Új hozzászólás Aktív témák
-
makkmarce
őstag
te meg lebecsülöd a warez hatalmát Meg a fejlesztőnek nem egy nagy üzlet, ha 3 dollárért 4 év után megveszed steam-en.
Olvasd el még1x amit írtam. Ami nem fut konzolon, annak általában nem állnak neki AAA studiók. Mi nem érthető azon, hogy az iparág irányát a konzolok mondják meg?
Azt is megfigyelted, hogy még a steam-en is a legtöbb GPU az intel integrált? Gondolod nekik tervezik az új játékokat? Ők lennének az iparág húzóereje? Integrált gpu-ra optimalizált AAA játék a cél? Arról van szó, hogy pc-s piac bevételének jó része nem az AAA címekből van, hanem a mobil féle lootboxos vackokból (world of tanks, ships, CS:GO ládák, fortnite boxok, etc). Szerinted a fortnite vagy a CS:GO jelöli a technológia fejlesztési irányát, ami egy krumplin is elfut?okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
mekkora eséllyel veszik meg konzolra megjelenéskor a címeket, és mekkora eséllyel pc-re?
"Az hogy milyen GPU vagy IGP van benne teljesen mindegy"
eladás szempontjából igen, a játékfejlesztés jövője szempontjából meg nem, és itt erről volt szó, hogy fogják e használni a SAM-et vagy NvRBAR-t, vagy az csak valami úri huncutság.
Persze, lehet hogy 4 év múlva megjelenő iGPU-n már elfogadható minőségben megy a RDR2, de attól még nem az intel igpu-ja mutatja a fejlesztés jövőjét, hanem a következő konzolgeneráció ami most a tervezőasztalon van.okoskodom, tehát vagyok
-
KisBundi
őstag
Lényegében előbb a HW-t kell előbb felmutatni, hogy a jelenlegi technológiánkkal ezt tudjuk összehozni, hisz ez határolja be a SW fejlesztését és nem fordítva.
Busterftw: a technológia elve vagy szoftveres megoldás létezhet, de semmire nem mennek vele amíg a HW nem lesz meg hozzá. Tehát amíg a megfelelő HW nincs meg, addig érdemi SW fejlesztés sem fog történni. Teljesen abszurd, hogy előbb írnak egy SW-t, majd benyújták igényüket a HW-re.
[ Szerkesztve ]
-
makkmarce
őstag
nem az volt a kiindulópont, hanem kb ez, ez a 2 állítás áll szembe azóta is egymással:
"Plusz ugye a kiindulópont az volt, hogy a szoftverek/játék folyásolták be a készülő hardvereket, ami megint nem jön ki."
hát persze, ezért fejlesztette a sony is a PS5-öt az epic-kel mert nem volt rá befolyásuk , de ne zavarjanak össze az érintettek nyilatkozatai, állítsd az ellenkezőjét, az a biztos.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
Az amd rx480-on nincs cuda . Mégis fut rajta a crytek demo elfogadható sebességgel. Tehát nem volt itt semmiféle előbb HW. Software volt, ami használja vagy sem, az adott HW gyorsítást. A crytek nem dolgozott át semmit mikor elsőre megjelent. Az, hogy utána használja az RT-s bővítményeket, az csak annyit jelent, mint mikor egy processzorban használod az osztást is, és nem vezetsz mindent vissza összeadásra. Ha van, használod, de nem azért, mert kötelező volt előtte lefejleszteni a HW-t, hogy kész legyen a raytrace, hanem van raytrace, amihez csináltak célhw-t.
Ugyanez igaz a korai 3d-s pc-s játékoknál. Azért mert nem volt S3 trio kártyád, még vígan futott a játék software renderben. A Voodoo3d nem követelménye, hanem következménye volt a megugró 3d-s igényeknek.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
"kihasználja az RT magokat így gyorsabban fut Nvidia kártyán tehát itt elöbb volt HW és ahhoz lett optimalizálva az SW"
ennek így semmi értelme, nem az volt a kérdés, hogy használjuk e az adott hw-t vagy sem, hanem az, hogy kellett e RTX hw a realtime raytrace-hez. A válasz az, hogy nem. Az RTX hw nem követelmény, hanem lehetőség. Jelenleg is inkább marketing értéke van, hogy legyen valami új a konzolokba, ne csak annyi, hogy 500.000 tris helyett 1.5m-et számoljon.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok