Hirdetés

2017. november 21., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) 7


7
(PH! addikt)

Az Isaac elég kontroverzális darab. Kicsit roguelike abban az értelemben, hogy random generált szobákat kapsz véletlenszerű ellenfelekkel, illetve nagy szerepe van benne a szerencsének. Viszont nem körökre osztott, mint a többi roguelike, hanem valós idejű, és kegyetlen nagy a frusztrációfaktora, ugyanis nehéz. Nem hiába, a fél Super Meat Boyos csapat dobta össze. Kontroverzális pedig azért, mert a keresztény vallást (amit az egészet átölelő tematikaként választottak) elég... rendhagyó módon közelíti meg, valamint azért is, mert belegondolva elég gusztustalan dolgok vannak benne, még ha a rajzolás ezt el is feledteti.

A Blocks that Matter egy kellemes hangulatú, főleg logikai, de valamennyire ügyességi játék. Kicsit butácska a billentyűkiosztás variálása, valamint a tutorial is kicsit fura. A történet jópofa, és összességében egy érdekes játék, érdemes kipróbálni.

A Voxatron egyelőre nagyon alpha stádiumban van, de a technikai megvalósítása érdekes. Mostanában nem sok játékban használnak voxeleket, így ilyen téren újító. A pálya teljes mértékű rombolhatóságában nagy lehetőségek rejlenek, amit ha esetleg az alkotó nem is fog tudni kihasználni, a játékkal jövő szerkesztőprogramnak köszönhetően lelkes felhasználók biztosan. Jelenleg a játék irányításával van gondom. Úgy érzem, hogy sokkal szerencsésebb lenne a Binding of Isaac sémáját követnie, mint ami most van. Sajnos pont azért nehéz a játék, mert hülyén oldották meg az irányítást :(

(#2) dabadab válasza 7 (#1) üzenetére


dabadab
(Jómunkásember)

A Voxatronban a numpaddal is lehet loni (ha erre gondoltal), raadasul atlosan is.

Az Isaac legnagyobb hibaja szerintem az, hogy flashben van meg mondjuk igy az elso negyedora utan a komplett jatekmenet annyinak tunt, hogy random szobakban kell loni az ott levo szornyekre, nem tul porgosen.

A BtM-ig meg meg nem jutottam el. :)

DRM is theft

(#3) 7 válasza dabadab (#2) üzenetére


7
(PH! addikt)

A numpad nem tűnt fel, azt gyorsan kipróbálom. :)

Isaacnek van némi története is.
Egyébként elég egyszerű: az első 6 szint közül mindegyiken van 1-1 boss, shop, item és secret room, illetve néha-néha van arcade és mob trap, (6. pálya főgonosza kötelezően "Mom", a többi véletlenszerű), valamint véletlenszerű szobák véletlenszerű ellenfelekkel, néhol minibossokkal.

Aztán Mom első legyőzése után megnyílik további 2 szint, ami a Wombhoz tartozik, annak a második szintjén (azaz így összességében a 8. pályán) Mom's Heart a legyőzendő ellenfél. Tegnap érkezett hozzá egy patch, amivel a 10. Mom's Heart diadal után megnyílik újabb 2 szint, ott már passzolom, mi van.

A játék során egyébként folyamatosan bővül a felszedhető tárgyak listája, ahogy mindenfélét csinálunk.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.