Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    válasz Tikakukac #44 üzenetére

    Régi homáros telemaxos történetek... eh. Fel nem tudom fogni, hogy márkának miért éri meg az, hogy lejárassák a nevét. Pontosabban sejtem... valsz kelet-európai mentalitásba passzol, hogy kétes szolgáltatást nyújtanak. Persze, ha a többségnek jó, akkor miért is változtatnának.

    Nem tudom az eu-ban másképp kell-e, mint az usában. De gyanítom itt is hasonló rendszer lehet. Hogy vagy be kell küldeni a központba a hibás alkatrészt és csak akkor kap helyette a szerviz másikat. Vagy olyan magas letéti díjat szednek az alkatrészre, ami többe kerül, mint egy új készülék. Ha nem adják le a hibás kijelzőt, akkor nem kapják vissza a letéti díjat. Aztán a csóri keleti szerviz meg kókányol a minimálbéres melósával.

    Meg eleve van amit lehet csak továbbküldéssel "javítanak". Usában is híres az a szerviz cég, akivel a "szervizekből" beküldött készülékeket javíttatják... kedves kis munkavízumos vietnámi melósokkal, akinek még hurrikán ideje alatt sem szabad a sor mellől felállni. Ha panaszkodnak meg toloncolódnak vissza haza.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák