Új hozzászólás Aktív témák
-
ádikácska
aktív tag
Hát az nfs utóbbi részei... nem is érdemes róluk beszélni... viszont a Codemasters a GRID-del meg a DiRT-tel szépeket domborított, bármelyik nfs-t elveri ez a két játék...
"Én egy időben kézilabdáztam és mellette órákat CoD-oztam, ezek szerint én Dobókocka voltam?" by szab0729 // "És milyen egy ilyen PH!-találkozó? Valaki bemond egy konfigot, a többiek meg AAAHH, UUHHH?''- by unknown
-
Mr.Csizmás
félisten
Hát...NFS...talán a Porsche volt jó, az újhullámos style-ből meg az UG2...autósból az örök kedvenc a Mafia marad.
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
raczger
őstag
válasz Mr.Csizmás #2 üzenetére
Az nem kifejezetten autós, bár tény, hogy nagyon jó benne az iránytás. NFS-ből az underground tetszett nekem, a réggebbiekből pedig a második rész.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Morden24
nagyúr
Szerintem ez így kicsit kevés és triviális, már ha nem veszed sértésnek, Kedves Szerző.
Minden pontról lehetne külön írni. Sztori? Igen, beletartozik a történet, de beletartoznak a megfelelően érdekes karakterek, a jól kidolgozott világ is, sőt mitöbb, a "rendezés" is, mert nem elég jó sztorit kitalálni, elő is kell tudni adni.
Grafika? Persze van simán a technikai jellege a dolognak, de (szerintem) legalább ilyen fontos, ha nem fontosabb, hogy a designing ne klisékből épüljön fel. A játék külseje legyen koherens, a formavilág, a színvilág minden apró részletéig (erre szerintem remek példa mostanában a Fallout, régebbről a Bioshock vagy a Deus Ex). A special effect-ek használata sem éppen mindegy, sok, kevés, túl teátrális, túl bagatel stb.
Hangokról és zenékről mukk sem volt, pedig 50%-a az élménynek. Megint a Bioshock-ot, vagy a Witcher szinkronját tudom pölö felhozni. Persze itt is lehet technikai oldalról megközelíteni, manapság effektíve minimum az 5.1.
Multi: kiegyensúlyozottság a kulcsszó. Legyen annyira élen táncoló az erőegyensúly, hogy valóban a játékosok ügyeskedése billenti a mérleget a győzelem vagy a vereség irányába, nem pedig az, hogy szerencsésebb fegyvert vagy erősebb oldalt választott magának.
Support és bugosság, na ja. Fejből tudok két játékot, ami szerintem hihetetlenül jó, mégus bughalom (volt): Neverwinter Nights 2 és a Vampire: Bloodlines. Gyakorlatilag játszhatatlan volt mindkettő, amikor kiadták. Manapság már sokszor fontos, hogy legyen modding-lehetőség, extrajó, ha ezt a játék illetve a cég támogatja, elősegíti. Kiegészítők folyamatos érkezése sem árt adott esetben.
Marketing: ez nem "sajnos" kérdése, a világ így működik. Megérne egy többoldalas irományt az, hogy milyen módszerekkel operálnak a kiadók, a kisebb cégeknél meg a hatékony és találékony gerilla- illetve vírusmarketing-módszerek külön élményszámba mennek.
Na mindegy, csak pár apróság, lehetne ezt hova duzzasztani.
Sectumsempra - For Enemies
-
ádikácska
aktív tag
nem jáccok vele, de ha jól sejtem a Test Drive Unlimitedre gondolsz nem?
az a játék tényleg nagyon el van találva... graf, irányíthatóság, rosszat nem is tudok mondani róla"Én egy időben kézilabdáztam és mellette órákat CoD-oztam, ezek szerint én Dobókocka voltam?" by szab0729 // "És milyen egy ilyen PH!-találkozó? Valaki bemond egy konfigot, a többiek meg AAAHH, UUHHH?''- by unknown
-
gabor85
őstag
A kérdés jó. Személyes kedvencem a GTA:SA ból kiindulva...:
Nem annyira számít a játék grafikája ha a
-történet jó, és a játék a változatosságával leköt, kellően nehéz és nem esik át egyik végletből a másikba.
Mondjuk a másik kedvenc a Mafia. Ott ért véget számomra a játék amikor a történet is, utána bóklásztam a városban 20 percet oszt Quit!
A SA, az más, azt 6x vittem végig, el volt benne találva minden.
Összességébn az "ahány ház annyi szokás" mondásból indulhatunk ki; nem lehet mindíg mindenki kedvére tenni. -
Enton
addikt
Hát szerintem pont ez az amiért a GRID valóban, nem akarok túlozni VADÁLLAT!!!
Teszem azt, mint itt is, a GRID említése után feljött a TDU(mostanában mindig így van), mint játék ami nagyon jó és rosszat nem is tudnak róla mondani általában, én se nagyon.
De, (itt volt a hangsúly) akkor is a GRID fogta meg őket. A szinte tök egyszerű játékmenettel(kb 4 enter és megy a gém), egyszerű multi(regisztrálás/játék egyformán), tökéletesített neon motor ami a grafikáért felel, és nem utolsó sorban jobban beállítható(azaz sokkal felhasználónál belőhető a gép tudásához, játszható szintre/26fps~xxx/), és eszméletlenül jól néz ki, akár low, akár high-on .
Többek közt a játék kezdő ára sem mindegy, ami jelen esetben (sajnos 4 hónapos késéssel de ez a magyar cídí projekt hibája volt/először szinkront akartak(minek , aztán feliratot csak, és kaptunk egy magyar kézikönyves verziót )/) 8000FT, elég jó a mai felhozatalban, flusz még a javításokat meg sem említettem, ami rögtön kettő is jött ki a játékhoz.
És még a játék demo-jából is csináltak 1.1-es verziót. Azé nem mindegy!!! Nem gyakran látni sima demo-ból 1.0-ásnál jobb verziót, béta kivételével, de az nem is demo.
Xbox/Ps3-ra nemrég adták ki a kiegészítést:
[link]
Amit nem mellesleg igérnek PC-re is(habár ebben nem bízom annyira).Szerveztek Ebay által versenyt, aminek a nyereménye nem más, mint egy ugyanolyan Ford Mustang GT-R, ami a játékban is van :
[link]Plusz elég jó kis marketing volt mellette és még a trailer-ek is konkrétan az intróból voltak, változatlan zenével, stb stb.
Ha gondoljátok:
Tovább is van, mondjam még???????"mert gyakorlatilag megszámolhatatlan mennyiségű papucsállatka használ gazdatestként internetezésre humanoidokat és ez követhetetlen."