Új hozzászólás Aktív témák
-
kristof123
őstag
Ezen a cikken jót mulattam. : D
Hogyan csináljunk a szánkból s*gg*t AMD módra. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Jelen pillanatban 20+ játék készül rá, és szeptember óta 3 bazinagy stúdió kereste meg az AMD-t a Mantle-ért. Köztük az Ubisoft.
Ez egy katalizátor így. Vagy támogatják, vagy technikailag lemaradnak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kristof123 #53 üzenetére
A DirectX 11.1-hez képest úgy +20-50% közötti az alfa állapotú SDK-ban található példaprogramok gyorsulása GPU limites szituációkban. CPU limit mellett jóval nagyobb lehet a mérhető gyorsulás.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Vagyis az AMD CPU-k újra versenybe kerülhetnek mondjuk 2db 290X használata esetén is?
Másik kérdésem, hogy a Mantle API csak játékra van kiélezve, vagy pl. 3D renderre is alkalmas?
pl. Ray-Trace, vagy hasonlók?
Lehetséges-e, hogy az Autodesk, vagy Adobe is tudná használni GPU gyorsításhoz? A FirePro kártyák is kapnak Mantle támogatást?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD nem csinál több CPU-t. Csak APU lesz, de az asszinkron kontroll miatt ezeknek a hardvereknek az IGP-je befogható. Például kivágásokra, így egy ilyen Mantle megvalósítás mellett az APU+dGPU sebessége messze a CPU+dGPU előtt lesz, mert az IGP számos feladatott megcsinál a dGPU helyett. Ez az AMD jövőképe és ezért nem csinálnak több CPU-t, mert nem tudják gyorsabbra csinálni azokat, mint az APU-kat.
Bármire használható. Ray-tracingre tipikusan alkalmas a monolitikus futószalaggal.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Az AMD APU-k x86 magjaira gondoltam.
Akkor jól gondolom, hogy a DX/OGL esetén maga az API és a driver is a CPU-t terheli, és a Mantle ezt jelentősen képes csökkenteni, vagyis az eddiginél jóvan gyengépp x86 teljesítmény is elég lesz?[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
FireKeeper
nagyúr
válasz Villeneuve #59 üzenetére
ugyan nem tőlem kérdezted, de szerintem kizárt
steam, GOG, uPlay: @petermadach || HotS: PeterMadach#2675 || Xperia 10 IV || Ultrawide & SFF masterrace || Unofficial and unpaid VXE R1 shill
-
Malamute
tag
Hát én speciel nem azért vettem R9 280X-et mert "fúúú Mantle ezaz, ez kell!" Hanem egyszerűen GTX770 szintjét hozza nagyjából, némelyik játékban meg is veri és olcsóbb
Ami nem öl meg, az megerősít... Kivéve a halál, mert az megöl.
-
trufa12
addikt
Mikor érkezik?
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
félisten
Aki minimum HD7xxx-el.
A 5000-es és a 6000-es széria még VLIW5 volt, a 6900-as VLIW4, és csak a 7000-esek GCN-esek.
Persze, az APU-kba rakott IGP-k minden alól kivételek, mert ott össze-vissza van a számozás. Ott a Temash/Kabini/Kaveri kapott csak GCN-es IGP-t.[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
pakriksz
őstag
butább bizony, még házon belül is, a ferminél.
Keplernél feláldozták az általános számítási teljesítményt a fogyasztás csökkentése érdekében.[ Szerkesztve ]
Troll (nemhivatalos definíció): az akinek véleménye nem tetszik nekünk/nem értünk vele egyet. (10-ből 9 fanboy ezt ajánlja) || Fanboy 8 in 1 (Intel, AMD, Nvidia, konzol, PC,+minden politikai oldal) hiszen "ahol nem mi vagyunk, ott az ellenség"
-
Manbal
senior tag
Akkor ennek semmi értelme és magának a cikknek sem... mivel semmi nem derül ki abból, hogy is értették ezt az AMDnél, mert az sem jön le a hírből hogy NV-vel menne és ha menne is akkor mondjuk egy 780-assal menne e... vagy csak a jövőben megjelenővel. szóval egy semmit mondó, félrevezető hír ez így!
-
félisten
-
félisten
Pláne, hogy még újdonságot sem mond, mivel eddig is tudtuk mindezt. [link]
(#70) Plazmacucci: Annyiban félrevezető, hogy azt sugallja, hogy az AMD ellentmondásba került önmagával, vagy azt sem tudja, hogy mit akar, stb.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
xtremez
aktív tag
Kezd egyre izgalmasabbá válni az ügy.
-
f_you
tag
Mindegy...
[ Szerkesztve ]
-
Komplikato
veterán
"Ugyanazert, amiert a PS4: a konzoloknak sajat API-juk van, ami a Mantle-nel is alacsonyabb szintu."
Na, ehhez képest a mai nagy Mantle cikkben (PH) ott figyel egy rész, miszerint bizony a BF4 kihasználja a Mantle-t a PS4-en. És ugye 14 másik játék jön a motorral, aminek a nagyobbik része PS4-re is érkezik. Hoppá, hoppá.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
"jobban jár most minden AMD tulaj aki, minimum HD5xxx-el rendelkezik!"
GCN csak HD7xxx, HD8xxx és Radeon R9 szériás kártyákban van szerintem, meg a most kijövő új APU-ban. Nem?
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Komplikato
veterán
"Annyira nem is érdekel a dolog, mert BF4 (multi) alapból jobban fut NV-n mint AMD-n ..."
Csak szólok, hogy a Mantle update decemberben jön ki és én még nem hivatalos tesztet sem leltem Mantle verzióból, így ez egy tények nélküli állítás jelenleg."Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
dabadab
titán
válasz Komplikato #75 üzenetére
"ehhez képest a mai nagy Mantle cikkben (PH) ott figyel egy rész, miszerint bizony a BF4 kihasználja a Mantle-t a PS4-en"
Hol sikerult ezt olvasnod? Mert en az "Években mérhető előrelépést kínál a Mantle" cikkben olyat latok, hogy "Az Xbox One és a PlayStation 4 megjelenése azonban kulcskérdés a siker szempontjából. Bár ezekre a Mantle API nem lesz elérhető"
Meg olyat, hogy "a Frostbite 3 nevű videojáték-motor további fejlesztését a Mantle API-nak és a PlayStation 4-nek rendelik alá"
DRM is theft
-
QbHead
aktív tag
Tehát ha jól értem akkor a 7850-em en is lesz mantle vagy most nem értem az egész mantle dolgot
[ Szerkesztve ]
"A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup."
-
SzlobiG
félisten
válasz Komplikato #77 üzenetére
Nem kell szólnod tudok róla, a többit is olvasd azért el.
1 hsz-be több hsz-re is lehet válaszolni addiktként tudhatnád.
[ Szerkesztve ]
-
dgabor80
tag
Mindamellett hogy ugye van aki Nvidiás, mások Ati-sak...azért mind PC-sek vagyunk...nem baj az ha kicsit homogénebb lesz a dolog...és a teljes piacnak el lehet majd adni a konzolátiratokat és azok szépen is futnak...
Lehet hogy megmenekülünk!!!Az Xbox már a nappaliban..
A PS már a nappaliban..
Steambox is készül a nappaliba...Mi meddig ülhetünk még a gépünk előtt egy nyugodt sarokban ahol nem ugrál a család meg a gyerekek???
„Nem kell megtenned, a túlélés nem kötelező.” W. E. Deming
-
Sir Ny
senior tag
Legalább azt a cikket olvasnéd el, amelyikhez hozzászólsz..
,,Másik érdekesség, hogy - ellentétben azzal, amit korábban mondtak, miszerint a Mantle egyelőre nincs tervben konzolokon -, a DICE megszellőztette, hogy PlayStation 4-en is ki fogják használni annak előnyeit a jövőbeli Frostbite motorok optimalizálása és felépítése érdekében: "
-
-
WongFeiHong
senior tag
Az a baj ezzel, hogy most minden Radeon fan azt képzeli hogy még egy 7790 kari is fix 60-al viszi majd a BF4-et full maxon. Pedig ez tutira nem igy lesz... Nem azt mondom, hogy nem lesz sebesség növekedés, de azért ne essünk le a magas lóról. Ez főleg pár Gamestaros kommentelőre igaz.
-
Mardel
őstag
A mantle kellett pc-re, mert eddig konzolon volt alacsony szintu grafikus api.
Ha kihasznaljak a konzolok igp-jet alacsony szintu api-val, akkor egy pc-s atirat nem jobb hanem gyengebb lesz directx/openglben, vagy ki sem hozzak.
Termeszetesen a mantle elonyet a ket nextgen konzol kitudja hasznalni mantle nelkul is.Ez a cikk meg ertelmetlen, hisz az elso hirekben is mar volt rola szo.
A mantle kodja nyitott a gyartok szamara, csak egy gcn architekturaval megegyezo gput kene hozza fejleszteni.
A amd 6xxx-es, es nvidia jelenlegi gpuin meg szep alom a mantle, hardveruk nem eleg fejlett hozza.[ Szerkesztve ]
Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
dabadab
titán
No offense, de a cikknek ez a mondata (is) felreertesnek tunik (ahogy ugye mar a cim is az, hiszen soha nem volt arrol szo, hogy a GCN-hez lenne kotve a Mantle, sot, pont ennek az ellenkezojet mondtak mindig is), a dsogaminges srac lathatoan nem nagyon van kepben technikai ugyekben.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
SkyS1gn
félisten
Én szépeket gondolok!
Amúgy nincs semmi félrevezetés!!!! A Mantle gcn-en fog hasítani, direkt a professzionális fejlesztőknek készült és azért pont gcn, mert elég jól kell ismerni az adott hardvert hogy arra programozhassanak, ez meg adott mind2 nextgen konzol miatt!
Igen a mantle nem GCN only, de ahhoz hogy nv is előnyt szerezzen ebből, ahhoz rengeteget kéne tanulniuk a fejlesztőknek a (pl) kepler felépítését, de csak a PCért nem fogják betanulni mert töredékek vagyunk eladás szempontjából. Itt pedig megint előjön az hogy a gcn-t ismerik már a konzolokból, ezért annak felépítését igyis-ugyis tudniuk kell >> ergo könnyebben írnak Mantle támogatást.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
"Jelen pillanatban 20+ játék készül rá, és szeptember óta 3 bazinagy stúdió kereste meg az AMD-t a Mantle-ért. Köztük az Ubisoft."
Hohohohóóó, köszi az infót!
Nocsak, akkor ezek szerint még arra is van esély, hogy az Ubi szakít (végre) az NV-val és ismét visszamegy az AMD-hez? Talán a Far Cry 4 és a jövőbeni Ubi AAA játékok is használni fogják.
Emlékszem, hogy néhány héttel ezelőtt kérdezték meg a Ubisoft Montreal egyik technikai vezetőjét, hogy mi a tervük Mantle téren. Erre azt mondta a srác, hogy egyelőre még mérlegelik a dolgot, vizsgálják a Mantle pozitív és negatív oldalait. Ezek szerint most, hogy felkeresték az AMD-t, döntöttek?
A jövő tavasszal érkező Watch Dogs gondolom nem fog kapni, mivel az NV-s játék lesz és nem lenne túl jó reklám az NV-nek a Mantle. NA de ki tudja, olyan ez már, mint az ötös lottó: bármikor bejöhet!Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
3 bazi nagy stúdió alatt kiket értesz? Ubisoft ok, az tiszta, de ki a másik kettő?
Crytek és Epic?
Mivel az EA és Square Enix (Eidos) már alapból szoros partneri kapcsolatban áll az AMD-vel, így őket nem számoltam értelemszerűen.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Mardel
őstag
válasz huskydog17 #92 üzenetére
EA, Acti.
Teljesen mindegy milyen partneri kapcsolatban van, húzócímek vannak-e náluk vagy sem, hány játékot fednek le, stb.
Egy vásárló nagy ívben tolyik arra, hogy milyen kapcsolatban van a 2 cég egymással.Ennél többet nem kell tudni. Csak azt, hogy a víz nedves és kék az ég. Meg hogy a vérapó mindig a helyén van és egyre erősebb.
-
Az előző hsz-emből:
"Mivel az EA és Square Enix (Eidos) már alapból szoros partneri kapcsolatban áll az AMD-vel, így őket nem számoltam értelemszerűen."Tehát marad az Activision, ez jó, mert a közelmúltban jelentette be az egyik fejlesztő, hogy a COD-nál is Mantle-re váltanak. Tehát eddig Ubi és Activision, ez valóban két giga cég, már csak a 3. kell. Az a gyanúm, hogy a 3. a Codemasters lesz.
Na persze ezek továbbra is csak találgatások, amíg Abu nem nyilatkozik ez ügyben.Bár abban valóban igazad van, hogy lehet, hogy Abu a 3-ba beleszámolta az EA-t és a SE-t is. Így viszont megvolna a 3 nagy. Csak spekuláltam egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
dergander
addikt
Az nvidia még a dx11.2 se használja ki,tiszta röhej,neki alkalmazkodni kell majd folyamatosan a mantlehoz mig gcnen virítani fog.
Biztos hogy az nvidia látta a vesztet igy nyomott bele egy kis lóvét -
cacasz02
aktív tag
Ps4-re azért jó a mantle, mert így csak egy apira kell optimalizálni nem kell külön pc-port vagy legalább is kevesebb meló. (Vagy mi!)
-
trufa12
addikt
nosztalgiáztam kissé a forumokon. 2004 ben is le ment már ez, 3x hsz-tól olvasva , HL 2
ati, nv, hogy gyorsabb az ati ott vitáztak hogy ki nv-t vett, aztán lehet bánja majd mert hl2 atin jujj de jól megy
szóval erre annyit mondok ugyan mind1 milyen kártyát veszünk, nem fognak a gyártók változni mert mindig egyezkednek .
Az élet olyan mint a motor, ha nem megy akkor be kell rúgni..
-
Gyuszopapa
csendes tag
Az egyszer biztos hogy Frostbyte engine-es játékot többet nem veszek,főleg multiplayerest nem.
Az az engine olyan mint a szarból készült torta,kívűlről gyönyörű de ha belekóstólsz akkor elmegy tőlle a kedved.
Eddig még nem láttam belőlle normális multijátékot ami van az egy rakás hulladék pedig istenemre a BC2-ig nagyon szerettem a BF szériát.