Új hozzászólás Aktív témák
-
sTERNI
senior tag
Ez mennyire hasonlít a "The Witness"-re.. pedig nem ugyanazok csinálták.
"You travel with fascinating companions, Doctor."
-
atike
nagyúr
Open world amúgy...?
-
kkf
aktív tag
én értem, hogy evvel az a korosztály fog játszani, akinek nem kiemelkedően fontos a csili-vili grafika, de azért csak 2017-et írunk, és még nem is open world...
"Vigyázzá, mer Vindózt rakok fel rád, aszt összeomlasz!"
-
XuChi
addikt
Jah és hála égnek hogy nem open word!!!! Legalább lineáris, szép story lesz, és nem egykaptafára épülö, tökugyanolyan unalmas, ötlettelen mellékküldetésekkel teletüzdelt csilliò kilométeres tereppel
Az összes openword jàtèk unalomba fullad a 10. mellékküldetés után. Most játszottam végig a mad max-et, de a fö story nem volt több 3 óránál. A maradék 50 órában 5 féle mellékküldetés váltogatta egymást. Azt hittem megbokondulok a végére.
Metal Gear V: fö story kb 12-22 óra, a maradék az unalmas egyhangú mellékküldetések.
GTA V: detto....
Kell a francnak a hülye openword. Legyen csak szèpen lineàris!!!!
[ Szerkesztve ]
-
XuChi
addikt
válasz Juhaszatti #9 üzenetére
Igen. A kiegek még hátra vannak. De!! A mellékküldetések ott sem voltak túl változatosak àm!
-
wolfman
veterán
Ugyan ezt vallom már évek óta, kb. AC2 kijátszása után. Ami egyébként nagyon jó játék, meg a BH és Rev. is, de mint openworld játék szerintem k..va unalmas. Számomra azok a részek dobták fel, amikor beltereken kellett mászkálni és összeszedni az animusz emlék darabkákat (azt hiszem ez volt). Sokkalta élvezetesebb ha az ember egy picit meg van vezetve, mint amikor szabad kezet kap, mert bár bármerre lehet menni, de éppen ezért sok küldetés kell, hogy be is járd a kis zegzugokat. Mivel sokféle küldetésimplementálása sok sok munkaórát von maga után, a játék méretének megnövekedéséről nem is beszélve, ilyenkor 4-5 féle küldetést klónoznak le, kicsit átírva az okot és célt és ezeket ismétlik 40x. Na és ez 2 óra után iszonyat unalmas lesz, ahogyan mondod, még a GTAV-ben is, ami szintén nagyon jó játék nem mellesleg.
Számomra a PoP-WW egy nagyon jó koncepciót épített ki erre a dologra. Alapvetően a sziget amin barangolunk szabadon bejárható, de mégsem, mert a történet vezeti a fonalat, nincs mellékküldetés, valamint az időben is ugrálunk, amivel a jelenbeni akadályokat tudjuk áthidalni, így két idősíkban is vagyunk. Nekem ezzel a megoldással elérték, hogy 20. végigjátszásra sem unom. Ellenben egy AC vagy bármi open world játékkal, ahol sok mellékküldi is csak azért van, mert ha már megépítették a map-ot, akkor ugyan menj már el északnyugatnak is meg abba a bányába ami ott van stb.
Egy szó mint száz, én is jobban szeretem ha valamennyire irányítják a mozgásterünket.„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
-
boost
addikt
Elég unalmasnak tűnik az első fél óra.
Új hozzászólás Aktív témák
- E-roller topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- Az USA beperelte az Apple-t: túl drágák az iPhone-ok
- Elektromos autók - motorok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Feltámad a Hellgate sorozat
- Gitáros topic
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- További aktív témák...
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)