Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • angyalpc2

    aktív tag

    válasz tthom #2 üzenetére

    Szép, új, csendes..
    De ezzel az aksi technikával el kell felejteni a zelektromos kocsit.
    Pláne ezeket a tank méretű szarokat
    Elektromos kocsi -> kicsi városi, város közi bejárós, dugóban araszolós, rohangálós, gyerek cipelős.
    Minden másra csak erős kompromisszumokkal.
    Arra meg fölösleges a 60kW meg tank méret.
    200kW-os aksinak kellene lennie amit 30 perc alatt kell tölteni fullra

    Most nézd meg egy benzinkutat egy sűrűbb városban 5-10 percenként váltják egymást a kocsik és 600-1000km megy bele üzemanyag.
    Most a 200-300km-er hatótávval 1-4 órányi töltögetéssel ugyan ennyi kocsit képzelj el.

    El lehet képzelni, minden sarkon 10-30 kocsit kellene töltögetni
    Ehhez rakd hozzá a villanyhálózatot ami alkalmas 500K-1MW csúcsterhelésre utcasarkonként meg a kiszolgáló erőművet mögé.

    Az egész egy halott ötlet, csak azért mert a villany ára alacsonyabb kw-ra számítva pillanatnyilag (nem fizet jövedéki adót, se útkarbantartást se)
    A benzin ára meg sok relatíve.

    És akkor nem beszéltünk az akku degradálódásról, hogy 200e km után X millió Ft költség

    Mellesleg az összes koreai kocsi más márkák másolatának a másolata, nekem kifejezetten szúrja a szeme, hogy nincs semmi egyéni ötletük, más márkák vonalait, stílus jegyeit látom benne.
    A motorháztető eleje vw scirocco, a lámpa seat cupra, a hátsó lámpa Toyota prius 4, a szárny e-mach...hát

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák