Új hozzászólás Aktív témák

  • gliskard

    senior tag

    Szerintem Zuckerberg nem sokáig fogja magyarázni a bizonyítványát, várhatóan a részvényesek megpróbálják lecserélni.

    Láthatóan Mark és csapatának eredményes munkája nyomán a FB a fiatalabb korosztályokat nem tudja megszólítani, felhasználóvá tenni és rajtuk keresztül konverziót hozni a hirdetőknek.

    A felhasználói bázisukról nem nagyon adnak ki információt, de a hirdetési adatok alapján egy ideje probléma, hogy a felhasználói bázis jelentős része finoman szólva nem a vásárlóerővel rendelkező rétegből kerül ki. Ráadásul az iOS változásai pont ennek a szegmensnek a targetált elérhetőségét kaszálta el.
    Például nem véletlen, hogy az usa-ban például a pénzügyi és biztosítási szektor a FB helyett a Ld-re fókuszál inkább, a covid még inkább felerősítette ezt a folyamatot.

    Komolyabb átalakítás nélkül nem tudják elérni sem a fiatalabb réteget, sem pedig a fizetőképesebbeket. Nagy átalakítás pedig mindenképpen lemorzsolódással is jár.
    Kicsit olyan mintha Mark Meta Zuckerberg és csapata nem tudná eldönteni, hogy mi a fontosabb – magas user szám vagy a minőségibb user bázis. Mert a kettő együtt már nem működik.
    Feltehetően működőképes stratégiájuk sincs ennek a kezelésére, különben nem indultak volna a VR/AR irányba.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák