Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz BusinessGuy #41 üzenetére

    Attól, hogy megmagyarázzák még lehet indokolatlan a kizárás.
    Most történt, hogy Outlook felhasználót kivágták, mert spam-elt.
    Nem tudjuk mi okozta, de a legutolsó aktivitás az volt, hogy a fiók tulajdonosa megkérdezte egy ismerősét, hogy x-y autó a hasznaltauto.hu-ról jó vétel lenne-e. Küldött két vagy három emailt különböző hasznaltautós linkkel. Ezután Outlook lezárta az accountot. Mint kiderül, ment egy értesítő email a lezárt acc-ra, gratula, értelme nem túl sok volt elmagyarázni benne, hogy miként lehet feloldani azt.
    A sikertelen belépéskor közölte, hogy egy telefonszám megadásával lehet feloldani a lezárást, de a saját telefonszámot nem fogadta el, mindig az jött vissza, hogy túl sokat próbálkozott azzal a számmal próbálja meg 24 óra múlva. Természetesen másnap is ez volt a szöveg. Megoldottuk az én számom megadásával.
    Tudom, hogy ez most Outlook nem Face, de arra is van ismerős akit kivágtak évekkel ezelőtt, sose tudta meg miért. Csak a példa kedvéért hoztam fel, hogy nem minden magyarázat indok.

    Szerk:
    Na most nézem 4 napos az utolsó hsz. Sok értelme nem volt a szösszenetemnek. Maradtam volna csendben.

    [ Szerkesztve ]

    Mos mé, hánem? De! Vagy nem...

Új hozzászólás Aktív témák