Új hozzászólás Aktív témák

  • Füleske

    addikt

    "Ha pedig hosszan meghúzzuk a jobb fülecskét, akkor nem az történik, amit már más gyártónál láttunk, hogy állóra fékezhetjük az autót"
    Khm, Kia e-Niro. Amúgy ez (számomra) nagyon hasznos dolog.

    #9 sheratan: Kisebb autók is vannak. Házon belül e-Niro, Kona, amúgy meg 500e, Mini, I3, 208, Corsa, Honda e, Zoe.

    #15 angyalpc2: Pont, hogy ezzel az "aksi technikával" már el lehet indulni autópályázni is.
    "Most nézd meg egy benzinkutat egy sűrűbb városban 5-10 percenként váltják egymást a kocsik és 600-1000km megy bele üzemanyag.
    Most a 200-300km-er hatótávval 1-4 órányi töltögetéssel ugyan ennyi kocsit képzelj el."
    Nagyon sarkított és ráadásul hamis összehasonlítás. A benzinkutak nem pár év alatt teremtek, az 1-4 óra pedig konkrétan hamis adat.
    500 kW töltés meg nem kell minden utcasarokra, elég az autópályák mellé. Mire mindenki megveszi az EV - t (30-50 év), simán lesz megfelelő töltőhálózat is mellé.
    "csak azért mert a villany ára alacsonyabb kw-ra számítva pillanatnyilag" Nem, pont nem ez az ok. Ez csak egy terjedést segítő körülmény, ahogy a kedvezmények is.
    "És akkor nem beszéltünk az akku degradálódásról, hogy 200e km után X millió Ft költség"
    Abszolút hülyeség. Típus, használat, és idő függvénye az akkucsere. Pl. itt egy 270e km Ioniq: [link]
    "Mellesleg az összes koreai kocsi más márkák másolatának a másolata" Mutass már egy eredeti formatervet manapság. Mármint szépet, ne pl. a BMW hódpofát.

    #17 janeszgol: Ha jól sejtem, neked sincs elektromos autód. Különben nem írnál ilyen hülyeségeket. "Más szemlélet kell ide." Ebben egyet értek.

    #18 Hallosz: Hallgatom a megoldást.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák