Új hozzászólás Aktív témák
-
atike
nagyúr
Brutál jó ez a videó... Nem semmi lesz a játék. És nem semmi lehet egy ilyen csapatban dolgozni...
-
Beri78
őstag
lehet jobban jártak volna, ha egy animációs filmet csinálnak
"...a valósággal az a gáz hogy nincsen hozzá háttérzene..."
-
rup1u5
nagyúr
Egészen idáig meg voltam győződve róla, hogy ez a világ eddigi leghülyébb sandbox játék ötlete. FarCry távcsöves puska nélkül. Bogyókat kell majd gyűjtögetni meg botokkal tüzet csiholni.
De ezután a videó után egészen érdekesnek ígérkezik. Ráadásul valamilyen szintű ismeretterjesztő oldala is van. Akár még siker is lehet. Bár ha fogadnom kéne rá még mindig azt mondanám, hogy bukás lesz.
A másik ami nekem is egyből eszembe jutott, hogy baromi jó lehet egy ilyen csapatban dolgozni! Bárcsak ilyen melóm lenne!
[ Szerkesztve ]
Why don't you knock it off with them negative waves!
-
Sirandrish
legenda
Még mindig király
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
-
djculture
félisten
division helyett ami 1 óra alatt meguntam ez lesz előrendelve
-
h-yle
addikt
Személy szerint sajnálom hogy elhagyták a modern kort a fejlesztők. Játékmenet alapján full ugyan az a játék mint eddig csak nagyobb hangsúly van a craftingon és a bazisepitesen. De semmi korszakalkotó
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
zseko
veterán
Az első ami az elején rögtön szembetűnt, hogy bemutatják az élő természetet egy erdőben, aztán teljesen fals színekkel valósítják meg a játékban
HR24.hu
-
Gaboman
nagyúr
Számomra első pillantásra magával ragadó!
Az hogy újra vadászhatok, a 4.részben is imádtam, ezeket a nagy tereket bebarangolhatom, kúszhatok, mászhatok benne.
Az egész légkőr fantasztikus, olyan környezetben játszhatok majd amit gyerekoromban is imádtam.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Def26
félisten
Baromira tetszik ez a játék.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
Ch0b
tag
Ez a játék, a craft valami szörnyű benne. Neked megy a farkasfalka, elfogy a lándzsa, de nem gond belépsz harc közben a craft menübe, az idő megáll és hiába van fél méterre tőled a farkas, te simán legyártasz annyi lándzsát vagy bármit instant, hogy az nevetséges. Amúgy hangulatos játék lenne, de az ilyen játékoknak nem olyannak kellene lenniük, mint amit leírtam, meg harc közben benyomsz egy húst és instant feltöltődik az életed... Kár érte.
-
doooo
veterán
Érdekes, hogy egy ilyen, hozzánk közeli helyen játszódik majd.
-
VinoRosso
veterán
Nekem is egyre jobban tetszik, főleg, hogy a Kárpátokban játszódik. A környezet idáig elég csinatosnak tűnik, ha ráéreznek hogy melyik pontot kell kiélezni játéklogikában akár az év játéka is lehet.
Ez a korhűség duma viszont inkább csak marketing. Mezopotámiai törzsek sosem jártak a Kárpátokban, és nem beszéltek indo-európai nyelvet, ráadásul nem is negroidok voltak. A kardfogú sem volt már jelen Európában a mezolitikumban.
Amennyit a sok szakértőre elkölthettek nem hiszem, hogy megéri, mert annyit nem ad hozzá a végtermékhez, de ha a játék többi részére sem sajnálták a lóvét akkor nem bánom. -
kovsol
titán
Eddig azt hittem ez valami bugyuta játék lesz, de most átértékeltem magamban. Ez a videó miatt most felkerült nálam is a térképre ez a játék.
May the Force be with you!
-
Fitzgerald
veterán
-
Aron1988
tag
válasz Fitzgerald #14 üzenetére
Hát igen, sajnos ez manapság nagy rákfenéje a játékoknak. 2 lehetőség van. Vagy minden agyonscriptelve, egy csőben játszódva, QTE nyomkodva, 1000 segítséget kapva játszódik (Tomb Rider, CoD széria), vagy pedig ez a végtelenül repetitiv sandbox (Division, Just Cause3, Mad Max, Far Cry Primal). Nincs már meg a jó arany középút
A budai elit nívóját nem szabad lentebb adni! Mutasd a telefonod, megmondom ki vagy!
-
djculture
félisten
válasz Fitzgerald #14 üzenetére
Én szerintem még mindig inkább ezt veszem, ráadásul a gépigénye is megfelelő a gépemnek négyes is ment médiumban normálisan, division meg low-ba fut.
-
ribizly
veterán
Volt régen jó, vagy már csak az emlékek szépek? Ez a kérdés merült fel bennem a kommented olvasása után. Egyébként biztos voltak (HL2 talán jó példa) és biztos van most is (Alien Isolation talán), csak nem annyira egyértelmű már ez ma, mert közben más területeken annyira elszakadtunk (grafika, bejárható terület mérete és változatossága, stb.), hogy kicsit elmegyünk szőrszálhasogatásba... Hiszen 10 éve mit nem adtunk volna egy Division szintű és részletességű game-ért, ma meg a hibákat keressük benne, meg a kiadót szidjuk.
Érdekes egy helyzet.|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|
-
Fitzgerald
veterán
Assassin's Creed is simán idefér. Hiányzik a lélek, a "handmade" -érzés ezekből a játékokból. Ez a baj.
GTA V-ben pl. bárhova megyek, ránézek egy textúrára, és lelke van. Látszik hogy iszonyatos meló van a játékban, egyszerűen mindenre odafigyeltek a készítők. Az egy igazi sandbox játék, amit sokkal-sokkal nehezebb megunni, mint az említett produkciókat.@davidsone
Tudod egyáltalán mit jelent az, hogy repetitív? Hogy hány fegyver van nálad, annak mi köze van ehhez?
[ Szerkesztve ]
-
davidsone
addikt
válasz Fitzgerald #19 üzenetére
önismétlő, unalmas kb. Csak erre tudok gondolni mivel feltételezem még nem próbálta...
...sokan félnek attól h nincs benne fegyver arzenál akkor sz*r lesz...
legalább nem lesz egy tipikus lövölde[ Szerkesztve ]
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Fitzgerald
veterán
válasz davidsone #20 üzenetére
Repetitív az unalomig ismétlődő játékmechanizmusoktól lesz. Az Assassins's Creed és a Far Cry játékok ugyanazokat a játékmechanizmusokatt használják már jó ideje, ezt az Ubi sem tagadja.
A Far Cryban ez így néz ki: lődd le az állatot, nyúzd meg, kraftolj, foglalj területet/rádiótornyot/akármit (ide be lehet helyettesíteni bármit, attól függően hogy melyik játékról van szó), védd meg a területet, csapj össze az őrjáratokkal, repülj/ússz/szaladj/autókázz egy teljesen statikus sandbox világban. Ez várhatóan most sem lesz másképpen. -
davidsone
addikt
válasz Fitzgerald #21 üzenetére
szinte a világon minden valamilyen rendszer köré épül ezzel nincs is baj és én pl a farcry4 nél egyáltalán nem azt éreztem h megint le akarják nyomni a torkomon, volt hangulata sztorija remek környezet, kivitelezés és miért bsznák el azt ami jól működik. Az AC az már más az határeset
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
zseko
veterán
válasz Fitzgerald #19 üzenetére
"GTA V-ben pl. bárhova megyek, ránézek egy textúrára, és lelke van."
Ne haragudj, nem akarlak megbántani, de ezen hangosan röhögtem Azt ellenben nem tagadom, hogy nagy munka lehet mögötte.
HR24.hu
-
davidsone
addikt
válasz Fitzgerald #25 üzenetére
És az nem ugyanaz a játékmehanizmus mint a 3, vc, sa, 4, 4lc...
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
-
Fitzgerald
veterán
válasz davidsone #26 üzenetére
De, annyiban hogy ez is nyílt világú TPS, meg azok is. Itt is küldetéseket veszel fel adott helyeken, meg az előző játékokban is.
Kb. ennyi.
A GTA 3 legnagyobb újdonsága a 3D-s világ volt. A VC behozta a motorokat a játékmenetbe, és a property vásárlás lehetőségét. A SA-ban sokszorosára nőtt a térkép, mehjelentek a Sims-szerű RPG elemek, a területszerzés. A IV-nél kilógott a lóláb, az sok szempontból visszalépés volt a SA-hoz képest.
Az V-nek viszont sikerült összegyúrnia minden jó dolgot az előző játékokból, és megfejelni az egészet még egy rakás újdonsággal. Ha csak tőzsdézni akarsz, megteheted. Ha ingatlanokat szeretnél vásárolni/managelni, az azokhoz kacsolódó küldetéseket csinálni, megteheted. Millió féle ruhát, kiegészítőt vásárolhatsz, tetováltathatsz, kutyát sétáltathatsz, moziba mehetsz, búvárkodhatsz, sorolhatnám reggelig.A másik fontos dolog pedig az, hogy milyen a tálalás.
Az hogy mennyire immerzív maga a játék, milyen a map/level design, a quest design. Az hogy még a légyfing is le van animálva, elképesztő mennyiségű, kiváló minőségű szinkronhang lett felvéve hozzá. Ez egy élő világ. Mindenki teszi a dolgát, éli az életét. Nagyon-nagyon sok órát tettem bele, de még ma is rengeteg olyan telefonbeszélgetést kapok el az utcán, amit előtte sosem hallottam. Az NPC-k millióféle módon képesek reagálni a történésekre, különféle eseményekre.Ehhez képest egy Far Cry, AC, Watch Dogs, vagy bármelyik említett játék esetében sokszor érzem azt egy-egy helyre érve vagy éppen egy küldetést teljesítve, hogy na, itt elfogyott a kreativitás, a munkakedv. Copy/paste módszerrel lett összerakva az egész, nincs lelke.
Meetingen a project lead közölte, hogy "akkor tegyünk bele még ennyit ebből, meg még annyit abból. Meg egy homokos achievement rendszert."
Ők meg beletették.
Óriási különbségekről van szó.[ Szerkesztve ]
-
davidsone
addikt
válasz Fitzgerald #27 üzenetére
a gta vitathatatlan a többi meg egyéni ízlés kérdése amiben úgy sem fogunk egyetérteni...
...reklámozzák, terjesztik, beszippantják az agyadat, megerjesztik...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Vicces képek
- Windows 10
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ASUS ROG Ally
- Automata kávégépek
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Az MSI RadiX AXE6600 tesztje – router, játékosoknak
- További aktív témák...
- LG UltraGear 27GP850P-B Monitor
- Samsung Galaxy A52s 5G-Kártyafüggetlen-Hivatalos Samsug jótállási jegy-Garanciális-Karcmentes
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 512GB Silver - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor
- Pavilion 15-cx0023nf 15.6" FHD IPS i5-8300H GTX 1050 16GB 500GB NVMe gar
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro 1TB Space Black - Kártyfüggetlen, 1 ÉV GARANCIA, 100% Akkumulátor