Új hozzászólás Aktív témák

  • .:Kristian:.

    addikt

    interjú

    - Beszéljünk az újdonságokról. Mesélj, mi olyan lesz a játékban, ami a korábbi részekben nem volt?
    - A játék az üldözésről szól. Arról, hogy te üldözöl, vagy hogy téged üldöznek: gyakorlatilag erre építjük a játékot. Az üldözések valójában három pilléren állnak: a Highway battle módon, az Undercover történeten keresztül, illetve a Heroic driving engine-n keresztül.

    - Beszéljünk ezekről! Heroic driving engine?
    - Alapvetően arról van szó, hogy az autók irányítását 430 módon befolyásolhatjuk, így gyakorlatilag teljes uralmat adunk a játékosnak az autó fölött. A hollywoodi filmekben rengeteg olyan trükköt látsz, amit a saját kocsiddal már nem tudnál megcsinálni. Mi azt szeretnénk, ha a játékban ezeket megcsinálhatnád. Azt akarjuk, hogy mindenki igazi faszagyereknek érezze magát, és végre meg is van az ehhez szükséges fizikai motorunk. Ebben azonban benne foglaltatik a törés és a sokkal intelligensebb ellenfelek is, a rendőrök viselkedése, az AI versenyzési képességeit, sok remek dolog. Amikor mindezt összegyúrjuk és működni is kezd, akkor igazi hősnek érezheted magad.

    - Highway battle mód? Erről már hallhattunk régebben…
    - A Highway battle mód igazán nagy fejlesztés a játékélményben. Nyers, izgalmas versenyek várhatók, nagyot dobnak a játékélményen. 250 km/h-s sebességgel száguldozhatsz egy autópályán, más autók között cikázva. De ennek az élményét igazából csak akkor élheted át, ha játszol is vele, szavakkal nehéz átadni.

    - A korábbi verziókban rengeteg autó volt, hogy lesz ez az Undercoverben?
    - Sajnos még nagyon korai lenne nyilvánosságra hozni a teljes autó listát, persze azért ügyes próbálkozás volt Egyelőre még dolgozunk az ügyön, a licencek beszerzésén. Annyit azonban elmondhatok, hogy alapvetően azokra az autókra számíthattok, mint a korábbi részekben. Néhány meghatározó amerikai izomautót, a japán zsírrakétákat, az egzotikus európai autókat. A régi és új autók egyvelegéből áll majd a játék.

    - Beszéljünk akkor a történeti szálról: miért épp Maggie Q kapott szerepet?
    - Mint ahogy már elmondtam, szeretnénk egy igencsak interaktív játékot prezentálni, és az egyik legnagyobb megújulás a történeti szálat éri. Hollywoodi szakértőket is felkértünk ahhoz, hogy segítsenek kidolgozni a történetet. Volt szereplőválogatásunk is, hollywoodi a rendező, hollywoodi csapat csinálja az egészet, szóval szakértőket csábítottunk magunkhoz. Maggie Q nagyon beleillett abba a szerepbe, amit neki szántunk. Chase Linh szerepét játsza majd el, ő lesz az összekötőd a játékban, ő lesz az egyetlen kapcsolatod a külvilággal. Bajba fog sodorni, de ki is húz a csávából, információkkal lát el a bandákat illetően.

    A játék elég sebesnek tűnik, gondolom idén volt már gyorshajtásod…
    - Nem, idén egyelőre még tiszta vagyok De mindenki ezzel piszkál ma, szóval lehet, hogy fogom magam és alágyújtok a fakabátoknak…!

Új hozzászólás Aktív témák