Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz Dr. Akula #13 üzenetére

    Az ne is zavarjon, hogy GPU-ban a PS5 a PS4 Pro-ra, az Xbox Series X meg a One X-re dupláz rá teljesítményben, és akkor a CPU 2x4 Jaguar mag (2,1/2,3GHz-en) helyett 8c16t Zen2 mag (3,5/3,66GHz-en) se kis ugrás kakaóban...

    A 4K/120Hz-t pl. Halo: Infinite-re, Gears 5-re, Rainbow Six Siege-re és egyéb, főleg multi címekre kell érteni, nyilván megfelelő kijelző használatával(HDMI 2.1). Gondolom nem minden, a listában szereplő játék fog natív 4K-ban menni, lesz amelyik megtartja az eredeti felbontását(előző generációs címek főleg, ha csak ki nem jönnek újrakiadásban), illetve tuti itt is szóba kerül a felskálázás pl 1900p-ről, vagy a checkerboard rendering, hogy tuti meglegyen a 120Hz, de ezeknél a pörgős multiknál nem igazán a részletesség a fontos, PC-n is le szokás őket butítani, hogy az fps meglegyen.
    Az offline játékokat meg gondolom 4K/60Hz-ra fogják optimalizálni, oda fölösleges is a 120Hz, inkább tesznek be raytracinget meg egyéb extra eye-candy-t vagy kitolt látótávot helyette...

    [ Szerkesztve ]

    Nincs olyan MI, ami képes lenne szimulálni az emberi hülyeséget... ha valaha lesz, annak tuti az emberi hülyeség lesz az oka... A Föld erőforrásai közül a legjobban az ész van elosztva - mindenki meg van róla győződve, hogy több jutott neki, mint másoknak.

Új hozzászólás Aktív témák