Új hozzászólás Aktív témák

  • bunfi

    őstag

    válasz Meglivorn #7 üzenetére

    Nagyon szép és jó, hogy több képességszint, meg nem lehet egy pontból végigkempelni, meg lesznek speciális mozdulatok. De még él az emlékezetemben, hogy ME-ben túl sok volt a useless item az inventoriban. FÚ hát ezt javítani kell, így az ME2 kb. a Bioshock 2 színvonalát hozta, annyi különbséggel, hogy itt a fegyverupgradeket nem megvenni, hanem megtalálni kell. Most megint volt valami, ami nem tetszett az egyszeri konzolos vagy az rpg fogalmát nem nagyon ismerő embereknek, megint megváltoztatják a játékot. Részemről már az ME 2 is nagyon TPS érzetű volt (nekem, számomra, az én véleményem szerint), a végjátéknál nem volt kedvem már be sem fejezni, nem is tettem meg. Nem szeretem ha egy rpg belekényszerít, hogy végigharcoljak egy pályát úgy, hogy jószerivel körül sem nézhetek. Ilyen célra ott vannak a divatfps-ek milliós franchiseai.

    János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett

Új hozzászólás Aktív témák