Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    válasz Tikakukac #40 üzenetére

    Nyugodtan lecsaphattad volna, ha nem trollkodás, akkor tudod, hogy abszolút vevő vagyok a kritikára, vitáztunk már régebben is! :)

    Én úgy gondolom, hogy ha tönkremegy egy eszköz, akkor azt az erre szakosodott boltban szervizeltetem, leginkább márkaszervizben. Nyilván nem minden szerviz sufniGSM, ami nem márkaszerviz, de ahogy azt fentebb Parallaxis is írta, ők kapnak is alkatrészt. Ezzel semmi gond nincs. A gond ott van, amikor valakinek tönkremegy a telefonja és vagy azért, mert nagyon fogja az utolsó centet is, vagy azért, mert szimplán laikus a témában, ki van téve annak, hogy leadja a készülékét egy olyan szervizben, aminek fingja nincs az adott termék szervizeléséről. De felveszi munkalapra, nekiáll henkölni, ott hagynak nála - valóban kevesebb - pénzt, aztán vagy egy héten belül leáll az egész, vagy helyből nem működik. Ismerek én is olyan embert, aki sajnálta a pénzt a megfelelő szervizre, a végén többet költött a telefonjára, mintha egyszer megcsináltatta volna rendesen és még utána sem működött, kellett vennie egy új telefont. Nagyjából az új telefon vásárlásával együtt ~300.000Ft bukóba került. Ha elviszi egy rendes márkaszervizbe, ezt megúszta volna 60.000-ből és még ~2-3 évig lett volna egy jó telefonja.

    Sokkal fontosabb lenne viszont az, amit janeszgol írt, hogy az olyan alkatrészek cseréje legyen könnyebb, ami a leginkább problémás lehet, mint pl a töltőcsatlakozó, vagy maga az akkumulátor. Ez tényleg egy nagyon jó dolog lenne.

Új hozzászólás Aktív témák