Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlos Padre
veterán
Majd jön megint a sírás, hogy mé nem megy jobban aenvídián mint a fos ájemdén, szarul van megírva, a zájemdé lefizette a fejlesztőket stb...
Genyó vagyok, ha hülye vagy megmondom.
-
Z_A_P
addikt
VGA-ból viszont kell egy nagyjából másfél TFLOPS-ot biztosító modell
Ez honnan indul?
OK
-
GodGamer5
addikt
Azért durva, hogy az Epic még mindig magasról szarik rá, hogy áttérjen engine szinten a dx12-re, miközben kb minden második játék erre a motorra épül.
Remélem ha màr ennyit optimalizáltak a játékon, akkor pascalon is meglesz a jó sebesség, mert ha nem, akkor nyugodtan meghagyhatták volna a dx11-et is opcionálisan.[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
FLATRONW
őstag
Az előző rész csak Win 10-re jött, és csak DX12-őt támogatott. Már ott sem kellett figyelembe venni a DX11 korlátait.
-
erer1000
őstag
Kicseszett sok magvas cpu-k kora eljött.
Stúdió lépése:
Vegyük le a terhet a CPU-rol és rakjuk át a GPU-ra a terhelést, így egy 4magos cpu-n is elfut.
Ezek szerint nem csak az epic games van a múltban a dx12 gyengeség miatt, hanem a Gears 5 fejlesztő csapata is..
Öröm nézni a 110 százalékra terhelt GPU-kat , miközben a CPU 10-30 százalékon malmozik
M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
hombre[EU]
veterán
és megkapta a Fidelityfx supportot is...
Life, Uh, Finds A Way
-
-
GodGamer5
addikt
Csak vulkant alig használ valaki. Az Unreal engine is inkább linuxon erőlteti. Ez a játék meg dx12-re jön, úgyhogy mindegy mi fekszik jól a Geforce-oknak, mert csak ez lesz.
[ Szerkesztve ]
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
félisten
válasz GodGamer5 #13 üzenetére
ezt arra értettem, hogy inkább Vulkanra térjen át Epic, ne Dx 12 re.
DX 12 sok esetben a legrosszabb teljesítményű API a 3 közül nagyon sok jelenlegi játéknál.
Ez nem feltétlenül az API hibája, hanem a fejlesztőké, motoroké. Úgy néz ki hogy a Vulkan kevesebb optimalizálással is képes gyorsabb lenni, mint a Dx 11, míg a Dx 12 jobban igényli azt, hogy a fejlesztő ráhangolja a használt motort, de sok esetben megelégszenek azzal, ha tudja hozni nagyjából a Dx11 sebességét.
EZ nem biztos hogy így van ahogy gondolom,,de jelenleg azt látom szinte minden játéknál.Ami megkapja a Vulkan támogatást,az gyorsul, jobb frametime-t mutat, míg dx 12 esetében ez sokszor pont az ellenkezője.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Shing
őstag
A 4. résznek is jó volt a DX12 portja, pedig a legtöbb studio azóta is küszködik vele. Bár nem volt DX11 hasonlításnak, az biztos hogy stabil és jó FPS-t hozott.
Így nem csoda ha az 5. rész még jobban fog futni. Plusz XO X-en 60FPS a cél 4K mellett, így nagy gépigényre tényleg nem kell számítani. Nem csodálkoznék ha még egy FX-4300 is jó teljesítményt hozna proci szinten.
-
Sajnos nem látom azt a fejlődést a látványban, mint amit az eltelt idő, és a jelenlegi hardverek indokolnának.
Ha kicsit túloznék azt mondanám, hogy ugyan úgy néz ki, mint az első rész sok évvel ezelőtt. -
FLATRONW
őstag
Az elemzés szerint dinamikus felbontást használ a játék, és ezen belül a legmagasabb elérhető szint sem éri el a valós 4k-t.
Nem mondom, hogy rossz ez a teljesítmény, de van néhány dolog ami szemet szúrt.
A PC-s verzió Ultra szintje is elég gyenge, kb. egy mai csúcs grafikájú játék medium szintjének felel meg.
Azt sem értem, hogy mi a fenének kell spórolni az AF szűrésen. A One X 4x AF-et használ. Jól látható a PC-s szinthez képest a minőség különbség, főleg a talaj lesz tőle mosott. Elméletben már nagyon régóta, kb. a Kepler és GCN-es korszak eleje óta kb. nulla sebességvesztést okoz a maximális szűrés. -
Ragnar_
addikt
Szóval hogy 20 magig skálázódik a teljesítmény, végre valami. Aztán a többit a gyakorlat majd megmutatja. (Emélkszek GoW4-nél volt először komolyabb előnye egy 4/8 procinak egy 4/4-hez képest, főleg min. FPS-ekben) Mondjuk így gen vége felé már valószínűleg nem nagyon tudnak nagy grafikai csimborasszókat mutatni, mert ugye elég idős már a konzol hardver, de kíváncsian várom.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- OLED TV topic
- LEGO klub
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 102.000.-
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-