Új hozzászólás Aktív témák
-
decibel
aktív tag
"Az elpusztított objektumok ténylegesen semmissé válnak, kis idő után, DX10-ben.
"
Eddig mi történt velük?"you are a monkey poo-poo"
-
zeroo93
tag
Nemtűntek el ezzel nem is tudnád mennyire lassítva a játékot. Néhány multis majd remélem érzi ennek a súlyát.
A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390
-
Jofi81
őstag
Esetleg egy linket rakhattál volna be a patch-hez... De sebaj, megkeresem.
-
zeroo93
tag
Tessék bocsi csak
az ajánló vidi megzavartA wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390
-
illusiON
őstag
ha valaki feltette mondja már meg plz hogy gyorsabb lett-e a játék tőle , mert ugye elméletileg előző patchnél is vmivel több fps-t adott ..
( : no woman no cry : )
-
Winner_hun
félisten
Ez csak nekem tűnik kevésnek címlapra? Különben is, go to gamepod
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
RasHaN
aktív tag
erről a patchről írták:
[I]"Helló all! Ez nagyon sokat segít a játékon , sokkal több fps-em lett és a nagyobb pályarészeknél is gyorsabban megy a game! Tényleg naon megéri mert sokat optimalizáltak rajta!
régen 23 fps volt nagyobb pályarészekre ránézve , mostmeg 32-36 ha ránézek nagyobb pályarészre, átlag meg 40-60 (max grafon élsimítás nélkül dx9-enl)""b****us gyerekek durva ,nekem 25-45 az fps, patch után 30alatt még nem láttam "[/I]
Internet Explorer is the special Mircosoft® software that allows you to download and install Mozilla Firefox.
-
zeroo93
tag
Nah akkor az tök jó
Én majd holnap próbálom ki ,ha minden jól megy egy újdonsült 8800gt-vel
Mint már említettem, pl a motion blur optimalizálva lett.
Mindenkinek ajánlom Habár ez nem saját tapasztalat.[ Szerkesztve ]
A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390
-
gfefe
őstag
Nagyon helyes!!!! ideje volt optimizálni.....
kiváncsi vagyok az 1950 pro karim mennyit gyorsúl vele....DOWNLOAD ██████████████ 105%
-
Sárpac
nagyúr
Csak így gyorsban a webfordítás.hu alól!(biztos lesznek benne vicces mondatok is)
Optimalizálások és stabilitás
*Kijavított a memória egy száma FSAA módokkal szivárog.
*Nagyon magasan DX10 tárgymozgásfoltot optimalizált leírás
*Megsemmisítő tárgyak most megfelelően eltávolítja az emblémáikat a világból DX10.
*Néhány ügyrendi növényzettel és destroyable*tárggyal bámult sok memóriaszivárgást physicalization.
*Rögzített kérdés ablakos módban hol a térkép vagy a fegyvermelléklet az UI kurzor elhagyhatja a játékablakot.
*Rögzített potenciális szerverhőstett, ami szervereket okozhatna, zuhan le
*AIJAL bámult szerencsétlenséget triangulation a szerkesztőbenFixes tábornok/csípések
*Új hatásokat adott hozzá járműért, ami összetörik miután fagyott volt
*Játékosmozgást fognak törölni most, ha a játékos lő amíg hajlamos módban mozog.
*Rögzített kérdés hol játékos zárt hátsó tolóajtóról fog kimenni VTOL-ból független ülés.
*Folytonosan 3. személymódban eltüzelni a VTOL gépfegyvert már nem okozza azt, hogy a VTOL leereszkedjen.
*Megjavított egy kérdést hol jármű 3. személyfényképezőgép el tudott törni mikor kapcsoló a játékos, ControlledTurret csüng amíg használja a fegyvert.
*Rögzített azonos úszó hangok, amiket felszínen használnak, víz alatti és úszó különböző irányokban.
*A békák már nem fogják eltorlaszolni a játékos nézetét miután felvették
*Megjavított egy kérdést hol fegyvertelen módban a karakter karjai hirtelen újra meg fognak jelenni és el fognak tűnni mikor szedő fent és esés egy tárgy.
*Rögzített egészségügyi utántöltés arány amikor számolni megfulladó, rongálódj meg.
*Ha mászás egy létra amíg álcázott, energia már kimerít ugyanannál számíts ha játékos nyugodtan állt.
*Az egérkurzor hozzáragadó gamepaden* nem lesz állandóan eltávolított már.
*Rögzített kérdés hol resetting* a gamepad*irányítás Default gombbal nem teszi lehetővé Force Feedbacket.
*Rögzített kérdés, hogy a Clear All és Back Keys hol nem működnek megfelelően, mikor megalkotó egy profil a gamepad.
*Megjavította a Back kulcsot a képernyőre írt billentyűzetben, ami nem törli az első karaktert a billentyűzetszöveg-dobozban.
*Megjavította a Clear All kulcsot, ami nem működik szöveginputért a képernyőre írt Keypadben.
*Vízeséseket nézhetnek meg most víz alatti.
*A virtuális billentyűzet most helyesen működik, amikor egy játékírótömb kapcsolódik
*A Right Stickkel bámult egy kérdést, hogy a felhasználók hol tudják elveszteni a képességet, hogy körülnézzenek.
*Játékos már nem mozog előre tovább mikor hajlamos a bunker tetőjén bérbeadás után menj gomb.
*Egérkurzort rejtettek el most, amikor virtuális billentyűzetet tesznek lehetővé
*Megjavított egy kérdést, hogy fő kötéseket hol nem mentettek meg, amíg a játékos folytatta a játékot
*Megjavította a chainlink*kerítés/barbwire* egy számát azt nem lőhetnék le keresztül.
*Tárgyat javított meg egy törött LOD1 az elektromossági oszlopon
*Rögzített játékos kap ragdollsöktől* kárt.
*Decoupled alapvető sebesség-mód-mozgás-sebesség aktuális öltönyenergia-szintről. Nyugodtan vágtatni energiát emel fel.
*Megszilárdult miközben elmenekült,/szivattyúzó hang, ami nem játszik, mikor a tüzelő vadászpuska, precíziós puska és gauss* területnézetben fosztogatnak.
*Rögzített kérdés járművel MOAR újratöltéshangot szerelt fel, ami minden játékosnak hallható.
*Egérkereket adott hozzá, ami szerverböngészőnek nyújtott támogatást görgetFegyverek
*A hozzáadott overfreezing* kéziszámítógépba hangzik és a jármű felszerelte MOARt/MOAC
*C4 most helyesen ragaszkodni fog ajtókhoz
*C4 már nem tud ragaszkodni a víz felszínéhez
*Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol tudta megrövidíteni a MOAR lövéstartamát egy térkép élei közelükben.
*Megjavított egy kérdést amikor miközben kettős kézi lőfegyvereket használ és 3. személynézetre kapcsol, egy pár kar maradni fog mikor futó devmode* vagy szerkesztőben
*Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol tudott tüzelést kényszeríteni, újra betöltő ha a játékoskattanások és ellátások, amik tüzet nyomnak, gombolódnak amíg újra betöltő.
*A robbanó töltetek már nem száguldanak keresztül a NKnek azon a tetőjén, amit a tankok, amik a hadianyagokban helyezkedtek el, küldetéstankban raknak ki.
*A jéggerendaanimáció a moar*fegyverről már nem száguld keresztül az alagutak falain.
*A Grenade Launcher lövedék már nem láthatatlan.
*Mikor fagyás egy kettős-SOCOM játékos, a második pisztoly most megfelelően fagyott lesz.
*Fagyás egy olyan játékos, akinek az lő egy MOARt, most állítsd le a MOAR gerendáját megfelelően.
*Nano-Disruptor gránát már repedt az sérthetetlenséghatást éleszt fel.
*Rögzített claymore/mine határt nem alkalmaznak megfelelően.
*Hozzáadott egy üres taposóakna animációt.
*Játékosokat nem fednek fel ellenségnek már ellenséges minimapen* mikor használó hangtompítók fegyvereken hacsak nem egy másik játékos 5 méterén belül vannak.
*Mikor hajlamos egy orvlövészpuskával, a mellékletek menüt nem kellene elvágni már.
*Rögzített kérdés hol kettős kezelő SOCOMs a pisztoly, amit fő kézben szereltek fel, nem automatikusan újratöltés ha fegyver kapcsolt amíg üres.
*A szálkereszt a TAC-nak már nem tűnik el, miután a játékos ráközelít és ironsight*módból.
*Összeadott miközben FY71 és SMG-nek animációkat szalasztott el, mikor holding egy ellenség és használó a kavarodástámadás.
*Rögzített kérdés, hogy a játékos, akit utoljára leejtettek, mikor vette fel SOCOMöt, még akkor is, ha az a pisztoly a legtöbb lőszerrel.
*Nyomott gránát rakétaindító állvány röpítő jobb láthatóságért.
*Füstöt adott hozzá gránátrakétaindító állványra húzódik héj jobb láthatóságért.
*Beállította a gránát rakétaindító állvány lövedék furcsa néző véletlen forgás értékeit
*Beállította a gránátrakétaindító állvány robbanássugarát hogy hatékonyabb legyen, v játékosok
*A gránátrakétaindító állvány csökkentett repülési sebessége lövedék jobb olvashatóságért.
*Nagyon kissé csökkentette a gránát rakétaindító állvány héj kezdeti láthatóság idejét
*Javította az irányított rakéták viselkedését, mikor célozó játékosütközésmeghatalmazásokon keresztül. Ennek csökkentenie kellene a rakéták példáit pöckölő céloktól távol néha.
*Javította a HUD Grenade Indicatort - a játékosok most képesek lesznek, hogy egy ellenséget és egy barátságos gránátot kövessenek. Az ellenséges gránátok pirosként mutatkoznak meg, barátságos mérkőzés kékként.
*Rátett multiplayer ügyfelekre, sok kérdést, ahol a gránátindikátor nem mutatkozott meg.
*Új gránát indikátor ikont adott hozzá.
*Javította a Repair Kit viselkedését, mikor megjavító forgó lövegtornyok.
*Újdonság különösség robbanás hatás.
*Megjavított egy kérdést néhány fegyverhatással az azt okozná, hogy a robbanásokat ne tegyék.
* A fényképezőgéptől távol tovább támadó területet mozgatott hogy vegyen számításba egy jobb periferikus nézetet, amíg száguldottJárművek
*A helikopter hozzáadott első személynézetkorlátai, VTOL és APC üléseket emelnek fel.
*Helytelen barátságos tűzzel bámult egy kérdést ikon multiplayer VTOLsban
*A helikopterszélhatás jármű után nem játszik már megsemmisítik.
*Sok kérdést javított meg, ahol a játékosok, akik eltűnnek járművekből, be lennének ragadva falakba.
*Rögzített kérdés, hogy az AA ágyú hol termel indikátorokat a bal oldali hordókból csak
*Rögzített kérdés barátságos tűzzel nyugszik le miközben nem hat jármű-színész ütközésekre
*Az összetevők már nem lehetnek több mint 100 százalékos megrongálódott.
*Helyes firemode*, amit most bemutattak, mikor kapcsoló ülések Gauss Tankben Multiplayerben.
*A javított járműkezelés alatta fékez és fellendítő
*Kárt csípett meg játékosoknak, akiket alacsonyabb sebességeknél sújtottak járművek
*MP-ben csökkentett ütközéskár-multiplikátort színész-jármű-ütközésekért.
*Járműnézetek között simít ki változást mikor változó ülések.
*Polgári autóért állított be falütközés kárt.
*Lassú ütközések alatt csökkentett teherautókban keletkezett kárt.
*Levegőjárművekért adott hozzá új héjkilövellés hatást.
*A járműfények most játékoslevelek után fogják leoltani a járműlámpákat jármű.
*Vtol ágyúnak van helyes pörgése most fent vagy lenti hangokat fon
*Megszilárdult javításra ered a kétéltű apc*elfoglalással messze tovább bármennyinél másik jármű
*Rögzített potenciális kérdés tanklövegtoronyforgással amikor egy második játékos átveszi az irányítást jármű felett, a lövegtorony szerver és ügyfelek között lehetne unsync'd.
*Fokozott VTOL sebezhetőség sújtani másik repülőgép-ágyúk
*Hozzáadott ülésbelépési pont lövészpozícióért Truck taxijának a tetőjéről
*Megjavított egy kérdést, hogy a járműlőszer hol tudott megszürkítetté válni kint, mikor egy érvényes buyzone. levő járműben
*3-ig növelte a barátságos játékoskitűző azonosítók láthatóságát idők mikor járművekben
*Rögzített kérdés hol játékosok kezek nem érintették meg a légpárnás járművet, ami helyesen bárokat kormányoz
*Mozgássérült jármű, ami felrobban egy MP-ben levő bizonyos sebességküszöb és SP FÖLÖTT, mikor nincs a járműben egy játékos.
*Bezárt fényképezőgép 3. személynézetben mikor játékos van használni egy járművet fellépett fegyver nehézségbeállításokban az megenged vezető járműveken irányított lovas fegyvereket.
*Rögzített kérdés, hogy robbanásoknak hol nem volt hangjuk, mikor ütő VTOL vagy a helikopter
*Összeadott VTOL-nak való hangokat és helikopterfegyvereket hevít túl
*Rögzített kérdés VTOL fegyverekkel nem túlhevítő helyesen
*Nagyon fokozott AAA kár v VTOL és Helicopter
*Beállította a rakéták kárát v. AAA
*Sok kérdést javított meg hol játékosok kapni az helyesen odaítélt/csapatvadászzsákmányokért való presztízspontok összegét vagy az ellenséges vadászzsákmányokat vont leSinglePlayer
*Gömbből bámult egy kérdést Escort prófétával tárgyilagos kudarc, ami újra betöltő kérdéseket okoz.
*Játékos most hajlamos lesz ha rakodás egy szint azt megmentették, amíg ők hajlamosak voltak.
*Azzal bámult egy kérdést, hogy katonák pajzs fx-et* szalasztottak el, ha a játékos tartotta őket, amikor a szint megmentett és megrakott volt.
*Rögzített kérdés hol megtakarítás után a játék kézzel amíg a héjban, az spórol azonnal nem fog megjelenni az spórol lista.
*A játékos jelenetek alatt nem veszi át a gránát irányításokat már
*Játékos van már rátermett vágott színhelyekbe vinni ellenségeket.
*Rögzített kérdés hol játékosfegyver veszít árnyék rakodáson spórol játék.
*Rögzített játékosnézet állít egyenesbe horizont a rakodáson.
*A sisakok a repülőfedélzeten levő haditengerész-személyzeteken most illesztik a fejeiket.
*Hozzáadott egy hiányzó szövetet a kapualjnak az alapjánál, ami faluban vezet iskolaépülettetőhöz lépcsőházból.
*Az a vágólapok közül mindegyikről szóló írás keresztül kint a flotta már nem tűnik úgy, hogy fejjel lefelé van.
*Javított AI machinegun* kezelő (mindkettő mozdulatlan és a járműveken szerelt fel machinegunsokat*.)
*Játékoskavarodás kárt és csökkentett AI kavarodás kárt növelt
*Fokozott kár leginkább játékos-eltüzelt fegyvereket és a legtöbb AI csökkentett kárát-fegyvereket tüzelt el.
*A sisakok soha nem fognak lövéseket elhajlítani, amikor a játékos üti őket amíg fegyverlátványokat használ.
*Öltönyenergiát felezett meg, amit igényeltek mert befúrt erőt, mód.
*Beállított AI jármű lőfegyverhangmagassághatárokat vesz ráMultiPlayer
*Rögzített kérdés, hogy halálhatások hol mutatkoztak távoli játékosokon csak.
*Szerver admins most sv_password 0 el tudja távolítani a szerverjelszót.
*Az ügyfelek egy jelszóval lenyugodnak tud most csatlakozz unpassworded*szerverekhez helyesen.
*Megjavított néhány játékállamot nem megfelelően resetting* játékújraindítás után.
*Megjavított egy kérdést hol gyári járműjelző nem mutatkozott meg ügyfeleknek. Az a jármű, amit vettél, egy kék ikonnal most látható.
*Megszilárdult egy kérdés, hogy a pontszámok hol tudtak változni a játék után, véget ért.
*Rögzített kérdés hol néha lefokozásokat megfelelően nem jelentenének be.
*A rádió parancsnokol most játsszanak hanghangként megfelelően.
*Megjavított egy kérdést nézőmódban, ahol a játékos nézete keresztül tudott száguldani a tárgyak tetőjén
*Rátett ügyfelekre, egy kérdést, hogy a járműrepesztőhatások hol nem voltak miközben játszottak
*Megjavított egy kérdést hol státusz egy guggolt a squadmate* modellszorítást okozna.
*Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol volt képtelen, hogy menün kívül vegyen további bányákat vagy claymoresokat* terhen keresztül, ha egy már leltárban.
*Rögzített kérdés hiányzó feliratokkal a PowerStruggle leírás francia verziójában.
*Játékos tud most ne ments meg unpurchasable-t* és ne hozd létre őt már egyedi loadoutsok* több tartalmazó többszörös darab poggyászberendezés által.
*Játékos tud most ne hozz létre egyedi loadoutsokat* már több fegyverrel a játékosnál tud szállítás.
*Rögzített kérdés hol játékos automatikusan fegyverzetet jelöltek ki mód mikor kapcsoló nézőcsapatnak.
*Rögzített kérdés hol egy ellenség konzultációs üzenetfigyelmeztető játékosa alapot játszanak túl későn.
*Rögzített kérdés hol konzultációs üzenet túl hamarosan kezdődik mikor játékos odaér a repülési gyárhoz.
*Játékos már nem nyer 1 szabad gránátot mikor felhasznál minden lőszert egy gránátrakétaindító állványban és vesz egy különböző fegyvert.
*Megjavított egy potenciális negatív lőszer hurrikán kérdést.
*Megjavított egy kérdést hol ha a játékos felvesz egy claymore-t* miután helyezett két claymorest*, játékos fegyver nem fog kapcsolni claymore-ba* választáson fent.
*Játékos tud nincs hosszabb öngyilkosság mikor már halott.
*A loadout*menü már nem változik a fegyverekre menü mikor egy éber esemény történik a játékban.
*Mikor használó PDA, ha bármilyen játékos elfog egy helyszínt, ez már nem fog visszatérni a PDA első oldalára.
*Játékosokat nem fognak betiltani már csapatgyilkosságért amíg elő-játék-időszakban.
*A játékosok most képesek lesznek, hogy rendbe jöjjenek egy respawned MOAR melléklet.
*Megszilárdult miközben nem volt képes, hogy játékosneveket görgessen a játékeredményjelző tábla végén.
*Megszilárdult egy kérdés, hogy a karakter hol kéz, azonnal eltűnik mikor megkísérlő dobásra, amit egy gránát kettős socomsokkal* felszerelt.
*Mikor megragadó egy ellenség amíg Dual SOCOMs felszerelik a jobb kéz SOCOM már nem fog eltűnni.
*Megjavított egy kérdést, hogy az ejtőernyőt hol nem látják játékosok, mikor felfejlődött Powerstruggle-ben.
*Rögzített kérdés, hogy VOIP hol nem dolgozik megfelelően, non-dedikált kiszolgálók.
*Néző fényképezőgépet csípett meg tehát a nézet vízszintesebb.
*Késleltetett kézi kapcsoló nézőmód-jog halál után.
*Rögzített kérdés, hogy a nézők hol nem látnak játékosneveket Iában.
*Térképszűrő inputba nem engedi meg a felhasználót már végtelen mennyiségű karakter.
*Képességet távolított el, hogy azonnali tetteredményjelző táblán hangsúlyozzanak ki játékosokat.
*Rögzített kérdés, hogy a játékospontszám hol nem volt az alapértelmezett nézet, mikor követelődzés a Tab gomb MP-ben.
*Rátett ügyfelekre, sok kérdést, ahol lövedékek nem játszanak robbanáshatásokat és hangokat.
*Hozzáadott csapatszínek ölnek/halálüzenetek
*SMG-t és SCAR lőszert venni most adja a helyes mennyiségű golyót mindegyik csipeszben
*Kissé FY71 Incendiary lőszer kárt növelt
Az *Teamkilled játékosok már nem fogják feladni a fegyverüket.
*Megjavított egy kérdést hol ellenség HQ zászlóikon eltűnne.
*Hozzáadott valamennyit további összekapcsoló és védelem néhány konzolváltozóba azt arra használhatnák, hogy csaljon.
*Helytelen térképverzióért és hiányzó térképekért adott hozzá sok figyelmeztetést mikor csatlakozó szerverekre.
*Abból sok, hogy további entitásokat szalasszanak el, adott hozzá a hálózati ütemezőhöz
*AV bányákkal bámult egy kérdést, hogy játékosokat hol ölhetnének meg, amiket járművek fölé tettek, de nem kapcsolatban a járművel.
*TAC ikon ellenségnek a játékosok most el fognak tűnni, amikor az a játékos, aki visz egy TAC rakétaindító állványt, köpenyt húz.Új jellemzők
*Gépkocsicsapatmérleget adott hozzá. Játékosokat fognak mozgatni teljes csapatokból a szemben álló oldalra most mikor halott ha a számok kiegyensúlyozatlanok.
*Hozzáadott multisample* megy át árnyékokért.
*Jármű-jellemzőt adott hozzá törj össze hatásokat, amikor a járművek fagyottak voltak.
*Logitech g 15 kijelző teljesen támogatott most MP-ben és SP-BEN
*Ingyen összeadott-néző fényképezőgépnek nyújtott forgástámogatás.
*Néző fényképezőgépnek nyújtott száguldó támogatást adott hozzá.
*Összeadott mod töltő a főmenübe. Felhasználó megalkotott tartalom most megrakott és kirakott tud lenni ezen keresztül a menün keresztül.
*Hozzáadott egy kevés további audiót hitfeedback*funkcionalitás multiplayer és singleplayer*golyó-ütközések. Headshots bele fog számítani egy hallható bulit multiplayer játékokba.
*Javított piros közeli-halál HUD hatás és vizuális visszacsatolás játékosnak, akit ütnek.
*További audióvisszacsatolást adott hozzá játékosnak, aki ellenségeket üt. A visszacsatolás g_useHitSoundFeedback 0 kikapcsolhat.
*Egyetlen játékosban AIT most meg tudják ütni több mint amíg beléjük való futás sebességmódban.
*Gyorsabb referenciáért adott hozzá számokat energiatilalomhoz PowerStruggle-ben
* Engedd meg, hogy egyedi objectives.xml rakodása menetel a viszonylagos sík dossziéban.Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
gardener
senior tag
Aszem visszarakom a Crysis-t. Adok neki még egy esélyt patchra. Az 1.1 az behülyítette.
-
RasHaN
aktív tag
visszaforsítva angolra majd magyarra sem javul a helyzet
*Rögzített egy olyan potenciális szerver, amit a hősies tett, ami szervereket tudott okozni, alámerít
*Rögzített kérdés egy olyan ablakos módban, ahol te vagy a térkép, a fegyvermelléklet UI egy kurzor elhagyhatja a játékablakot.párszor végigvittem de sehol nem voltam térkép
Internet Explorer is the special Mircosoft® software that allows you to download and install Mozilla Firefox.
-
engusz
veterán
Ehhez kell az 1.1-es megléte vagy egyből fel lehet tolni az alap verzióra?
[ Szerkesztve ]
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
zeroo93
tag
[B]A patch amgyar readme-je:
A 2. javítócsomag változtatásaiOptimalizálás és stabilitás
*Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a teljes képernyős élsimítás módoknál.
*Kijavítottunk néhány felbontás-változtatási hibát DX10 alatt.
*Az elpusztított objektumok nyomai immár megfelelően eltűnnek a világból DX10 alatt.
*Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a növényzettel és a megsemmisíthető tereptárgyakkal kapcsolatban.
*Kijavítottuk az ablakos mód hibáját, amikor a térkép vagy a fegyvertartozék UI kurzora elhagyja a játékablakot.
*Kijavítottuk a potenciális szerverkiaknázási hibát, mely lefagyasztotta volna a szervereket.
*Kijavítottuk a szerkesztőben az MI háromszögelés fagyását
Általános javítások/hangolások
*Új effektusok a fagyott járművek széteséséhez
*Megáll a játékos mozgása, ha úgy lő, hogy közben kúszik.
*Kijavítottuk a hibát, melyben a játékos kiszáll a VTOL gépből a zárt hátsó fedélen át, függetlenül attól, hol ült.
*A külső nézetben folyamatosan tüzelő VTOL géppuska immár nem készteti süllyedésre a gépet.
*Kijavítottuk a külső nézet hibáját, mely a járműveknél akkor jelentkezett, ha az „ellenőrzött tüzelőállás” játékoszászlóra váltottunk a géppuska használata közben.
*Kijavítottuk a felszíni, víz alatti és különböző irányokba úszás hasonló hangjainak hibáját.
*A felvett békák immár nem zárják el a játékos kilátását.
*Kijavítottuk a fegyvertelen mód hibáját, melynél a játékos karjai hirtelen eltűntek majd újra megjelentek egy tárgy felvételekor és ledobásakor.
*Kijavítottuk az életerő visszatöltődésének hibáját a fulladásos sebzés kalkulálásakor.
*Az álcázott módban történő létramászás immár jobban fogyasztja az energiát, mint amikor egyhelyben állunk.
*Az egérkurzor immár nem tűnik el végleg, ha gamepadet csatlakoztatunk.
*Kijavítottuk a gamepad irányítás visszaállításának hibáját, amikor az Alapértelmezés gombra kattintva nem kapcsolódik be a Force Feedback funkció.
*Kijavítottuk a nem tökéletesen funkcionáló Összes törlése és Vissza gombok hibáját a gamepad profil létrehozásakor.
*Kijavítottuk a „Vissza” gomb hibáját, mely a képernyőn megjelenő billentyűzeten nem törölte az első karaktert a szövegdobozban.
*Kijavítottuk az „Összes törlése” gomb hibáját, mely nem működött a képernyőn megjelenő billentyűzet által bevitt szövegre.
*A vízesések immár a víz alól is láthatók.
*A virtuális billentyűzet immár jól működik csatlakoztatott gamepad esetén.
*Kijavítottuk körülnéző képesség elvesztésének hibáját a jobb oldali kar esetében.
*A játékos már nem kúszik tovább, ha fekvő állásban elengedjük a gombot egy bunker tetején.
*Az egérkurzor immár eltűnik, ha bekapcsoljuk a virtuális billentyűzetet.
*Kijavítottuk billentyűparancsok hibáját, melyek nem kerültek elmentésre, míg a játékos nem folytatta a játékot.
*Kijavítottunk néhány lánckerítést és szögesdrótot, melyeket nem lehetett átlőni.
*Kijavítottuk a villanypózna grafikus hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékosnak a rongybabák sérülést okoztak.
*A sebesség mód alapértelmezett mozgási sebességét megváltoztattuk a jelenlegi energiaszint mellett. A sprintelés továbbra is több energiát fogyaszt.
*Kijavítottuk a sörétes puska, precíziós puska és távcsöves nézetű gauss puska elsütésekor nem jelentkező závárzat/felhúzás hang hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely a járműre telepített MOAR újratöltéshangját az összes játékos számára hallhatóvá tette.
*A szerverböngésző immár támogatja az egér görgetőgombjának használatát.
Fegyverek
*Túlfagyási hangokat adtunk a kézi és járműre telepített MOAR/MOAC fegyverekhez.
*A C4 immár rendesen feltapad az ajtókra.
*A C4 immár nem ragad a víz felületére.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos lerövidítheti a MOAR lövésének időtartamát a pálya széleinél.
*Kijavítottuk a két pisztoly használatakor jelentkező hibát: külső nézetre kapcsolva egy pár kar marad a képen dev és szerkesztő módban.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos erőltethette a tüzelést újratöltés után, ha közben lenyomva tartotta a tüzelés gombot.
*A robbanólövedék immár nem szakítja át a harckocsis küldetésben a lőszerraktárnál lévő észak-koreai tankok tetejét.
*A jégsugár animációja a MOAR fegyverből már nem megy túl az alagutak falán.
*A gránátvető lövedéke már nem láthatatlan.
*Két SOCOM pisztolyt használó játékos megfagyasztásakor már a második pisztoly is megfelelően megfagy.
*MOAR fegyverrel tüzelő játékos megfagyasztása esetén megáll a MOAR sugara is.
*A nano-diszruptor gránát már nem szakítja meg az újjáéledési sebezhetetlenség effektust.
*Kijavítottuk a nem megfelelően alkalmazott claymore/akna limit hibáját.
*Üres taposóakna animáció hozzáadása.
*A hangtompítós fegyvert használó játékosok immár nem lesznek láthatóak az ellenség kistérképén, ha 5 méternél messzebb vannak az illetőtől.
*A mesterlövészpuska tartozékmenüje nem szakad félbe fekvő módban sem.
*Kijavítottuk a két SOCOM pisztoly alkalmazásának hibáját, amikor a fő kézben lévő fegyver nem töltődik újra, ha üresen váltunk fegyvert.
*A TAC célkeresztje immár nem tűnik el, miután a játékos közelít és távolít hagyományos irányzék módban.
*Hiányzó animációk hozzáadása a FY71 és a géppisztoly számára, ha ellenséget fogva közelharctámadást alkalmazunk.
*Kijavítottuk az utoljára felvett SOCOM pisztoly eldobásának hibáját, merre akkor is sor került, ha ebben volt több lőszer.
*A jobb láthatóság érdekében átméreteztük a gránátvető lövedékét.
*Füstcsíkot adtunk a gránátvető lövedékéhez, hogy láthatóbb legyen.
*Állítottunk a gránátvető lövedékének különös forgási értékein.
*Állítottunk a gránátvető lövedékének robbanási hatókörén, hogy hatásosabb legyen játékosok ellen.
*Csökkentettük a gránátvető repülési sebességét, hogy röppályája kiszámíthatóbb legyen.
*Egy kicsit csökkentettük a gránátvető lövedékének kezdeti láthatósági idejét.
*Javítottunk az irányított rakéták viselkedésén bizonyos célzási körülmények esetén. Ez csökkenti az alkalmanként tévútra kerülő rakéták számát.
*Javítottunk a HUD gránátjelzőjén – a játékosok immár követni tudnak egy baráti és egy ellenséges gránátot. Az ellenséges gránátok vörössel, a barátiak kékkel vannak jelölve.
*Kijavítottunk néhány hibát a többszemélyes játékmódú klienseknél, amikor nem tűnt fel a gránátjelző.
*Új gránátjelző ikon hozzáadása.
*Helyesbítettünk a javítócsomag viselkedésén forgótornyok javítása esetén.
*Frissített feketelyuk-robbanás effektus.
*Kijavítottuk egyes fegyvereffektusok hibáit, melyekből kifolyólag egyes robbanások megjelenítésére nem került sor.
* A rohampuska távcsövét messzebb vittük a kamerától, hogy közelítve is jobb legyen a periférikus látás.
Járművek
*Belső nézetű látótér behatárolása a helikopter, a VTOL és az APC hátsó üléseihez.
*Kijavítottuk a helytelen „baráti tűz” ikont a többszemélyes játékmódban a VTOL gépeknél.
*A helikopter szélzaja immár nem hallható, miután a jármű megsemmisült.
*Kijavítottunk néhány hibát, melyek miatt a járművekből kiszálló játékosok falakban akadtak el.
*Kijavítottuk a bal csőből csak nyomjelzőt tüzelő légelhárító ágyú hibáját.
*Kijavítottuk a jármű-személy ütközéseket nem befolyásoló baráti tűz beállítások hibáját.
*A komponensek immár nem lehetnek 100%-nál sérültebbek.
*Immár megfelelő tüzelési mód látható, ha ülést cserélünk a gauss tankban a többszemélyes játékmódban.
*Fejlesztett járműviselkedés fékezés és gyorsítás közben.
*Hangoltunk a lassú jármű által elütött játékosokat ért káron.
*Csökkentettük az ütközési sebzés szorzóját a többszemélyes játékmód személy-jármű ütközéseinél.
*Finomítottunk a járműnézetek közti váltáson ülésváltás közben.
*Állítottunk a polgári autó falba ütközési sebzésén.
*Csökkentettünk a teherautók lassú ütközés során szerzett sérülésén.
*Új hüvelykivetési effektus légijárművekhez.
*A járművek fényei kialszanak, ha a játékos kiszáll.
*A VTOL ágyújának immár megfelelő a felpörgési és lelassulási hangja.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a kétéltű APC sokkal lassabban volt javítható, mint a többi jármű.
*Kijavítottuk a tank tornyának néha előforduló hibáját, amikor egy második játékos vezeti a járművet, és a torony szinkronja megszűnik szerver és kliens között.
*A VTOL sebezhetősége más repülőgépek ágyúival szemben megnőtt.
*A teherautó vezetőfülkéjének tetejére új beülési pontot adtunk a lövész helyére.
*Kijavítottuk az érvényes vásárlási zónában lévő járművekhez való lőszer kiszürkülésének hibáját.
*Háromszor jobban látható baráti névlapok a járművekben.
*Kijavítottuk a légpárnás hajó vezetésekor a kormányművet rosszul fogó kezek hibáját.
*Kikapcsoltuk a jármű felrobbanását bizonyos sebességküszöb felett, amikor nincs játékos a járműben.
*Rögzített kamera külső nézetben, amikor a játékos járműre telepített fegyvert használ olyan nehézségi fokozaton, amely lehetővé teszi, hogy a vezető használja a jármű fegyvereit.
*Kijavítottuk a VTOL gépet és helikoptereket érő robbanások hanghibáját.
*Túlmelegedési hangokat adtunk a VTOL és a helikopter géppuskáihoz.
*Kijavítottuk a VTOL fegyvereinek nem megfelelő túlmelegedését.
*A légvédelmi fegyver jóval nagyobb sérülést okoz a VTOL gépnek és a helikopternek.
*Finomítottunk a rakéták által a légvédelemnek okozott sérülést.
*Kijavítottuk a csapattagok és ellenséges játékosok kilövéséért adott és elvett presztízspontok hibás számításának hibáját.
Egyszemélyes játékmód
*Kijavítottuk a 'Kísérd ki Prophet-et a gömbből' küldetés újratöltési hibáját.
*A játékos immár fekve kezdi a fekve elmentett pályákat.
*Kijavítottuk a katonák hiányzó pajzseffektusát, amikor a játékos tartja őket elmentett szint betöltése esetén.
*Kijavítottuk a játék manuális elmentése után késve bővülő mentéslista hibáját.
*A játékos immár nem rendelkezik gránátirányítási képességgel az átvezető jelenetek során.
*A játékos immár nem tudnak ellenfeleket bevinni az átvezető jelenetekbe.
*Kijavítottuk a játékos fegyverének betöltött mentéskor eltűnő árnyékának hibáját.
*Kijavítottuk a játékos látószögének a horizonthoz viszonyított hibás állását betöltéskor.
*A leszállófedélzeten tartózkodó haditengerészeti személyzet immár fejére illő sisakot hord.
*Hozzáadtunk egy hiányzó textúrát az iskola lépcsőjéről a tetejére vezető ajtó küszöbéhez a faluban.
*A flottánál található jegyzettáblákon lévő papírok immár nem fejjel lefelé látszanak.
*Fejlesztettük az MI géppuskakezelését (a telepített és a járműveken lévő géppuskáknál egyaránt)-
*Növeltük a játékos kézitusasebzését, és csökkentettük az MI kézitusasebzését.
*A játékos által használt fegyverek nagy részének megnöveltük, az MI által használtaknak pedig csökkentettük a tűzerejét.
*A sisakokról többé nem pattannak le a lövedékek, amikor a játékos az irányzékkal célozva találja el őket.
*Immár feleannyi energia szükséges az erő módban történő ütéshez, mint korábban.
*Állítottunk az MI járművek forgatható lövegeinek mozgáshatárait.
Többszemélyes játékmód
*Kijavítottuk a csak távoli játékosokon látható haláleffektusok hibáját.
*A szerveradminisztrátorok immár eltávolíthatják a szerverjelszót a 'sv_password 0' paranccsal.
*A beállított jelszóval rendelkező kliensek immár megfelelően csatlakozhatnak a nem jelszóvédett szerverekhez.
*Kijavítottuk egyes játékállapotok nem megfelelő visszaállítását a játék újraindítása után.
*Kijavítottuk a klienseknél nem feltűnő gyári járműjelző hibáját. A megvásárolt járművet immár látható kék ikon jelzi.
*Kijavítottuk a játék végetérte után megváltozó pontszámok hibáját.
*Kijavítottuk a nem megfelelően bejelentett lefokozások problémáját.
*A rádióparancsok immár megfelelő hangként hallhatók.
*Kijavítottuk a szemlélő mód hibáját, amikor a játékosnézet belelóg az objektumok tetejébe.
*Kijavítottuk a klienseken nem lejátszódó járműzúzódási effektusok problémáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a guggoló csapattagra való ráállás a modellek összemosódását eredményezi.
*Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos nem tudott további aknákat vagy claymore-okat venni a felszerelésmenüben, ha már volt egy a leltárában.
*Kijavítottuk a PowerStruggle oktatópálya hiányzó feliratainak problémáját a francia verzióban.
*A játékos immár nem képes megvásárolhatatlan egyéni felszerelés-kiosztások elmentésére sok felszerelés felhalmozásával.
*A játékos immár nem hozhat létre olyan egyéni felszereléskiosztásokat, melyekben több fegyver van, mint amennyit a játékos elbír.
*Kijavítottuk a szemlélő módra kapcsoló játékos automatikusan páncélzat módra váltásának hibáját.
*Kijavítottuk a játékost az ellenséges bázisra túl későn figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
*Kijavítottuk a játékost a repülőgépgyárnál túl hamar figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.
*A játékos immár nem jut hozzá egy ingyen gránáthoz, ha gránátvetője összes lőszerét elhasználja, majd vásárol egy másik fegyvert.
*Kijavítottunk egy potenciális negatív lőszerhurrikán hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, amikor a játékos két claymore letétele után felvesz egy claymore-t, és a felvevéskor a játékos fegyvere nem vált át claymore-ra.
*A játékos holtan már nem tud öngyilkosságot elkövetni.
*A felszerelésmenü immár nem vált át a fegyverek menüre, ha figyelmeztetés érkezik a játékban.
*PDA használatakor ha egy játékos elfoglal egy helyszínt, az nem tér vissza magától a PDA első oldalára.
*A játékosok immár nem kapnak csapattag megöléséért járó büntetést a játék előtti periódusban.
*A játékosok immár képesek felvenni újjáéledt MOAR tartozékot.
*Kijavítottuk a játék eredményjelzőjének végén található nevek léptetési hibáját.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a karakter kezei nyomban eltűnnek, ha megpróbál két SOCOM-mal felszerelve gránátot dobni.
*Ha két SOCOMMAL felszerelve megragadunk egy ellenfelet, a jobb oldali SOCOM immár nem tűnik el.
*Kijavítottuk a Powerstruggle módban nem látható ejtőernyő hibáját.
*Kijavítottuk a nem dedikált szervereken nem megfelelően működő VOIP hibáját.
*Állítottunk a szemlélő kameráján, hogy vízszintesebb legyen.
*Késleltettük a manuálisan történő szemlélő módba váltást a halál után.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a szemlélők nem látták a játékosok neveit IA módban.
*A játékos immár nem írhat be végtelen számú karaktert a Pályaszűrő ablakba.
*Immár nem lehet kijelölni játékosokat az azonnali akciómód eredményjelzőjén.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékos pontszáma nem volt alapértelmezésben látható a 'Tab' gomb lenyomásakor többszemélyes játékmódban.
*Kijavítottuk a lövedékek klienseken nem lejátszódó robbanáseffektusainak és hangjainak hibáit.
*Az ölés/meghalás üzenetekhez csapatszíneket adtunk.
*SMG és SCAR lőszer vásárlása esetén immár minden tárban a megfelelő mennyiségű lőszer van.
*Valamivel növeltük az FY71 gyújtólövedék sebzését.
*A saját csapatból megölt játékosok immár nem ejtik el fegyverüket.
*Kijavítottuk az ellenséges főhadiszállás eltűnő ikonjának hibáját.
*Némi további védelmet és szigorítást eszközöltünk olyan konzolváltozókon, melyek csalásként használhatók.
*Néhány figyelmeztetést adtunk a hibás pályaverzióhoz és a hiányzó pályákhoz a szerverhez való csatlakozáskor.
*A hálózati ütemezőhöz néhány hiányzó további entitást adtunk.
*Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékosokat meg lehetett ölni járművek fölé helyezett, de a járművel nem érintkező AV aknákkal.
*Az ellenséges játékosok TAC ikonjai immár eltűnnek, amikor a TAC vetőt hordozó játékos álcázza magát.
Új szolgáltatások
*Automatikus csapatkiegyensúlyozás. Kiegyenlítetlen játékosszám esetén a teljes létszámú csapatokban levő játékosok haláluk után átkerülnek a kisebb csapatba.
*További textúraszűrés az árnyékokhoz.
*További járműspecifikus zúzódáseffektusok a fagyott járművekhez.
*Immár a Logitech G15 képernyő is teljes mértékben támogatott.
*További szabadon elforgatható nézet a szemlélő kamerához.
*Zoomolási támogatás a szemlélő kamerához.
*Modbetöltő hozzáadása a főmenühöz. A felhasználók által létrehozott tartalmak immár betölthetők vagy eltávolíthatók ebben a menüben.
*További becsapódási hangok hozzáadása a lövedékek találatához. A fejlövések hallható effektussal járnak a többszemélyes játékban.
*Fejlesztett vörös halálközeli HUD effektus és vizuális visszajelzés a találatról.
*További hangvisszajelzés az eltalált ellenfelekről. Ez letiltható a 'g_useHitSoundFeedback 0' paranccsal.
*Egyszemélyes játékban az MI katona immár fellökhető, ha sebesség módban belerohanunk.
*Számok kerültek az energiajelzőre a Hatalmi Harc (Power Struggle) játékmódban, a gyorsabb tájékozódáshoz
*Lehetővé tettük a testreszabott objectives.xml file-ok betöltését a pályák megfelelő mappáiból[/B]
A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390
-
-
Ősgyík
tag
Dx9-ben sebesség terén javít vmit?
-
haky
senior tag
nektek milyen verziószámot ír ki telepítés után a menü jobb alsó sarkában?????
Aki másnak retyvetyutyu...
-
addikt
alakul ez mire veszek egy normális videókártyát hozzá már teljesen problémamentesen játszható lesz
-
Alpachino
veterán
Az 1.2-es patch-el, már hátsó kerék nélkül is lehet száguldozni. [link]
"Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)
-
Micha3l
tag
Eredeti gamman van hatsokerek
Amugy tenyleg sokat javult a sebesseg...[ Szerkesztve ]
-
twollah
nagyúr
Uj beta ForceWaret (169.44) adott ki az NVidia a Crysis 1.2es patchhez.
Letoltes a megszokott oldalrol. -
Madárpók
aktív tag
Remélem ez segít valamicskét majd az 512MB RAM-omból adódó problémáimon is.
-
Sárpac
nagyúr
Lehet szemezgetni!
[link]Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
-
gardener
senior tag
#20-at nem válaszolta meg senki, pedig engem is érdekelne,hogy felmegy-e 1.1 nélkül az 1.2 patch?
[ Szerkesztve ]
-
Loader
tag
Azt gondoltam, jobban ki lesz vesézve a különbség. Képekkel, stb.
''Te! Hogyis van ez?''
-
fanofmanu
tag
nha lett vmi szóraérdemes teljesítmény javulás?
[ Szerkesztve ]
-
engusz
veterán
válasz fanofmanu #42 üzenetére
Hát, 2.66-ról 4 GHz-re tuning után szembetűnőbb a változás. Amúgy valamennyit gyorsult, tényleg jobb lett. Az ötödik patch kijövetele után már reccenés nélkül is menni fog egy VGA-val.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
fanofmanu
tag
látta ezt a vidit vki? [link]
sztem akkora hülyeség, hogy most így kiszámolja hány fps lesz az alapján hogy nvidia mit mond... -
haky
senior tag
végre valaki köszi szépen
olyat csinált nekem a crysis, h 1x csak elkezdett szaggatni 10-12fps és nem hagyta abba...nyomtam egy F5-öt. majd kiléptem a játékból majd újra elindítottam és egyből 54 fps ez egy épületben volt...1.2 patch miatt lehet??? arról nem is beszélve, h lelövök egy katonát shotgun-al és fent marad a levegőben majd 1-2 mp és leesik. a halott katona által ott hagyiott fegyver ugrál a földön...eddig ezeket vettem észre
Aki másnak retyvetyutyu...
-
gardener
senior tag
Ha az 1.1 patch szét...ta a crysis-t és újra kellett telepítenem,akkor az 1.2 is tönkre fogja vágni és telepíthetek újra? Vagy ezzel már nem szabadna,hogy legyen ilyen gond
-
engusz
veterán
Ó, nekem a főellenség "repked", nem találja a talajt. De volt már, hogy shotgun félig a földbe fúródva forgott magában.
Akadás csak az öbölben volt, ahol el kell süllyeszteni az anyahajót. Ott is csak akkor, ha a vízre néztem. Nem értem.
Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.
-
feka007
nagyúr
Szerintem nagyon jó patch lett, végre nem b*ssza el a multit a sok rühes csíter, kevesebb a bug, főleg multiban, a helikoptert jobb irnyítani, jobb az optimalizálás, az ultra highhal pedig nagyon üt.
Így kellett volna kiadni.
Mod: Akinek felpatchelés után előjönnek súlyos hibák, az azért vn, mert valszeg nem erdetid van, mert a patch feltelepítése után a crackel felülírod az új exe-t és bekavarodik a játék.[ Szerkesztve ]
-
RidDiCh
tag
nah akkor ezt a patchet én is leszedem