit, hogy én easy-ben indítok el minden játékot. Alapjáraton én is minden a legnehezebb, vagy majdnem a legnehezebb fokozaton kezdek. Valamekkora kihívásra nekem is szükségem van. De nem fogok 30-szor nekimenni egy boss-nak, mert az frusztrál, időpocsékolásnak érzem. Ilyen esetben én is hajlamos vagyok segítséghez nyúlni, és nem szégyellem ezt egyáltalán. Lehet azért mert bénább vagyok mint az átlag, lehet nem, de ez teljesen lényegtelen is. Én egyszerűen másra akarom fordítani az időmet, ilyen egyszerű. Ugyanakkor teljesen megértem (vagyis inkább elfogadom) a hozzád hasonlók álláspontját és preferenciáit is és nem kezdek el pejoratíve "mazochistázni" senkit. Konkrétan nem rád értettem amúgy hogy keresztre akartad feszíteni a kollégát (ez a kifejezés nyilván eleve egy költői túlzás), de ezt a szapulást ami itt ment a topicban már nem bírtam ki szó nélkül, ennyi.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Amúgy jó ez akkor, van aki szerint nehezebb a Nioh mint a DS széria, van aki szerint meg csak az eleje nehéz, utána úgy fel lehet tápolni a karaktert ha jól fejleszted, hogy kvázi easy mód. Az igazság meg odaát van.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
sp8787
addikt
Az utolso 2 fokozaton elkovettek azt vicces dolgot ,hogy a Weakness nem gyengiti hanem erositi bizonyos Bossokat. Az utolson meg a Sloth nem csinal semmit itt ott. A 3on a Sloth meg kb nem tart semeddig...etc.
Szoval ez elegge szor nehezsegtol fuggoen de egy ido utan ezeket az ember nem rakja shortcutra mert nem hasznalja.
Amugy mindenki eldonti mit hasznal mennyire korlatozza magat,ezt a jatekot kismiliofelekeppen lehet jatszani.
En mondjuk azt mondom inkabb hasznalja vki ezeket dolgokat minthogy summonoljon. -
kwzatz
őstag
válasz [Prolixus] #40 üzenetére
Igazad van, valóban nézőpont és egyéni preferencia kérdése. Őszintén szólva én személy szerint még nem találkoztam ilyen játékkal, ami érdekelt és annyira nehéz lett volna, hogy a tűrőképességem már annyira ne tolerálja, hogy valami "könnyítés" után nézzek. Azért a játékok legtöbbször úgy készülnek, hogy a játékosoknak sikerélménye legyen. Az olyan jellegű szívatást, mint a Cat Mario vagy az I Wanna Be the Guy már én sem tolerálom, de így azokkal nem is játszok inkább, poénnak persze jók úgy 10 percig. Szóval ahogy kifejtetted, mindenkinél máshol van a határ, de szerintem érdemes kitolni egy picit az embernek a sajátját, még ha bele is kell fektetni miatta néhány plusz órát.
Amúgy az az érdekes ezzel a témával kapcsolatban, hogy rengetegszer felmerül a "játékok mostanában túl könnyűek" panasz is, itt prohardveren is nem egyszer találkoztam vele, de akkor hol az igazság?Az achievement gyűjtögetés meg szerintem játékfüggő. Én kifejezetten díjazom azt, amiben úgy vannak kialakítva, hogy a megszerzésük közben teljesebb képet kapsz a játékról, a mechanikájáról, a lore-ról, stb., de itt sem érdekel az olyan, amit értelmetlenül nehéznek és fölöslegesnek találok (permadeath), vagy szimpla időpazarlásnak (értelmetlen, funkció nélküli, több tíz órás gyűjtögetős baromság), mert ezekből is van sok.
"Amúgy jó ez akkor, van aki szerint nehezebb a Nioh mint a DS széria, van aki szerint meg csak az eleje nehéz, utána úgy fel lehet tápolni a karaktert ha jól fejleszted, hogy kvázi easy mód. Az igazság meg odaát van."
Ez a legérdekesebb szerintem az ilyen típusú játékokban! Ha már említetted egy korábbi hsz-ben az "1 órát elcseszni egy boss-ra" dolgot, nekem volt olyan a DS1-ben, ami szerintem 2 óránál is tovább tartott (Artorias és Kalameet, talán Ornstein és Smough is a környékén volt), de volt olyan, amit más nehéznek tart, és vagy elsőre meglett (Four Kings), vagy elég rövid idő alatt (Manus). Szóval mindenkinek más és más, gyanítom, hogy ebben is benne van a szórásnak a keze.
[ Szerkesztve ]
-
Maelephant
aktív tag
XuChi: Nem értik, mert időmilliomosok. Érdekel a játék, tapasztalni szeretnéd a világot, miliőt, harcrendszert, de mivel munkád és családod van, önmagadra jut minden nap legfeljebb 1-2 óra (legfeljebb!!!, de azt is alvásidőből lopod), amibe minden (MINDEN!!!) bele kell férjen, továbbá mivel az élet minden valós területén helyt kell állnod ezt az időt bármivel, csak nem frusztrációval szeretnéd kitölteni. Ez nem fér össze a kitapasztalod, gyakorolsz, tízszer nekimész a bossnak c. gondtalan életvitellel. Trainerrel nyomott végig egy single player játékot/játékmódot? Botrány!!!
-
sp8787
addikt
válasz Maelephant #45 üzenetére
Valojaban akkor nem kellene ilyen jellegu jatekokkal jatszani.
"Érdekel a játék, tapasztalni szeretnéd a világot, miliőt, harcrendszert..."
Trainer-el pont ezeket nyirod ki a jatekbol.Egyebkent semmi bajom ha vki trainer-el jatszik de az kb. olyan mintha mondjuk jatszanek barmelyik sportjatekkal pl. MLB17 a meccs vegeredmenye 1-5 en meg szepen atirom 6-2-re mivel nekem az a jobb.
Amugy ennel a jateknal nyugosebb ha vki save editor-t hasznal. A PS4-en is ez a jellemzo.
Pl. 1 nap alatt annyi glory-t szerzett az illeto mint amit kb. 1 het alatt is kb. lehetetlen.
Az ilyenek miatt kinlodni kellett ,hogy bekerulj az elso 100-ba vagy a sajat klanodban az elso 50-be.
Ez problema ha cross lesz a jatek gyakorlatilag elleheteteleniti a jatek bizonyos elemeit. -
sp8787
addikt
válasz Maelephant #45 üzenetére
Nekem mondjuk az nem tul eletszeru ,hogy vki megvesz egy jatekot adott esetben nem keves osszegert, majd ezutan belovi a trainert ,hogy minel hamarabb vegezzen vele.
-
MageRG
addikt
válasz Maelephant #45 üzenetére
Nem értem. Akinek ilyen bajai vannak, miért nem a valami könnyedebbel játszik?
Pl. a Dark Souls-ban az élmény része, hogy a világot nem érdekli, mit akarsz. A kiválasztott hőst ugyanolyan gyorsan eltapossák, mint egy névtelen senkit.
Mégis nyerhetsz sokszoros hátrányból, hatalmas bossok ellen, pusztán kitartással, tanulással, ügyes taktikázással.
A játék fokozatosan adagolja nehézséget, mint egy jó edző, aki segít kitolni saját határaidat.
A végén már nem fog frusztrálni hogy egy boss milyen nehéz, mert tudod, hogy ugyanezt gondoltad a legelsőnél is. Mégis itt vagy.
A karakter hatalmának fejlődése együtt jár a játékos skilljének fejlődésével.Ezt soha nem tapasztalja meg aki csalással viszi végig.
A harcrendszerből meg szinte semmit sem "tapasztal", hisz nincs következménye a hibának.[ Szerkesztve ]
"What is bravery, without a dash of recklessness!"
-
kwzatz
őstag
válasz Maelephant #45 üzenetére
Majdnem talált. Én kb. másfél hónap alatt vittem végig az első részt DLC-kkel együtt, összesen talán 56 óra volt, átlag napi 1-2 órákat játszva, néha kihagytam 1-2 napot, hétvégén meg kicsivel többet toltam. Egyébként azt még megjegyezném, hogy ha elakad az ember valahol, kifejezetten jót tesz, hogy alszik rá egyet, másnap jobban fog menni. Ez az élet más problémáival is így van, bármit tanulsz, gyakorolsz, valahogy az agy elemzi a nap eseményeit és valószínűleg keresi a megoldást alvás közben. Rengetegszer voltam úgy, hogy nem értettem valamit vagy nem tudtam megoldani, másnap meg pillanatok alatt, pedig nem gondolkoztam közben rajta. Dark Soulsban is voltam úgy több bossnál, hogy nem ment fél-1 óra alatt, másnap meg az első 3 próbálkozásból. Szóval ez nem hátrány.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple notebookok
- Házimozi belépő szinten
- Bestbuy játékok
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Renault, Dacia topik
- Elemlámpa, zseblámpa
- Kupon kunyeráló
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- További aktív témák...
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, Apple garancia, doboz, kék
- iPad Air 10.9" - 2022, M1, nanoSIM, Apple garancia, doboz, szürke
- Macbook Pro 16" - i9 és i7, 32/512GB, 4GB Radeon, touchbar, garancia, szürke
- Macbook Pro 15" - 2018, 6 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 83 ciklus, garancia, ezüst (02)
- Macbook Pro 15" - 2017, 4 mag i7, 16/256 GB, 4GB Radeon, 99%, garancia, doboz, szürke