Új hozzászólás Aktív témák
-
MrBrooks
tag
Remélem sikerül a Rage-el olyan sikeressé tenni Tech5-öt mint a Tech3 volt anno. A Quake3-at mennyit játszottam... És OpenGl alapú az egész.. Carmack nagy arc.
[ Szerkesztve ]
Kivel érdemes üzletelni: --> MrBrooks
-
nofi
őstag
Így hétfőn pont jól esik ez a kis nosztalgiázás. Olyan szívesen látnám viszont a quake 1 egymásnak eső szörnyeit, vagy a quake 2-féle haláltusákat egy-egy újabb játékban.
Xbox GT: nozsolt
-
Spectrum
aktív tag
Ezen a bélyegméretű videón nincs is akkora különbség
-
h-yle
addikt
Jó öreg Commander Keen. De szerettem anno. Nem is tudtam, hogy id játék.
[ Szerkesztve ]
Talent is over rated, get back to practice. - Jeremy Piven
-
Motion_Blur
félisten
Kirázott a hideg... a régi szép idők...
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
félisten
Remélem a PC-s Rage nem lesz behatárolva mint a konzolportok nagy része. Nagyon várós játék. Az sem zavarna ha csak megyek oszt lövök.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
zuzu000
őstag
Return to castle wolfensteint csak én hiányolom ??
-
F34R
nagyúr
rage komoly lesz
-
Wolverine
félisten
A videó az id grafikus motorjait veszi számba. A RtCW nem kapott új motort, ezért ne szerepel - ez ilyen egyszerű.
szerk: ugyanez az oka annak, hogy nincs itt a Doom 2 vagy a Quake 4.[ Szerkesztve ]
"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)
-
SPY0817
aktív tag
Hát jah ezen még a Doom3 is szépnek tűnik bár mi azt illeti elég régi már az is de egész szép még ma is.. sőt.. a Retro meg retro kicsiben is de a mostaniban nem sok a külömbség bár azért nem egy BF3
| Xbox Series X | iPhone 13 Pro | BF5 | Forza Horizon 4-5 | Guild Wars 2 | Valami nagy okosság. |
-
afterburner_
őstag
quake 1-2-3 nalam is etalon volt, igazaból a quake gótikus világa ami leginkabb megfogott (hereticet is emiatt imadtam még anno...), fáklyákkal bevilágított barlangok, kastélyok gyors játékmenet, és főleg a 3 is emiatt tetszett, mert maradt benne nem kevés gótikus elem, a hi-tech mellett
viszont ha a rage-nek olyan lassú lesz a játékmenete mint a doom 3, quake 4-nek akkor részemről azt hiszem hamar felejtős lesz
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> www.tintarendszer.hu <<<<<<<<
-
Kicsimix
őstag
Szerintem ez akkor volt szép amikor még beharangozták... (oké a környezet jól megvan csinálva...) De már vagy 3 éve tudunk róla..
Sajna azóta azért fejlődött a technika... Lehet Tech 7 nél kéne tartaniuk..
Hmm... majd meglátjuk..
...Kockázat nélkül nincs vereség... : ------------)
-
julius666
addikt
Hát igen, elég jól látszik hogy a Doom3-nál a lényegi fejlődés megállt/nagyon belassult, azóta csak kb. a textúrák felbontása/poligonszám emelkedett.
-legalábbis ami tényleg sokat javít a látványon
Szerintem nyugodtan kijelenthetjük hogy megtőrtént a trónfosztás, az ID már rég nem a legjobb. A Doom3-al még viszonylag nagyot durrantott, de azóta eléggé lóf*sz a teljesítmény.
[ Szerkesztve ]
-
GoldenJ
tag
Már rájuk férne, hogy végre sikerüljön egy játékot megcsinálni, és hogy az jó is legyen. Kíváncsi leszek a végeredményre.
A mai gyerekek nemcsak megveszik a vackot, hanem még azt is elhiszik róla, hogy király.
-
gybazsi
senior tag
válasz afterburner_ #14 üzenetére
Ezek közül a régi játékok közül nekem a Heretic jött be legjobban, a hangulata tényleg nagyon jó volt.
"az LFA a LegFaszább Autó rövidítése" - Bazsó Gábor (Totalcar)
-
Scholes9
nagyúr
Kis nosztalgia
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
-
félisten
válasz julius666 #16 üzenetére
Szerintem pont Carmack papa az aki magasról leszarja, h most mi a trendi, vagy hogy ott vannak e a csúcson vagy sem. Csak csinálja a dolgát a maga tempójában emellett más szórakozása is van ha jól tudom, még pedig az űrhajózással foglalkozik. Valami szondaépítő versenyen is részt vett annó.
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
julius666
addikt
válasz Plazmacucci #20 üzenetére
Egészségére. Ez még nem változtat a tényen hogy az utóbbi időben elég 0 játékokat csinál. Azt egy szóval sem mondtam hogy hülye lenne a pali, csak egyre inkább meghaladja a szakmája.
-
oneiros
tag
Valamelyik QuakeCon-on elhangzott, hogy 2011-ben hozzáférhetővé teszik az idtech 4 forráskódját, ami ingyenes multiplatform játékok fejlesztését (is) elősegítheti. Az idtech 3-nak is már nagyon sok változata létezik amióta kiadták a forráskódját. Sőt erre épül a COD4 is.
Ez mindenképp nagyra értékelendő Carmack-tól.
A többi fejlesztő ezt miért nem tudja megtenni?[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/oneiros/index.html
-
félisten
válasz julius666 #21 üzenetére
Értelek, csupán arra céloztam, hogy nem kéne elvárnunk tőle, hogy hozza 2 évenként a jobbnál jobb motorokat mint egy robot. Amit meg lehet tenni az fps műfajért, azt már rég megtette. Legalábbis szerintem, nem tartanánk itt, ha anno nem foglalkozik a 3d person shooterekkel, hanem szerepjátékokat fejleszt
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
julius666
addikt
válasz Plazmacucci #23 üzenetére
Persze. Amit letett az asztalra azt nem akarom elvitatni tőle, csak azt akarom mondani, hogy valaha a szakmája krémjét jelentette messze nem biztos hogy ez ma is így van. A Q3 óta szvsz erősen túlértékelt, középszerű mindegyik játéka. Mégis még mindig úgy várják a játékait egyesek mint a messiást, egy emberként csüng a játékostársadalom minden egyes képen, elejtett szófordulaton ami a játékaival kapcsolatban a nyilvánosságra kerül, amit én nem értek. Már bizonyította az ürge hogy messze nem felel már meg ezeknek az elvárásoknak, már nem az a név aki régen volt.
Amúgy az új videó - pláne ha boxon készült - máris sokkal kecsegtetőbb képet mutat legalább a látványról, egyelőre visszaszívom a grafikával kapcsolatos negatív kritikáimat, majd ha kijött meglátjuk. Egy próbát mindenképpen megér (remélem lesz demó), de én egyelőre azt mondom, tizenezer JMF-et - az eddigiek alapján - semmiképp sem.
-
félisten
válasz julius666 #24 üzenetére
Hát sajna nekem is az jött le, hogy körberohanom szupershotgunnal oszt szanaszét lövöm stílusú játék
Carmack szerintem csak a motorért felel, a többit mások csinálják. Az az Adrian gyerek meg nemtom kik Csak egy jó agytröszt kellene a játékmenetért felelős tímbe.Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
JSaN
addikt
Jo volt ez a kis retro video, a Rage-ra kivancsi leszek.
Steam profile: https://steamcommunity.com/id/1106198411061984/
-
atidzsiforc
őstag
-
Na igen, a Tech motorok egytől egyig a megjelenésükkor messze meghaladták a korukat! A Tech 4 motor debütálásul szolgáló Doom 3 szerintem igenis nagyon jó lett, csupán azért oszlottak meg nagyon a vélemények a játékos társadalomban, mert az igények mások voltak, szinte mindenki egy felújított Doom 1 vagy Doom 2-re számított ,aztán nem azt kapott, de ettől függetlenül a Doom 3 egy fantasztikus FPS lett, grafikailag pedig nem volt párja, messze meghaladta a korát.
A Doom 3 volt az id legutóbbi játéka, azóta valóban nem készítettek egyet sem, de most újra itt az alkalom és újra bebizonyítják, hogy ők még tudnak játékot készíteni nem is akárhogy.
julius666: az id software sosem olyan csapat volt, akik futószalagon gyártják a címeiket (pl. EA), hanem egy megfontolt, profi csapat, akik nem sietik el a projektjeiket. Ugyanilyen cipőben jár például a Blizzard (de talán még a Valve is)is, náluk se morognak a játékosok, hogy miért nem jön már valami, vagy miért nem hamarabb jött ki (pontosabban lehet morogni, de nincs értelme). Akkor jön ki, amikor ők úgy gondolják, hogy kész van. Van ilyen és van olyan fejlesztő csapat. Igaz, hogy az id régebben jóval sűrűbben áldott meg minket király játékokkal, de változtak az idők. El kell fogadni a tempójukat. Az viszont szépen látszik, hogy Carmack és csapata újfent bebizonyította, hogy a legjobbak között van a helyük.
Egyébként azért csillan sokaknak fel a szemük a stúdió neve hallatán, mert ismerik a csapat múltját, tudják miket tettek már le az asztalra és ennek fényében talán valami újabb nagy durranásra várnak, illetve még tiszteletből.
Ez már számtalanszor ki lett tárgyalva és nem érdemes rajta lovagolni, az id Software már réges régen beírta magát a játék történelembe, mint az egyik legnagyobb név.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
julius666
addikt
válasz huskydog17 #28 üzenetére
de ettől függetlenül a Doom 3 egy fantasztikus FPS lett
Akkor mindenki ráizgult, mert hát ugye Doom és a hype egy játék kezdeti fogadtatásában nagyon sokat számít, de habár én nem vagyok nagy horror-FPS fan, ellenben mégis annyira követem a műfajt hogy azt tudjam, utólag visszatekintve a legtöbb horror-fan nincs hasraesve a Doom3-tól, egy Dead Space-t pl. sokkal többre tartanak. És nem a frissebb grafika miatt.
grafikailag pedig nem volt párja, messze meghaladta a korát
Habár valóban megjelenésekor nem nagyon volt párja, ellenben ott volt rá rövid időn belül egy HL2, szóval ezzel a messze meghaladta a korát kijelentéssel vitatkoznék. Ott is azt lehetett elmondani, ha korábban jelenik meg tényleg hihetetlen, forradalmi lett volna, de mire kihozták a "when it's done" fejlesztési ütemtervvel, a konkurencia szép lassan beérte. Ez amúgy az ilyen "fantasztikus látvány" címszóval évekkel előre beharangozott játékoknál elég gyakran megtörténik, lásd pl. még Stalker.
A Doom 3 volt az id legutóbbi játéka
Quake 4? Mindegy hogy nem ők fejlesztették, mert ténylegesen felügyelték a fejlesztést, ha annyira nem tetszett volna közbeavatkoznak.
Az viszont szépen látszik, hogy Carmack és csapata újfent bebizonyította, hogy a legjobbak között van a helyük.
Hol?
Egyébként azért csillan sokaknak fel a szemük a stúdió neve hallatán, mert ismerik a csapat múltját, tudják miket tettek már le az asztalra és ennek fényében talán valami újabb nagy durranásra várnak, illetve még tiszteletből.
Igen, erről beszéltem, az id számomra már bebizonyította hogy nem képesek erre a nagy durranásra többé, felesleges várni rá. Már nem ők írják a játéktörténelmet.
-
félisten
válasz julius666 #29 üzenetére
"Már nem ők írják a játéktörténelmet."
persze, mert már megírták
Egyébként nem tudom mi baj DOOM3-al. Tökre divat lett fikázni. Én meg a mai nap is el játszogatok vele a kisebbik gépemen. Szerintem szórakoztató. Nekem pont, hogy a Deadspace nem tetszik. A másodikat is elkezdtem, de annyira unalmas és egyhangú... Nyugodtan kövezzetek meg
Vissza kell vinnem pár kazettát.
-
válasz julius666 #29 üzenetére
Nézd, a Doom 3 kétségtelenül egy nagyon jó játék lett, az, hogy neked és sok FPS rajongónak nem tetszett a viszonylag lassú játékmenete miatt, egyéni ízlés kérdése, amúgy valóban nekem is olyan érzésem van, mintha a Doom 3-t divat lenne f*kázni. Nem a többi játékos véleménye alapján kell sajátot alkotni, hanem magad játsszál vele és akkor te magad eldöntöd.
A Source Engine teljesen más világot jelenített meg, az is egy kitűnő motor, ahogy a Tech 4 is az. A megjelenéskor a Tech 4 fantasztikusan volt optimalizálva (pl. egy GeForce 4 Ti közepes részletességgel röhögve vitte ami akkor nagy szó volt), emellett eszméletlen látványt nyújtott. A Tech 4 olyannyira jól sikerült, hogy több év után még mindig nem lehetett csúnyának minősíteni.
A Stalker pedig itt igazából szót nem érdemel, mivel a megjelenéskor a még friss X-Ray Engine amellett, hogy optimalizálatlan és tetű lassú volt, még eszméletlen bugos is.A Quake 4 nevű förtelmet nem az id csinálta, hanem a Raven Software (meg is látszik rajta, mert finoman szólva egy hulladék lett, bár ez egyéni vélemény), bár én Carmack helyében soha nem adtam volna a kezükbe egy címet sem.
Hol? A legjobb játékfejlesztők közé már rég beírták magukat és ezt túlzás nélkül állíthatom. A történelmet már nem ők írják, így van, mivel ők már sokat beleírtak korábban.
Én tényleg nem akarok ezekről a dolgokról vitatkozni, mert csak tényeket közöltem, vagy elfogadja az ember, vagy nem.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Findzs
addikt
nagyon szuper játék volt minden id-s produktum a maga idejében
a quake 1 rakétavető és gránátvető hangjai a mai napig megdobogtatják a szívemeta doom3 megjelenésekor lenyűgöző látványt nyújtott, technikailag kifogásolhatatlan volt
azok a fény árnyék hatások a mai napig megállják a helyüket
nekem a játékkal sem volt bajom a kiegészítőjét is végigvittema quake 3 arénáról ne is beszéljünk
páratlan, fantasztikus alkotás a mai napig játszom vele a quake live-on hetente több órát eltöltök
1999 óta fent van a gépemen a klasszikus q3 aréna, nem tudom mikor fog újra ilyen játék jönni amelyik ennyire leköt, páratlan játékélménye van (persze ehhez kell egy erősen noob beállítottságú játékos is )2 dolgot nem tudok az id-nek megbocsájtani:
- a guake 1 után a 2. és a 4. rész nagyon gyenge lett és nem értem miért került a jó kis katakombás várkastélyos helyszínek után a high tech világba a "történet"
- nem jöttek még ki egy mai kornak megfelelő grafikával és rombolható környezettel megtoldott új quake arénával[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
"2 dolgot nem tudok az id-nek megbocsájtani:
- a guake 1 után a 2. és a 4. rész nagyon gyenge lett és nem értem miért került a jó kis katakombás várkastélyos helyszínek után a high tech világba a "történet""A Quake 4-et NEM az id Software csinálta, hanem a Raven Software és ez sajnos meg is látszik a minőségén. A Quake viszont már más tészta, nekem például az volt (sőt a mai napig az) a kedvenc Quake epizódom, a fegyverek a grafikai, a hangok, az animációk mind lenyűgöztek (a dagadt csávó hullájánál ott ólálkodtak mindig a legyek, az is fenomenális volt ).
Én anno a Quake 3-ban csalódtam, mivel én ott is egy single-player kampányra kihegyezett játékot vártam, ezért eleinte nem akartam megbékélni azzal a gondolattal, hogy a Q3 szakított azzal a hagyománnyal, de mára a Q3 is kedvenc játékaim között van, jó kis adrenalin pumpáló game.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
RpPRO
őstag
válasz julius666 #24 üzenetére
Azt se vitasd el tole, h nelkule az opengl sehol nem lenne. Mi mindent ki kellett allnia, pl. a M$-os gepezet directX nyomasat. A latvanyrol pedig annyit, h az opengl specifikaciokat nem o talalja ki, fejleszti, o azzal dolgozik, ami van. Ha azt mondod, h latvanyban Doom3 ota sok fejlodes nem volt, az betudhato az opengl lassabb fejlesztesenek (pl opengl2 2004-ben jelent meg, opengl2,1 2006-ban, opengl3 2008-ban). EDDIG!
Az opengl4 megjelenesevel ugyanis minden gyokeresen valtozik. A programozasi egyszerusiteseken es rugalmassagon tul mar kepes ugyanannyit megjeleniteni, mint a dx11. Tesztellaciot siman csinalja. Mar most 4.1-nel tartunk.
[ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)
- Samsung Galaxy S22 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! GAMER PC - RTX 3060Ti - i5 10400F/11400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD - 500W 80+
- GAMER PC - GTX 1060 6GB - i5 10400F/11400F - 16GB RAM - 120- 480GB SSD - 500GB HDD