Új hozzászólás Aktív témák
-
mrlujoak
veterán
Szerinted.
Mások szerint meg van értelme.
Ne csak egy szempontot vegyél alapul!
Emellett igen is van értelme, hisz még mindig nagyob eséllyel élsz túl egy balesetet, ha 180-ról vészfékezel, és "csak" kétharmadával csapódsz be, mint mondjuk 250 Km/h-val.
Nem kell mindig azonali megállásos becsapódással számolni, sokszor pörgés, forgás, csúszás, borulás emészti el relatave hosszú úton a mozgási energiát.
Tény, a 180 km/h is még magas - szerintem - de az irány jó.
El kell kezdeni.
Az, hogy a PR szerint mi az indok, megint más kérdés.
Ha bullshitnek tartod, ha nem, valahol el kell kezdeni.[ Szerkesztve ]
Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
addikt
válasz mrlujoak #351 üzenetére
A tény meg az, amiről már korábban is beszéltünk, hogy a halálos balesetek 1%-áért felel az abszolút gyorshajtás autópályán. Oké, kezdjük el farigcsálni ezt az 1%-ot, nekem mind1. Szerinted hányan pengetnek 250-nel random autópályán? Ez mekkora hányada a teljes állománynak?
Látszat intézkedések ezek.
-
dabadab
titán
válasz mrlujoak #347 üzenetére
Ez azért a Renault esetén eléggé kirakatintézkedés, mivel a modelljeik jó része eleve nem is képes felgyorsulni 180-ra, a maradék is csak elég nehezen és akkor is csak minimálisan tud ennél gyorsabban menni (a leggyorsabbak: az erősebbik benzines Megan 205, ill. az Espace 215-ös végsebességgel (mondjuk valahogy nem látom magam előtt az Espace-szel csapató boyracereket )).
DRM is theft
-
Somatom
veterán
-
mrlujoak
veterán
Az irány a jó.
Támogatom, bár én már eleve 160 km/h-ban maximalizálnám.
Felesleges ennél több...
Pályán egy vészhelyzetben ha a sebesség növelésével tudod kivédeni a balesetet, bőven elég az a +30 km/h sebességkülönbség...
A saját kocsim is 180km/h végsebességet tud (elvileg) soha nem mentem annyival vele...Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
mrlujoak
veterán
válasz #16820480 #356 üzenetére
Ez már megint csak találgatás, hogy mi lenne...
Lehetne bármi. Egy max 160-ra korlátozott autó jönne mögöttem beragadt gázzal, fék nélkül, én meg úgy menekülhetnék előle, hogy szépen felgyorsítok a 130-ról 160-ra.
Tessék egy példa. Nem ez a lényeg.
Kár, hogy azt kell látnom itt is, hogy a kifogáskeresés, a szőrszálhasogatás, meg a kötözködés megy.
Ez nem jó. Nagyon nem.
Ha teszem azt maholnap mondjuk az Audi, a Mercedes, vagy a BMW jelentené be, hogy ő is 180-ban limitál, de magyarázatnak nem bullshitet ad meg, csak azt, hogy: "Mert csak", akkor mi lenne?!
Igen. Terjed az elektromos autózás.
Igen, egyes gyártók 180-nál megállnak.
Miért? Mert. Így döntöttek.
Van aki nem tud 100 km-nél hosszabb távot egyhuzamban vezetni, vagy végigülni, valaki meg egyhuzamban levezet 1000-et.
És?Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
#16820480
törölt tag
válasz mrlujoak #357 üzenetére
De most ne haragudj, nem értem miért siránkozol itt, hogy "nagyon nem jó ez így". Annyit mondtam, hogy a 160 is felesleges, mert annyival sem mehetsz szabályosan. És ha mondjuk 130-140-es limiter lenne, akkor meg nem jönne mögötted 160-nal beragadt gázpedálos kocsi, hanem jönne 140-nel és nem kellene gyorsítanod sem.
Pont ez a baj inkább, hogy "csak mert" magyarázattal húznak egy olyan határt, ami nem számít, mert amúgy sem közlekednek sokan annál többel, de főleg nem az ő autóikkal, mert azok nem is igazán tudnak.
Ez majdnem olyan mintha jönnének, hogy mostantól maximalizálják a CO2 kibocsájtást 200g/km-ben. Ez tök jó, csak amúgy 130 vagy annál is kevesebb a limit amúgy is, és ennek tetejében még nincs is olyan autójuk ami érdemben átlépné az általuk megszabott határt -
mrlujoak
veterán
válasz #16820480 #358 üzenetére
"nem értem miért siránkozol"
Nem siránkozom.
Csalódott vagyok.
Pláne, hogy nem ismerted fel a reakcióm.
...és látod? Ahelyett, hogy elfogadnád a 180-at, csak a kifogásokat keresed. Miért?
180 és kész.
Elektromos és kész.
100 km-t vezet valaki egyhuzamban és kész.
Ha te nem, akkor nem.Sony Xperia™ 10 V Dual; Sony WI-XB400; Navitel R600 - menetrögzítő - Sony STARVIS képérzékelővel
-
Chibass
tag
Szerintem nagyon unalmas az eleje, semmi luxus érzetem nincs, de még csak újnak sem hat.
Aki nappal is legény, az éjjel nem volt ott!
Új hozzászólás Aktív témák
- ZOTAC GeForce GTX 1080 AMP Edition 8GB GDDR5X 256bit
- Filmes gép gyűjtemény
- Nikon D5000 + AF-S DX NIKKOR 18-105 mm
- Bontatlan Seagate & Western Digital HDD-k 3TB - 12TB -ig - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care