Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    nagyúr

    válasz Chapel #26 üzenetére

    A Mafia sajnos sosem volt igazán open world (egyik része sem) vagy nem abban az értelemben, mint egy Rockstar játék. Itt a Definitive Edition esetén meg lett volna rá a lehetőség, hogy ezt kiköszörüljék, mert igazából már a legelső részről is tudni lehetett, hogy ilyennek készült, csak aztán nem volt idő kidolgozni. Több olyan kódrészlet és a Free Roam módban benne hagyott mechanizmus árulkodik róla, hogy nem ez volt az eredeti terv. Ráadásul itt a játékot az elejéről újraírták, nulláról kellett megint megépíteni az egészet, belefért volna és akkor részemről adhatták volna 40 euró helyett teljes áron is. Nem azt kellett volna megoldani, mint egy Rockstar játékban, hogy egyszerre 4-5 helyről tudsz küldetéseket felvenni és (majdnem) olyan sorrendben haladsz ahogy neked jól esik, hanem azt, hogy két chapter között tudj szabadon mozogni a városban és akkor kezdődjön az új, mikor te akarod, meg eltenni bele pár olyan geget, hogy legyen is értelme a császkálásnak (pl: kisebb csip-csup feladatok elvégzése mellékesért, így lett volna értelme pénzt is gyűjteni amiből egyre jobb kocsikat vásárolhatsz vagy egy kocsmában elverheted pókeren és így tovább).

    GTA 4 vs 5: Mindkettőbe rengeteg játékórát öltem, mikor a negyediket végigvittem, akkor az in-game statisztika szerint 60 órám volt benne, mert annyit majomkodtam össze-vissza a városban a sztori küldetések között. Az 5. rész után megint felraktam a 4. részt és az első pár alkalommal úgy vágódtam bele az előttem lévőbe fékezéskor, mint a huzat, elszoktam tőle, hogy ott az autóknak volt még féktávolsága és nem állsz meg 20 méteren belül 250 km/h-ról (na meg fordulókör és csúszkálás is benne volt a pakliban). A gépigényre meg annyit, hogy a régebbi konfigom (AMD X4 955 + 750Ti + 8 GB RAM) sokkal szebben és simábban futtatta az újabb 5. részt, mint a korábbi negyediket, ott az optimalizálással valami nagyon el volt cseszve.

Új hozzászólás Aktív témák