Új hozzászólás Aktív témák
-
plömplöm
őstag
válasz philoxenia #8 üzenetére
pár centis pontossággal meg lehetne valósítani valódi sávasszisztenst egy gépjármű-navigációnál
All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
joghurt
addikt
válasz philoxenia #8 üzenetére
A kommersz GPS-ekkel némi túlzással örülhetsz, ha a sűrű belvárosban eltalálja, melyik utcán vagy. Persze ezek is sokat fejlődtek az elmúlt évtizedekben.
Az átlag felhasználónak nem kell okvetlenül a centis pontosság. Az arra jó, hogy a többi készüléket legyen mivel összehasonlítani. És lehessen mi alapján ekézni a kollégám, aki a sportkrumplija által mért értékeket tekinti szentírásnak - még a Margit-szigeti vagy városligeti futókör pontosan kimért hosszához képest is.Melyik út hiányzik? Az OpenStreetMapen megvan? Ha nincs, szívesen felviszem.
A hivatalos futóversenyek hosszát is kizárólag gördülő módszerrel mérik, mert leragadtak a múlt évezredben. Pedig ha belegondolsz, akár a keréknyomás kis változása miatt is változik a sugár, így a mért táv is. (A hivatalos versenyeken az ilyenek miatt a névleges táv csodakonstans-szorosát kell kimérni.)
Úszni nem az F9P-t vittem magammal, hanem egy saját készülékünket. Vízálló övtáska, a vállamon keresztbe. De legalább folyamatosan látja az eget, nem úgy, mint egy sportóra, és aktív, külső antennás.
A tej élet, erő, egészség.
-
joghurt
addikt
válasz philoxenia #10 üzenetére
Fogadjunk, hogy de!
A kocsimban van (kamerás) sávasszisztens, és a magyar útviszonyok mellett a hazaúton van egy rész, ahol rendszeresen félre akar vinni. Mert a nyomvályút vagy hosszanti repedést érzi záróvonalnak.A pontosságnál meg nem egészen értelek. Egy pozíciómérés hibája nem halmozódik a megtett távval, hanem pontonként értendő.
A tej élet, erő, egészség.