Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz atok666 #10 üzenetére

    Az a lényeg, nagyon egyszerűen (és nem teljesen pontosan) mondva, hogy jelenleg úgy működik a dolog, hogy proci kap adatot, számolgat, aztán az eredményt átküldi a vga-nak a saját memóriába. Ezzel az a baj, hogy lassú, mert másolgatni kell, plusz ugye így is kell programozni, hogy ezt figyelembe kell venni.

    Amit itt akarnak, az az, hogy ezt ne kelljen, hanem csak azt tudja mondani egymásnak a cpu meg a gpu, hogy "nesze, ott van". Gyakorlatilag egy pointert (olyan izé, ami a memóriában egy címre mutat) kell átdobni, az összes adatot nem. Ez sok szempontból jobb és gyorsabb megoldás, pl a konzolok nagyon hasonlóan működnek most is. Annyi, hogy ott úgy van megoldva, hogy konkrétan azonos a memória (konkrétan ugyanaz a chip), amit a cpu és a gpu lát.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák