Új hozzászólás Aktív témák

  • stryker.hu

    csendes tag

    válasz Urshini #36 üzenetére

    A HEAT lövedékek sebességét elég rendesen csökkentették, pár tanknál már nem is érdemes áttölteni goldra, nem fogja átlőni a célját sem.
    A példámat rosszul értelmezted. A pillanatnyi becsapódásra értettem a 70fokot ami alapból le fog pattani akár egy T1 tankról is.
    Amúgy (226mm páncél 60 fokos dölésszöggel )226/cos60 = 452mm. + a lövedék 25%-s random együttható is. Ezt a páncélt még a obj 268 sem viszi át, ha nem a gyenge pontját lövöd.
    Ha jól tudom az is3+ -nak volt egy kicsit bugos az oldalpáncélja, elnyelte a lövedéket. Hiába mondta be hogy átütötted de tovább nem ment. Ezt az ember megtanulja és oda nem lő.

    HEAT Shells

    In update 8.6 for World of Tanks HEAT shells were changed. Before this update HEAT shells would not ricochet or “bounce” off but now they do so at 80°. HEAT shells now also loose 5% of their penetration value for every 10cm travelled after hitting the first layer of armor. This means that spaced armor/tracks on tanks will greatly hinder HEAT rounds. Overall HEAT shells remain a very viable round against non-space armor sections of tanks but hitting any type of spaced armor will usually result in the round being absorbed and negated.

    páncél meg stb

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák