Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
Mire rendberakják a motort elfogynak a játékosok.
-
Raysen623
addikt
Örömmel nyugtáznám ha érkezne hasonlóoptimalizálás Diablo 3-hoz is mert időnként valami rettenetesen szar módon megáll a játék a gépemen. Bár ahogyan elnézem mit csináltak D3-al csupán hiú ábránd marad.
A MÁV-nak öt ellensége van: a négy évszak, meg az utasok.
-
ripla
őstag
Játszik még ezzel valaki?
-
ripla
őstag
A hiba nálad lesz, az elmúlt hetekben haverral nyomtuk coopban minden este pár órát, és marhára semmi baja nincsen. Én inkább grafikai bugokba futok bele mostanában.
Volt olyan hogy a szörnyike meghalt, de engem továbbra is ütött, ami sebzett is, viszont sem én, sem más nem tudta megtámadni. Aztán olyan is volt ami ennek a fordítottja, hogy nem halt meg, állt egy helyben, mindenki tudta támadni de semmi baja nem lett. Illetve egy harmadik eset is, hogy miután meghalt, lejátszotta az elhalálozás animációt, majd csak azt újra, és újra, és újra...
Amúgy meg 5 éve nem nyúltak hozzá (az aktuális szezonokat hagyjuk, szerintem 1 napnyi meló sincs vele), és ez meg is látszik rajta. -
Alvin_ti4200
félisten
Ez biztos, csak nekem új, de én soha életemben nem hallottam még a Ryzen 5 2500X-ről. Az AMD oldalán fent van a specifikációja (kvázi egy Ryzen 5 1500X 12nm-en), de kapni sehol nem lehet. Amúgy a 35%-os gyorsulás egész szép teljesítmény. Annyira rég nem játszottam a WoW-val, hogy félek, túl nagy dózis lenne most visszatérni s a sok információtól leblokkolnék
-
nagyúr
válasz Alvin_ti4200 #9 üzenetére
Ez biztos, csak nekem új, de én soha életemben nem hallottam még a Ryzen 5 2500X-ről. Az AMD oldalán fent van a specifikációja (kvázi egy Ryzen 5 1500X 12nm-en), de kapni sehol nem lehet.
A Ryzen 5 2300X és a 2500X csak az OEM-ek számára elérhető processzor az AMD-től, így ez annyria nem meglepő. Úgy tűnik mostanságra eltüntek régi szép idők, mikor a dobozosnál olcsóbb "tálcás" procikat kerestük a számtechboltokban, jobban ügyelnek a gyártók, hogy az OEM piacra szánt termékeik ne tűnjenek fel a kiskerekben.
Egyébként én is csak tegnap hallottam róluk először, az Anandtech tesztjéből...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ragnar_
addikt
15 év alatt Widescreen támogatás, 2005-ös grafikai szint, és most még dx 12 támogatás is, a WoW játékosok sokkot kapnak ennyi innovációtól.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
Alvin_ti4200
félisten
Szerintem pont az árulkodik a játék sikerességéről (vagy inkább "élvezhetőségéről"), hogy dacára annak, hogy a grafikája nem sokat fejlődött, még mindig milliók játszanak vele. Durva belegondolni, hogy vannak emberek, akik nem is éltek még, amikor mi sorban álltunk az első dobozos példányokért a Dohány utcai CD Galaxis előtt (én csak szolidaritásból) 2005. február 11-én, most pedig játszanak vele Viszont kihagyván az utolsó 5 kiegészítőt szerintem képtelen lennék élvezni a játékot, annyira sok lenne az új tartalom. Ha jól számolom, durván 9-10 éve töröltem le az akkori gépemről és főleg egyedül kalandoztam benne, az akkori szintezős rendszerrel pedig lvl40 előtt abbahagytam, ahol ugye lehetett volna végre mountom és nem kellett volna gyalog járni mindenhova, ami halál unalmas volt.
-
Ragnar_
addikt
válasz Alvin_ti4200 #19 üzenetére
Én egyetlen egy fizetős mmo-val játszottam, és az a Conan volt. Ha jól rémlik olyan 3 hónapig csapattam, én is egyedül játszottam. Persze, valószínűleg haverokkal együtt játszva más egy ilyen mmo. És nyilván, ha így is megvan a játékosbázis miért fejlesztenék a grafikát, hiszen az mind mind csak költség a Blizznek, meg gépigény a játékosoknak.
(Bár nem hinném, hogy nagyon megharagudnának az aktív játékosok, ha egy Warcraft3 remake szintű grafikára upgradelnék a jelenlegi WoW-t.)[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
TeeBee73
addikt
válasz Alvin_ti4200 #19 üzenetére
Lvl20-tól van mount. 40-től a gyorsabbat tudod beszerezni.
"4Z 1N73LL1G3NC14 4 V4L70Z45H0Z V4L0 4LK4LM4ZK0D45 K3P3553G3" -573PH3N H4WK1NG
-
Kolbi_30
őstag
En 9 ev kihagyas utan unalmamban aktivaltam az accomat...csak mondom, a jatek kurva gyenge, unalmas monoton...bármi más jobb...GW2 klasszisokat ver ra barmiben...meg a retkes AION is...aki jatszik vele csak azert mert warcraft...semmi mas..vagy jo tarsasagot talalt, amit amugy nehez mert sok a nyomorult..
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
gejala
őstag
Csak azért van még ennyi játékos, mert időközben az MMO-k Facebookja lett a játék. Az emberek nagy része szerintem alapból nem is játszana más játékkal, ha ez nem lenne, csak az ismerősök miatt van ott.
Pont ezen okból fog dominószerűen összeomlani a játékosszám majd egyszer. Ha a barátok fele otthagyja, ő is lelép, mert maga a játék már marhára nem érdekel senkit. -
gejala
őstag
Nem a játék érdekli őket, hanem az ott lévő ismerősök.
Nem azért logolnak be, mert questelni akarnak meg bosst ölni vagy pvpzni, hanem mert a haverok is be vannak logolva és együtt tolnak valamit. De igazából tök mindegy nekik, hogy mit. És erre a célra bármelyik másik MMO is megfelelne, csak ott nincsenek haverok.Azért írtam a Facebook összehasonlítást. Facebookon sem azért vannak fent az emberek, mert annyira nagyon jó az oldal / jobb, mint bármi más, hanem mert mindenki más is ott van. Ha valakinek minden ismerőse lelépne Facebookról, vajon ő használná továbbra is?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Mert a játékosállomány elviszi a hátán a játékot, mivel a maga idejében ő nyújtotta a legtöbbet és a legjobbat. Ahogy anno a CS lett az "etalon" az FPS multiknál az 1990-es évek legvégén, például.
Hiába jött ki kismillió amúgy értékelhető MMORPG, ha a döntő többségük képtelen megfelelő játékosállományt összehozni. A WoW-ot is anno az hajtotta a hazai játékosok terén, hogy voltak nagy számban magyar játékosok által "lakott" szerverek - mivel a játékosok jó részének bizony nem annyira ment az angol, vagy csak jobban érezte magát, ha az anyanyelvén kommunikálhat a guildtársaival.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Viktor77
titán
De basszus, jönnek az újabb, jobbnál-jobb MMO-k, de arra nem képesek, hogy az agyonsajnált, haldokló WoW-tól elszipkázzák a játékosokat (ami igazából már senkit nem is érdekel) ?
Most akkor a WoW túl jó még mindig, vagy ezek az új MMO-k nem elég jók?Csinálni kell. Kész. Pont.
-
gejala
őstag
Az MMORPG műfaj már évekkel ezelőtt meghalt. Először a MOBA ütött rajta nagyot, aztán meg a Battle Royale verte be az utolsó szöget a koporsóba. Ma már senki nem vállalna be egy AAA MMORPG-t. Itt nyugaton talán az ArcheAge/Elder Scrolls/Wildstar trió volt az utolsó, ahol nagy volt az érdeklődés. Utána zuhanás a szakadékba. Ja meg a Black Desert, de az már a vicc kategória volt.
WoW-tól azért nem tudnak elszipkázni játékosokat, mert alapból senki nem akar új MMO-ba fogni. Ott van a több éves karaktere, az összes ismerőse, mindene. Ha otthagyják a WoW-ot és más online játékba mennek, az valami Battle Royale lesz manapság.
[ Szerkesztve ]
-
#04430080
törölt tag
Ha pontsabban akarunk lenni, az MMORPG műfaj halálát az egyre durvább cash shoppok mellett a mobilok okozták. Gyakorlatilag az egész távol-keleti régió átállt mobilokra, a nyugati régió meg eldobta magától a pénznyelő MMO -kat. A WoW, FFXIV, ESO és GW2 négyes tartja még magát úgy ahogy a "klasszikus MMO" kategóriában.
A "félresikerült" WoW kieg után a másik 3 játék vette fel a lelépő embereket.
Viszonyítás képpen a 2017 -ben induló Linage M két hét alatt több mint 7 millió játékost gyűjtött, valamint 4 hét alatt 233 millió dollárt hozott.
Itt látható, bevételek szempontjából a mobilok mennyire más kategóriában játszanak.
[ Szerkesztve ]
-
Viktor77
titán
válasz andy19770128 #40 üzenetére
Megkérdezed, hogy mi a baj a taurival, majd pozitívumként felhozod, hogy a Eve-t elkerülik a gyerekek.
Ezen elmélkedj kicsit.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Kolbi_30
őstag
A WoW előnye , hogy elmegy egy 10 eves gepen..az uj jatekok meg nem. De maga az egesz jatek egy hanyadek..igenytelen grafikai megoldasok..amugy eleg keves a jatekos is a regi időkhöz képest. Le lett egyszerüsítve de annyira hogy egy vak értelmifogyatékos lepke is eljatszik vele..ugye alkalmazkodtak az atlag szinthez..ami athatja az egesz jatekot..szerintem aki jatszik vele az már csak megszokásból csinálja, nem a jatek oromeert.Szemely szerint en sok mmoval probalkoztam pl L2..STO, AION GW1 GW2 Bless, Tera..mind szebb es jobb kiveve a Lineage. De mind egyforma egymas masai..ugyan az mint a WoW csak sokkal szebb. Ha jatszottal az egyikkel akkor mar mindegyikkel.
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
yarsley
aktív tag
Pontos adatot nem fogsz találni, mert 2015-otta nem osztja meg Blizzard, hogy a befektetők ne kapjanak szívbajt. Így nézett ki amikor utoljára amikor még megosztották - link
Azóta megy a spekuláció, láttam 5 milliós számot meg olyat is, ahol 1,8-3,2 millióról írnak.
Egyébként ahogy a WoW-os subredditet néha nézem, ez az utóbbi valószínűbbnek tűnik, iszonyat sok és komoly kritikát kapott az utolsó kiég.(#27) Kolbi_30 : Remélem a Classicot nem szúrjak el, ott majd lesz tisztességes kihívás szintezésnél vagy dungeon run-nál.
... ne úgy képzeld el, hogy te vagy Thomas azt mész amerre a sin visz. (c) virkir
-
twollah1976
őstag
Most mar 120 FPS-sel megy a raid.
\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/
-
Dilikutya
félisten
Azt azért mindenki vegye számításba, hogy a Blizzard részvényesei meg a komplett vezetés és a pénzügyi részleg röhög az ilyen fanyalgókon, és pont leszarják, ki játszik vele, ki használja alternatív közösségi oldalnak, és ki az aki csak megszokásból tejeli a havidíjat. Az eredmény mindhárom esetben ugyanannyi befizetés, és van belőle jó sok. Lehet mondogatni, hogy mi ez a pl. 3 millió a 10 évvel ezelőtti 10 millió játékoshoz, de ugye az idők változnak, ez pedig még mindig több milliós tábor. Egy Battlefield, CoD nagyot kaszál az elején, de aztán elfogynak a játékosok, 2 év után pedig a Battlefield-et 5€-ért dobják utána ingyen premium pass-al. A World of Warcraft-nak pedig továbbra is van egy pár milliós tábora. Nyilván ez független a minőségtől, meg engem a világból ki lehetne vele kergetni, annyira nem érdekelnek az ilyen menj ide, hozd el, add oda neki, zúzd végig a barlangot stb. játékok.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Nicsak, a Blizzard lassan megérkezik a XXI. századba? Lassan már az utolsó celeroncs igp-je is támogatja a dx12-t...
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Ribi
nagyúr
válasz Dilikutya #46 üzenetére
Azt is vegyük hozzá, hogy régen nem tudtál goldért venni előfizut. Szóval azt még megnézném, hogy a mostani emberek hány százaléka fizet pénzt az elő fizuért. BF és CoD meg jön 2 évente és kaszálnak megint.
Az meg hogy nem mondják meg mennyi az előfizető, nyilvánvaló jele a hanyatlásnak. Én is játszottam sokáig, de érdekes, hogy jót valahogy senkitől sem hallok.
Amit most művelnek az a legrosszabb szerintem. A régi játékosok ezt az egyszerűsítést nagyon nem szeretik, új játékost meg keveset szereznek ezzel, mert csak azt olvashatják, hogy egyre szarabb. Ha tényleg egyszerűsíteni akarják, akkor azt valószínű gyökeresen máshogy kellene. Nem kellene "szétgagyisítani" a mostanit, vagy alakítsák át tényleg. Ez a toldozzuk itt ott ez a legrosszabb amit tehetnek.
Eleinte ők hozták az újat, most meg mások után kullognak és azt is rosszul.[ Szerkesztve ]
-
ripla
őstag
"A WoW előnye , hogy elmegy egy 10 eves gepen.."
Ez már nagyon régóta nem igaz. Pont azért mert 10+ éves motor van alatta, amit toldoznak-foldoznak folyamatosan, és optimalizálatlan régi megoldások működnek alatta. Egy 10 éves gépen még minimum beállításokkal is erősen szaggatna a látvány. Tudom, mert a megjelenés második napjától élt az accountom, 3 alkalommal cseréltem gépet a játék alatt. Egy 2 magos Celeronnal, 4g rammal és egy 1 gigás videókártyával (ilyen gépem is volt alatta) inkább meg se próbáld, mert 10 fps fölé talán csak egy üres szobában fog menni a framerate.
A jelenlegi WoW-nak simán kell legalább egy 4 magos proci, legalább 8g ram, és akkor jársz a legjobban ha egy SSD-re rakod, különben hosszú percek mennek el a töltögetésekkel és minden nagyobb effekt orgiánál látványosan elkezd lagolni, töltögetni és akadni.[ Szerkesztve ]
-
zorrokalap
tag
EVE online dog unalom a jatekmechanika/PVE annyira le van egyszerusitve hogy elvezhetetlen(a "metagame" max a corp leadereknek izgi).
Wow szinten tul egyszeru, az endgame egy statikus robot ahol ugyanazt a 2-3 unalmas taszkot ismetled kb. 2 evig ameddig jon az uj kieg.
Beletanulni ezekbe fun mert sok minden van, de ha elersz a vegere nagyon unalmasak.
Akik sokaig toljak en ugy lattam hogy a "low life white trash" kategoriaba tartoznak es hernyo helyett ezt toljak magukba mindennap - persze inkabb wowozzanak.
Sorry fix: a kornyezetembol latom ugy, nem akarok itt senkit lewhitetrasheni[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
A jelenlegi WoW már nem MMO a szó klasszikus értelmében, hanem egy közepesen gyenge szóló rpg némi multiplayer opcióval.
A BfA kb. egy hónapig játszható, utána elfogy a tartalom és a motíváció. Ha nem vagy benne egy többéves baráti körben, akkor marad a végtelen dögunalom farmolás, vagy lehet e-sportként ugyanazt nehezítve játszani.
A WoW PvP mindig is a műfaj szégyene volt, mostanra szvsz elérte a gödör alját: a warmode a frakció unballance miatt játszhatatlan, mert ha a népszerű frakcióban vagy (horda), akkor nem találtsz ellenfelet, ha a népszerűtlenben, akkor percenként legyaknak, amíg ki nem kapcsolod.
A BG-ket tönkretették a ruszki premadek (10-ből 8 BG-ben ruszkik hk farmolnak).
Azaz kb. 30 nap játékidő után egyszerűen nincs semmi, ami a játékost bent tartaná, a BfA-ban két hónappal a kieg megjelenése után már kieg végi hangulat uralkodott.
Szvsz a WoW ezzel elérte azt a szintet, hogy hát ez a játék ennyit tud, vége.
Mint egy tizenakárhány évados tv sorozat, ami veszett jó volt az elején, de így évtizedekkel később már mindenkivel minden megtörtént, meg az ellenkezője is és csak ugyanazokat a köröket futják.Ami a többmilliós előfizetői tábort illeti: EU-ban már csak max. pár százezresről beszélhetünk, és nyilván mindig marad egy keménymag, akik a szerverek lekapcsolásáig tolják, ez minden játékkal így van, a valaha volt 12 millió előfizetőből pedig nyilván több fog maradni a végére, mint ha pár tízezres lett volna a csúcs.
-
Viktor77
titán
Pont ezzel kaszál a Blizz (nagyobbat). Ha valaki betesz egy tokent ah-ba, amit valós pénzért megvett, az többe van, mintha előfizetett volna az, aki goldért veszi meg a tokent.
A tokent aki beteszi AH-ba 20 euróért veszi, aki megveszi 13 euró balance-ot kap (vagy 1 hónap előfizut). Így 1 hónap előfizut 20 euróért ad el a blizzard, ami amúgy 13 euró lenne.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Viktor77
titán
-
gejala
őstag
Az MMORPG-k addig volt jók, amíg rétegműfaj volt. Aztán olyan 2007-2008 környékén elkezdtek tömegek játszani vele és onnantól kezdve minden fejlesztő eladta volna az anyját is +1000 játékosért. Aztán már nem az volt a cél, hogy a meglévő játékosok igényeit minél jobban kiszolgálják, hanem hogy olyanok is csatlakozzanak, akiknek ez korábban eszébe sem jutott volna.
A cash shopok sem segítettek a dolgon. Eleinte még csak annyit tudtak, hogy kevesebbet kellett grindolni, de aztán eljutottunk oda, hogy azért fizetsz, hogy grindolhass még többet a semmiért. Lásd Black Desert.
De azért nem csak a kiadókat lehet hibáztatni. A játékosok is sokat tettek azért, hogy élvezhetetlenek legyenek a mai játékok. Az Everquest vagy Anarchy Online idejében közel sem ment ennyire a trollkodás, csalás meg társaik, mint most. Akkoriban jóval élvezetesebb közösségek alakultak ki. És nem csak azért, mert kisebbek voltak.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
Elég nehéz megtalálni a középutat. Ne lehessen túl gyorsan sem haladni, de túl lassan se. Ne legyen bonyi, de túl egyszerű sem. Probléma, hogy egyre több a "kazuár mobilos" játékos. Nekik meg a "kőbalta egyszerűségű" játék kell amivel lehet nyomni akár 20-30 percet. De ez nem az MMO. Szerintem az a gond, hogy ezeket próbálják bevonzani MMO-ba, mikor nekik nem is ez a cél. Ahogy a PC ipar is csökken, MMO iparág is csökken. És foggal körömmel próbálják húzni be ezeket, de ennek csak az a vége, hogy az alap "HC" gémereket veszítik el. Csináljanak nekik mást. Kazuár gémernek más típusú játék kell, ne akarják a bonyolultabb játékot ilyen szintre lebutítani. Aztán csodálkoznak, hogy aki eddig játszott vele az lelép, mert nem így nézett ki régen. Aztán a kazuár gémer meg úgyis évente (havonta) megy máshova, mert nem kötődik az egészhez, csak kell egy kis kikapcsolódás.
-
GodGamer5
addikt
Akkor mostmár geforce-okkal is frankón megy és nem lassul?
"Többször látsz Game Over képernyőt, mint Michelle Wild f@szt." "It's not a Loop, it's a Spiral"
-
Viktor77
titán
-
thomeef
őstag
"Ha otthagyják a WoW-ot és más online játékba mennek, az valami Battle Royale lesz manapság."
Ez a battle royal őrület 2-3 év múlva sehol sem lesz, a wow meg akkor is csak annyit fog mondani: "köszönöm jól vagyok"
8 év után én is ott hagytam kb egy éve a wow-ot, de azóta sem találok olyan gamet ami lekötne csak pár hétre is. Ezek a Batte royal gamek egy MMO-hoz képest kb 0,01% tartalommal rendelkeznek. Ideig óráig élvezetesek, de nagyon hamar unalmassá, egyhangúvá válnak. Friss megjeléskor ráugrik mindenki a játékra, mert minden streamer azt nyomja és szét van hypolva, aztán 1 év múlva már sehol sincs. CS, LOL, Dota, HS, WOW, és kb ennyi. Ezek mennek évek óta. Minden más csak pillanatnyi hype.
[ Szerkesztve ]
"A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."
-
-
Dilikutya
félisten
Lehet én vagyok régimódi, de mennyiben reprezentálja egy játék népszerűségét és bevételeit az, hogy mennyien néznek stream-eket? Egyáltalán, mi a @-nak néz valaki? Ráadásul ilyen kártyás baromságot. Mert még ha látványos lenne. Nem értem én az embereket.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
andy19770128
aktív tag
-
Dilikutya
félisten
Nem kell ezt túlmisztifikálni, a World of Warcraft régen is a tömegeknek készült, és akkor se volt egy bonyolult játék, max az idő megszépíti az emlékeket. 10 milliós bázisa volt fénykorában, keményvonalas RPG-vel ez aligha jött volna össze. Én bolyongtam a trialban anno, de olyan unalmas volt, hogy még annak a korlátait sem merítettem ki.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
kenwood
veterán
válasz #54625216 #53 üzenetére
A barati kor fontos, meg a kepessegek. Ha nem pvpzel, a pve gyorsan elfogy. Kiveve ha raider leszel egy jobb guildben. Utso ket kieg kimaradt, de tobbiben a hc/mythic raid brutal volt. Mar a realm top 20as guildek is hetekig harcoltak 1-1 bossal. Akinek osszejott, oriasi siker, aki nem, az meg fel ev mulva nerfelve, overgearelve beverte. Ha erre van idod, tudasod, olyat kapsz a wowtol, amit mas jatek meg sem kozelit.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#54625216
törölt tag
Az alapvető bajom a WoW-al, hogy a játékélmény "diablósodott".
A vanilla-tbc korszakban azért gearelted magad, hogy eljuthass a sztori végéig. Bármit csináltál a játékban, még a legagyatlanabb grindelés sem volt öncélú pótcselekvés, mert az is hozzásegített egy kicsit a végső cél eléréséhez, hogy lásd elhullani az endbossokat.
És az sem volt különösebben zavaró, ha a kieg végéig ez nem sikerült, mint ahogy számtalan olyan játék volt a 8bites korszakban, amik legendásan nehezek voltak és csak nagyon kevesen jutottak a végére, mégis sokan szerették.
A diabló módszer viszont az, hogy könnyített módban szaladj végig a sztorin, aztán játszd ugyanazt rogyásig különböző nehézségi szinteken, hogy tovább gearelhesd a karakteredet. Azaz a gear nem eszköz, hanem cél lett. Na ezt a technikát vette át a wow is a wotlk idején és ezzel indult meg a leejtőn.
Tehát nekem nem azzal van bajom, hogy a HC/Mythic nehéz-e, hanem hogy minek vergődjek vele, ha már így is elértem a tartalom végét.
Az, hogy kinek mi az órási siker eléggé relatív. Én pl. nem érzem sikernek azt, ha ugyanaz a boss, amit láttam már vagy százszor megpusztulni RF-en vagy normalon, azt HC vagy Mythic szinten is sikerül leverni. Ennyi erővel minden játék adhat hatalmas sikerélményt: legyen a pasziánsz mythic, hogy fejjel lefelé, fél perc alatt, chillit rágva kelljen kirakni. Biztos van, akinek az ilyen kihívást jelent, nekem inkább a felesleges pótcselekvés jut róla eszembe.
Még egyszer: nem a nehézséggel van baj, hanem pont az ellenkezőjével: azzal, hogy a nehézség opcionális, a játék az arcodba tolja a tartalmat és dögunalom farmolássá válik, mire kihívást jelentene.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr
válasz Dilikutya #67 üzenetére
Szóval te azt akarod mondani, hogy trial alapján ítéled meg a játékot amiből a fejlődés csak egy kis része az egésznek és az endgame contentet nem is láttad, de mégis faszán véleményt mondasz róla? AAahaaaa, jóóóó. Szerintem inkább ne tedd...
Ahogy fentebb említették régen nagyon meg kellett küzdeni a cuccokért, raidekből kb semmit sem láttál ha nem voltál rendes guildben. Aztán jött a normál és HC, hogy a kezdőbb guildek is lássák az egészet, majd behozták a faceroll random raideket a 10 éveseknek. Ott tényleg mindenki megérezte, hogy igencsak beindult a pénz beszél hozzáállás. Az előtt még tudtad, hogy valaki kiparkolt a főtérre az X cuccal, akkor ő keményen megdolgozott érte. Aztán kb. ugyan az volt mindenkin, csak kicsit gyengébb verzióban.
Régen bújtad a forumokat, hogy mi a jo cucc, mi a rota, hova mi a bis. Volt pár boss amit véletlenül, de le lehetett verni speciális buildekkel, akkor aki olyan kaszt volt az összefarmolta az arra legjobb geart. Meg kellett dolgozni a sikerért, és az egész klánnak együtt kellett dolgoznia, hogy előre jusson. Bizony volt, hogy más más bosshoz cserélni kellett embert, mert amúgy nem ment volna le. Lehet így trial izével tömeg terméknek tűnt, de a vége az nagyon nem az volt. -
Dilikutya
félisten
Így is elég sok időt, majdnem 20 órát beletettem, annyiból egy Witcher is lemegy. Ami ennyi idő alatt nem tud meggyőzni, arra szerinted érdemes időt, meg pénzt áldozni? Szerintem nem.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Ribi
nagyúr
válasz Dilikutya #71 üzenetére
Azt mondod, hogy láttál egy randa dagadt nőt bikiniben és ebből azt a következtetést vonod le, hogy nem jó a sex. Remélem érted a hasonlatot. Én nagyon sok időt és megfelelő havi előfizut költöttem rá. Neked nem tetszik, nincs itt gond, de a trial az 0. Nem sok köze van a tényleges játékhoz.
-
Dilikutya
félisten
De jelen esetben kipróbáltam. Ami 20 óra után nem tud meggyőzni, mert halálunalmas, arra nem szánok nagyon sok időt és pénzt, várva, hogy majd a vége jó lesz.
Randa dagadt nőre rá se nézek, nemhogy elgondolkodjak, jó lenne-e a szex.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Én akarnám megérteni, csak nem megy, hogy minek szánjak egy rakás időt és pénzt olyanra, amibe majdnem egy napot beleöltem, és szerintem dögunalom. Az később se lesz jobb.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
#54625216
törölt tag
válasz Dilikutya #75 üzenetére
Mikor trialoztál? Én TBC-nél szálltam be és elsőre trial accounttal mentem 20-ig és teljesen jó volt.
Mostanában (pontosabban wotlk óta) már el tudom képzelni, hogy dögunalom a trial, mert maga a szintezés az lett, ráadásul a sok goldseller miatt a trialosok minden kommunikációtól meg vannak fosztva, így még a játék szociális része is ki lett ütve (anno csak a tradelés meg a whisper volt letiltva a trialban).
Hozzá kell tennem, hogy TBC alatt még a sima questek is érdekesek voltak, mert questhelper csak addonnal volt, azaz a quest szövegéből kellett kihámozni, hogy mit kell csinálnod és hol, nem pedig ikonok mutogatták a térképen, hogy előbb ide menj, aztán oda. Az egész sokkal rpgsebb volt, mint most.
Mondjuk ismerek olyat, aki kipróbálta a wowot akkoriban, aztán a nelf kezdő pályán betévedt a pókos barlangba (ne kérdezd mit keresett ott lvl1-en) és meghalt vagy hússzor aztán neki kb. elég is volt a wowból. -
kenwood
veterán
válasz #54625216 #69 üzenetére
Minden casual ezt mondja. Valojaban egy hc es egy mythic boss eg es fold. Van 1-2, ahova csak tobb dmg, heal kell, ez a ritkabb. Altalaban egy olyan uj mechanikat kap, ami miatt teljesen mas ezerszer bonylolultabb, nehezebb strategia kell.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
Nemelyik bossnal akkora a kulonbseg, a hc es mythic kozott, mint a himalajara gyalog, vagy helikopterrel menni fel.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
tray86
csendes tag
1998 ota jatszok online, de nekem a legjobb multiplayeres elmenyt biztos, h a WoW adta, pedig intenziven csak az alapjatekot jatszottam, azt ugy nagyjabol 1 evig.
Maig felfoghatatlan szamomra, hogy sikerult megvalositanunk azt raidelesnel, hogy 40 ember koncentraltan, tobb ora hosszat gep elott uljon, mindenki fent legyen ventrilo csatornan es csak az beszeljen, akinek kell. Emlekszem volt, hogy 43-45-en gyultunk ossze es a plusz embereknek nemet kellett mondanunk, nem fertek be...
Manapsag 5 embernel nem sikerul CS-re heti 1 olyan napot talalni, amikor jo lenne mindenkinek max 2 ora jatek.
Es egyaltalan nem arrol van szo, hogy idosebbek lettunk.
A 40+ fos teamben a raid leaderunk kis gyerekes apuka volt, az egyik class leadernek, ha jol emlekszem 2 gyereke volt, a tagok 90 szazalekanak foallasu munkaja (nem bloodscalp szerveren toltuk )
Szoval volt egy varazsa a jateknak, ami miatt korulmenyektol fuggetlenul, mindenki szakitott ra (eleg sok) idot. -
#44630784
törölt tag
Pont ez az.
A vanilla és a TBC még arról szólt, hogy ott a hegy, lehet mászni.
Most meg: elõbb menj fel hússzor helikopterrel és ha már nagyon unod, akkor akár gyalog is felmászhatsz.A különbség az, hogy anno az emberek már az elsõ lépésektõl kezdve segítették egymást, most csak akkor találkozol a játék szociális részével, ha e-sportként nehezítve akarod farmolni a tartalmat.
Régebben a wow játékosbázisát közösségek alkották, ma meg tömeg. -
laabom
tag
Ezt sajnos megcáfolom..Igaz az előző kiegben "még a 12 éves gépemmel" játszottam (de nem raideltem már).
2 magos proci, 3gb ram, 9600gt 512 Vga (biztos van aki emlékszik erre a kártyára).
Ez elvitte simán igaz lowon, raidet nem bírta max 18-25 fps-el, de 5 fős dungeon, bg ezeket játszható volt.Már lecseréltem és I3 8400 proci igp-je is közepes beállításokon 50+ fps...(azóta 1050TI is lett benne azzal meg 7-8 as grafikán raidben is fix 60at viszi)
Sajnos engem is csak pár hónapra köt le az új kieg...Majd ősszel a classic meglátjuk mit hoz. Arra tuti visszajövök
-
kenwood
veterán
Questelni regen meg igpvel is lehetett,de volt nehany boss , pl Malkorok, vagy Elegon, ahol fight elejen elment a bloodlust, es az elso percben a raid felenek 1 ala beesett az fps
Akkoriban az amd procikat nem nagyon szerette a wow, a 8 magos fx annyit sem birt, mint egy sima i3.#80
Annak technikai okai is voltak.
Nem volt youtube, questeles kozben behuztal 1 mobot pluszban,az necces,kettot,az biztos halal.
Voltak azert hatulutok is.
Pl Magisters Terraceba lementel.
Retri palaval eleve felejtsd el, nincs ccd,melee vagy,csak hatraltatod a csapatot.
Nem eleg eros a csapat,van 2-3 wipe,kilep valaki. Lehet visszamenni a varosba hirdetni. Addig a tobbiek ugralnak az insta elott.Nagyon komoly kutatomunka volt amogott, hogy ilyen iranyba vittek el a jatekot.
Regen ha nem volt idod kifarmolni a raidcuccokat,es megtnaluni raidelni,sehova nem jutottal le.
A raid finderrel mar azok is latjak,akik xbox controllerrel toljak.
Az baromsag,hogy mostmar ingyen van a loot, mert egy raidernek normal,hc loot semmi,a friss max level altjaval egy nap alatt kifarmolja. Neki a mythic 4es setbonusz,meg az endboss trinket,fegyo a kihivas.
Azert ugyanolyan kemenyen,ha nem kemenyebben meg kell dolgozni,mint anno a raid cuccokert.
Az pedig nem megy csapat,guild nelkul. Hiaba tudsz idegenekkel is komolyabb raidre bemenni,tapasztalat,gear nelkul csak olyanok hivnak be,akik az elso bosson elakadnak.[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#54625216
törölt tag
Értem én, hogy a wotlk irányváltás jól megalapozott stratégia eredeménye volt, csakhogy az nettó üzleti és nem fejlesztői döntés volt. Nem azt nézték, hogy mitől lesz jobb, érdekesebb a játék, hanem hogy hogyan tudják az előfizetők számát maximalizálni.
A wotlk-val kezdődően a játék egyre szarabb lett, amíg el nem jutott oda, hogy nincs egy hónapnál több értelmes tartalom benne.
A nehezített raidelés pedig ugyanolyan pótcselekvés, mint a pet és mount gyűjtögetés, mert teljesen levált a játék rpg részéről. -
lowphas
tag
A "most generációnak" minden azonnal kell, ezért ilyen a content egy mai sikeres játékban. A siker 2 év, aztán kuka a játék. Wowba ez egyszerűen nem átültethető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- NVIDIA IGP-vel hozza egyes rendszerchipjeit a MediaTek
- Prezentálta óriásmemóriáját a Micron
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- RAM topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- Notebook / laptop alkatrészek cseréje (processzor, RAM, HDD)
- Autós topik
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- További aktív témák...