Legfrissebb anyagok
GAMEPOD.hu témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #43 üzenetére
Az általános talajra nem tesszelláció van, hanem POM, ez volt az eredei Crysis-ben. A törmelékes talajra van tesszellálás. Arra természetesen igaz lesz, hogy ha rajta áll a karakter, akkor elnyeli a bokáját, de ez a DX11 futószalagjának hibája, nem a motoré. Ez amúgy igaz mindenre, például ha hozzáérsz a falhoz, akkor belesüppedhetsz. Nagy koponya volt a Microsoftnál, aki úgy döntött, hogy a Xenos tesszellátort logikailag a vertex shader mögé érdemes helyezni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések