Új hozzászólás Aktív témák
-
satz18
őstag
Az a min. 4 fps kemény. Bár az átlag 14 se sokkal jobb. Elég ironikus, hogy pont egy ennyire rosszul optimalizált játék lett pillanatok alatt ilyen népszerű.
Asus G513QY, Samsung A52s 5G
-
elithun
őstag
Az egyetlen mentség, ha csak a korai változat ilyen és 20-ai berzió legalább egy betonstabil 30 fps-t hoz majd Xbox One-on. (X-en meg még többet.)
Drukkolok a játéknak, de most elég amatőrnek tűnnek a srácok.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
ribizly
veterán
-
Benito94
tag
Meg amúgy is nagyobb tábora van PC-n mint Xbox-om szóval feküdjenek is rá jobban a PC-s verzióra. Persze ezzel nem azt mondom, hogy hanyagolják el a konzolosat de sokkal inkább a PC-s legyen stabil amit több millióan játszanak mint a konzolos amit pár százezren. Azért az is elég dúrva, hogy Xbox One X-en lele megy 30fps alá néhol.
-
hombre[EU]
veterán
Van még ember aki elhiszi,hogy ez a játék valaha is kész lesz? Jövōre kijönnek a nagyok a saját batlerojál játékaikkal és akkor lehet esportban gondolkodni. Egyébként erre a CryEngine egy nagyon jó alap vagy tévedek?
Life, Uh, Finds A Way
-
Lacccca87
őstag
Azért ahhoz kell tehetség hogy egy multiplatform motort annyira elrontsanak hogy majdnem használhatatlan a konzolon, úgy hogy közbe meg okádék ahogy kinéz.
-
aktív tag
Na idejöttem volna megkérdezni, hogy "nosza aztán akad-é", erre meg már meg is válaszoltátok a cikkben.
De hogy on is legyek: iszonyatos blama, early access ide-oda, akkor miért nem várták meg a dec 20-at? Jön ki valami más játék is, amit be kellett előzni ilyen nyomorúságosan szar kiadással? (Na nem mintha nagyon lenne ellenfele...)
#6: Azért azt én megtudakolnám tőlük, hogy az elmúlt 4-6 hónapban aztán mit csináltak a fejlesztők? Szivárog (majd) az új map, lett kis mapbővülés, de grafikailag (engine-szinten) úgy 0 előrehaladás történt, ami komolyan vehető. Ez is olyan lesz mint a Rust, jó lesz 4 évig EA-ben fejlesztgetni.
#9: Akkor bocsánat, szövegértelmezésem ma nincs a toppon.
[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Azért kipróbálhatták volna a kiadás előtt, bár megmondták, hogy nem lesz 60 FPS és nem is lett. Mondjuk biztos van valami oka annak, hogy a 14 átlag FPS verziót kiadhatónak találták. Lehet, hogy az ARMA3 optimalizálatlanságát is beépítették a játékba, hogy meglegyen a feeling.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
"Azért az is elég dúrva, hogy Xbox One X-en lele megy 30fps alá néhol."Inkább az a Durva, hogy XboxO-on inkább föl-föl megy néha 30-ra, de 2-vel kezdődő FPS számokat gyakrabban lehetett látni..
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
addikt
Ez kész, nem bírom: True suffering: PUBG on the original Xbox One
[ Szerkesztve ]
Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955
-
myckie2
őstag
Tehát brutális bevételek mellett, egy normális programozót sem sikerült felvenni. Well done.
-
PiTM0N
tag
válasz hombre[EU] #6 üzenetére
Még valamelyik Star Citizen videóban ismertették, hogy nekik nagy gond volt a netkód és a hozzátartozó adatbázis kezelést megoldani, egyrészt a rengeteg mozgó tárgy és az MMO dolgok miatt. Felteszem pugbban a 100fős start elég cpu intenzív lett volna nekik a szerver oldalon, ha mostani motorral is még éphogy überelik a 10éves kod4-et tickrateben.
-
Arcképgyáros
Akkor már csak PS4-re hiányzik.
-
őstag
Hát ezen még van mit csiszolni.
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
HoyHoy2
tag
"#6: Azért azt én megtudakolnám tőlük, hogy az elmúlt 4-6 hónapban aztán mit csináltak a fejlesztők? Szivárog (majd) az új map, lett kis mapbővülés, de grafikailag (engine-szinten) úgy 0 előrehaladás történt, ami komolyan vehető. Ez is olyan lesz mint a Rust, jó lesz 4 évig EA-ben fejlesztgetni."
Felteszem nem játszottál a játékkal az elején, mert akkor nem kérdeznéd ezt meg már ha az elején lehet játéknak nevezni azt a szenvedést amit játéknak hívtunk szóval ahhoz képest elég sok mindent, egy AAA cím 1.0 verzióshoz képest meg keveset Valószínűleg nem lesz 4 évig EA hisz már idén megjelenik az 1.0
[ Szerkesztve ]
It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.
-
elithun
őstag
válasz AMD Power #19 üzenetére
Tényleg nem értem én sem, hogy miért jó, hogy most kint van ez a preview verzió. Szerintem csak rontja a hírnevét, és akik eddig várták a 20-át kicsit csalódtak, hogy 1 héttel megjelenés előtt ilyen állapotban van a játék. Mi lesz 20-án?
„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Sifre
senior tag
Javítsatok ki ha tévednék, de én úgy tudom hogy csak PC-re jön 20-án az 1.0, Xboxon még egy darabig game preview marad.
-
elithun
őstag
Ugh tényleg. Csak PC-n lesz megjelenés 20-án. Fejben automatikusan összemostam, hogy az Xbox esetén is az lesz a megjelenési dátum, de, akkor lehet ott most csak az "Early Access" indult, és kitudja mikor lesz Xboxos 1.0.
Ha így van az mondjuk érdekes, mert nem hinném, hogy PC-ről nehezebb Xbox-ra portolni az ott megjelenő dolgokat. Ugyebár fix hardver van.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Ragnar_
addikt
Nekem is volt egy olyan tippem, hogy a PUBG-ot a streamerek futtatták föl, és a streamsniping gyakorlatilag egy feature ami ugyancsak hozzájárult a játék sikeréhez.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz AMD Power #19 üzenetére
Tudom, hogy ingyenes jelenleg de ez a 14 átlag FPS-el futó verzió talán kihagyható lett volna. Kezdhették volna az átlag 20 FPS verzióval . Vagy addig butítani a grafikát, amíg nincs meg legalább az átlag 30 FPS. Mindegy, ingyenesen lehet, hogy jó a jelenlegi verzió is.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
elithun
őstag
Látható az optimalizáltság hiánya inkább.
Igaz, amit írsz, kevesebb az ereje, mint egy játékra épített PC-nek. De előnye, hogy ehhez az egyetlen egy (kettő) hardverhez kell igazítani a teljesítményt. És ugye ezt csinálták elvileg az elmúlt hónapokban, hiszen a játék maga már meg volt írva, legalább alapjaiban.„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”
-
Ragnar_
addikt
Nem nagyon van olyan játék ahol 7x7km pálya menne 100 playerrel. GTA5 is max. 16/32 player, ha jól tudom, BF4 max. 64 player, és kisebb map.. (Valószínűleg egyébként nem véletlen, hogy nincs ARMA3 konzolokra..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
PiTM0N
tag
Planetside 2 sosem futott 'szuperül', mert ők még arra tippeltek, hogy az órajel fog emelkedni, nem a magszám, de ilyen sz*r teljesítmény, amellett, hogy a játék be sem tölti a játéktereket időben, nem volt jellemző rá. Ja, és az F2Pnek indult, ládák nélkül.
Szerk.: Azt hiszem ott a pálya 8x8km, nyilván az effektív játéktér kisebb, de ott egyszerre többen vannak a szerveren végig, itt meg csak elején van ilyen sok ember.
[ Szerkesztve ]
-
Béééla
őstag
-
Béééla
őstag
Ilyen apróságokon egy XXI. századi játékfejlesztő nem akad meg, majd lebutítják a grafikát addig amíg nem megy rajta. Aztán anyuka karácsonykor megveszi Pistikének pedig Pistike a májnkraftot kérte, a boltos pedig a "tudja, az a nagyon kockás játék a fiam nintendójára amivel a nagyfiúk is játszanak" kérésre ezt adta
Bélabá
-
Ragnar_
addikt
Azért a PUBG már akkor esport volt, mikor épületek és hidak tűntek el, meg jelentek meg random, ha elég gyorsan mentél. És ugye aztán az uccsó 5 player egyszerűen vízbefulladt 5 perc kempelés után. Mondjuk még mindig jobb mint egy magyar bajnoki focimeccs, mert legalább csak fél óráig tart.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming