Új hozzászólás Aktív témák
-
Gomez86
őstag
"Ez tehát azt jelenti, hogy lesz még Duke Nukem játék a Forever után is."
Mármint ha nem bukik egy jó nagyot az egész project...
"A man is a success if he gets up in the morning and gets to bed at night, and in between he does what he wants to do." Bob Dylan
-
mephi666
nagyúr
nem hinném, hogy akkorát bukhatna... tipikusan az a helyzet, hogy a név eladja rengeteg példányban a játékot... az "új" terminator játékot is vitték ezerrel, hiába lett fos
...mellesleg a gearbox sem arról híres, hogy sz@r munkát adnak ki a kezeik közül
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Morden24
nagyúr
Hát, manapság már nem garancia a Duke név semmire.
Nyilván van egy kisebb kör, aki várja, egy nagyobb, aki szánakozva, de röhög, ha meghallja, és a legnagyobb halmaz, akinek fingja nincsen róla, mi ez, max. annyit, hogy valami ezer éves FPS ill. valami bebukózott projekt.Ide bizony kelleni fog marketingtevékenység, különben kidobhatják a kukába.
Egyébként ezt a szerencsétlen 3DR csapatot nem kergették el a bús francba? Komolyan szégyen, hogy egyáltalán hagyják őket nyilatkozni azok után, hogy éveken keresztül csak mentegetőztek, meg a szart dobálták a Take-Two-ra.
Ugyan co-developementről beszélnek, de mivel minden jogukat elveszítették, szerencsére max. konzulensként vehetnek részt a munkában.Sectumsempra - For Enemies
-
Sicilian
addikt
Nem várom, mert már nem hiszek el semmit, de ha megjelenik, kipróbálom, elmondom róla a véleményem, hogy szerintem milyen lett
nothing is true everything is permitted..
-
BiP
nagyúr
"Ez tehát azt jelenti, hogy lesz még Duke Nukem játék a Forever után is."
Amikor év elején arról volt szó, hogy a Forever kuka lett, már akkor mondták, hogy ettől függetlenül lesznek más Duke játékok.
Amúgy tök örülök neki, hogy a Gearbox kezébe vette a dolgokat, és végre kihozzák. (a videók alapján gyanítom, hogy nem 0-ról kezdték, hanem a félkész, kikukázott legutolsó változatot megvették a licensszel együtt, és azt pofozták ki. Jól tették, mert a kiszivárgott, kiadott videók alapján elég ígéretes volt. Én bízom bennük.
Akik meg csak azért fikázzák a játékot, vagy azért mondtak le róla, mert sokat késett, azok meg menjenek el a sóhivatalba.
Szidják inkább a kiadókat, a 3drealms-t vagy akárkit, de ettől a játék nem lesz szarabb/jobb. Figyelembe kell venni, hogy a most jövő játék nem 13 évig készült.[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
De ez ugyanaz a játék ami 13 éve készül.
Lehet, módosítottak a történeten, lehet váltottak engine-t sokszor lehet, hogy megváltoztatták már 500szor a játékot, de az alapok és a csomag amit átvett a gearbox az ugyan az.
Nem adtak neki más címet, a 13 éve készülő játék az egy projekt, ez van.Egyik hírben sincs olyan, hogy csak felhasználták a DNF-et egy másik projekthez szal ez bizony 13 éve készül, és ugyan az a játék.
[ Szerkesztve ]
-
Pörp
senior tag
Nem hiszem, hogy baj lenne ha valaki befejezi a Forevert. Miért lenne jobb egy teljesen újat kezdeni? Ok, hogy elavult a Forever ott ahol épp tart, de akkor is van valami alap. Ha valaki a jelenlegi igényeknek megfelelően befejezi, akkor mit számít, hogy 13éve kezdték? Nem Q2 vagy Q3 vagy unreal 1 engine-el fog kijönni úgyse.
-
Morden24
nagyúr
Az a játék soha nem >>>készült<<< 13 évig. 13 év a bejelentés és az eladás között telt el.
Az a játék, ami jövőre esetleg megjelenik, nem 14 éven át készült.Alapok alatt mégis mit értetek? Egy jól kimunkált szinopszist, esetleg artworköt?
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
cskamacska
addikt
Lehet savazni a fejlesztőket, de tudtommal ők voltak azok akik legalább remény szinten fenntartották a legendát, miután a kiadó lelőtte már régen a projektet(és azelőtt sem volt AAA szinten kezelve). Újabb kiadót nem találtak a játéknak, pénz nélkül annyit tudtak fejleszteni amennyit, hát maradt a bohóckodás, az érdeklődés fenntartása.
más:
Egyébként tényleg azt gondoljátok, hogy jobb lett volna, ha még 2000-2001 környékén ez is egy lett volna a több száz kinyírt játékfejlesztési projekt között, ahelyett hogy tovább éltették volna a legendát? Gyerekek, ugyan már.[ Szerkesztve ]
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
-
JetiRulez
őstag
Ennyi idő után még így is szkeptikus vagyok. Továbbra is csak akkor hiszem, ha elkészült.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
Morden24
nagyúr
Azért 14-et írtam, mert a 13-hoz hozzászámoltam plusz egy évet, ugyanis jövőre jelenne meg elvileg, és 13+1 nálam 14.
Nem, nem készül több, mint tíz éve. Több, mint tíz évig verte a lőcsöt a 3DR, és pont azért rúgta ki a frászba a Take2 őket, mert 13 év után is egy nagy nulla volt, amit elértek. ergo nem készült 13 évig DNF. 13 éve kotlanak. Az nem ugyanaz.
Sectumsempra - For Enemies
-
zsigus
őstag
"13 év a bejelentés és az eladás között telt el"
"Az a játék, ami jövőre esetleg megjelenik, nem 14 éven át készült."Nálam is 14 a 13+1 de te írtad, hogy nem 14.
Értem, hogy mit akarsz mondani de ha ezt írod, hogy nem csinálták több mint 10 évig akkor nem írok semmit. De eddig én azt vettem ki a szavaitokból, hogy ez nem ugyan az a játék.[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
válasz cskamacska #10 üzenetére
A projektet 2009-ben lőtte le a Take2, utána már csak picsogó meg önmentegető nyilatkozatok voltak a "fejlesztők" részéről. Főleg, mivel a T2 pert akasztott a nyakukba szerződésszegés miatt.
Pénz nélkül fejleszteni? LOL.
Gondolom 13 éven keresztül nem koldulásból éltek (bár az egész napos Fedél nélkül-árulás magyarázattal szolgálna arra, hogy miért nem tudtak játékot fejleszteni).Igen, jobb lett volna. Mert akkor már rég átkerültek volna a jogok egy kompetens bagázshoz, aki nem csak bohóckodik meg mentegetőzik, meg a munkaadóit szidja, miközben elkészült játéka 13 éve nem volt, ugyanis a Prey-t sem ők fejezték be a végén. Azt is ki kellett venni a kezükből, mert még mindig csak pofázás lenne különben.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
BiP
nagyúr
Persze, ugyanúgy Duke Nukem Forever-nek hívják, így oké.
De már látom előre a sok marha hozzászólását, hogy '13 év alatt ezt hozták össze?'.
És emiatt mondom, hogy ami majd kijön, azt nem 13 év munkájához kell mérni. Mert nem.
Szóval ne az legyen a mérce, hogy 13év folyamatos, tudatos, jó hátterű fejlesztés alatt mit lehetne összehozni.
Főleg, hogy a Gearbox max egy éve vette át a projektet.Aki meg szkeptikus és pesszimista, az meg változtasson egy kicsit a hozzáállásán, és örüljön neki, hogy most tényleg ki fog jönni legkésőbb év elején. (ennyire közel még sosem állt a dolog.)
Inkább annak örüljön mindenki, hogy végre jön, ne azon finnyáskodjon, hogy mennyit késett.Kicsit kezd bosszantani a sok [...], aki most is azzal jön (mint minden korábbi Duke hírnél), hogy újabb 10év, meg úgyis kamu, úgysem jön, meg úgyis szar lesz, meg ilyenek.
Mindenki túl magasra teszi a lécet, hogy könnyű legyen leverni, aztán majd jöhet a sok barom, aki majd mondogatja, hogy 'én megmondtam'.
Kicsit pozitívabb hozzáállást, kérem! -
vanhalen
senior tag
Az sem elképzelhetetlen, hogy JÓ lesz, mert végülis annak ellenére, hogy 13 éve porosodik (a név) 13 évnyi 5let is felhalmozódhatott, vagy 3 fejlesztőtől. Az új játékok közismerten egyik legnagyobb hátránya, hogy nincs élvezhető storry-juk/játékmenetük. Talán ebben majd lesz. Csak ne valami giccsparádét, vagy konzol átiratot hozzanak ki (megszégyenítve a Duke nevet) attól mentsen meg minket az Isten..
[ Szerkesztve ]
-
-
TeeBee73
addikt
Ezt a Duke-ot én is kipróbálnám.
A témához: szvsz. vicc kategória. Shadow Warrior 2-t nem terveznek 2023-ra?
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
zsigus
őstag
Mondtam hogy értem, de akkor ne írj mást pl. nem 14 év, de ha jövőre kijön akkor 14.
Attól, hogy nem dolgozták halálra magukat eddig attól még készült, ha nagyon lassan is.Nem kell nagyon egyszerűen fogalmazni, csak ne keveredj ellentmondásokba, mert egyszer azt írod, hogy nem 14 év, utána meg azt, hogy 13+1 az neked 14.
Én nem azt mondtam, hogy 14 év munkája van benne, hanem addig készül nem?[ Szerkesztve ]
-
Morden24
nagyúr
Ha valami készül, akkor abban munka van. Ha valami meg nem készül, akkor nem mondhatom rá, hogy mégiscsak készül.
Nagyon lassan? Már nem azért, de az, hogy évente néhány alkalommal kidobálnak médiaanyagot, ami még konzisztenciát sem mutat egymással, az nem lassú munka. Az kamu munka.
És ha nagyon lassan is, de készült volna valami, akkor nem mondták volna a T2-nél 13 év után, hogy húzzatok a picsába. Nem készült ott semmi.És nem keveredtem magammal ellentmondásba, hanem te nem tudtad értelmezni. Még mindig nem tudod, de most már inkább hagyjuk.
Mind a kétszer azt írtam, hogy nem zajlott munka 14 évig, csak másodszorra megpróbáltam elmagyarázni, hogy miért 14-et írtam, és nem pedig 13-at.Szóval az eredeti feltevésedre válaszolva: ez nem ugyanaz a játék, amit 13 éve fejlesztettek, ezutóbbi ugyanis nem létezik, nem is létezett soha, max. pár 3DR-es képzeletében.
Ez az a játék, ami esetleg meg fog jelenni, X idő fejlesztés után.[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
djculture
félisten
"Szóval az eredeti feltevésedre válaszolva: ez nem ugyanaz a játék, amit 13 éve fejlesztettek, ezutóbbi ugyanis nem létezik, nem is létezett soha, max. pár 3DR-es képzeletében."
Ebbe én nem vagyok bíztos,simán lehetett látni az élő közvetítésböl is hogy UE2.5 engine van alatta.Azaz nem 2-3 év alatt lapátolták össze mert akkor ue3.0 lenne alatta,ez van vagy 7 éves grafik.De amugy nem zavar emlékszem mikor a duke3d kijött már fényévekkel elvolt maradva mégis jó volt.Sőt nekem a Shadow Warrior tetszett igazán pedig az ugyanezzel a grafikával jóval később jött ki.[ Szerkesztve ]
-
zsigus
őstag
Ha én elkezdek valamit ma és egy hét múlva leszek kész vele akkor senkit nem érdekel az, hogy én 6 napot nem foglalkoztam vele az egy hétig készült.
Első naptól az utolsóig.
És ha közben megkérdez valaki, hogy mi van azzal akkor mit mondok?
Azt, hogy még nincs kész magyarul készül.
1997-ben volt az első nap, és akkor lesz az utolsó amikor kiadják.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
Mivel nem te vagy a megrendelő (nem is én), és nem te szponzoráltad a készítést, tök mindegy mennyi ideig készült, mikor jelentették be először (amit közben le is fújtak, szóval akár újra is kezdhetnénk a számolást...)
Majd a végén megveszel egy produktumot, amit az ára és a végeredmény alapján kell értékelni, nem az alapján, hogy mikor jelentették be először, hogy lesz új Duke. -
Morden24
nagyúr
Ha én elkezdek valamit ma és egy hét múlva leszek kész vele akkor senkit nem érdekel az, hogy én 6 napot nem foglalkoztam vele az egy hétig készült.
De, a munkaadódat. Ugyanis minek fizetne ki neked egy heti munkabért, ha valójában 2 napot dolgoztál? A te fent említett példád tökéletesen leírja, amit én már korábban kamu munkának aposztrofáltam. Valszeg tényleg valami ilyesmit csinálhatott a 3DR, aminek a - jogosan kiérdemelt - jutalma a projekt megszűntetése és egy szerződéssegés miatti per lett.
De még elvi síkon is, aki 1 nap munkát és 6 nap lébecolást 7 nap munkának nevez, azzal nincsen miről beszélni. Félreértés ne essék, nem azért, mert gáznak tartom, ha semmittevésért pénzt kapok (boldogan elvállalom), de nem is próbálok a bérezésemben nem érintett embereket meggyőzni róla, hogy ezt munkaként, "készítésként" kell felfogni.Mellesleg a produktumokba feccölt munkát nem dátumtól dátumig szokták nézni, hanem emberévekben számolják, de ez végülis mellékes.
Amit fel kéne fognod: a 13 évig "készült" DNF-ből még egy optimalizálatlan, ócska és gagyi alpha sem volt soha (ha lett volna, tudnánk róla), ergo bármilyen érdemi munka csak a 3DR eltakarítása után kezdődhetett.
1997-ben volt az első nap, és akkor lesz az utolsó amikor kiadják.
Ha neked az életed legnagyobb elért eredménye az, hogy teszem azt leérettségiztél 18 évesen, akkor azt mondod, hogy 18 évedbe került az érettségi megszerzése?
Egyébként nincsen kedvem tovább hallgatni a szőrszálhasogató marhaságodat. Ha te úgy gondolsz erre a játékra, hogy 13 év akktív fejlesztéssel eltöltött idő van mögötte, akkor lelked rajta. Más kérdés, hogy ez 1. valódi sértés azon szoftverek fejlesztői számára, akik aktív munkavégzés után pár év alatt értékelhető produktumot készítenek 2. még poénnak is rossz, hogy a jövőre érkező DNF-et bárki úgy kezelje, hogy majdnem másfél dekád fejlesztés van benne.
[ Szerkesztve ]
Sectumsempra - For Enemies
-
zsigus
őstag
1. nem én kezdtem, hanem te a 13+1-el, ami kiverte nálam a biztosítékot, mert lehetett volna normálisabban is egyrészt, másrészt már említettem hamarabb is, hogy egy k*rva szóval nem mondtad azt, hogy arra gondoltál a "14 évig nem készült"-el h nem dolgoztak. Ezt utána említetted, mentegetőzésképpen.
2. amit leírtál az mind szép és jó, de mit sem változtat azon h 14évig készült a játék, ha években nézzük akkor is. Ha a kiadó veri a nyálát, perel akármit csinál mert nem dolgoznak ez akkor is így van, és nem azt kell nézni, hogy 7 napból egyet dolgoztak hanem azt, hogy mikor kezdtek és mikor végeztek.
Ha ezek után sem tudod megérteni, hogy miről beszélek, akkor olvasd el az összes hsz-t előröl.
"teszem azt leérettségiztél 18 évesen, akkor azt mondod, hogy 18 évedbe került az érettségi megszerzése?"
Tudtommal 4 évig tanulok középiskolában nem 1 éves koromtól.
[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
""teszem azt leérettségiztél 18 évesen, akkor azt mondod, hogy 18 évedbe került az érettségi megszerzése?"
Tudtommal 4 évig tanulok középiskolában nem 1 éves koromtól."
Jó, akkor a Gearbox is csak év elején kapta meg a projektet, nem 13éve, szóval ...
(pedig a szüleid is tudták már 1 éves korodban, hogy majd le fogsz érettségizni)De most már tényleg fejezzük be a szőrszálak hasogatását, mert értelmetlen.
Mindenki tudja, hogy 13éve jelentették be először, az utólsó változat csak pár éve készül, a Gearbox-hoz meg csak nemrég került a dolog, év elején pedig jó eséllyel megjelenik.Mindenki döntse el maga, hogy valamelyik dátum alapján akar ítélni vagy a végeredmény alapján. Pont.
Ill. mindenki eldöntheti azt is, hogy továbbra is megy a fika vagy egyszerűen megpróbálja élvezni a játékot.[ Szerkesztve ]
-
BiP
nagyúr
ON:
Remélem a PAX-os demót majd kiadják (vagy kiszivárog, nekem mindegy).
Szívesen kipróbálnám.
De most rövidtávon akár egy hivatalos, nem kamerás HD gameplay videónak is örülnék.[ Szerkesztve ]
-
Dyingsoul
veterán
Az illusztráló képen Duke nyaka-feje csúnyán el van tolva, nem volt egy pro photoshopper aki csinálta... Duke amerikai akcióhős helyett inkább magyar rendszergazda imagét ölti így...
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Fortissimus
őstag
legalabb jo helyre kerult a licensz, remelem hasonlo jo jatekot kapunk majd, mint a Borderlands
''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Findzs
addikt
nekem tetszettek az eddig látott gameplayek
ha már csak így megjelenik is jó leszvégre egy olyan játék ahol nem csak a grafika adja el a játékot
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
-
mephi666
nagyúr
azért én ezt nem mondanám '96-os játék és nem is igazi 3d, hanem 2.5d: hiába lehet 3d-ben mozogni, a tárgyak nagy része nincs is 3d-ben lemodellezve... (mindig csak 1 oldalukat látod... forognak feléd... a helyes neve "duke nukem 2.5d" lett volna) a shadow warrior meg '97-es és még mindig ugyanezt a motort használja... amikor pl. a duke3d után pár hónappal volt egy quake, ami az első tényleges 3d-s játék volt... '97 végén meg már ott volt a quake2 alapból opengl/directx(?)/3dfx glide támogatással... (persze a quake1 alapból dos-os volt, de létezett hozzá windows alá glide patch, amivel simán nyomtam voodoo1-gyel 640x480-ban) aztán '98-ban meg volt egy half-life, ami egy sz@rrá módosított quake1 motorra épült szintén opengl/dx/3dfx glide támogatással...
...rövidre zárva: szerintem a duke "3d" elég rendesen el volt maradva technológiailag már annak idején is (a shadow warrior-ról nem is beszélve), de ez nem jelenti azt, hogy ezek ne lettek volna jó játékok mindkettőt nagyon szerettem...
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
JetiRulez
őstag
Ezek a játékok egyáltalán nem a grafikával hódítottak a maguk idejében, hanem az utánozhatatlan, egyedülálló hangulattal.
Én pl. a Redneck Rampage sorozatot játszom végig minden nyári szünetben. Annyira megunhatatlan.[ Szerkesztve ]
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
mephi666
nagyúr
válasz JetiRulez #39 üzenetére
igen, utolsó bekezdésemben ezt írtam... pusztán azt kérdőjeleztem meg, hogy technológiailag/grafikailag milyen szinten álltak... anno voltak már sokkal profibb/komolyabb motorok is mondjuk lehet, hogy a q1-ben nem voltak olyan szépek a textúrák meg egyhangúbb volt az egész, de szvsz. akkor is el kell ismerni, hogy messze túlment a duke3d-n és egy hatalmas mérföldkő volt az fps-történelemben... én is szerettem amúgy a redneck rampage-eket is, de mintha azok is ilyen 2.5d-s játékok lettek volna... "yeeehaaaaaw!"
ui: majdnem kifelejtettem: 2008 első felében ott volt még az unreal... majdnem bef*stunk, amikor először láttuk... vagy fél óráig csak a kastélyt bámultuk a játék elején... szépen lepottyant tőle az állunk... és p166mmx+64mega sdram+voodoo1 kombóval ment... alig 2év telt el a duke3d és 1év a shadow warrior óta... grafikában össze sem lehet hasonlítani ezeket... mellesleg az unreal1-nek kegyetlen jó hangulata is volt... szvsz '96-'98 között oltári nagy fejlődés volt fps-motorok és hw terén is...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
JetiRulez
őstag
Nálam az összes Unreal kimaradt valahogy. A Quake sorozatból is csak az első 3 résszel játszottam, de közülük a mai napig az első rész tetszik legjobban. A többi már nem.
"Nem tudom, hányas a kabát nekem, Kakaógengszter rég a nevem, mint az a napközis, ki jól lakott..."
-
rosszul fogalmaztam.
a duke3d amikor kijött, messze a legszebb volt. a doom2 320x200áhez képest a duke 640x400a, sőt 800x600a megváltás volt. a shadow warrior tényleg el volt csúszva.
a duke 96 januárjában jött ki, a quake májusban. viszont, hiába volt ott a glide patch (később), a voodook akkoriban baromi drágák voltak még. szép volt, csak 320x200ban, ahová még egy emberi árú s3mas elég volt, ott nem jött ki ez az előnye.
tudom, hogy a duke 2.5ds volt, sprireokkal. mellesleg ha szigorúak vagyunk, akkor a quake sem volt 3ds, csak 2.75ös... robbanások 2dsek voltak. első teljesen 3ds fps a quake2 volt. de addig majd két, illetve másfél év még eltellt.
HalfLife viszont tényleg jó volt, és elment d3dbe egy s3mason is. software rendererrel se volt nagyon csúnya. meg addigra már volt egy voodoo bansheem
valamint volt egy dolog amit a duke tudott,a quake meg nem: shake it baby;Đ
más kérdés, hogy az idő előrehaladtával a quake egyre jobban nézett ki, mint a duke. pl a quakehez nem kell openGL konvertert húzni, a dukehoz meg ajánlott
az unreal meg... a vízesés. meg a gépigénye volt még nagyon durva neki, procinak 233as ajánlott, amikor a 166osok már erősnek számítottak viszont remekül skálázódott utánna, ngyobb pályákkal is már elboldogult a motor, ami a quake2 engineről kevésbé volt elmondható. Unreal motorosok közül a DeusExel és az UT:Gotyval mai napig játszok. q2 meg az egyik kedvenc fpsem
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
BiP
nagyúr
Quake1-et egy jófajta s3trio-val lehetett nagyobb felbontáson is tolni. Egy Trio64V+ már nyomta neki, de a nagy ász a ritkább Trio64UV+ volt. Az nagyon hajtotta. Quake-ben még a később Virge3D-met is lenyomta szoftverrenderben. Régi szép idők.
Amúgy Shadow Warrior hiába csúszott,még mindig nagyon szép volt. Jól megcsinálták. Jobban nézett ki, mint a korai full3D-s mosott textúrás bénaságok (kivéve quake1 meg Unreal ugye )
Gépigény: Mi akkor egy 160Mhz-re húzott 5x86-ossal nyomtuk, azon már jól ment az unreal is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Exkluzív funkcióval tenné vonzóbbá az ARM-os PC-ket a Microsoft
- Milyen okosórát gyermekeknek?
- Alkoholista nevelde
- Windows 10
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Gigabyte GTX 970 G1 Gaming OC 4GB GDDR5 - FELÚJÍTVA
- PS4 kontroller eladó vagy csere xbox one kontroller!!
- Gigabyte GA-H81M-S1 (rev. 2.1) + ajándék G proci és hűtő
- Apple iPad 9th 64GB WiFi Space Gray, ÚJSZERŰ!
- 120GB 128GB 180GB 240GB 256GB 480GB Kingston Adata Samsung Intel Corsair Acer 2-Power SATA3 2,5" SSD