Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    Igen, ez jellemző a cégre, a kamerás képességek mellett a túlfunkciós, látszólag végtelenített büdzséből üzemelő PR osztály rendesen hozzáadott a jelenlegi sikereikhez. Többek közt ezért írtam fentebb is, h csak rajtatok múlik, hogy meddig engeditek a cégnek beleásni magát az oldalba, mert ők ilyen szempontból "mindenre kaphatóak". Ha pld a Xiaomi negyed ennyire komolyan venné a brand építése mellett ( jelenleg Európában szépen fogalmazva is foghíjas pld a supportjuk, logisztikájuk ) a PR-t, mint a Huawei, már rég nem itt tartanának. Minden pénz, és tálalás kérdése.

    Én viszont azért írtam az első kommentem, mert úgy érzem h kezd kicsit sokká válni a cég az oldalon, de elfogadom nyilván a véleményed, ( és azokat az általam FELTÉTELEZETT dolgokat is, ami miatt ezt írod. )

    Maradok továbbra is olvasó, fórumozó,
    Köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák