Új hozzászólás Aktív témák

  • decibel

    aktív tag

    "Az elpusztított objektumok ténylegesen semmissé válnak, kis idő után, DX10-ben.
    "
    Eddig mi történt velük?

    "you are a monkey poo-poo"

  • zeroo93

    tag

    Nemtűntek el ezzel nem is tudnád mennyire lassítva a játékot. Néhány multis majd remélem érzi ennek a súlyát.

    A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390

  • Jofi81

    őstag

    Esetleg egy linket rakhattál volna be a patch-hez... :U De sebaj, megkeresem.

  • zeroo93

    tag

    Tessék bocsi csak
    az ajánló vidi megzavart

    A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390

  • illusiON

    őstag

    ha valaki feltette mondja már meg plz hogy gyorsabb lett-e a játék tőle , mert ugye elméletileg előző patchnél is vmivel több fps-t adott .. :)

    ( : no woman no cry : )

  • Winner_hun

    félisten

    Ez csak nekem tűnik kevésnek címlapra? Különben is, go to gamepod:)

    ► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ

  • RasHaN

    aktív tag

    erről a patchről írták:

    [I]"Helló all! Ez nagyon sokat segít a játékon , sokkal több fps-em lett és a nagyobb pályarészeknél is gyorsabban megy a game! Tényleg naon megéri mert sokat optimalizáltak rajta!
    régen 23 fps volt nagyobb pályarészekre ránézve , mostmeg 32-36 ha ránézek nagyobb pályarészre, átlag meg 40-60 (max grafon élsimítás nélkül dx9-enl)"

    "b****us gyerekek durva ,nekem 25-45 az fps, patch után 30alatt még nem láttam "[/I]

    Internet Explorer is the special Mircosoft® software that allows you to download and install Mozilla Firefox.

  • zeroo93

    tag

    Nah akkor az tök jó :)
    Én majd holnap próbálom ki ,ha minden jól megy egy újdonsült 8800gt-vel :)
    Mint már említettem, pl a motion blur optimalizálva lett.
    Mindenkinek ajánlom :) Habár ez nem saját tapasztalat.

    [ Szerkesztve ]

    A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390

  • gfefe

    őstag

    Nagyon helyes!!!! ideje volt optimizálni.....
    kiváncsi vagyok az 1950 pro karim mennyit gyorsúl vele....

    DOWNLOAD ██████████████ 105%

  • Sárpac

    nagyúr

    Csak így gyorsban a webfordítás.hu alól!(biztos lesznek benne vicces mondatok is:DDD)

    Optimalizálások és stabilitás

    *Kijavított a memória egy száma FSAA módokkal szivárog.
    *Nagyon magasan DX10 tárgymozgásfoltot optimalizált leírás
    *Megsemmisítő tárgyak most megfelelően eltávolítja az emblémáikat a világból DX10.
    *Néhány ügyrendi növényzettel és destroyable*tárggyal bámult sok memóriaszivárgást physicalization.
    *Rögzített kérdés ablakos módban hol a térkép vagy a fegyvermelléklet az UI kurzor elhagyhatja a játékablakot.
    *Rögzített potenciális szerverhőstett, ami szervereket okozhatna, zuhan le
    *AIJAL bámult szerencsétlenséget triangulation a szerkesztőben

    Fixes tábornok/csípések

    *Új hatásokat adott hozzá járműért, ami összetörik miután fagyott volt
    *Játékosmozgást fognak törölni most, ha a játékos lő amíg hajlamos módban mozog.
    *Rögzített kérdés hol játékos zárt hátsó tolóajtóról fog kimenni VTOL-ból független ülés.
    *Folytonosan 3. személymódban eltüzelni a VTOL gépfegyvert már nem okozza azt, hogy a VTOL leereszkedjen.
    *Megjavított egy kérdést hol jármű 3. személyfényképezőgép el tudott törni mikor kapcsoló a játékos, ControlledTurret csüng amíg használja a fegyvert.
    *Rögzített azonos úszó hangok, amiket felszínen használnak, víz alatti és úszó különböző irányokban.
    *A békák már nem fogják eltorlaszolni a játékos nézetét miután felvették
    *Megjavított egy kérdést hol fegyvertelen módban a karakter karjai hirtelen újra meg fognak jelenni és el fognak tűnni mikor szedő fent és esés egy tárgy.
    *Rögzített egészségügyi utántöltés arány amikor számolni megfulladó, rongálódj meg.
    *Ha mászás egy létra amíg álcázott, energia már kimerít ugyanannál számíts ha játékos nyugodtan állt.
    *Az egérkurzor hozzáragadó gamepaden* nem lesz állandóan eltávolított már.
    *Rögzített kérdés hol resetting* a gamepad*irányítás Default gombbal nem teszi lehetővé Force Feedbacket.
    *Rögzített kérdés, hogy a Clear All és Back Keys hol nem működnek megfelelően, mikor megalkotó egy profil a gamepad.
    *Megjavította a Back kulcsot a képernyőre írt billentyűzetben, ami nem törli az első karaktert a billentyűzetszöveg-dobozban.
    *Megjavította a Clear All kulcsot, ami nem működik szöveginputért a képernyőre írt Keypadben.
    *Vízeséseket nézhetnek meg most víz alatti.
    *A virtuális billentyűzet most helyesen működik, amikor egy játékírótömb kapcsolódik
    *A Right Stickkel bámult egy kérdést, hogy a felhasználók hol tudják elveszteni a képességet, hogy körülnézzenek.
    *Játékos már nem mozog előre tovább mikor hajlamos a bunker tetőjén bérbeadás után menj gomb.
    *Egérkurzort rejtettek el most, amikor virtuális billentyűzetet tesznek lehetővé
    *Megjavított egy kérdést, hogy fő kötéseket hol nem mentettek meg, amíg a játékos folytatta a játékot
    *Megjavította a chainlink*kerítés/barbwire* egy számát azt nem lőhetnék le keresztül.
    *Tárgyat javított meg egy törött LOD1 az elektromossági oszlopon
    *Rögzített játékos kap ragdollsöktől* kárt.
    *Decoupled alapvető sebesség-mód-mozgás-sebesség aktuális öltönyenergia-szintről. Nyugodtan vágtatni energiát emel fel.
    *Megszilárdult miközben elmenekült,/szivattyúzó hang, ami nem játszik, mikor a tüzelő vadászpuska, precíziós puska és gauss* területnézetben fosztogatnak.
    *Rögzített kérdés járművel MOAR újratöltéshangot szerelt fel, ami minden játékosnak hallható.
    *Egérkereket adott hozzá, ami szerverböngészőnek nyújtott támogatást görget

    Fegyverek

    *A hozzáadott overfreezing* kéziszámítógépba hangzik és a jármű felszerelte MOARt/MOAC
    *C4 most helyesen ragaszkodni fog ajtókhoz
    *C4 már nem tud ragaszkodni a víz felszínéhez
    *Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol tudta megrövidíteni a MOAR lövéstartamát egy térkép élei közelükben.
    *Megjavított egy kérdést amikor miközben kettős kézi lőfegyvereket használ és 3. személynézetre kapcsol, egy pár kar maradni fog mikor futó devmode* vagy szerkesztőben
    *Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol tudott tüzelést kényszeríteni, újra betöltő ha a játékoskattanások és ellátások, amik tüzet nyomnak, gombolódnak amíg újra betöltő.
    *A robbanó töltetek már nem száguldanak keresztül a NKnek azon a tetőjén, amit a tankok, amik a hadianyagokban helyezkedtek el, küldetéstankban raknak ki.
    *A jéggerendaanimáció a moar*fegyverről már nem száguld keresztül az alagutak falain.
    *A Grenade Launcher lövedék már nem láthatatlan.
    *Mikor fagyás egy kettős-SOCOM játékos, a második pisztoly most megfelelően fagyott lesz.
    *Fagyás egy olyan játékos, akinek az lő egy MOARt, most állítsd le a MOAR gerendáját megfelelően.
    *Nano-Disruptor gránát már repedt az sérthetetlenséghatást éleszt fel.
    *Rögzített claymore/mine határt nem alkalmaznak megfelelően.
    *Hozzáadott egy üres taposóakna animációt.
    *Játékosokat nem fednek fel ellenségnek már ellenséges minimapen* mikor használó hangtompítók fegyvereken hacsak nem egy másik játékos 5 méterén belül vannak.
    *Mikor hajlamos egy orvlövészpuskával, a mellékletek menüt nem kellene elvágni már.
    *Rögzített kérdés hol kettős kezelő SOCOMs a pisztoly, amit fő kézben szereltek fel, nem automatikusan újratöltés ha fegyver kapcsolt amíg üres.
    *A szálkereszt a TAC-nak már nem tűnik el, miután a játékos ráközelít és ironsight*módból.
    *Összeadott miközben FY71 és SMG-nek animációkat szalasztott el, mikor holding egy ellenség és használó a kavarodástámadás.
    *Rögzített kérdés, hogy a játékos, akit utoljára leejtettek, mikor vette fel SOCOMöt, még akkor is, ha az a pisztoly a legtöbb lőszerrel.
    *Nyomott gránát rakétaindító állvány röpítő jobb láthatóságért.
    *Füstöt adott hozzá gránátrakétaindító állványra húzódik héj jobb láthatóságért.
    *Beállította a gránát rakétaindító állvány lövedék furcsa néző véletlen forgás értékeit
    *Beállította a gránátrakétaindító állvány robbanássugarát hogy hatékonyabb legyen, v játékosok
    *A gránátrakétaindító állvány csökkentett repülési sebessége lövedék jobb olvashatóságért.
    *Nagyon kissé csökkentette a gránát rakétaindító állvány héj kezdeti láthatóság idejét
    *Javította az irányított rakéták viselkedését, mikor célozó játékosütközésmeghatalmazásokon keresztül. Ennek csökkentenie kellene a rakéták példáit pöckölő céloktól távol néha.
    *Javította a HUD Grenade Indicatort - a játékosok most képesek lesznek, hogy egy ellenséget és egy barátságos gránátot kövessenek. Az ellenséges gránátok pirosként mutatkoznak meg, barátságos mérkőzés kékként.
    *Rátett multiplayer ügyfelekre, sok kérdést, ahol a gránátindikátor nem mutatkozott meg.
    *Új gránát indikátor ikont adott hozzá.
    *Javította a Repair Kit viselkedését, mikor megjavító forgó lövegtornyok.
    *Újdonság különösség robbanás hatás.
    *Megjavított egy kérdést néhány fegyverhatással az azt okozná, hogy a robbanásokat ne tegyék.
    * A fényképezőgéptől távol tovább támadó területet mozgatott hogy vegyen számításba egy jobb periferikus nézetet, amíg száguldott

    Járművek

    *A helikopter hozzáadott első személynézetkorlátai, VTOL és APC üléseket emelnek fel.
    *Helytelen barátságos tűzzel bámult egy kérdést ikon multiplayer VTOLsban
    *A helikopterszélhatás jármű után nem játszik már megsemmisítik.
    *Sok kérdést javított meg, ahol a játékosok, akik eltűnnek járművekből, be lennének ragadva falakba.
    *Rögzített kérdés, hogy az AA ágyú hol termel indikátorokat a bal oldali hordókból csak
    *Rögzített kérdés barátságos tűzzel nyugszik le miközben nem hat jármű-színész ütközésekre
    *Az összetevők már nem lehetnek több mint 100 százalékos megrongálódott.
    *Helyes firemode*, amit most bemutattak, mikor kapcsoló ülések Gauss Tankben Multiplayerben.
    *A javított járműkezelés alatta fékez és fellendítő
    *Kárt csípett meg játékosoknak, akiket alacsonyabb sebességeknél sújtottak járművek
    *MP-ben csökkentett ütközéskár-multiplikátort színész-jármű-ütközésekért.
    *Járműnézetek között simít ki változást mikor változó ülések.
    *Polgári autóért állított be falütközés kárt.
    *Lassú ütközések alatt csökkentett teherautókban keletkezett kárt.
    *Levegőjárművekért adott hozzá új héjkilövellés hatást.
    *A járműfények most játékoslevelek után fogják leoltani a járműlámpákat jármű.
    *Vtol ágyúnak van helyes pörgése most fent vagy lenti hangokat fon
    *Megszilárdult javításra ered a kétéltű apc*elfoglalással messze tovább bármennyinél másik jármű
    *Rögzített potenciális kérdés tanklövegtoronyforgással amikor egy második játékos átveszi az irányítást jármű felett, a lövegtorony szerver és ügyfelek között lehetne unsync'd.
    *Fokozott VTOL sebezhetőség sújtani másik repülőgép-ágyúk
    *Hozzáadott ülésbelépési pont lövészpozícióért Truck taxijának a tetőjéről
    *Megjavított egy kérdést, hogy a járműlőszer hol tudott megszürkítetté válni kint, mikor egy érvényes buyzone. levő járműben
    *3-ig növelte a barátságos játékoskitűző azonosítók láthatóságát idők mikor járművekben
    *Rögzített kérdés hol játékosok kezek nem érintették meg a légpárnás járművet, ami helyesen bárokat kormányoz
    *Mozgássérült jármű, ami felrobban egy MP-ben levő bizonyos sebességküszöb és SP FÖLÖTT, mikor nincs a járműben egy játékos.
    *Bezárt fényképezőgép 3. személynézetben mikor játékos van használni egy járművet fellépett fegyver nehézségbeállításokban az megenged vezető járműveken irányított lovas fegyvereket.
    *Rögzített kérdés, hogy robbanásoknak hol nem volt hangjuk, mikor ütő VTOL vagy a helikopter
    *Összeadott VTOL-nak való hangokat és helikopterfegyvereket hevít túl
    *Rögzített kérdés VTOL fegyverekkel nem túlhevítő helyesen
    *Nagyon fokozott AAA kár v VTOL és Helicopter
    *Beállította a rakéták kárát v. AAA
    *Sok kérdést javított meg hol játékosok kapni az helyesen odaítélt/csapatvadászzsákmányokért való presztízspontok összegét vagy az ellenséges vadászzsákmányokat vont le

    SinglePlayer

    *Gömbből bámult egy kérdést Escort prófétával tárgyilagos kudarc, ami újra betöltő kérdéseket okoz.
    *Játékos most hajlamos lesz ha rakodás egy szint azt megmentették, amíg ők hajlamosak voltak.
    *Azzal bámult egy kérdést, hogy katonák pajzs fx-et* szalasztottak el, ha a játékos tartotta őket, amikor a szint megmentett és megrakott volt.
    *Rögzített kérdés hol megtakarítás után a játék kézzel amíg a héjban, az spórol azonnal nem fog megjelenni az spórol lista.
    *A játékos jelenetek alatt nem veszi át a gránát irányításokat már
    *Játékos van már rátermett vágott színhelyekbe vinni ellenségeket.
    *Rögzített kérdés hol játékosfegyver veszít árnyék rakodáson spórol játék.
    *Rögzített játékosnézet állít egyenesbe horizont a rakodáson.
    *A sisakok a repülőfedélzeten levő haditengerész-személyzeteken most illesztik a fejeiket.
    *Hozzáadott egy hiányzó szövetet a kapualjnak az alapjánál, ami faluban vezet iskolaépülettetőhöz lépcsőházból.
    *Az a vágólapok közül mindegyikről szóló írás keresztül kint a flotta már nem tűnik úgy, hogy fejjel lefelé van.
    *Javított AI machinegun* kezelő (mindkettő mozdulatlan és a járműveken szerelt fel machinegunsokat*.)
    *Játékoskavarodás kárt és csökkentett AI kavarodás kárt növelt
    *Fokozott kár leginkább játékos-eltüzelt fegyvereket és a legtöbb AI csökkentett kárát-fegyvereket tüzelt el.
    *A sisakok soha nem fognak lövéseket elhajlítani, amikor a játékos üti őket amíg fegyverlátványokat használ.
    *Öltönyenergiát felezett meg, amit igényeltek mert befúrt erőt, mód.
    *Beállított AI jármű lőfegyverhangmagassághatárokat vesz rá

    MultiPlayer

    *Rögzített kérdés, hogy halálhatások hol mutatkoztak távoli játékosokon csak.
    *Szerver admins most sv_password 0 el tudja távolítani a szerverjelszót.
    *Az ügyfelek egy jelszóval lenyugodnak tud most csatlakozz unpassworded*szerverekhez helyesen.
    *Megjavított néhány játékállamot nem megfelelően resetting* játékújraindítás után.
    *Megjavított egy kérdést hol gyári járműjelző nem mutatkozott meg ügyfeleknek. Az a jármű, amit vettél, egy kék ikonnal most látható.
    *Megszilárdult egy kérdés, hogy a pontszámok hol tudtak változni a játék után, véget ért.
    *Rögzített kérdés hol néha lefokozásokat megfelelően nem jelentenének be.
    *A rádió parancsnokol most játsszanak hanghangként megfelelően.
    *Megjavított egy kérdést nézőmódban, ahol a játékos nézete keresztül tudott száguldani a tárgyak tetőjén
    *Rátett ügyfelekre, egy kérdést, hogy a járműrepesztőhatások hol nem voltak miközben játszottak
    *Megjavított egy kérdést hol státusz egy guggolt a squadmate* modellszorítást okozna.
    *Megjavított egy kérdést, hogy a játékos hol volt képtelen, hogy menün kívül vegyen további bányákat vagy claymoresokat* terhen keresztül, ha egy már leltárban.
    *Rögzített kérdés hiányzó feliratokkal a PowerStruggle leírás francia verziójában.
    *Játékos tud most ne ments meg unpurchasable-t* és ne hozd létre őt már egyedi loadoutsok* több tartalmazó többszörös darab poggyászberendezés által.
    *Játékos tud most ne hozz létre egyedi loadoutsokat* már több fegyverrel a játékosnál tud szállítás.
    *Rögzített kérdés hol játékos automatikusan fegyverzetet jelöltek ki mód mikor kapcsoló nézőcsapatnak.
    *Rögzített kérdés hol egy ellenség konzultációs üzenetfigyelmeztető játékosa alapot játszanak túl későn.
    *Rögzített kérdés hol konzultációs üzenet túl hamarosan kezdődik mikor játékos odaér a repülési gyárhoz.
    *Játékos már nem nyer 1 szabad gránátot mikor felhasznál minden lőszert egy gránátrakétaindító állványban és vesz egy különböző fegyvert.
    *Megjavított egy potenciális negatív lőszer hurrikán kérdést.
    *Megjavított egy kérdést hol ha a játékos felvesz egy claymore-t* miután helyezett két claymorest*, játékos fegyver nem fog kapcsolni claymore-ba* választáson fent.
    *Játékos tud nincs hosszabb öngyilkosság mikor már halott.
    *A loadout*menü már nem változik a fegyverekre menü mikor egy éber esemény történik a játékban.
    *Mikor használó PDA, ha bármilyen játékos elfog egy helyszínt, ez már nem fog visszatérni a PDA első oldalára.
    *Játékosokat nem fognak betiltani már csapatgyilkosságért amíg elő-játék-időszakban.
    *A játékosok most képesek lesznek, hogy rendbe jöjjenek egy respawned MOAR melléklet.
    *Megszilárdult miközben nem volt képes, hogy játékosneveket görgessen a játékeredményjelző tábla végén.
    *Megszilárdult egy kérdés, hogy a karakter hol kéz, azonnal eltűnik mikor megkísérlő dobásra, amit egy gránát kettős socomsokkal* felszerelt.
    *Mikor megragadó egy ellenség amíg Dual SOCOMs felszerelik a jobb kéz SOCOM már nem fog eltűnni.
    *Megjavított egy kérdést, hogy az ejtőernyőt hol nem látják játékosok, mikor felfejlődött Powerstruggle-ben.
    *Rögzített kérdés, hogy VOIP hol nem dolgozik megfelelően, non-dedikált kiszolgálók.
    *Néző fényképezőgépet csípett meg tehát a nézet vízszintesebb.
    *Késleltetett kézi kapcsoló nézőmód-jog halál után.
    *Rögzített kérdés, hogy a nézők hol nem látnak játékosneveket Iában.
    *Térképszűrő inputba nem engedi meg a felhasználót már végtelen mennyiségű karakter.
    *Képességet távolított el, hogy azonnali tetteredményjelző táblán hangsúlyozzanak ki játékosokat.
    *Rögzített kérdés, hogy a játékospontszám hol nem volt az alapértelmezett nézet, mikor követelődzés a Tab gomb MP-ben.
    *Rátett ügyfelekre, sok kérdést, ahol lövedékek nem játszanak robbanáshatásokat és hangokat.
    *Hozzáadott csapatszínek ölnek/halálüzenetek
    *SMG-t és SCAR lőszert venni most adja a helyes mennyiségű golyót mindegyik csipeszben
    *Kissé FY71 Incendiary lőszer kárt növelt
    Az *Teamkilled játékosok már nem fogják feladni a fegyverüket.
    *Megjavított egy kérdést hol ellenség HQ zászlóikon eltűnne.
    *Hozzáadott valamennyit további összekapcsoló és védelem néhány konzolváltozóba azt arra használhatnák, hogy csaljon.
    *Helytelen térképverzióért és hiányzó térképekért adott hozzá sok figyelmeztetést mikor csatlakozó szerverekre.
    *Abból sok, hogy további entitásokat szalasszanak el, adott hozzá a hálózati ütemezőhöz
    *AV bányákkal bámult egy kérdést, hogy játékosokat hol ölhetnének meg, amiket járművek fölé tettek, de nem kapcsolatban a járművel.
    *TAC ikon ellenségnek a játékosok most el fognak tűnni, amikor az a játékos, aki visz egy TAC rakétaindító állványt, köpenyt húz.

    Új jellemzők

    *Gépkocsicsapatmérleget adott hozzá. Játékosokat fognak mozgatni teljes csapatokból a szemben álló oldalra most mikor halott ha a számok kiegyensúlyozatlanok.
    *Hozzáadott multisample* megy át árnyékokért.
    *Jármű-jellemzőt adott hozzá törj össze hatásokat, amikor a járművek fagyottak voltak.
    *Logitech g 15 kijelző teljesen támogatott most MP-ben és SP-BEN
    *Ingyen összeadott-néző fényképezőgépnek nyújtott forgástámogatás.
    *Néző fényképezőgépnek nyújtott száguldó támogatást adott hozzá.
    *Összeadott mod töltő a főmenübe. Felhasználó megalkotott tartalom most megrakott és kirakott tud lenni ezen keresztül a menün keresztül.
    *Hozzáadott egy kevés további audiót hitfeedback*funkcionalitás multiplayer és singleplayer*golyó-ütközések. Headshots bele fog számítani egy hallható bulit multiplayer játékokba.
    *Javított piros közeli-halál HUD hatás és vizuális visszacsatolás játékosnak, akit ütnek.
    *További audióvisszacsatolást adott hozzá játékosnak, aki ellenségeket üt. A visszacsatolás g_useHitSoundFeedback 0 kikapcsolhat.
    *Egyetlen játékosban AIT most meg tudják ütni több mint amíg beléjük való futás sebességmódban.
    *Gyorsabb referenciáért adott hozzá számokat energiatilalomhoz PowerStruggle-ben
    * Engedd meg, hogy egyedi objectives.xml rakodása menetel a viszonylagos sík dossziéban.

    Alapfesz alatt a maximumon túl!

  • Thrawn

    félisten

    válasz Sárpac #11 üzenetére

    *Rögzített potenciális szerverhőstett, ami szervereket okozhatna, zuhan le

    stb :D

    Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

  • gardener

    senior tag

    Aszem visszarakom a Crysis-t. Adok neki még egy esélyt patchra. Az 1.1 az behülyítette.

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz Thrawn #12 üzenetére

    "*MP-ben csökkentett ütközéskár-multiplikátort színész-jármű-ütközésekért."

    Dublőrt is alkalmaznak!:DDD

    Alapfesz alatt a maximumon túl!

  • Thrawn

    félisten

    válasz Sárpac #14 üzenetére

    *A sisakok soha nem fognak lövéseket elhajlítani, amikor a játékos üti őket amíg fegyverlátványokat használ.

    Mivan???? :))

    Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł

  • Dr. Romano

    veterán

    válasz Sárpac #11 üzenetére

    Köszi a fordítást, így már sokkal érthetőbb :DDD :DDD

    Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???

  • gardener

    senior tag

    válasz Sárpac #11 üzenetére

    Nincs valami fordító,amivel ezt tovább lehet fordítani? :DDD

  • RasHaN

    aktív tag

    válasz gardener #17 üzenetére

    visszaforsítva angolra majd magyarra sem javul a helyzet
    *Rögzített egy olyan potenciális szerver, amit a hősies tett, ami szervereket tudott okozni, alámerít
    *Rögzített kérdés egy olyan ablakos módban, ahol te vagy a térkép, a fegyvermelléklet UI egy kurzor elhagyhatja a játékablakot.

    párszor végigvittem de sehol nem voltam térkép :F
    :DDD

    Internet Explorer is the special Mircosoft® software that allows you to download and install Mozilla Firefox.

  • engusz

    veterán

    Ehhez kell az 1.1-es megléte vagy egyből fel lehet tolni az alap verzióra?

    [ Szerkesztve ]

    Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

  • gardener

    senior tag

    válasz RasHaN #19 üzenetére

    "párszor végigvittem de sehol nem voltam térkép" :DDD

    ..se tűzoltóautó

  • zeroo93

    tag

    [B]A patch amgyar readme-je:
    A 2. javítócsomag változtatásai

    Optimalizálás és stabilitás

    *Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a teljes képernyős élsimítás módoknál.

    *Kijavítottunk néhány felbontás-változtatási hibát DX10 alatt.

    *Az elpusztított objektumok nyomai immár megfelelően eltűnnek a világból DX10 alatt.

    *Számos memóriaszivárgást kijavítottunk a növényzettel és a megsemmisíthető tereptárgyakkal kapcsolatban.

    *Kijavítottuk az ablakos mód hibáját, amikor a térkép vagy a fegyvertartozék UI kurzora elhagyja a játékablakot.

    *Kijavítottuk a potenciális szerverkiaknázási hibát, mely lefagyasztotta volna a szervereket.

    *Kijavítottuk a szerkesztőben az MI háromszögelés fagyását

    Általános javítások/hangolások

    *Új effektusok a fagyott járművek széteséséhez

    *Megáll a játékos mozgása, ha úgy lő, hogy közben kúszik.

    *Kijavítottuk a hibát, melyben a játékos kiszáll a VTOL gépből a zárt hátsó fedélen át, függetlenül attól, hol ült.

    *A külső nézetben folyamatosan tüzelő VTOL géppuska immár nem készteti süllyedésre a gépet.

    *Kijavítottuk a külső nézet hibáját, mely a járműveknél akkor jelentkezett, ha az „ellenőrzött tüzelőállás” játékoszászlóra váltottunk a géppuska használata közben.

    *Kijavítottuk a felszíni, víz alatti és különböző irányokba úszás hasonló hangjainak hibáját.

    *A felvett békák immár nem zárják el a játékos kilátását.

    *Kijavítottuk a fegyvertelen mód hibáját, melynél a játékos karjai hirtelen eltűntek majd újra megjelentek egy tárgy felvételekor és ledobásakor.

    *Kijavítottuk az életerő visszatöltődésének hibáját a fulladásos sebzés kalkulálásakor.

    *Az álcázott módban történő létramászás immár jobban fogyasztja az energiát, mint amikor egyhelyben állunk.

    *Az egérkurzor immár nem tűnik el végleg, ha gamepadet csatlakoztatunk.

    *Kijavítottuk a gamepad irányítás visszaállításának hibáját, amikor az Alapértelmezés gombra kattintva nem kapcsolódik be a Force Feedback funkció.

    *Kijavítottuk a nem tökéletesen funkcionáló Összes törlése és Vissza gombok hibáját a gamepad profil létrehozásakor.

    *Kijavítottuk a „Vissza” gomb hibáját, mely a képernyőn megjelenő billentyűzeten nem törölte az első karaktert a szövegdobozban.

    *Kijavítottuk az „Összes törlése” gomb hibáját, mely nem működött a képernyőn megjelenő billentyűzet által bevitt szövegre.

    *A vízesések immár a víz alól is láthatók.

    *A virtuális billentyűzet immár jól működik csatlakoztatott gamepad esetén.

    *Kijavítottuk körülnéző képesség elvesztésének hibáját a jobb oldali kar esetében.

    *A játékos már nem kúszik tovább, ha fekvő állásban elengedjük a gombot egy bunker tetején.

    *Az egérkurzor immár eltűnik, ha bekapcsoljuk a virtuális billentyűzetet.

    *Kijavítottuk billentyűparancsok hibáját, melyek nem kerültek elmentésre, míg a játékos nem folytatta a játékot.

    *Kijavítottunk néhány lánckerítést és szögesdrótot, melyeket nem lehetett átlőni.

    *Kijavítottuk a villanypózna grafikus hibáját.

    *Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékosnak a rongybabák sérülést okoztak.

    *A sebesség mód alapértelmezett mozgási sebességét megváltoztattuk a jelenlegi energiaszint mellett. A sprintelés továbbra is több energiát fogyaszt.

    *Kijavítottuk a sörétes puska, precíziós puska és távcsöves nézetű gauss puska elsütésekor nem jelentkező závárzat/felhúzás hang hibáját.

    *Kijavítottuk a hibát, mely a járműre telepített MOAR újratöltéshangját az összes játékos számára hallhatóvá tette.

    *A szerverböngésző immár támogatja az egér görgetőgombjának használatát.

    Fegyverek

    *Túlfagyási hangokat adtunk a kézi és járműre telepített MOAR/MOAC fegyverekhez.

    *A C4 immár rendesen feltapad az ajtókra.

    *A C4 immár nem ragad a víz felületére.

    *Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos lerövidítheti a MOAR lövésének időtartamát a pálya széleinél.

    *Kijavítottuk a két pisztoly használatakor jelentkező hibát: külső nézetre kapcsolva egy pár kar marad a képen dev és szerkesztő módban.

    *Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos erőltethette a tüzelést újratöltés után, ha közben lenyomva tartotta a tüzelés gombot.

    *A robbanólövedék immár nem szakítja át a harckocsis küldetésben a lőszerraktárnál lévő észak-koreai tankok tetejét.

    *A jégsugár animációja a MOAR fegyverből már nem megy túl az alagutak falán.

    *A gránátvető lövedéke már nem láthatatlan.

    *Két SOCOM pisztolyt használó játékos megfagyasztásakor már a második pisztoly is megfelelően megfagy.

    *MOAR fegyverrel tüzelő játékos megfagyasztása esetén megáll a MOAR sugara is.

    *A nano-diszruptor gránát már nem szakítja meg az újjáéledési sebezhetetlenség effektust.

    *Kijavítottuk a nem megfelelően alkalmazott claymore/akna limit hibáját.

    *Üres taposóakna animáció hozzáadása.

    *A hangtompítós fegyvert használó játékosok immár nem lesznek láthatóak az ellenség kistérképén, ha 5 méternél messzebb vannak az illetőtől.

    *A mesterlövészpuska tartozékmenüje nem szakad félbe fekvő módban sem.

    *Kijavítottuk a két SOCOM pisztoly alkalmazásának hibáját, amikor a fő kézben lévő fegyver nem töltődik újra, ha üresen váltunk fegyvert.

    *A TAC célkeresztje immár nem tűnik el, miután a játékos közelít és távolít hagyományos irányzék módban.

    *Hiányzó animációk hozzáadása a FY71 és a géppisztoly számára, ha ellenséget fogva közelharctámadást alkalmazunk.

    *Kijavítottuk az utoljára felvett SOCOM pisztoly eldobásának hibáját, merre akkor is sor került, ha ebben volt több lőszer.

    *A jobb láthatóság érdekében átméreteztük a gránátvető lövedékét.

    *Füstcsíkot adtunk a gránátvető lövedékéhez, hogy láthatóbb legyen.

    *Állítottunk a gránátvető lövedékének különös forgási értékein.

    *Állítottunk a gránátvető lövedékének robbanási hatókörén, hogy hatásosabb legyen játékosok ellen.

    *Csökkentettük a gránátvető repülési sebességét, hogy röppályája kiszámíthatóbb legyen.

    *Egy kicsit csökkentettük a gránátvető lövedékének kezdeti láthatósági idejét.

    *Javítottunk az irányított rakéták viselkedésén bizonyos célzási körülmények esetén. Ez csökkenti az alkalmanként tévútra kerülő rakéták számát.

    *Javítottunk a HUD gránátjelzőjén – a játékosok immár követni tudnak egy baráti és egy ellenséges gránátot. Az ellenséges gránátok vörössel, a barátiak kékkel vannak jelölve.

    *Kijavítottunk néhány hibát a többszemélyes játékmódú klienseknél, amikor nem tűnt fel a gránátjelző.

    *Új gránátjelző ikon hozzáadása.

    *Helyesbítettünk a javítócsomag viselkedésén forgótornyok javítása esetén.

    *Frissített feketelyuk-robbanás effektus.

    *Kijavítottuk egyes fegyvereffektusok hibáit, melyekből kifolyólag egyes robbanások megjelenítésére nem került sor.

    * A rohampuska távcsövét messzebb vittük a kamerától, hogy közelítve is jobb legyen a periférikus látás.

    Járművek

    *Belső nézetű látótér behatárolása a helikopter, a VTOL és az APC hátsó üléseihez.

    *Kijavítottuk a helytelen „baráti tűz” ikont a többszemélyes játékmódban a VTOL gépeknél.

    *A helikopter szélzaja immár nem hallható, miután a jármű megsemmisült.

    *Kijavítottunk néhány hibát, melyek miatt a járművekből kiszálló játékosok falakban akadtak el.

    *Kijavítottuk a bal csőből csak nyomjelzőt tüzelő légelhárító ágyú hibáját.

    *Kijavítottuk a jármű-személy ütközéseket nem befolyásoló baráti tűz beállítások hibáját.

    *A komponensek immár nem lehetnek 100%-nál sérültebbek.

    *Immár megfelelő tüzelési mód látható, ha ülést cserélünk a gauss tankban a többszemélyes játékmódban.

    *Fejlesztett járműviselkedés fékezés és gyorsítás közben.

    *Hangoltunk a lassú jármű által elütött játékosokat ért káron.

    *Csökkentettük az ütközési sebzés szorzóját a többszemélyes játékmód személy-jármű ütközéseinél.

    *Finomítottunk a járműnézetek közti váltáson ülésváltás közben.

    *Állítottunk a polgári autó falba ütközési sebzésén.

    *Csökkentettünk a teherautók lassú ütközés során szerzett sérülésén.

    *Új hüvelykivetési effektus légijárművekhez.

    *A járművek fényei kialszanak, ha a játékos kiszáll.

    *A VTOL ágyújának immár megfelelő a felpörgési és lelassulási hangja.

    *Kijavítottuk a hibát, mely miatt a kétéltű APC sokkal lassabban volt javítható, mint a többi jármű.

    *Kijavítottuk a tank tornyának néha előforduló hibáját, amikor egy második játékos vezeti a járművet, és a torony szinkronja megszűnik szerver és kliens között.

    *A VTOL sebezhetősége más repülőgépek ágyúival szemben megnőtt.

    *A teherautó vezetőfülkéjének tetejére új beülési pontot adtunk a lövész helyére.

    *Kijavítottuk az érvényes vásárlási zónában lévő járművekhez való lőszer kiszürkülésének hibáját.

    *Háromszor jobban látható baráti névlapok a járművekben.

    *Kijavítottuk a légpárnás hajó vezetésekor a kormányművet rosszul fogó kezek hibáját.

    *Kikapcsoltuk a jármű felrobbanását bizonyos sebességküszöb felett, amikor nincs játékos a járműben.

    *Rögzített kamera külső nézetben, amikor a játékos járműre telepített fegyvert használ olyan nehézségi fokozaton, amely lehetővé teszi, hogy a vezető használja a jármű fegyvereit.

    *Kijavítottuk a VTOL gépet és helikoptereket érő robbanások hanghibáját.

    *Túlmelegedési hangokat adtunk a VTOL és a helikopter géppuskáihoz.

    *Kijavítottuk a VTOL fegyvereinek nem megfelelő túlmelegedését.

    *A légvédelmi fegyver jóval nagyobb sérülést okoz a VTOL gépnek és a helikopternek.

    *Finomítottunk a rakéták által a légvédelemnek okozott sérülést.

    *Kijavítottuk a csapattagok és ellenséges játékosok kilövéséért adott és elvett presztízspontok hibás számításának hibáját.

    Egyszemélyes játékmód

    *Kijavítottuk a 'Kísérd ki Prophet-et a gömbből' küldetés újratöltési hibáját.

    *A játékos immár fekve kezdi a fekve elmentett pályákat.

    *Kijavítottuk a katonák hiányzó pajzseffektusát, amikor a játékos tartja őket elmentett szint betöltése esetén.

    *Kijavítottuk a játék manuális elmentése után késve bővülő mentéslista hibáját.

    *A játékos immár nem rendelkezik gránátirányítási képességgel az átvezető jelenetek során.

    *A játékos immár nem tudnak ellenfeleket bevinni az átvezető jelenetekbe.

    *Kijavítottuk a játékos fegyverének betöltött mentéskor eltűnő árnyékának hibáját.

    *Kijavítottuk a játékos látószögének a horizonthoz viszonyított hibás állását betöltéskor.

    *A leszállófedélzeten tartózkodó haditengerészeti személyzet immár fejére illő sisakot hord.

    *Hozzáadtunk egy hiányzó textúrát az iskola lépcsőjéről a tetejére vezető ajtó küszöbéhez a faluban.

    *A flottánál található jegyzettáblákon lévő papírok immár nem fejjel lefelé látszanak.

    *Fejlesztettük az MI géppuskakezelését (a telepített és a járműveken lévő géppuskáknál egyaránt)-

    *Növeltük a játékos kézitusasebzését, és csökkentettük az MI kézitusasebzését.

    *A játékos által használt fegyverek nagy részének megnöveltük, az MI által használtaknak pedig csökkentettük a tűzerejét.

    *A sisakokról többé nem pattannak le a lövedékek, amikor a játékos az irányzékkal célozva találja el őket.

    *Immár feleannyi energia szükséges az erő módban történő ütéshez, mint korábban.

    *Állítottunk az MI járművek forgatható lövegeinek mozgáshatárait.

    Többszemélyes játékmód

    *Kijavítottuk a csak távoli játékosokon látható haláleffektusok hibáját.

    *A szerveradminisztrátorok immár eltávolíthatják a szerverjelszót a 'sv_password 0' paranccsal.

    *A beállított jelszóval rendelkező kliensek immár megfelelően csatlakozhatnak a nem jelszóvédett szerverekhez.

    *Kijavítottuk egyes játékállapotok nem megfelelő visszaállítását a játék újraindítása után.

    *Kijavítottuk a klienseknél nem feltűnő gyári járműjelző hibáját. A megvásárolt járművet immár látható kék ikon jelzi.

    *Kijavítottuk a játék végetérte után megváltozó pontszámok hibáját.

    *Kijavítottuk a nem megfelelően bejelentett lefokozások problémáját.

    *A rádióparancsok immár megfelelő hangként hallhatók.

    *Kijavítottuk a szemlélő mód hibáját, amikor a játékosnézet belelóg az objektumok tetejébe.

    *Kijavítottuk a klienseken nem lejátszódó járműzúzódási effektusok problémáját.

    *Kijavítottuk a hibát, mely miatt a guggoló csapattagra való ráállás a modellek összemosódását eredményezi.

    *Kijavítottuk a hibát, melynek következtében a játékos nem tudott további aknákat vagy claymore-okat venni a felszerelésmenüben, ha már volt egy a leltárában.

    *Kijavítottuk a PowerStruggle oktatópálya hiányzó feliratainak problémáját a francia verzióban.

    *A játékos immár nem képes megvásárolhatatlan egyéni felszerelés-kiosztások elmentésére sok felszerelés felhalmozásával.

    *A játékos immár nem hozhat létre olyan egyéni felszereléskiosztásokat, melyekben több fegyver van, mint amennyit a játékos elbír.

    *Kijavítottuk a szemlélő módra kapcsoló játékos automatikusan páncélzat módra váltásának hibáját.

    *Kijavítottuk a játékost az ellenséges bázisra túl későn figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.

    *Kijavítottuk a játékost a repülőgépgyárnál túl hamar figyelmeztető oktató hangüzenet hibáját.

    *A játékos immár nem jut hozzá egy ingyen gránáthoz, ha gránátvetője összes lőszerét elhasználja, majd vásárol egy másik fegyvert.

    *Kijavítottunk egy potenciális negatív lőszerhurrikán hibáját.

    *Kijavítottuk a hibát, amikor a játékos két claymore letétele után felvesz egy claymore-t, és a felvevéskor a játékos fegyvere nem vált át claymore-ra.

    *A játékos holtan már nem tud öngyilkosságot elkövetni.

    *A felszerelésmenü immár nem vált át a fegyverek menüre, ha figyelmeztetés érkezik a játékban.

    *PDA használatakor ha egy játékos elfoglal egy helyszínt, az nem tér vissza magától a PDA első oldalára.

    *A játékosok immár nem kapnak csapattag megöléséért járó büntetést a játék előtti periódusban.

    *A játékosok immár képesek felvenni újjáéledt MOAR tartozékot.

    *Kijavítottuk a játék eredményjelzőjének végén található nevek léptetési hibáját.

    *Kijavítottuk a hibát, mely miatt a karakter kezei nyomban eltűnnek, ha megpróbál két SOCOM-mal felszerelve gránátot dobni.

    *Ha két SOCOMMAL felszerelve megragadunk egy ellenfelet, a jobb oldali SOCOM immár nem tűnik el.

    *Kijavítottuk a Powerstruggle módban nem látható ejtőernyő hibáját.

    *Kijavítottuk a nem dedikált szervereken nem megfelelően működő VOIP hibáját.

    *Állítottunk a szemlélő kameráján, hogy vízszintesebb legyen.

    *Késleltettük a manuálisan történő szemlélő módba váltást a halál után.

    *Kijavítottuk a hibát, mely miatt a szemlélők nem látták a játékosok neveit IA módban.

    *A játékos immár nem írhat be végtelen számú karaktert a Pályaszűrő ablakba.

    *Immár nem lehet kijelölni játékosokat az azonnali akciómód eredményjelzőjén.

    *Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékos pontszáma nem volt alapértelmezésben látható a 'Tab' gomb lenyomásakor többszemélyes játékmódban.

    *Kijavítottuk a lövedékek klienseken nem lejátszódó robbanáseffektusainak és hangjainak hibáit.

    *Az ölés/meghalás üzenetekhez csapatszíneket adtunk.

    *SMG és SCAR lőszer vásárlása esetén immár minden tárban a megfelelő mennyiségű lőszer van.

    *Valamivel növeltük az FY71 gyújtólövedék sebzését.

    *A saját csapatból megölt játékosok immár nem ejtik el fegyverüket.

    *Kijavítottuk az ellenséges főhadiszállás eltűnő ikonjának hibáját.

    *Némi további védelmet és szigorítást eszközöltünk olyan konzolváltozókon, melyek csalásként használhatók.

    *Néhány figyelmeztetést adtunk a hibás pályaverzióhoz és a hiányzó pályákhoz a szerverhez való csatlakozáskor.

    *A hálózati ütemezőhöz néhány hiányzó további entitást adtunk.

    *Kijavítottuk a hibát, mely miatt a játékosokat meg lehetett ölni járművek fölé helyezett, de a járművel nem érintkező AV aknákkal.

    *Az ellenséges játékosok TAC ikonjai immár eltűnnek, amikor a TAC vetőt hordozó játékos álcázza magát.

    Új szolgáltatások

    *Automatikus csapatkiegyensúlyozás. Kiegyenlítetlen játékosszám esetén a teljes létszámú csapatokban levő játékosok haláluk után átkerülnek a kisebb csapatba.

    *További textúraszűrés az árnyékokhoz.

    *További járműspecifikus zúzódáseffektusok a fagyott járművekhez.

    *Immár a Logitech G15 képernyő is teljes mértékben támogatott.

    *További szabadon elforgatható nézet a szemlélő kamerához.

    *Zoomolási támogatás a szemlélő kamerához.

    *Modbetöltő hozzáadása a főmenühöz. A felhasználók által létrehozott tartalmak immár betölthetők vagy eltávolíthatók ebben a menüben.

    *További becsapódási hangok hozzáadása a lövedékek találatához. A fejlövések hallható effektussal járnak a többszemélyes játékban.

    *Fejlesztett vörös halálközeli HUD effektus és vizuális visszajelzés a találatról.

    *További hangvisszajelzés az eltalált ellenfelekről. Ez letiltható a 'g_useHitSoundFeedback 0' paranccsal.

    *Egyszemélyes játékban az MI katona immár fellökhető, ha sebesség módban belerohanunk.

    *Számok kerültek az energiajelzőre a Hatalmi Harc (Power Struggle) játékmódban, a gyorsabb tájékozódáshoz

    *Lehetővé tettük a testreszabott objectives.xml file-ok betöltését a pályák megfelelő mappáiból[/B]

    A wise man does not need advice and a fool won't take it. Tel: +3630/8560390

  • elit_hun

    őstag

    válasz zeroo93 #22 üzenetére

    Szerintem rakd be a cikkbe :)

    PS3-ra mikor jön már a krájzisz? :DDD

    [ Szerkesztve ]

    hja, ha az embernek nincs szocialis kapcsolata, mindenkihez probal beszelni, ebbol lesznek az utcan motyogo oregasszonyok - meg a bloggerek ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz zeroo93 #22 üzenetére

    sajnos annyira nem lett optimalizálva, h elfusson a laptopomon :P :(

    #11: jáá, ezt érdemes lesz végigolvasnom:DDD, "Néhány ügyrendi növényzettel és destroyable*tárggyal bámult sok memóriaszivárgást physicalization."

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • haky

    senior tag

    nektek milyen verziószámot ír ki telepítés után a menü jobb alsó sarkában?????

    Aki másnak retyvetyutyu...

  • alakul ez :DD mire veszek egy normális videókártyát hozzá már teljesen problémamentesen játszható lesz :DDD

  • Sárpac

    nagyúr

    válasz RasHaN #8 üzenetére

    1 fps gyorsulást sem hozott nálam!!!
    Sőt a cpu2 tesztnél valahol 10fpsre degradálódott.

    Alapfesz alatt a maximumon túl!

  • Alpachino

    veterán

    Az 1.2-es patch-el, már hátsó kerék nélkül is lehet száguldozni. :Y [link]

    "Hagyjuk a szexualitást a hanyatló nyugat ópiumának!" ( Virág elvtárs)

  • Micha3l

    tag

    Eredeti gamman van hatsokerek :)
    Amugy tenyleg sokat javult a sebesseg...

    [ Szerkesztve ]

  • twollah

    nagyúr

    Uj beta ForceWaret (169.44) adott ki az NVidia a Crysis 1.2es patchhez.
    Letoltes a megszokott oldalrol.

  • Madárpók

    aktív tag

    Remélem ez segít valamicskét majd az 512MB RAM-omból adódó problémáimon is.

  • t72killer

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Sárpac #35 üzenetére

    Hm, úgy néz ki, very high-on volt értelme a patchnek. persze csak akkor, ha nem arról szól, h butítunk a szép képen a jobb fps érdekében :U

    Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

  • gardener

    senior tag

    #20-at nem válaszolta meg senki, pedig engem is érdekelne,hogy felmegy-e 1.1 nélkül az 1.2 patch?

    [ Szerkesztve ]

  • haky

    senior tag

    válasz gardener #37 üzenetére

    igen fölmegy...vagyis nekem fölment de verziószámra vmi 1.1.6xxx-et ír ki

    [ Szerkesztve ]

    Aki másnak retyvetyutyu...

  • Loader

    tag

    Azt gondoltam, jobban ki lesz vesézve a különbség. Képekkel, stb.

    ''Te! Hogyis van ez?''

  • engusz

    veterán

    válasz haky #38 üzenetére

    Az 1.1-es patch telepítése után: 1.11.5879
    Az 1.2-es patch telepítése után: 1.11.6115

    Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

  • engusz

    veterán

    válasz fanofmanu #42 üzenetére

    Hát, 2.66-ról 4 GHz-re tuning után szembetűnőbb a változás. ;) Amúgy valamennyit gyorsult, tényleg jobb lett. Az ötödik patch kijövetele után már reccenés nélkül is menni fog egy VGA-val.

    Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

  • fanofmanu

    tag

    látta ezt a vidit vki? [link]
    sztem akkora hülyeség, hogy most így kiszámolja hány fps lesz az alapján hogy nvidia mit mond...

  • haky

    senior tag

    válasz engusz #41 üzenetére

    végre valaki:) köszi szépen

    olyat csinált nekem a crysis, h 1x csak elkezdett szaggatni 10-12fps és nem hagyta abba...nyomtam egy F5-öt. majd kiléptem a játékból majd újra elindítottam és egyből 54 fps ez egy épületben volt...1.2 patch miatt lehet??? arról nem is beszélve, h lelövök egy katonát shotgun-al és fent marad a levegőben majd 1-2 mp és leesik. a halott katona által ott hagyiott fegyver ugrál a földön...eddig ezeket vettem észre

    Aki másnak retyvetyutyu...

  • gardener

    senior tag

    Ha az 1.1 patch szét...ta a crysis-t és újra kellett telepítenem,akkor az 1.2 is tönkre fogja vágni és telepíthetek újra? Vagy ezzel már nem szabadna,hogy legyen ilyen gond :F

  • engusz

    veterán

    válasz haky #45 üzenetére

    Ó, nekem a főellenség "repked", nem találja a talajt. De volt már, hogy shotgun félig a földbe fúródva forgott magában.

    Akadás csak az öbölben volt, ahol el kell süllyeszteni az anyahajót. Ott is csak akkor, ha a vízre néztem. Nem értem.

    Nézzék meg közelebbről! Mert minél közelebb hiszik magukat, annál kevesebbet fognak látni.

  • mad1

    veterán

    válasz Sárpac #35 üzenetére

    koszi az infot.a most toltottem le a 174.16ot,denem megy fel a gepemre...valami linket tudna addni valaki,ahonnan lelehet szeddni mukodot?

    Ne szemetelj ! = Steam

  • feka007

    nagyúr

    Szerintem nagyon jó patch lett, végre nem b*ssza el a multit a sok rühes csíter, kevesebb a bug, főleg multiban, a helikoptert jobb irnyítani, jobb az optimalizálás, az ultra highhal pedig nagyon üt.
    Így kellett volna kiadni.
    Mod: Akinek felpatchelés után előjönnek súlyos hibák, az azért vn, mert valszeg nem erdetid van, mert a patch feltelepítése után a crackel felülírod az új exe-t és bekavarodik a játék.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák