Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Dat fizika.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Édes istenem....
Jól fel kellene pofozni:
1. aki ilyen fost csinál
2. aki ilyen trailert ki mer adni. (ronda az egész, és még a framerate is nevetségesen alacsony sok helyen)Ez egy kva vicc, nem több.
Akkor még mindig nem lesz értelmes Nascar játék a piacon.
Mehet majd a Rambo game, WRC játékok, és a többi **** mellé a "lehányom bundle"-be... ingyen se kellene.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
bandika1988
csendes tag
A grafikán azért még dolgozhattak volna egy kicsit...
-
Csapoati
nagyúr
válasz bandika1988 #3 üzenetére
Most miért, így 2007 tájékára ez tökéletes. Ja várj, 2016 van.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
R3wind
csendes tag
Először azt hittem, hogy valamelyik régebbi Nascar játékot látom. Ezek szerint az elmúlt kb tíz évben semmit nem sikerült fejlődni. No flame, de a játékok és maga a sport is csak négy sör után élvezhető. Lehet valakinél viszont tetőfokára hág az izgalom, hogy be tudja e venni a következő bal kanyart, meg az azutánit, és az azutánit.
-
Shyciii
veterán
Megnézem, hogy te hogyan tudnád bevenni azt az egyszerű kanyart cm-re pontosan, mert itt ha hibáznak, akkor bukovári van erősen, nem úgy mint a Forma-1-ben. Jah és a Nascar is közel 360km/h-val képes menni (700-800LE ha nincs lefotjva), szal ezt próbáld meg uralni ilyen pontosan úgy, hogy nincsen mindenféle elektronikai-segéd, mint a majmoknak a Forma-1-ben, akik már attól paráznak ha esik az eső, és 10-15 körön keresztül Saefty Car-oznak
Ennyit arról, hogy milyen végtelenül "egyszerű" sport ez.
-
Csapoati
nagyúr
Az F1-nél mondjuk technikailag és vezetéstechnikailag is sokkal butább és könnyebb, de abban egyetértünk, hogy legalább olyan izgalmas tud lenni. Más jellegű versenyzést kíván meg. Számítógépes játékként viszont már sokkal kevesebb értelmét látom a Nascarnak. Egyébként nem a pilóták paráznak az esőtől az F1-ben, de gondolom ha nézed, akkor ez egyértelmű.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
mpierre
veterán
Bal kanyar, bal kanyar, bal..... Ööööö... Ja! Bal kanyar.
Olyan Midtown Madness szerű a grafika / fizika túlszaturált színekkel...
#### Scythe Kama Bay AMP 2000 Rev.B + Overnight Sensation hangdobozok + Kanto S6 #### Eladó cuccok: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mpierre/index.html ####
-
Shyciii
veterán
Sokkal butább és könnyebb? Ugyan mire is alapozod ezt?
Pl mennyi elektronikai segéd van az F1-ben és mennyi a Nascar-ban? Már ez alapján nem nevezném butábbnak, sőt. Vagy a te logikádat nézve akkor Senna idejében is butább volt és könnyebb volt vezetni az F1-et, hisz akkor se nagyon voltak elektronikai segédek az F1-ben. Közben meg nézz meg egy régi Senna videót, hogy mit/mennyit váltogatott a Senna, és hogy jár a lába kuplungoláskor. Nah a mai primadonna versenyzők a felébe belehalnának. Nem véletlen, hogy azon F1-esek akik átvándoroltak próbát tenni a Rally-ba, Indy-be, Nascar-ba, azok szinte egytől-egyig kudarcot vallottak, kivéve pl Mansell-t a Cart-ban, de ott se mindent nyert meg, de ő ugye igen nagy tehetség, aki szintén abban a korszakban is vezetett, ahol az F1 vezetése még tudást igényelt, és nem elektronikai állítgatásokat.És akkor még beszélhetnénk a leszorítóerőről, ami F1-ben dögivel van, míg Nascar-ban harmat gyenge, ergo rohadtul figyelni kell, hogy ne pördülj meg, mindezt úgy hogy közben lökdösnek, taszigálnak, és még fussál jó időt is, miközben F1-ben egymás elleni harc abban merül ki, hogy DRS zóna...
A Forma-1 jó ideje már nevetséges szinten van.
[ Szerkesztve ]
-
haxiboy
veterán
Ford Racing 2 ???????
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Csapoati
nagyúr
A mai "primadonna" versenyzők 6x annyi dolgot állítanak menet közben, mint régen. Oké, hogy az aero például most butább, mint volt, de Senna nem tologatta a fékerőt előre-hátra az egyenesekben. A profi versenyzők tudnak alkalmazkodni az autóhoz, tehát Senna ma is nagyon jó lenne, vagy Schumi a 70-es években is kitűnt volna. De ez messzire vezet, szóval itt inkább hagyjuk is.
Meg félreérted, én nem magát a sportot tartom butábbnak, de a Nascar technikája kb 20-30 évvel jár az F1 mögött. Ettől még nem lesz "szar", csak magát a technkiát objektíven nézve butább. Ettől még egy teljesen jó ága az autóversenyeknek és más jellegű ügyességet kíván meg, mint egy rali vagy F1. Ja és ugye gyakorlatilag egyenautók vannak, az mindig szorosabb versenyzést tesz lehetővé, az oválpályákon meg folyamatos szélárnyék van.[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Shyciii
veterán
Látom nem látod mit mondasz: fékerőt tologatják menet közben -> akkor leírom 100-adszorra is, hogy tele vannak elektronikai segédletekkel. Pont erről beszélek. Szerinted az a tologatás akkora nagy meló? Kapcsolót kapcsolgatnak, amik fel vannak programozva a kormányra (rettentő megerőltető. Ennél több kombinációt kell megtanulnia egy hardcore gamernek). Hihetetlen hogy van aki elhiszi, hogy kapcsoló nyomogatása hatalmas meló. Javaslom hogy nézz meg egy már említett régi videót, vagy vezess autót mondjuk a kakucsringen, mert látom nemigen tudod a kettő közötti különbséget.
Ezt akarod melóban összehasonlítani például a kuplungolással, vagy a fékpedál "játszadozásával"? Míg régen nem tudtak kapcsolót nyomkodni, csak a fékpedál pontos játékával operálhattak, most nyomkodnak egy-két gombot, és hopp máris jóval egyszerűbb bevenniük a kanyart.
Sajnos Bernie bácsi gondolkodása miatt (és a tied miatt) romlik egyre jobban a Forma-1, mert azt hiszitek, hogy a high-tech technikától lesz jobb, pedig nem, inkább ettól lesz egyre puhányabb a verseny is, és a pilóták is.Lásd legutolsó verseny ( talán a Brit volt az, amit le kellett töltenem barátomnak két jelenete miatt) Belenézek erre mit látok. Nem esik az eső, csak vizes a pálya, és nem rajtolnak el x körön keresztül, mert jaj de veszélyes. Régen az általad butának nevezett autók esetében zuhogó esőben száguldoztak, most meg nyavajognak a pilóták. mikor mindenféle elektronikai kütyük oldják meg helyettük a meló nagy részét (pl kipörgésgátló, dehogy már a gázpedálra is oda kelljen figyelniük). Ezt én már jópár éve nem tartom versenynek, és ahogy a nézettséget látni, egyre többen nem tartják annak, nem véletlen, hogy minden évben sopánkodnak, hogy változtatni kell, mert ez így nem jó.
A butább elmaradottabb technikához meg csak annyit, hogy nézd meg egy mostani kihegyezett agyon computerezett autót mennyit van szervízben, és nézz meg egy mostani technikával összeállított tolórudas V8-ast, és sopánkodj, hogy az csak megy különösebb szerviz nélkül. A high-tech technika nem mindig jelent jót, ezt kellene már megtanulni.
Legjobb példa erre is az, hogy míg a Nascar motorjai az ovál pályán folyamatosan nagy terhelés mellett kibírják, míg az F1 közel sincsen csúcsra járatva folyamatosan, mégis simán elpukkannak. Van olyan pálya (pl Brazil), ahol mindig 4-5 motor elszáll. Nagyon jó. Biztos ez kell a népnek.[ Szerkesztve ]
-
plejik
addikt
Szerintem a Forza NAscar kiegészítője kenterbe veri...párszor..
[Apple Watch Series 7][iPhone 14 Pro][MacBook Pro M1 pro 14" 2021][PlayStation 5 Digital Edition][XBOX Series X][LG CX3 OLED]
-
Csapoati
nagyúr
Rendben. A Ford T-Modell motorja sokkal jobb, mint egy modern hibrid, mert hát strapabíróbb. Na itt fejezzük be, mert te is csak a híreket követed az F1-gyel kapcsolatban. Csak egy dolog: a brazil pálya speciel pont nem igazán megterhelő és az utóbbi időben max 1 vagy 2 motor durran el egy futamon, míg mondjuk 20-30 évvel ezelőtt ez a szám két számjegyből állt volna.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
válasz Bad Pritt #16 üzenetére
Nem beleszállva a vitába, de én is kicsit jobbnak tartom a Nascar-t. Izgalmasabb, sokkal. Évad elején mindig nekiugrok, aztán szépen egyre kevesebb időm van nézni ahogy telnek a hónapok. Februárba kezdődik a szezon pont akkor van vége az NFL-nek.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Csapoati
nagyúr
A roncsderbi is izgalmas, mégsem az jut az ember eszébe, amikor az autósport csúcsáról kérdezik.
HáGé: De még ha így is érzi, nem értem mire fel ez az arrogancia? Én elismerem a Nascart is, amiket felsoroltam, azok tények. Nem az én véleményem, hanem tények.
[ Szerkesztve ]
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Persze, csak a csúcs inkább ez: [link] mintsem a mai Formula 1. Sőt idén én LeMans-t élveztem a legjobban.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Norb€€€
aktív tag
Mióta vártál már egy nascaros hírre, hogy ezt végre kiírhasd magadból?
Most tényleg, ezt a játékot komolyan gondolta valaki? Egy ilyen játéknál tényleg nincs sok elvárás, de még azt is alulmúlták.
-Kell 1-2 autómodell, 10-20 különböző textúrával.
-Kell 1-2 pálya, amely nagyrészt szintén ugyanolyan, mivel mind ovális. /Most itt nem a sportot fikázom, csak felsorolom az hozzávalókat./...öhm. Nagyjából ennyi. Most egy rendes fejlesztőgárdának leesik, hogy ez így kb. k**va kevés elvárás, akkor legalább legyen olyan szép, hogy a fogam kiköpjem, meg olyan törésmodell, hogy Michael Bay sírva feküdjön le.
De ők nem, ők b**nak az egészbe... de most komolyan gyerekek, ezen nem lehet mit szépíteni //haha//, valljuk be ez ótvar gány. A Real Racing 3 oda meg vissza veri ilyen téren, pedig az egy ingyenes telefonos játék. Persze egy játéknál nem a grafika minden, szokás mondani. De akkor itt mi? A járműfelhozatal? A változatos táj? A bejárható terület? A sztori?[ Szerkesztve ]