Új hozzászólás Aktív témák
-
macikos
addikt
Kérem! Megmentem a földet!
[ Szerkesztve ]
-
Drakmusz
őstag
[link]
13:19-től van a lényeg.
https://fototrend.hu/fotok/fotos/drakmusz/index.html
-
hemaka
nagyúr
Az oled bármilyen kialakítású lehetne, meg látnád is rendesen ha rásüt a nap, ez így elég kókány és nem is OLED persze. De olcsóbb, mint egy rendes műszeregység az a lényeg úgy is. Sebaj, majd a következőben, arra is tartogatni kell valami újdonságot.
[ Szerkesztve ]
-
ultrasound
tag
Halandónak megfizethetetlen lesz, még az ECO változata is.
-
wolfman
veterán
válasz ultrasound #4 üzenetére
Mindegyaz. Majd veszik a milliárdosok párszázan, meg beteszik 3-4 filmbe, aztán meg is van a plusz bevételben.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
Kamikaze75
tag
Főúri parasztvakítás.
Ennél már csak az a fehér belső értelmetlenebb amit egyáltalán autón alkalmaznak[ Szerkesztve ]
-
mrlujoak
veterán
Gyönyörűszép.
...bár nekem a kisebb autók jönnek be - most is kis Mercim van - de egy körre elvinném...
Azt a kijelzőt jóideig csak nézném. Működés közben mint légy a fényre, úgy mennékSony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
DjFlanker
aktív tag
Tetszetős, német erőfitogtatás
80 milliós induló árat tippelek.
Nem láttam leírva, de ez a csodaműszerfal úgy tudom feláras lesz (több milliós, az tuti), alapáron ennél szerényebb lesz benne.Jó pilóta alagútban nem katapultál
-
<Lacy85>
addikt
Na. Ezt már lehet autónak nevezni kívül-belül.
Rendelem is a 3 köbméteres malacperselyt és kezdődhet a spórolás. -
<Lacy85>
addikt
válasz DjFlanker #10 üzenetére
"The new Mercedes EQS will go on sale in summer 2021, and it’ll cost from around £80,000. That’s a couple of grand more than an entry-level S-Class. For that you get a rear-wheel drive model with one electric motor. If you fancy a more powerful 4-wheel-drive EQS, you’ll need to hand over closer to £100,000."
~33 milla körül lesz az alapára. Itthon nem tudom mennyi megy rá erre. -
dabadab
titán
válasz ultrasound #4 üzenetére
Ez az S Klasse elektromos változata, abból a benzinesből is egy normálisabban felszerelt darab olyan 60 millió táján van, nyilván ez se lesz olcsóbb
#12 <Lacy85>: az nálunk is kb. annyi lesz (esetleg pár millióval drágább, de még jóval 40 alatt), aztán majd a konfigurálásnál szalad fel rá pár tízmillió
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
kBika
csendes tag
Tudja azt mint egy rendes S osztály? Sok száz km-en át 180+ tempót tartani? Ha nem, akkor nem sok értelme van, nem állja meg a helyét utazóautóként. Ezekkel nem százzal akarnak menni a nulláson a kamionok mögött.
-
dabadab
titán
Köszönjük, hogy szóltál, mert amúgy a Mercedesnél senkinek fogalma sincs, hogy mit kell tudnia egy ilyen autónak, még soha nem láttak ilyet
(Egyébként meg nyilván a belsőégésű S sem tud sok szám km-en át 180-as tempót tartani, mert vagy tilos, vagy csak simán nem lehet a forgalomtól.)
DRM is theft
-
Lenry
félisten
-
erer1000
őstag
ezaz.
múltkor az 1000-es swiftemmel is pályán dombról lefelé 172-173as sebességet sikerült felvenni, öröm volt nézni ahogy villogtam messziről , és egy BMW és egy audi is lehúzódott hogy elengedjen, elvégre nincs félelmetesebb dolog, mint látni a visszapillantóban hogy közeledik egy swift.
M5A99X-EVO R2.0 , 1050Ti, 4x8GB 1960MHz , FX 8350@4,4GHz, 1x3TB+2x1TB HDD, 120GB+480GB+1TB SSD || HP Pavilion 15-CX0000NH
-
bear_
aktív tag
Ez egy pofásabb elektromos Civic gémer mûszerfallal.
-
turbuczn
tag
Szép és jó ... lenne, de a szoftver lassú, és már ott látszik ez az “igényesség”, hogy a hátsó utasoknak szánt tablet egy 7 éves készülék 2021-ben: [link]
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Azért a ledet egy picit túllőtték szerintem... De nyilván kéne, láttam MKBHD videóját, lenyűgöző autó.
-
NomadND1
senior tag
Tuti velem van a baj, de ezek a coupék olyan félkészek. Szépen jön az iv, majd puff vége és ettől az egész olyan furán néz ki.
Az a sok kék led...remélem nem kikapcsolható
Technológiailag érdekes, de hidrogén cellás meghajtás jobban bejön. Ezek csak szennyezik a környezetet (hosszútávon talán még jobban mint a benzin), de a marketing kurvajó és megváltóként szerepelnek. -
esoember
csendes tag
„Ez nem hold. Ez egy űrállomás!”
-
Gyönyörű szép, engem megvettek . Csak én nem tudom megvenni .
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
NomadND1
senior tag
Nagy vonalakban: Ki kell bányászni az összes összetevőt(ezek általában nem egymás mellett vannak) - el kell szállítani - össze kell rakni - ki kell szállítani - tölteni kell (energiát valahogy elő kell állítani) - újra kell hasznosítani/megsemmisíteni.
Hidrogént már viszonylag olcsó állítanak elő tengervízből.
-
Noukoum
veterán
De várj már nem a gyorsulás a lényeg? Ja bocs mióta van tesla azóta az már nem fontos, sőt felesleges!
Kíváncsi leszek 1000km autópályás hatótáv után mi lesz a hiszti tárgya. Nem zakatol, nem füstöl? Akkor semmirevaló!
Az meg külön vicces hogy te akarod eldönteni hogy más mire akarná használni ezt az autót. Tudod van az a kor (pontosabban érettség), amikor már fontosabb dolgok is vannak annál minthogy letarolj mindenkit a pályán. Arról inkább ne is beszéljünk hogy kamion mögötti tesla kb egy urban legend, ilyet kis elektromos autóknál láthatunk itthon. És ha nem akar 160-nal vagy 14x-vel menni ami nem szabályos? Akkor mi van? Sőt mi van ha csak 110-zel megy? Teljesen szabályos, kitudod kerülni ha szeretnéd. És egyáltalán nem biztos hogy azért megy lassabban mert nincs hatótávja hanem mert kényelmesebb, biztonságosabb, ráér, nem siet. Ezzel mi a gond? Vagy csak hülyék vagyunk, fejünkben sok a dízel, na meg ott az irigység is?NomadND1:
Vannak tanulmányok hidrogén meghajtású autókra, csak hogy a villanyautó mellett nem életképes.[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Hoplitész
junior tag
Sonderklasse mint luxus? Inkább megvárom a Maybachot. Ez úgyis csak egy teszt ahhoz.
Az a képernyő viszont... Alapítsunk mozgalmat, és követeljük vissza a fizikai gombokat!
A zongoralakk is undorító, elgalábbis ilyen mennyiségben.[ Szerkesztve ]
-
Sinesol
veterán
-
Meridian
senior tag
"A fedélzeti AC töltő alapáron 11 kW-os, de 22 kW-os opció is van, ez 10 vagy 5 órás teljes töltési időt takar otthoni wallbaxon"
Ez hány amperrel történik? Vagy az elektromos művek ehhez külön csatlakozási pontot építenek ki külön órával, külön kismegszakítóval?
-
moleculez
veterán
Szép jó meg minden, de inkább egy Tesla, az már sokkal kiforrottabb, ez még nagyon első próbálkozás náluk. Pár év múlva viszont komolyan tudom majd venni (és remélhetőleg meg is tudom venni ). Addigra viszont a Teslánál megtanulnak autót gyártani
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
TeeJay
félisten
11KW-os otthoni töltéshez 3x16A kell csak ide, szóval ha mellett akarsz még indukciós főzőlapot vagy 2-3 klímát járatni nem árt ha van 3x25 de inkább 3x32A-ed
22KW-hoz 3x32A kell töltéshez, ott 3x50A nem árt ha van már ha egyáltalán a szolgáltató enged ennyit beköttetni
Aztán majd mikor minden 2. családi háznál lesz 11KW töltés este akkor jönnek a finomságokMixgyűjteményem ---> https://www.mixcloud.com/teejayhouse/
-
mjani1172
addikt
Az a fehér belső.....
Látszik, hogy Mercedes lemondott az európai piacról. -
Hallosz
senior tag
Nyugi, néhány hónap alatt beesik az ára, és szolgáltatónál részletre megveheted......
Ja. . . . nem![ Szerkesztve ]
Mert lakni, muszáj.
-
#16820480
törölt tag
Koncepció szinten állítanak elő olcsó hidrogén, de felskálázni még nem nagyon tudta senki ipari méretekre, amit beharangoztak hogy ilyen olcsó meg olyan zöld. Márpedig a terjedéshez az kellene, hogy ne csak két villástargoncára valót termeljenek naponta.
Meg aztán mit csináljon az, akinek nincs a szomszédban a tenger? Mondjuk mi itthon, vagy Svájc, vagy... Szóval továbbra is termelni kellene, majd szállítani a legtöbb helyre (ha mást nem a töltőállomásokhoz).
Nem fog ez elterjedni személyautózásban, ahogy 100 éve az elektromosnak sem volt sok esélye a belsőégésűvel szemben.Az autóhoz: technikailag sokat ígér, de vizuálisan káosz szerintem. Ezt várta annyira mindenki? Hát jó...
-
Somatom
veterán
Nem rossz, nem rossz, de nem elég polgárpukkasztó. Tök kommersz. Vajon lesz belőle halottaskocsi kivitel? Mattfeketében, nagy, billenthető oldalablakokkal, a koporsó helyén motorszállító sínnel?
Vagy, ez a hajtáslánc a hatkerekű G Merciben?Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
NomadND1
senior tag
válasz #16820480 #43 üzenetére
Úgy fogalmaznék, hogy egyre több. Ipari hidrogént meg eddig is állítottak elő. A kutatások meg egyre nagyobb teret kapnak, mert nagyon leegyszerűsítve vízből víz lesz.
Sőt már arra is vannak kutatási irányok, hogy az "égésterméket" újra hasznosítani így nem csak vizet, de akár még oxigént is pöfékelnek majd a jövőben.
Pl. Németországban már gond nélkül tudsz szinte bárhol tankolni.
[link]
Egyre több autógyártó is elmozdult erre, mert jobban meg fogja érni. A két technológia valószínűleg el fog férni egymás mellett, de nagyon úgy tűnik, hogy a jövő a hidrogéné és nem az elektromosoké. -
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Áruljátok el nekem, sok elektromos autónak hasonló az orra. Miért nem tudják ezt is, olyan szép "haragos"-ra csinálni, mint a benzineseket. Szerintem undorítóan ocsmány lett az eleje.
Tigris, tigris, csóvafény...
-
Rolly
veterán
röviden: körülbelül 3-4x több energia kell a hidrogénnél
- a hidrogént szállítani kell
- az autóba akkor is kell akkumlátor (persze nem 50-70-100 kWh) hanem tipikusan 10-20 kWh
- töltő állomást megfelelő helyre kell telepíteni
- a hidrogén rendkívül veszélyes anyag (robbanás és durranógáz)
- szerencsére csak az akkukat kell szállítani és a hozzá való anyagot kibányászni... a platina szerencsére a hidrogén előállító mellett terem fákon -
Rolly
veterán
hogy pöfögnének már ki vizet? Ha Hidrogént tankolsz és azt "elégeted" akkor víz lesz ezt mindenki tudja. Az oxigént a város levegőjéből veszi a rendszer tehát a városból oxigént von el (mint a belső égésű autók) ettől szerencsére senki nem fullad meg a városokban, és a kijövő pára se árt a városi beton dzsungelnek (sőt)... de oxigént nem fog termelni.
Az utóbbi években csökken a hidrogén meghajtású autók eladása ha jól tudom. És kutak se nagyon létesülnek.
Bárhol lehet tankolni ... hasonlítsd össze ezen láthatókkal: [link] vagy a Tesla / Ionity / Elen hasonló oldalaival
Hidrogént ma tipikusan szénhidrogénből állítunk elő... Ettől még sivatagos napos területen lehetne szinte ingyen, s lesz is használatban de szerintem főként hajózásban van esélye esetleg diesel vonatok kiváltásánál. Személyautókat bukták a hidrogén cellák és hamarosan a teherszállítást is bukni fogják.
20 éve legalább fejlesztik a hidrogénes autókat, miközben a litium akkus autók fejlesztése 10 év alatt meghaladta őket...
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
Szinte bárhol.. Nincs is annál jobb mint amikor 50km-en belül nem tudod feltölteni az autódat. Ezt akarod összehasonlítani azzal hogy felkelsz és fel van töltve az autód?
Az autógyártók nem mozdultak el erre, csak a toyota aki évekig tolta hogy csak a hibrid mire rájött hogy a villany a jövő. Aztán már késő lett és próbálkozik hidrogénnel, ami cirka 64e euró, és ez még nem is a magyar ár. Bár minek lenne magyar ár hiszen itthon nem lehet használni.
Személygépkocsikban nem ez lesz a jövő, drága és nem hatékony. Persze hinni bármiben lehet.„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- OLED TV topic
- LEGO klub
- További aktív témák...