Új hozzászólás Aktív témák

  • PitLee

    őstag

    Valami lagg mester számolja ki hogyan is lesz ez, de rendes perifériával, ne ilyen wifi net, wifi tv, wifi kontroller.

    Tippelek, találgatok, nem tudom a tutit.

    Tegyük fel 20ms a googi szerver.
    A nyomsz egy bal klikket egéren az 20ms míg odaér, ott feldolgozza x ms alatt a szeró, majd jön vissza 20ms-el, majd a cuc-muc amin játszol feldolgozza.
    Kb: 50ms és lő a kari, ami furcsa lehet az a "fordított lagg" miszerint klikkeltél, de nem történik semmi érzés, persze történik csak épp még nem látod.
    Ellentétben a mostani verzióval miszerint azonnal történik hiszed te, miközben még csak meg fog történni.

    Két fél között
    Klikk, 20ms a szerverig, feldolgozza és küldi a képet neked és a barátodnak 20ms, otthoni vas feldolgozza,
    Kb a barát is 50ms múlva kapja meg, mit csináltam

    Elvileg ha google szerverileg toppon lesz, talán nem lesz ez olyan gáz, ha megtudja szokni az ember a fordított laggot.

    Egy mostani játék 40, 50, 60 pingel a szerver felé, az ugye a duplája egy lövöldében ami 80, 100, 120 ping vagy ms késlekedés, ezeknél jobb lesz elvileg a googli szeró, ha jól értem.

    A gond itt szerintem a net szolgáltatókkal lesz, miszerint sokkal több sáv szélt adnak el, mint amennyi van nekik, abban a hiszemben, teljes sáv szélességen úgyse fog mindenki egyszerre letölteni, ez a Stadia miatt drasztikusan megváltozhat.
    Mondjuk a minimum garantáltra tudnak hivatkozni és ennyi részükről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák