Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • k-adi

    nagyúr

    válasz arnyekxxx #16 üzenetére

    igen, nyilván, de úgy értettem, hogy a kocsi teljes hatótávjához képest amit tud csak akkuról, azaz amit tudna teljesen akku+benzin által ahhoz viszonyítva.

    Mivel ezekben a hibridekben kis akku van, ezért nyilván a hatótáv is pici 50-110km körül mozog tudtommal, így a teljes táv töredékére képes csak, ezért "matematikailag" nem 100%-al kéne számolni hanem amit tud tisztán, kb. a harmada (se)

    De ezt ki is számolják ugye a WLTP meg stb. arányokkal, így nem is kell nagyon matekozni már a statisztikusoknak, csak ezeket az arányokat kéne beépíteni és akkor máris kijönne, hogy fele annyi eautót gyártottak valóságban, míg papíron meg lenyomják a teslát.
    Most ezt nem azért írom le, hogy a teslát védjem, mert nem érdekelnek, csak így valóban kicsit ferdítés a szám, hiszen önerőből nem képesek ezek a hibridek a teljes hatótáv megtételére a másodlagos (ami valójában az elsődleges) benzines meghajtás nélkül.

    Arról meg szintén nem is beszélünk ugye, hogy van aki 0%-ban használja ezeket eco-módban és emiatt amellett, hogy cipeli a plusz akkut ami által még nagyobb a terhelés, fogyasztás, még a statisztika is hibás, hiszen őket is beleszámolja, pedig "nem kéne", ugyanis a statisztika pont arra akarna rávilágítani hogy milyen jó sok környezetkímélő eautó került legyártásra -- ami ugye valójában nem feltétlen igaz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák