Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
- War Thunder - MMO Combat Game
- Elden Ring
- PlayStation 5
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Bestbuy játékok
- Elite: Dangerous
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Path of Exile (ARPG)
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
válasz Hopkins95 #35 üzenetére
Talán mert köze sincs az I. világháborúhoz? Jó környezet, korhű járművek, és egy idegbeteg lófasz multi, ahol mindenki automata fegyverekkel rohangál fel-alá, miközben a gyalogság körében az automata fegyver még a II. világháborúban sem volt általános.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hopkins95 #39 üzenetére
Egyik Battlefield sem realisztikus, ellenben a Secret Wapons pont a kísérleti cuccokról szól, amik többnyire legfeljebb prototípusként vagy tervként léteztek.
Viszont rohadtul nincs a Battlefield 1-ben világháborús érzés, pont a rohanós játékmenet és a sok automata fegyver miatt. Ez így nem I. világháborús játék, csak egy tucat fps háborús helyszíneken, korabeli fegyverekkel.
A single résznek amúgy vannak hangulatos pillanatai valóban, és ezek pont nem a pörgős részek.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Hopkins95 #43 üzenetére
De a Battlefield 1 tömve van automatával. Az I. világháborúban nagyon kevés és kis darabszámú gyalogsági automata fegyver létezett. A játék is tele van vele. Mindezt úgy, hogy a gyalogság fele a II. világháborúban sem jutott automatához. Mind a single, mind a multi teljesen tucat, tökegyformák a Battlefield részek is.
Egyezzünk ki abban, hogy az I. világháborúhoz az égvilágon semmi köze, ez egy fiktív lövölde világháborús fegyverekkel. Egy II. világháborús Call of Duty-ban több realitás van, igaz, a WWII kivételével nem is mostanában jelentek azok meg.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Milyen félóra. Simán tárazzák már a karabélyokat is. Csak nem 30 golyó a tárban, hanem 5-6-7, és nem automata. A valósághűség és a debilen irreális között van azért átmenet.
Ha nem akarunk az I. világháborúban játszani, akkor miért csinálunk I. világháborús játékot? Ez olyan, mint amikor nem akarunk húst enni, de kell a húsízű és külsejű szójás szirszar.
Ettől lesz átskinezett tucat FPS, mert a kötelezően elvárt újdonságokat leszámítva nem ad többet, mint a korábbi részek, nem fogom átérezni az I. világháborút, mert azt kispórolták belőle.
Majdnem annyi automata fegyver, géppisztoly van benne, mint egy II. világháborús játékban. Azért ez nem normális.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
-
Dilikutya
félisten
Minek? Sikeres. Megváltoztak az igények. Egy Call of Duty se olyan volt 2003-ban, mint manapság. De pl. a Need for Speed se. Bármennyire is nem érdekel a neon fényes tuning, de az Underground pl. ott van a széria legjobbjai között még. De aztán pár év, és lejtmenetbe kapcsolt az NfS is. Meg úgy kb. minden. De érdekes módon pl. a GTA nem hogy nem vesztett az összetettségéből, de sokkal több tartalom van a 4-5. részben, mint a Vice City-ben, bár azt a hangulatot egyik sem tudja hozni. Igaz, 1986 neonfényes, Michael Jackson-tól, Run DMC-től és Slayer-től hangos Miami-jával semmi sem vetekedhet.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz laposonly11 #170 üzenetére
Amúgy elég baj az, hogy akármilyen sérülésmodellnek 2020-ban (vagy 18-ban, a megjelenéskor) még örülni kell. Rég azt úgy gondoltam, mostanra teljesen általános lesz, a rombolható környezettel egyetemben. A Soldier of Fortune már 2000-ben alkalmazott sérülésmodellt (mit alkalmazott, talán máig etalon), ehhez képest olyan kevés helyen látni. Emlékszem, a CoD World at War-ban mekkora dolognak számított, hogy a gránát meg a nagy kaliberű gépfegyver végtagokat szakít le. Azóta se nagyon látni ilyet, pedig a 18-as karika továbbra is ott virít a dobozokon. De a Battlefield 1 rombolható környezete is látványos, mégha mindig ugyanúgy, ugyanabban a sorrendben is pusztul le a célpont, de pl. tetszett a bombatölcsér is, meg hogy valóban érzed, ha belemész. Vagy a nyomok a sárban. Vagy ott a Killing Floor 2 (igaz, csak Nvidián tökéletes) gusztustalan effektjeivel, ahol repkednek a belek, ami azért egy darálós horror FPS-ben inkább előny mint hátrány.
Ezeknek mostanra az ilyen játékokban alapnak kéne lennie. Ehelyett mi van? Malmoznak a CPU magok, a Crysis Remastered továbbra is egy magot használ, és a fél világ a látványos, de csak parasztvakításra alkalmas és erőforrásigényes ray tracing-nek tapsol.
Nincs érdemi fejlődés.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Realme GT 2 Pro - papírforma
- LEGO klub
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Házimozi haladó szinten
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nem lesznek kitömve VRAM-mal az új VGA-k a gyártók szerint
- Asztalos klub
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen