Új hozzászólás Aktív témák
-
mcwolf79
veterán
Egy hazai "tesztből" idézve :
- Grafikailag a 343 Industries alighanem mindent kihajtott az Xbox One-ból ezzel a játékkal, amit ki lehetett
- technikailag és esztétikailag is ez jelenleg az egyik legszebb Xbox One játékOlvasva, hogy a 60 fps oltárán mennyire be kellett áldozni sok helyen a grafikából... Azt hiszem jöhet a nextgenny, mert a prevgen kifingott (legalábbis XO-n tuti)
[ Szerkesztve ]
Xbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Xaels
félisten
Engem nem a grafika az ami kicsit kiábrándít, hanem az hogy lassan akarnak jönni az új és élvezetes címek. X.-dik folytatásokkal, mellékvágányokkal meg felújatásokkal van tele a padlás. A MS is ahelyett, hogy mutatnának egy csomó kicseszett jó új játékot inkább visszafelé menekül.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
JanR
addikt
Én azért nem lennék ebben olyan biztos, hogy ezzel elérték az X1 felső határát grafikailag. Így 1 év után szerintem egy kicsit erős lenne. Persze inkább nekem legyen igazam, mint a hazai tesztelőnek, mert akkor az elég "szégyen" lenne, ha ez a vége az X1 grafikai teljesítményének.
-
rodrigez
senior tag
Szerintem meg nem Érdemes megnézni a valóban next-gen Snowdrop Engine-t munka közben (The Division). Az XBox One-on rögzített 1-2 tech videó itt is szerepelt pár napja, plusz láttam egy 7-8 perces gameplay videót is. Szóval aki azt írta, hogy a Halo 5-el ki lett maxolva a One képessége az nem túl hozzáértő ember lehetett. Hallottam ilyen hangokat a prev-gen kapcsán is 2009-ben, aztán pár évre rá kijött egy GTA V, ami lazán megállta volna a helyét a mostani konzolokon is. Vagy ott van a Halo 3 vs. Halo 4 azonos konzolgeneráción. Halo-t sohasem a grafika adta el, hanem a hangulat, meg maga a Halo univerzum.
-
nagyúr
Tehát szerinted tutira "kifingott"? LOL Érdekes a gondolatmeneted! Szerinted honnan tudhatja az a hazai tesztelő, h mennyi "kihajtanivaló" maradt még az xboxban? Ebből azért ne vonj le ennyire messzemenő következtetéseket szerintem, főleg úgy, h nem is láttad a játékot..
Egyébként megnyugtathatlak, mert én tegnap játszottam vele közel 10 órát, és a játék gyönyörű! Én semmit nem vettem észre ezekből a grafikai "butításokból", és atom stabilan fut a boxon. És ami a legfontosabb: elképesztő élmény vele játszani! Ja, és nem vagyok Halo fan! Az előző részekkel összesen nem játszottam ennyit, pedig megvan a Halo MCC is..
JanR: Decemberben lesz két éve.
[ Szerkesztve ]
-
#08052480
törölt tag
Igen ez igy megy - a konzolgeneracio akkor fingik ki, amikor egy magyar "ujsagiro"/"szakerto" (hivatkozva a nem letezo hardver- es szoftverfejlesztesi tapasztalataira) ugy gondolja, hogy tobbet nem lehet belole kihozni. Hisz a gyakorlat es tapasztalat is azt mutatja, hogy a jatekok grafikaja konzolon nem fejlodik - logikus, hisz nem fejlodik a hardver sem.
(facepalm)
[ Szerkesztve ]
-
alevan
őstag
Ám az Eurogamer-nek még nincs kint a review, amit linkeltetek az csak a kampány rövid elemzése. A review majd később jön mikor az éles multi szervereken is játszottak.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
-
nonsen5e
addikt
Aki nem látta a cikket (videót): halo 5 - mi az ára a 60 fps-nek?
D4 klán: HunPH - invért privát rám
-
gabor7th
addikt
Túl sok értékelés nincs még... Vajon miért?
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
mcwolf79
veterán
Láttam ezt a videót. Pont ezért írtam, hogy ha ilyen (relatíve) jó ,de semmiképp sem állejtő grafika esetén már trükközni kell, hogy meglegyen a 60 fps,akkor ott baj van.
Pedig hogy ígérgették a konzolok megjelenése előtt, hogy az 1080p/60 fps standard lesz. Na persze, 720p felett is kínlódnak, nem hogy 1080p-t pumpáljanak ki 60 fps-selXbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
nagyúr
49 értékelés nem elég?
mcwolf79 (#16): Tehát akkor maradjunk annyiban, hogy "...jöhet a nextgenny, mert a prevgen kifingott (legalábbis XO-n tuti)" OK!
[ Szerkesztve ]
-
gabor7th
addikt
válasz bulikavagyok #17 üzenetére
Kösz szépen, bár azon az oldalon vannak akik 100%-ot is adtak... Ez nekem mindig gyanus.
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
nagyúr
Ez egy gyűjtőoldal, a legnagyobb szaklapok értékelése mellett a kisebb oldalak értékelései is felkerülnek rá! Az első, és az utolsó három értékelést nyugodtan lehet kukázni, és akkor nagyjából reális képet kapsz a játékról. De az átlag pontszám egyébként is ezt mutatja. Illetve megjelenés után 1-2 héttel érmes még megnézni a felhasználói pontszámokat és értékeléseket is. Az is fals képet ad egy kicsit, mert sokan úgy is bepontozzák, h közük nincs a játékhoz, viszont, ha ránézel a toplistára láthatod, h a legjobb játékok vannak elől.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem az a baj, hogy valaki ilyet leír, hanem az, hogy egy olyan játékra, ami nem is a legalacsonyabb elérésen fut. Egyébként mindkét konzolból úgy 2020 felé fognak mindent kihozni, de nem mindenki, hanem csak egy maréknyi fejlesztő, akiknél az MS és a Sony finanszirozza az assembly szintű optimalizálást. Ma erre például meg nincs lehetőség.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván csak az emberek többségének fogalma sincs, hogy az egész hogyan működik, és az sem jut az eszükbe, hogy az Uncharted 1, illetve a Last of Us ugyanazon a gépen futott. Ezek alapja ugye egy motor volt, amit a gép életciklusa alatt fejlesztettek. Most a 343 megcsinálta a sajat Uncharted 1 verzióját a Halo 5-tel. Megvan az alap, amire tudnak építeni az elkövetkező 6 évben. De ezt egy átlagos játékos nem tudja felfogni, mert azt hiszik, hogy az optimalizálás csak addig terjed, amit a PC-ről tudnak, csak nem jut eszükbe, hogy ezek nem PC-k!
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mcwolf79
veterán
Oké, mert akkor pl. PS3-on a Cell tényleg új dolog volt.
De ezekkel nem az volt az egyik "nagy dobás", hogy a PC-hez hasonló architektúra miatt nagyon könnyű lesz programozni és optimalizálni, esetleg full-ra hajtani a gépetXbox Series X GT: Mcwolf79xy PSN ID: x_mcwolf_79_x
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ez a konstrukció sem különbözik igazán a Celltől. A Cellnek volt 1 fő magja és hat vektormagja, illetve egy kirendelt vektormag a hangokhoz. A PS4 APU-jára ez teljesen ráhúzható, csak 8 fő magja van, 18 vektormaggal, és 3 DSP-magon számolhatók a hangokra.
Az, hogy van tapasztalat az architektúrával csak a kezdetben segít, itt is leginkább anyagilag, de hosszú távon nincs jelentősége, mert PC-n ezekkel a hardverekkel olyan mélyre nem mennek le, mint a konzoloknál. Nyilván előny, hogy a konzol megjelenésére, illetve az azt követő nagyjából két évre jó az a csomag, amit a PC-hez használtak a fejlesztők, de az innen való továbblépés pont ugyanolyan költséges és időigényes lesz, mint a korábbi konzolokon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!