Új hozzászólás Aktív témák
-
Norb79
őstag
Nagy szemétség, hogy nem jön iOSre, remélem kis csúszással, de oda is kiadják végül!
-
oszi666
őstag
Számomra az eddigi Civek nem túl érdekesek, mindig is science/cultural victory volt a kedvenc. A majákat főleg nem értem, a városok egymásra pakolgatása tökre érthetetlen.
Inkább az új districtről/resourceokról meg natural disasterekről lenne szó[ Szerkesztve ]
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
pengwin
addikt
A városok egymásra pakolása onnan jön, hogy a maja civilizáció viszonylag kis területen állt sok városból a történelme folyamán.
Egész jó egyedi mechanika, tekintve hogy eddig az volt az optimális kis birodalmaknak a játékban, ha a városaikat széthúzták annyira, hogy már ne nagyon zavarják egymást.
Majáknál meg ez az ideális:Vagyis a japánok után van még egy civilizáció, ami a sűrű városokra kell építsen.
Nálam továbbra is a magyarok és az inkák a kedvenc népek... a városállami kapcsolatokra egyébként is mindig gyúrok, amiben a magyarok nagyon jók, az inkák meg nagyon jó építgetős civilizáció, ami szintén egyik kedvenc elfoglaltságom.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
oszi666
őstag
Nekem a hollandok és Eleanor/England kombó
A hollandokkal a garantált +2yield tök jó, Eleanorral meg élmény nézni ahogy a városok átállnak az én oldalamra, csak mert van néhány GWA-m.
Közben láttam potato streamjét a majákról és azóta megváltozott a véleményem
Személyszerint hogy építgetős vagyok-e: még sose nyertem dominationnelIt is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
Norb79
őstag
Németeknek a hansájuk a legjobb szerintem építkezős stratégiához. Koreát vagy Kínát is szoktam játszani, ha kutatási győzelemhez van kedvem, de a németeket és a jól elhelyezett hansa/kereskedő negyed kombókat nem übereli semmi, a plusz egy negyed építhetősége csak hab a tortán.
-
oszi666
őstag
Nekem még mindig a cultural victory a kedvencem.
Korea is elég jó a plusz sci/cult governor bónuszokkal
Lehet legközelebb a németekkel megyek, velük meg kínával még sose mentem
Még Medici akárki Franciaországgal nagy kedvencem, szerintem a kémkedős rész iszonyat jól ki van találva a Civ6-ban.
Bevallom, nekem egyelőre az Emperor difficulty a megfelelő, ott kb 60% arányban nyerek.[ Szerkesztve ]
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
pengwin
addikt
A termelési vagy növekedési bónuszokat adó civilizációk nagyon erősek minden téren.
A németek, inkák kb. bármilyen győzelemre nagyon jók, simán felveszik a kesztyűt az olyan specializált civekkel, mint pl. a koreaiak.Én a khmereken lepődtem meg nagyon: jó tervezéssel nagyon gyorsan lehet hatalmas városokat építeni velük. Csak kell egy folyó, vízvezeték, pár farm és a River goddess pantheon, és robban is a népesség. Ha meg már lehet sok városnegyeded és van jó sok termelés, akkor bármelyik győzelemtípus könnyen elérhető.
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
oszi666
őstag
Hát miután itt írogattatok mindenfélét, toltam egy Német játékot
Kingen hogy kicsit ismerkedjek, standard minden, contintents+island map
305. körre cultural victory 7 várossal, de úgy, hogy 12 tech-el előbbre voltam mint a második.
Ha van hely gátat építeni, akkor a gát+aquadect+hansa+com hub-ot két városból összekombózni gyilkos eredményt ad.
Érdekes módon egyetlen city state-et sem foglaltam el, valahogy úgy jött ki a lépés, hogy sorozatban toltam ki a settlereket mindenféle probléma nélkül, nem volt rá szükségem
csúcs ez a játék. Nektek mennyi óra van benne?It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.
-
pengwin
addikt
630... aminek a nagy része nyilván körváltással ment el.
Egyébként mióta kijött az update egyszerűen játszhatatlan lett, mert max. 50 kör után elkezd hangokat eldobálni, akadozik és/vagy elhal a zene/minden hang, majd néha hirtelen egyben lejátszik 10-20 hang effektet, amik elmaradtak.
Korábban is előfordultak ugyanezek a hibák, de csak late game-ben és ott is csak időnként.
Kipróbáltam kevesebb civilizációval, kisebb térképen, ott is ugyanúgy előjött a probléma, szóval gyanítom sikerült egy nagyszerű memory leak-et továbbfejleszteni.Nevetséges, hogy egy ilyen bonyolultságú játék ennyire rosszul bánik az erőforrásokkal. Inkább játszok Total War: Warhammer II-t, mert az sokkal jobban, élvezhetőbben fut a gépemen, és még 120+ néppel is gyorsabb egy körváltás mint Civ VI-ban 6 ellenfélnél.
Szánalom.
Igazán felvehetnének olyan embereket, akik tudnak írni egy normálisabb AI-t, meg tudják optimalizálni a játékot.
Ameddig nem jön hír róla, hogy a pass keretében javítják a hang hibát, a körváltások idejét és az AI együgyüségét, addig egy fillért sem költök a játékra, és egy percet sem játszok vele.
Kár érte, mert szerintem játékdizájnban a legjobb civ. A zene, a grafika, a kitalált mechanikák nagyszerű egységet alkotnak.
A hang hibájára évek óta panaszkodnak a játékosok, ahogy a köridőkre is. A 13+ AI elleni játékot el kellett felejtenem, pedig a Civ5-öt tipikusan úgy szerettem (pl. 20 AI ellen).Valamint én nagyon sérelmezem, hogy nincs véletlen topográfiával generálható, állítható méretű föld térkép (értsd: a valós térképeknek megfelelő partvonalak, véletlenszerű tereppel és erőforrásokkal feltöltve).
[ Szerkesztve ]
Üdv, pengwin
-
oszi666
őstag
Hát az optimalizáltságban igazad van, szerintem sem lenne szabad ennyi erőforrást felzabálnia, pl hasonlítsd össze egy EU4-el ahol a grafika persze a 2 éves unokahúgom zsírkréta rajzai szintjén van, de cserébe meg olyan bődületes számolgatás megy a háttérben, hogy kegyetlen.
Viszont nekem azok a hibák amiket írtál nem jöttek elő egyáltalán.
A lategameben a sokáig tartó töltés az nekem is elő szokott jönni, bár lemondtam róla. Én kb csak standardon játszom.
Kár a hibákért nekem a Civ6 az egyik kedvencem, nekem sokkal jobban bejön mint az öt.
It is not birth, marriage, or death, but gastrulation, which is truly the most important time in your life.