Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem értem, hogy a Piranha Bytes miért a Gothix 3 motort használja még mindig! Ez a motor végtelenül elavult, az animációk borzalmasan darabosak, az egész játék nagyon pre-alfha demó benyomását kelti.
Amúgy Gronkh már felrakta a 2. részt is.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
oriic
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #1 üzenetére
Frissítettem, köszi.
PS5-re egy Alone in the Dark Deluxe Edition letöltőkód --- 12k HUF --- PM-ben érdeklődhetsz
-
félisten
válasz huskydog17 #1 üzenetére
Hát igen, ez így nagyon "ZS" kategóriás.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Ringman
nagyúr
felőlem aztán gothic1 grafikája is lehetne, ha hozná a g1-2 játékélményét
-
R3wind
csendes tag
Őszintén, valaki, árulja már el nekem, hogy mitől volt olyan nagy szám a Gothic. Megvolt, jó pár órát beleöltem, de a borzalmas irányításon kívül más nem maradt meg bennem. Tudom, ahány ember annyi élmény és komolyan trollkodás nélkül kérdezem, hogy miért is volt olyan jó a Gothic. Lehet újra előveszem ha kedvet csináltok hozzá.
-
Cathulhu
addikt
pl a sandbox vilagban is megvolt oldva linearis tortenetvezetes elvezetesen es nem fejlodtek veled az ellensegek, (ami kb az egesz fejlodesrendszert ertelmetlenne teszi, mint az agyon ajnarozott bethesda jatekoknal vagy pl a ME:A-nal), sose felejtem el azt az elmenyt, amit az okozott, mikor alacsony szinten bekoboroltam az eszaki erdobe Gothic 2-ben. Nappal meg csak csak elosontam az ellensegek elol, de mikor beesteledett, es elojottek az erdo igazan remiszto lakoi akkor kb tele lett a gatya ) Masreszt meg volt oldva a karakterek es a tortenesek kozotti interakcio. Egy-egy feladatot sokfelekeppen is meg lehetett oldani, es a karakterek ehhez kepest reagaltak. egyik legnagyobb csalodasom volt, mikor Gothic 2 utan az oblivionban is megprobaltam sajat fejem utan menve megoldani egy kuldetest: grey fox, mondjuk ugy, hogy beepulok az alvilagba, kinyirom a fonokot stb. Ez mukodott a Gothic 2-ben, az oblivionban meg az se erdekelte a grey fox osi ellenseget, hogy en magam viritottam mar a vegen vele szemben grey fox maszkban. Jo parbeszedek voltak, es nagyon sok apro es nagyobb dolog fuggott attol, hogy pl milyen oldalt valasztottal, az egesz vilag ugy allt hozzad. Gothic 3 meg a senki sem erinthetetlen rendszerevel, ahol meg a kuldeteskritikus NPCk is meghalhattak (az is jo volt, mikor nem idoben ertem egy kuldetes adohoz, es mire odaertem az odujahoz, amr reg megoltek a frakasok, akiket o kert volna meg hogy intezzek el). A harcrendszer pl szerintem nagyon jo volt, sokan utaltak, de nem egy egyszeru clickfest volt, hanem tobb fele kardmozdulat kozott kellett varialni. Alacsonyabb szinten is, ha ugyesen bantal a karddal es jo volt a ritmuserzeked, igen izgalmas parbajokat lehetett vivni. Szoval sok-sok ilyen aprosag, amit semmilyen mai RPG-nel nem erzek. Aprolekosan kidolgozott, elo, reagalo vilag, inkabb minoseg mintsem mennyiseg alapon.
Talan a Risen 1 volt az utolso, ami kicsit meg emlekeztetett az elodokre, de azota nincs kb semmi a piacon, ami azt hozni tudna, felek ez sem lesz az.[ Szerkesztve ]
Ashy Slashy, hatchet and saw, Takes your head and skins you raw, Ashy Slashy, heaven and hell, Cuts out your tongue so you can't yell
-
Thorus
aktív tag
Az első videóban 4:20-tól tiszta Gothic 1 érzés. "Welcome to the colony" csak egy ütés helyett itt egy lövés.
Az ember annyit ér, amennyit a többiek akarják, hogy érjen.
-
GypsFulvus2
őstag
andrew összefoglalójához nem sokat lehet hozzátenni. Legfeljebb annyit, hogy egyrészt a Gothic1-2 sokkal nehezebb játék volt, mint mondjuk a TES sorozat, vagy a Mass Effect, hogy a két manapság legnépszerűbb szériát említsem, amelyeket erősen casual gamer irányba toltak el. A Gothic játékokban nem volt kompromisszum, ezeket keményvonalas RPG fanoknak készítették. Itt, ha rossz helyre tévedtél, fél másodperc alatt kinyírtak, és hiába volt sandbox, meg kellett gondolnod, hová, mikor és hogyan látogatsz el. Ahogy andrew is írta, ha betévedtél kemény helyekre, nagyon félelmetes tudott lenni: "csak innen keveredjek ki valahogy" hangulat . A karakterfejlesztés sem tűrt meg sok hibázási lehetőséget, pl. a Gothic 2 Night of the Raven kiegészítőjének telepítése után ha félrefejlesztetted a karaktered, akkor a játék egy idő után lehetetlenül nehézzé vált. Ha ma adnának ki ilyen játékot, pár nap múlva a fél internet viszhangozna a casualok rinyálásától.
Ezen felül volt valami megfoghatatlan hangulata ennek a szériának, amit sajnos nem tudok jól szavakba önteni; valami utánozhatalanul egyedi. Erre valaki vagy ráérez, vagy nem; utóbbi esetben nyilván nem lesznek soha a te játékaid - ezzel nincs semmi gond. Ennél az ELEX-nél is érzem ezt a sajátos hangulatot a két videó alapján, és a mai mércével gyenge grafika ellenére is tetszik; szinte biztos, hogy megveszem majd.[ Szerkesztve ]
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
#45185024
törölt tag
Égetően hiányzik a régi klasszikus RPG a piacról. Szerintem is a Gothic 2 volt a legnagyobb.
Én elfogadom ezt a kevert stílusú fantasy-t is ilyen volt annó a Wizardry 8 is, csak ebből nagyon ritkán jön ki gyöngyszem. Egyedül ezt a övre szerelhető JET-et viselem nehezen, nekem ez nagyon ilyen multi aréna stílusokra emlékeztet... De mivel ez a játék egy kihalófélben lévő ősfaj egy példánya nekem biztos nagyon tetszeni fog. Amíg ki nem jön az új Bethesdás Elder Scroll rész vulkánon más nem is nagyon jelentős úgyhogy hajrá !!! -
GypsFulvus2
őstag
Hát, megkockáztattam az előrendelést a GOG-on 47 USD-ért. Lehet persze, hogy csak egy költséges tévedés lesz, de bevállaltam a rizikót. A Gothic széria alkotói megérdemik, és a Piranhára is ráfér egy kis anyagi támogatás.
"Only the paranoid survive" - Andrew Grove, (1999)
-
Mr_no_Name
tag
fú sry rossz topik >.<
[ Szerkesztve ]
-
Mr_no_Name
tag
megpróbálom ismét :
megnéztem én is ezeket a gameplay videókat...látom benne a Gothicot, látom benne a Risent és az a baj, hogy látok benne egy bukást ._.
Biztos lekötne ez a játék 1-2-3 órára, de nem hinném hogy tovább tartana. Ha valahogy, valamilyen módon csinálnának egy új sztorit és egy új motorral és egy új, de fasza harcrendszerrel újragondolnák a Gothic kettőt, szerintem nem lenne probléma....nekem is a Gothic 2 az etalon, főleg, hogy most megcsinálták a németek-lengyelek-oroszok a The Returning community addont...de sztem sose lesz már olyan mégegyszer :/
(ma már nemhogy 15x nem viszek végig egy játékot, de még egyszer sem )
[ Szerkesztve ]
-
Norb79
őstag
És a kard készítés? Több lépésben, megfelelő sorrendben. Növény szedés az erdőben? Számtalan olyan apróság volt, ami annyira közel hozta az egészet az emberhez, ha hagyta, hogy az megismételhetetlen. Ebből a szempontból már a risenek is csak utánérzések voltak, pedig azokat is szerettem, végigtoltam.
Gothic3al szerintem ezer órát is el lehet lenni egy végigjátszás során annyira szétágazó apró részletek vannak és sok felfedezhető táj.