Új hozzászólás Aktív témák

  • Szinte el sem hiszem!!! :Y Az Kona a hangulata végett az egyik kedvenc indie játékom a The Long Dark mellet, amivel valaha játszottam! Nagyon várós! :C

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

  • SunMount3r

    nagyúr

    Nem nagyon időt rabló és unalmas egy ilyen indie túlélő játék? Nézegettem az ilyen fajtákat már a Steam-en, de valahogy nem bírom rájuk venni magam. Valahogy a "content" tűnik kevésnek a trailer-ek alapján. Pl. ha azzal megy el 1 óra játék, hogy valahol ülni kell és bekkelni, mire felkel a nap, vagy hogy valami marha hosszú úton csak gyalogolni mire elérek valami célponthoz. (Amitől meg abszolút frászt kapok az a "kraftolás" és a nyesanyag begyűjtögetés.) Szóval ilyenek vannak ezekben?

  • Padree

    senior tag

    válasz SunMount3r #2 üzenetére

    Időt rabló, de nem unalmas. A Kona szinte teljesen story alapú, keresgélős - olvasgatós, viszonylag rövid játék. Emlékem szerint semmi kraftolgatás. Jól átadja a kitettség, magányosság érzését, amit nyakonönt egy jó adag északi misztikummal
    A Long Dark egy nyílt világú, kimondottan földhöz ragadt (valóságszerű) túlélőjáték. Minimális kraftolás (vadak prémjéből ruházat, vagy egyszerűbb eszközök) de az sem kötelező. A hideg és az éhség a legnagyobb ellenség. A hátrahagyott dolgok és élelem utáni kutatás teszi ki a játékidő egy részét. Egyébként vadászni/halászni, gyűjtögetni és a helyszínek között utazni (gyalog) szükséges. Ezek viszont könnyedén végzetessé válhatnak, gondos felkészülést és körültekintő tervezést igényelhetnek. Van "time pass" - bármikor használható. Bőséges játékidőt és élvezetet ad, akár a story, akár a challengek, achievementek teljesítése is, amik mellé még ott van a sandbox is.
    Nyugis időszakok váltakoznak feszültségteli pillanatokkal, és mindig ott lebegnek a nyomasztó szükségletek. Nekem életem legjobb videójátéka a Long Dark. De nem bírom az Ark féle őrületeket, még a Subnautica is csak ideig-óráig kötött le, pontosan a kényszerű nyersanyag+craft miatt.

    "I don't give a penny - FCK twenty twenty..."

  • válasz SunMount3r #2 üzenetére

    A Kona egy teljesen sztori alapú kalandjáték, a The Long Darknak pedig van sztorimódja, ami nekem sokat visszaad abból a fajta misztikumból, amit a Kona sztorija kínál. Konában kraftolás nem volt, csak ilyen kraftolós puzzle, hogy továbbhaladj a sztorival.

    A The Long Darkban van kraftolás, de a sztori módban nem szükséges sokat kraftolnod, hogy továbbhaladj a történetben. Ha kell is valami a következő tárgyhoz, amivel tovább tudsz haladni, akkor meg a játék kiírja neked, hogy miből mennyi nyersanyagra van szükséged. :)

    [ Szerkesztve ]

    Nexus 5x > Pixel 4a 5G \\ AMD Ryzen 5800X3D - Gainward RTX 3070 Phoenix \\ Asus Zenbook 14 Oled UM3402YA \\ Playstation 5 \\ DJI Mavic Mini \\ Nintendo Switch Neon v2 \\ Steelseries Arctis Nova 7 \\ Steam/Origin/Epic Games Store/GoG/Ubi Connect: Hopkins955

Új hozzászólás Aktív témák