Új hozzászólás Aktív témák

  • Rexdemon

    aktív tag

    válasz #85552128 #23 üzenetére

    A grafika elsődleges feladata,h megfelelő platform legyen a játék számára és azzal összhangban fokozza a játékélményt. Csak grafika baromi kevés egy stuffhoz,h jó game legyen, de a másik véglet, a botrányos megoldású grafika/bug amikor kizökkent a "feelingből" és csökkenti a játékélményt. Nem csoda,h sokan, sokat foglalkoznak ezzel, mert ezt LÁTJUK...

    Ma már (tetszik vagy sem) egy játék sem fog a grafikai megoldásai _ellenére_ átütő sikert aratni, akár a rajongók körében sem. Vice versa is igaz,h a lenyűgöző látványvilág sem viszi el a hátán a játékot...

    A másik az ár/érték arány; ha mondjuk 10k-t fizetek egy pl Witcher3-ért ami egységnyi "élményt" okoz, mind történet, karakterek, játékmechanika, látvány terén, akkor azt hiszem érdemes összevetni egy mondjuk egy másik 10k, vagy tán' drágább játék ennek hány %-át adja. Ha pl egy 15k game kevesebbet, vagy csak ua annyit ad, akkor már jogos lehet az elégedetlenség. (Ha IRL lecserélem az 100k-s okostelefonomat egy 150k-s vacakra, akkor igenis elvárom,h többet tudjon és ne csak éppen csak ahogy, hanem jelentősen)

    Az jó eséllyel látszik,h a rEAper kiadó megint idő előtt adatta ki a Bioware-rel a játékot; az hogy ilyen igénytelenségek vannak a progiban inkább az időhiánynak tulajdonítom (nyilván csak úgy, tippre) mert azt aligha tartom elképzelhetőnek, hogy emberi/anyagi/hardware hiányban szenvedve gyártották volna.

    [ Szerkesztve ]

    Victory needs no Explanation; Defeats allows NONE.

Új hozzászólás Aktív témák