Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Ez a trailer tényleg meglepően oldschool abban az értelemben, hogy hangulatában meg tartalmában is idézi a klasszikus négy játékot. Tradicionálisan minden AC-t cinematic trailerrel harangoznak be és a Revelations óta ez az első, amiben az assassin brotherhood, meg az ahhoz való tartozás központi szerepet kap, a kettő között minden előzetes inkább az aktuális főhősre koncentrált.
Jó a narráció, jó a látvány, szerintem Basim is egy jó karakter, bár sok újdonság nincs benne, egy Aladdin és Perzsia hercege lenyomat, Bagdad és a korszak remek választás, a világ egyik legfontosabb és legnagyobb városa volt abban az időszakban, valós helyzetektől kezdve az Ezeregyéjszaka meséi adaptálásig sok mindent bele tudnak szőni a játékba.
Nekem egyedül valami ütős zene hiányzott alóla, a Revelations trailere Woodkidtől az Ironnal mai napig üt és emberünk karrierjén is látható behatása volt (én is azóta hallgatom és most ott tartunk, hogy az idei Sziget számomra toronymagasan legjobb koncertjét adta), a Black Flaghez a Sigur Ros is jó választás volt, ahogy a Unity-hez az Everybody Wants to Rule the World meg a szintén Woodkid Golden Age és a Syndicate Noel Gallagher remixes trailerét is dicsérték anno. Ez csak egy apróság, ennek ellenére is megdobbant kicsit a szívem és ilyet utoljára a Unity E3-as előzetesénél éreztem.
A probléma inkább az, hogy ez a Ubisoft már egészen más mentalitás mentén fejleszti a játékait, nem tudom, mennyire tudnak tényleg visszatérni az alapokhoz és egy olyan játékot összerakni, mint az ACI, ACII és folytatásai voltak, mikrotranzakciók és végtelen DLC tenger nélkül, követhető, érdekes sztorival, jó karakterekkel és egy kicsit zártabb játéktérrel. Azért azt érdemes látni, hogy ugyan szerintem is jobbak voltak a régi részek, de a sandbox a Unity-ben fejlődött egy óriásit, majd erre építették fel a ma ismert kolosszális open world világokat, az Eziós részekben azért jóval limitáltabb lehetőségei voltak a játékosnak, ahhoz nem biztos, hogy érdemes visszatérni, bár ez a Mirage trailer részben mutatja, hogy mire lehet számítani majd.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
nubreed
veterán
Mobilos mellékág: látszik, hogy a Tencentnek kezd kinyílni a csipája. A végén majd még teljesen bekebelezik az UBI-t, nem fognak itt megállni. Nem jósolok szép jövőt az UBI -nak. Lesz majd mobilos AC és csak az, nesze neked szép évek..
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
vitaro
senior tag
A Hexe előzetese kimaradt.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
k-adi
nagyúr
Nos, nézzük mi a menü:
- Lesz egy szokásos AC adag, Assassin's Creed Mirage, néven ami akár még jól is elsülhet. Igen, a trailer szép, stb. vissza a gyökerekhez, blabla.. majd meglátjuk de remélem jó lesz, lenne benne potenciál.
- Aztán itt van ez az Assassin's Creed Codename Jade, ami rögtön ki is esik, mert mobile game. Helyette simán lehetett volna az Assassin's Creed Chronicles: China folytatást megcsinálni rendes epizódként.
- Ezután még van egy Assassin's Creed Codename Red is, ami lássuk be soha terítékre nem került volna a Ghost of Tsushima sikere hiányában. Legalább most jön egy "japános", ugyebár jobb későn, mint soha. Ebben a részben nagy potenciál van, ez nagy dobás lehet akár még
- Az Assassin's Creed Codename Hexe pedig feltételezhetően egy epizódos vadhajtás lesz
Ami igazából aggasztóbb az az Infinity, mint koncepció.
Félek, hogy átállnak sok kisebb epizód gyártására és így próbálják meg majd "tartalommal" megtelíteni ezt az Infinity-t.
Persze még korai megmondani mikor jelenik meg a Red és Hexe, amely az első 2 fecske lesz az Infinity-ben de van rá esély, hogy még jobban összecsapott lesz vagy szimplán rövidebb, kevesebb tartalommalJó kis piackutatás ez amúgy, főleg a Codename-ek esetében, látszik a youtube like/dislike arányokon a játékosok mit kajálnak és mit...nem.
-
vitaro
senior tag
A japán settingben van potenciál, viszont az Infinity-vel kapcsolatban vannak félelmeim.Vélhetően az fog a Ubisoft NFT-s agylövésének alapjául szolgálni, azon keresztül vihetik majd át a birkák a különböző tárgyakat/skineket egyik játékból a másikba.
Steam: vitaro, Battle.net: vitaro#21950, Origin/Uplay/Epic: BehindTheRabbit
-
doooo
veterán
Jade kivételével (pláne ha a Tencent keze van benne, ahogy itt írta valaki feljebb) mindhárom érdekesnek tűnik. Remélem "normális" játék lesz mindhárom.
Mirage esetén meg nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogyan is fog kinézni a játékmenet. Amennyire sokáig ódzkodtam (egy darabig önszántamból, aztán kellően erős gép hiánya miatt már nem önszántamból ) Originstől, meg az új játékmenettől, abszolút és azonnal megszerettem, és Origins meg Odyssey azóta mindenképp a kedvenceim közé tartoznak (a szérián belül is, meg azon kívül is).
Tehát örülnék ha olyan lenne, mint a legutóbbi 3 rész. De annak is, ha egyetlen hatalmas város lenne benne, ami horizontálisan és vertikálisan is kihívást jelent, számos belső térrel, stb (mint Unity). Esetleg lovakkal/tevékkel bejárni egyes részeit (Brotherhood/Syndicate módjára), csónakkal átevezni a Tigrisen (AC2/Brotherhood); ha már Bagdadban fog játszódni.
Viszont az érdekes dilemma, hogy régebben azért kritizálták a szériát, mert keveset újítottak, aztán most ha visszatérnek a régi dolgokhoz... hirtelen mindenkinek tetszeni fog?
Na mindegy, majd kiderül. Egyébként a Red Japánja az, amit mindenképp RPG-s, új trilógiához hasonló játékmenettel tudok elképzelni. -
DeathAdder
veterán
az az érdekes ebben a sorozatban hogy emberek mindig leírják mi a kedvenc része(i) és nincs olyan ami ne lenne említve, sokaknak a unity vagy épp az első rész tetszett a legjobban.
úgyhogy biztos sokaknak tetszeni fog ha visszatér az első részekhez, ahol ismét lopakodás, figyelés, eltűnés, parkour lehet a középpontban pláne egy modern köntösben -
doooo
veterán
válasz DeathAdder #12 üzenetére
Nyilván. De azért a felsorolt dolgok mind benne vannak az újabb részekben is. Egyedül amit említettem, az a fajta "városi vertikalitás" hiányzott (az sem teljesen, de azért eléggé), amit a nagyobb települések tudtak nyújtani a régebbi részekben (de mondom, ez sem teljesen, ott volt Alexandria, Athén, koraközépkori London, stb).
Az új részek talán inkább hozzáadtak sok mindent a formulához, nem pedig elvettek, vagy kicseréltek. -
DeathAdder
veterán
adott volt a lehetőség az újabb részekben is, igen. utóbbi részekben inkább voltunk már rambó mint orgyilkos, és lehet én voltam béna régen de emlékszem mindig a háztetőkön mentem mert a harc nem volt egyszerű ha sokan rád mentek, vagy érdemes volt elvegyülni, illetve tornyot mászni sem volt olyan egyértelmű h mikor hova kapaszkodj, és a zuhanás is büntetett, az újabb részekben meg a negatív dőlésű objektumokon is olyan sebességgel lehetett mászni hogy semmi kihívás nem volt benne
én szerettem az új részeket is, igazából mindegyikre szép emlékekkel gondolok vissza
-
k-adi
nagyúr
válasz DeathAdder #14 üzenetére
Azért mentél a háztetőkön, mert úgy volt feelinges, de a régebbi részekben is egyesével támadtak rád, és a counter-attack mozdulatokkal levágtad őket sorban
Nehéz ezt balance-olni, mert nyilván egy harcedzett assassin erős, de ha túl OP és mindenféle rambó-mozdulatokat tud, akkor nincs kihívás.
Az meg logikus, hogy a torony mászás is fokozatosan fejlődött ahogy jöttek az újabb részek és javult a játékmotor, sokkal több mindenbe tud belekapaszkodni a karakter mint eredetileg anno de ez így van jól.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
A parkour baromira nincs jól, magától mászik a karakter, semmilyen kihívás nincs benne és őszintén szólva értelme sincs sokszor. Valahol a Unity környékén volt egy balanszban, hogy már elég fejlett és smooth, de még azért van a játékosnak ráhatása és el lehet bénázni.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
szupermacs
veterán
,,A program vezető producere Marc-Alexis Côté elmondta, hogy ez a játék a széria előző részeihez képest teljesen más lesz, izgatottan várjuk, hogy ez mit fog jelenteni a valóságban. (A mi tippunk: soulslike)”
Vagy rail-shooter! -
oriic
HÁZIGAZDA
válasz szupermacs #18 üzenetére
Na az lenne az igazán sokkoló meglepetés Amúgy emelem a tétet, és megdobom egy bullet-hell extrával is
Live-Die-Respawn
-
Chibass
tag
POP sands of time remakeről nincs hír azóta sem?
Aki nappal is legény, az éjjel nem volt ott!
-
k-adi
nagyúr
válasz Bad Pritt #16 üzenetére
Nyilván amikor már pókember szinten mozog a karakter az már valóban röhejes, de az is az volt, amikor még úgy kellett keresni a kiálló téglát amire kapaszkodni tud.
Én örülnék neki ha a valódi lopakodás (városon belül is), a stílusos megoldások sokkal több fókuszt kapnának, de pl. a mászásban nem feltétlen örülnék ha visszamenne AC1-2 szintre
-
Bad Pritt
nagyúr
A régiekben is könnyebben mászható volt a legtöbb generic épület, azoknál kellett ügyesnek lenni, amik valamilyen szempontból különlegesek voltak. A probléma inkább a pontatlan irányítással volt, mikor nem azt csinálta, amit te gondoltad, hogy csinálni akarsz.
Én ezt az egy gombos automata mászást nem tudom hova tenni, mikor konkrétan egy kézzel tartva a kontrollert egy gombot nyomva Bayek magától felment a piramis tetejére... ennél még egy Metal Gear Solid qte szekvencia is jobb volt.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
k-adi
nagyúr
Assassin's Creed is entering its third period. Period 1 was defined by the action-adventure gameplay which originated in Assassin's Creed and carried on through to Assassin's Creed Syndicate. Period 2 refers to the RPGs - Origins, Odyssey, and Valhalla. "What's interesting about Mirage is that it's in between that RPG style and the gameplay that made Assassin's Creed famous in the beginning," says Côté. "Moving on to Period 3, you will see more diversity in the types of gameplay we feature. In period three, we want to support our games for longer periods of time". That means that there's not going to be an RPG every year, Côté explains. "We want to support our RPG products, like the one that we've just announced, Assassin's Creed Codename RED, for a longer period of time."
+++++++++++++++++
As Côté teased during the showcase, Assassin's Creed multiplayer is coming back.
Codenamed INVICTUS, the new take on multiplayer will be incorporated as a standalone experience within INFINITY.
Standalone multiplayer is a new concept for Assassin's Creed and Côté thinks it's the right path forward as fans sometimes worry that the inclusion of multiplayer in a traditionally single-player game will divert valuable time and resources. Now, Côté can ensure that games like RED and HEXE can worry solely about building excellent single-player experiences, while the team working on INVICTUS can fully invest themselves into creating new multiplayer experiences.
"For our games in Period 3, we're prioritizing focus, so you can expect each one of these initiatives to know exactly what it wants to achieve and to be a top performer in the market it wants to attack," says Côté. "People have asked for the return of multiplayer, but they've also asked for us not to compromise the quality of our single-player experiences. By making sure that we have different teams that are in charge of these experiences, and unifying them at the INFINITY Hub level, we can fulfill those two desires."
[ Szerkesztve ]
-
melega
őstag
válasz DeathAdder #12 üzenetére
Ami hiányzott nekem.
-
melega
őstag
Ebből a felhozatalból a Codename hexre leszek kíváncsi.
A Codename Reder is beszerzem.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Ford topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Politika
- Százmillió Samsung telepítheti a One UI 6.1-et és a Galaxy AI-t
- Nem lesznek olcsók az új, ARM-os és windowsos notebookok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- További aktív témák...
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)
- Forradalmasítsd a digitális világodat a HoloLens 2-vel!
- ÚJ Dell Inspiron 7430 2-in-1 - 14" FHD+ IPS TOUCH 360 / i5-1335U / 16Gb DDR5 / 512Gb PCIe 4.0 / 3 ÉV