Új hozzászólás Aktív témák
-
Dragon3000
veterán
Ha nem profitálsz nvme ssd esetében a pcie 4.0-ból, akkor ez miatt értelmetlen alaplapot cserélni, alaplapi hangkártya helyett inkább egy normális hangkártyát kell venni, usb3 is van a régin, ha elég az 5Gbps megoldás, akkor ez miatt sincs értelme cserélni egy alaplapot..... Én is csak azért cseréltem anno a b450 alaplapom b550-re, mert akkor a gigabites lan mellé kellett egy gyorsabb is, ami jelen volt az új alaplapon és kevesebbe került az alaplap csere, mint ha vettem volna egy 2,5Gbe lan kártyát.
-
nuke7
veterán
[ Szerkesztve ]
https://youtube.com/user/nuke7
-
makkmarce
őstag
nem, ő arról beszél, hogyha megnézed a mostani konzolok sávszélességét az SSD-től a GPU-ba, rájössz, hogy jelenleg csak az apple gépe tudja azt megközelíteni, a PC-k teljesen más felépítése miatt a fasorba sincsennek.
Az új generációs játékok a 3d-t streamelni fogják közvetlenül az SSD-ről (,mint mondjuk egy videót, kicsit leegyszerűsítve), ezért fontos, hogy az SSD GPU kapcsolat gyors legyen, mert hiába gyors a videokártya, a memóriájába nem fog beférni a játék. Az openworld akadni fog, mikor 20-30 milliós geometriákat és texturák ezreit kell gyorsan berántani a GPU-ba.
Nem majd 10 év múlva lesz ez, hanem már most van a konzolokon. Amelyik játék ezt kihasználja, ott már lehet röcögés a PC-n, bármennyit költesz jelenleg rá.[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
-
PuMbA
titán
Nagyon szépen követhető a dolog. Aki anno megvette a 12-16 magos Ryzen procit meg a PCI-E 4.0 SSD-t az most semmivel sincs előrébb játék teljesítményben, mint aki vett egy 8 magos procit meg egy PCI-E 3.0-ás SSD-t, csak áll benne a pénze. A játékokat nem fogják csúcsgépekre írni, a felhasználók 0,5%-ára.
[ Szerkesztve ]
-
Dragon3000
veterán
Miért változna meg? Jelenleg is rtx kártyám van és előtte is az volt, de ettől még az rt jelenleg nem sokat ér az fps eltüntetésén kívül. Attól, hogy az amd behozná rt teljesítményben az nvidiát ugyanaz maradna a véleményem, mert ott is ugyanúgy elmenne az fps fele és sok játékban észre se lehet venni.
-
nagyúr
És szépen elkarcolnak egy normális 7200RPM-es HDD-ről is.
RyZsa konfig: R5 5600X, Gigabyte X470 Aorus Gaming 7 Wifi, LF III 360 Dark AIO, 4*8 GB Patriot Viper Steel 4400 CL19 KIT, TT TGS 650W RGB, Netac 930E 250 GB, Sapphire Nitro RX 480 8 GB, DELL P2417H *2, Thermaltake Core X31 Riing
-
makkmarce
őstag
mert szerinted hogy készül egy játék?
segítek: 1x írják meg, pc-re és konzolra egy időben. Nagyon kevés AAA játék az, amit csak pc-re érdemes kiadni, kb nulla.
Nézz inkább utána a sok okoskodás helyett. A streamelt 3d nem a jövő, hanem a jelen, a mostani konzolok használják, és fogják is egyre jobban, ahogy jönnek az UE5-ös játékok.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
tehát te nem szeretnél olyan játékkal játszani, amit nextgen konzolra is fejlesztettek..
még mindig nem érted, hogy a fejlesztők nem csinálnak külön pc-re, meg ps5-re, meg xbox-ra, hanem egy kódot írnak egy motorral, és ha a pc-d is tudja azt, amit kell, akkor bizony nem fognak a két szép szemedért valami teljesen más megoldást használni, azt jobb esetben is max összecsapják, hogy épp elinduljon, mert anyagilag nem éri meg.okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
látom, ha már ehhez nem értesz, akkor legalább hangosan nem értesz hozzá.. ok. Játékfejlesztés szempontjából senkit se érdekel, hogy mi van pc-n, mert az AAA címeknél az esetek 95%-ban másodlagos piac, de persze ez ne zavarja össze a prekoncepciódat.
okoskodom, tehát vagyok
-
makkmarce
őstag
még1x, még mindig nem érted, hogyha dobniuk kell egy platformot a játékfejlesztőknek, akkor az a PC lesz?
Még mindig nem érted, hogy a következő generációs game engine-ek (nem, nem a CS:GO), erre épül? Senkit se érdekli, hogy te, meg a pc-s market mit szeretne. Az engine készítő, a GPU tervezővel karöltve és a konzol gyártók döntik el, hogy merre mennek. Mivel minden gyártó erre a technológiára tette le a voksát, ezzel már nem lehet variálni, mert a fejlesztők nem fognak 2-3 teljesen különböző motort fejleszteni. Hisz pc-n is támogatott sokminden, vagy max megoldják majd erőből. (emlékezni kéne pl a PS3-as GTA megjelenésre, ami pc-n.. hát nem volt túl fényes, mivel a ps3 9 magos procija kicsit máshogy ment, mint pc-n az akkor divatos két mag).Pl a SAM van nvidián is, csak másnak hívják: Nvidia Resizable BAR, még itt is volt róla cikk.
Na, csillog már valami a mélyen a sötétben, hogy nem a pc-s piac dönt?Pont ugyanezért, ha valami nincs konzolon, akkor hiába van a PC-den, a játékok 99%-a nem fogja használni. Jó példa erre az RT(raytrace), ami már 2018 óta van, de 1-2 nagyobb címnél, ahol a kártyagyártó támogatta a fejlesztést(magyarul fizetett azért, hogy beletegyék), nem nagyon használták (jó persze, volt quake rtx, de azért az messze van az AAA-tól). Most, hogy minden konzol RT-s lesz, így szépen megugrik a raytrace-t támogató játékok száma, hisz ott szinte kötelező már beletenni.
Persze lehet trükközni.. mivel a konzolban összesen 16 gb ram van, egy jó PC 32gb rammal, meg egy 16gb-os kártyával már meg is vagy. A duplikálás miatt ami a GPU-ba menne, az előkészítve ott lesz a ramban, és a 16gb-os pc-s kártya biztosítja, hogy ne essen le az FPS. Szóval erőből megoldod, hurrá. Csak míg a konzol párszáz dollár lesz, ez a szett meg pár ezer. Szóval áthidalható, mondjuk 5-10x annyi pénzből, hisz nincs lehetetlen.
[ Szerkesztve ]
okoskodom, tehát vagyok
Új hozzászólás Aktív témák
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vicces képek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Gyúrósok ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Háztartási gépek
- TCL LCD és LED TV-k
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- További aktív témák...