Új hozzászólás Aktív témák
-
persil
nagyúr
En azt szeretnem vegre rohadtul, ha ezekben a jatekokban(es ugy nagy altalanossagban az akcio rpg mufajra gondolok, legyen az soulslike, vagy diablo klon) vegre felhagynanak azzal a baromsaggal, hogy egy kozponti hub-ba kell mindig visszamenni fejlesztesek/vasarlasok/fejlodes miatt.
Emlekezzunk mar vissza pl a dungeon siege elso reszere, mennyivel erdekesebb, elvezetesebb, hogy tenylegesen kalandozol es "haladsz" elore, nem pedig egy lyukba teleportalsz/setalsz vissza minden hulyeseg miatt. Kurva bena megoldas ez, es annyira raszoktak, hogy tulkepp nincs is mar normalis akcio rpg, amiben varosok, falvak vannak npc-kkel, meg utszeli vandor kereskedok. Jaj tele a hatizsak, jaj kaptam tiz xp-t, hu fejleszthetem a pancelom -> teleport vissza "a varosba" es ugyanez megy 197x minden alkalommal, amikor jatszol. Es akkor a baromi nagy valtozatossag, hogy jo esetben fejezetenkent "uj" varos van.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
Kvelstadt
veterán
Ha ez annak vette át a helyét amit te szerettél akkor valszeg azért mert erre van igény.
Én is sírok pár cím és műfaj miatt ami kb kihalt vagy elkurtak mert másra van igény de ezzel nincs mit tenni. A többséget szolgálják ki.
Max néha találok indi piacon vagy kissebb csapatoknál egy egy címet amiben még megvan az amit szeretek egy xy stilusu játékban."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
-
Kvelstadt
veterán
Ebbe is van igasság.
M0ndjuk a soulsnál volt oka a központnak. Az első részbe meg nem volt központ es a kovácsok és árusok is össze vissza voltak a világban.
A surgben meg nem volt minden méteren javító állomás, és ugye nem egy bejárható világban hanem egy hatalmas ipar területén játszódott.
De ahogy most kinéz a kettő,szerintem ott inkább lesz olyasmi mint amiről te beszélsz."Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"