Új hozzászólás Aktív témák

  • b.

    félisten

    válasz GodGamer5 #13 üzenetére

    ezt arra értettem, hogy inkább Vulkanra térjen át Epic, ne Dx 12 re.
    DX 12 sok esetben a legrosszabb teljesítményű API a 3 közül nagyon sok jelenlegi játéknál.
    Ez nem feltétlenül az API hibája, hanem a fejlesztőké, motoroké. Úgy néz ki hogy a Vulkan kevesebb optimalizálással is képes gyorsabb lenni, mint a Dx 11, míg a Dx 12 jobban igényli azt, hogy a fejlesztő ráhangolja a használt motort, de sok esetben megelégszenek azzal, ha tudja hozni nagyjából a Dx11 sebességét.
    EZ nem biztos hogy így van ahogy gondolom,,de jelenleg azt látom szinte minden játéknál.Ami megkapja a Vulkan támogatást,az gyorsul, jobb frametime-t mutat, míg dx 12 esetében ez sokszor pont az ellenkezője.

    [ Szerkesztve ]

    "A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Új hozzászólás Aktív témák